Ze is zich zo te zien van geen kwaad bewustquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
Stanley gaf nu tegen nadia ook aan dat hij over de rooie gaat als hij zo behandeld wordt.
Nadia bladert in een tijdschrift om een goeie haarkleur aan te geven. Ze vindt waarschijnlijk dat hij niet zo moet zeiken.
moet ze gelijk opgenomen in een kliniekquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat de highlight van Nada knaloranje worden.
dat hoort bij het charmeoffensief om dennis er over 2 weken uit te kunnen stemmenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat Lieke bij dat mormel blijft zitten, laat haar maar barsten.
Ik snap niet dat jij uberhaupt tijd (en geld) in voorgeproduceerde streams steekt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat Lieke bij dat mormel blijft zitten, laat haar maar barsten.
zijn wraak is zoet hij smeert er nu gewoon blondeer in terwijl nadia een echte kleur dachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
En dat vind ik zooo slecht...... Stanley slijmt zo bij Nadia nu..... hij kan best even laten merken dat hij het gedrag onacceptabel vindt.
Aha, dat had ik gemist dus, tyquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat hoort bij het charmeoffensief om dennis er over 2 weken uit te kunnen stemmen
altijd leuk om dennis te bashen op een bankjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat had ik gemist dus, ty![]()
Ik ben alleen bang dat het hem niet gaat worden helaas.
Gelukkig hoef je je daar niet druk om te maken, dank je. Dit is COS.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij uberhaupt tijd (en geld) in voorgeproduceerde streams steekt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zijn wraak is zoet hij smeert er nu gewoon blondeer in terwijl nadia een echte kleur dacht
Ken je hem persoonlijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Sug4r het volgende:
Stanley lijkt veel dikker op de streams, dan hij in het echt is.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik moet ff weg......als ik terug kom verwacht ik dat het haar van Nadia helemaal is verpest..de ontkleurde stukjes zijn dan droog en gespleten en hebben een onbestemde oranjeachtige zeer lelijke kleur..![]()
we houden het nauwlettend in de gaten![]()
.
![]()
Ik hoop met je mee, later.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik moet ff weg......als ik terug kom verwacht ik dat het haar van Nadia helemaal is verpest..de ontkleurde stukjes zijn dan droog en gespleten en hebben een onbestemde oranjeachtige zeer lelijke kleur..![]()
.
![]()
afbokken??? zo praten die twee wel vaker tegen elkaar, niets aan het handjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarom loopt Huub Jaap zo af te bokken? Lijkt me speltechnisch niet echt handig...
Wat grappigquote:
Het is dus Stanley's schuld, want hij heeft Nadia verkeerd begrepen?quote:Nadia barst in tranen uit wanneer ze zichzelf in de spiegel bekijkt. “Ik heb zwarte haren en dat wil ik niet!”, snikt ze. Blijkbaar heeft Stanley Nadia verkeerd begrepen. Lieke en Dennis proberen de zwarte haardos wat lichter te praten. Het mag helaas niet baten: “Ik heb buikpijn en ben ongesteld. En dat heb ik dit haar!” Het kan Nadia niet schelen of Stanley het doet of zij zelf, maar die kleur móet eruit. “Dit zwarte is gewoon niet wat ik wil”, roept ze en er biggelt een grote zwarte mascara-traan over haar wang.
M'n zolen , echt niet. De FEBO moet er dus weer een draai aan geven om hun gedrag goed te praten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dus Stanley's schuld, want hij heeft Nadia verkeerd begrepen?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Klaar. Niks meer aan doen verder. Stanley kan naar huis.
[afbeelding]
Dan moet die ''flinke'' huppelbreedbekkikker Stanley en de Febo uitvloeken en terroriseren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt dat Huub niet meer geknipt kan worden omdat Nada lowlights krijgt.
Huub baalt en noemt Nada een kutkop en een jankwijf.
Stanley niet, maar de FEBO en Nada wel, sukkels. Eerst zeggen dat het niet mag, krokodillentranen van Nada en dan mag het wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan moet die ''flinke'' huppel breedbekkikker Stanley en de Febo uitvloeken en terroriseren.![]()
Tsja, kwaliteit daar betaal je voor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
Volgens mij impliceert Stanley nu dat DOB veel te veel rekent voor de extensions.
2 cm korter dan nixquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoe lang is Huub eigenlijk, aangezien hij altijd kabouter wordt genoemd..
Over Naatje wordt hier verreweg het meeste gepost, omdat de rest niet jankt en kreunt, en verder ook niks uitvreet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Anderkeertje het volgende:
Je krijgt nu zo'n zelfde situatie als met Natasja. Alles wat ze vragen krijgen ze. Nu had ik daar bij Natasja meer begrip voor omdat ze ook nog tv maakte, iets dat ik bij Nadia niet terug zie
Volgens mij nog geen of amper 1.70quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoe lang is Huub eigenlijk, aangezien hij altijd kabouter wordt genoemd..
Met plateauzolen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef DrsH het volgende:
Huubje is 1.68
Heeft hij wat over Lieke gezegt dan ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat grappig![]()
Jammer dat hij anti Lieke is.
Hij had het over een manwijf, samen met Nada en Amanda.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Heeft hij wat over Lieke gezegt dan ?
Weet je dat zeker??quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef DrsH het volgende:
Huubje is 1.68
Stanley is zeker niet anti Lieke hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat grappig![]()
Jammer dat hij anti Lieke is.
Ach ik ben kleiner 1.59quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef DrsH het volgende:
Huubje is 1.68
Ook al weer zo'n meeloper cq meeluller.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hij had het over een manwijf, samen met Nada en Amanda.
Hoort een beetje bij het beroep. Daar moet je niet tegen de klanten in gaan anders ben je ze kwijt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:06 schreef neehe het volgende:
[..]
Ook al weer zo'n meeloper cq meeluller.
Stanley als je meeleest, je bent een lul.
Heb je geen eigen mening ?![]()
Ze is beter in het veroorzakenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Marrije het volgende:
Nadia kan zelf geen scheiding aanbrengen.
Nee, dat ging over extensions. Ze zou er niet meer doorheen komen als die erin zaten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:16 schreef Leandra het volgende:
Stanley over Nadia d'r krullende haar: Je wordt echt gek, dan zit je van "Haal ze eruiiiiiiiiit"
En dat met zo'n Nadiaans hysterisch stemmetje
Thnx, dat had ik dus net gemistquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee, dat ging over extensions. Ze zou er niet meer doorheen komen als die erin zaten.
Ik denk dat ie krullen wel okee zou vinden bij haar. Vorige keer viel hij er ook al over dat haar haar zo verbrand is door het vele tangen.quote:
Idd... daarbij staat het haar volgens mij ook nog uitstekend.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ie krullen wel okee zou vinden bij haar. Vorige keer viel hij er ook al over dat haar haar zo verbrand is door het vele tangen.
Hij wil ook al niet dat ze extensions neemt...... drama 2 in de maak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik denk dat ie krullen wel okee zou vinden bij haar. Vorige keer viel hij er ook al over dat haar haar zo verbrand is door het vele tangen.
en daar ben ik alleen maar blij mee, hoe sneller dat haar afbreekt hoe beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Leandra het volgende:
[..]
Idd... daarbij staat het haar volgens mij ook nog uitstekend.
Maar Nadia zal dat wel weer een verwijzing naar haar achtergrond vinden die ze heel hard negeert
Ja hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Marrije het volgende:
BQ aanwezig?
Het zou me niets verbazen als ze later tegen Amanda zegt dat het haar van Lieke waardeloos isquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:25 schreef Leandra het volgende:
Nadia vindt Lieke d'r krullende haar mooi: Glamour
En dat terwijl ze zelf een drama zou maken als er 1 haartje omkrult
Mij ook nietquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:26 schreef Disana het volgende:
[..]
Het zou me niets verbazen als ze later tegen Amanda zegt dat het haar van Lieke waardeloos is![]()
Goed zo. Vooral doorgaan met die onderhuidse speldenprikjes. Jankend de poort uit moet ze, dat varken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef Leandra het volgende:
Lieke die (naast Nadia zittend) praat over "geen aanleg hebben om dik te worden"
Die pony staat haar wel goed; het verzacht het effect van de nogal dicht bij elkaar staandje oogjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mij ook niet
Het staat Lieke trouwens geweldig![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
En Nadia zit d'r haar weer te vernaggelen met die stijltang
Stanley zei dat ze gewoon een staart in moest doen omdat ze zo gaat sporten. Geen denken aan natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
En Nadia zit d'r haar weer te vernaggelen met die stijltang
de trend voor 2007: Being as Brainlessquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef mootie het volgende:
Brian wordt een beetje gek van Dennis..... hij zit constant te kijken wat hij doet, en Huub is ook al een copycat van Brian, volgens Brian. Dat heeft hij zn hele leven al..... iedereen wil als Brian zijn.
Heel toevallig heeft Amanda dat ook.![]()
Je bent niet de enige die het mist, zelfs als TV-ster weet hij de slagershoedjes nog niet tot hot fashion item te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
Brian: Veel dingen die ik heb gedaan, iedereen ging me volgen.
Zoals de slippers die ging dragen op Bonaire... de hele school volgde.
Ik mis iets, want ik zie Brian niet als een leider of trendsetter.
Ik vraag me af of we dat kunnen volgen op de streams. Voor hetzelfde geld gaan ze weer uren op een rood plasmascherm dat zegt 'de miljonairs zijn zo terug'.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Komende vrijdag vanuit de tuin van de Gouden Kooi een programma! ( bron: Zappen)
Zou kunnen , maar dan kijk je toch gewoon op TVquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dat kunnen volgen op de streams. Voor hetzelfde geld gaan ze weer uren op een rood plasmascherm dat zegt 'de miljonairs zijn zo terug'.
Oh ja, logischquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zou kunnen , maar dan kijk je toch gewoon op TVWant het is live vanuit de kooi.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Shit. Ik draag al jaren flipflops als het weer het toelaat. Heb ik dat toch gewoon van Brian de Trendsetter gepikt. Ik ga vandaag al mijn (en het zijn er veel) flipflops ritueel verbranden en draag voortaan alleen nog maar dichte schoenen.
Maar misschien was jij er wel eerder mee dan Brian. Wie weet is het via jou overgewaaid naar Bonairequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Shit. Ik draag al jaren flipflops als het weer het toelaat. Heb ik dat toch gewoon van Brian de Trendsetter gepikt. Ik ga vandaag al mijn (en het zijn er veel) flipflops ritueel verbranden en draag voortaan alleen nog maar dichte schoenen.
Dat wil ik ook al niet op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Maar misschien was jij er wel eerder mee dan Brian. Wie weet is het via jou overgewaaid naar Bonaire![]()
Misschien moeten de miljonairs wel binnen blijvenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dat kunnen volgen op de streams. Voor hetzelfde geld gaan ze weer uren op een rood plasmascherm dat zegt 'de miljonairs zijn zo terug'.
Weinig vervelender dan wanneer ze met z'n allen in de game room zitten en Brian staat te draaien...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien moeten de miljonairs wel binnen blijven![]()
Oh god, als de miljonairs maar niet als gastpresentatoren worden neergezet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Komende vrijdag vanuit de tuin van de Gouden Kooi een programma! ( bron: Zappen)
zou leuk zijn!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien moeten de miljonairs wel binnen blijven![]()
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Gevaarlijk...... Amanda die een engelse tekst via de foon aan Hans doorgeeft.
Hoe schrijf je dat, everything?
En het is me toch een lap tekst.... die komt tot zijn knietjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!![]()
Hhaa nee het moet een begravenis op TV worden , na 2 jaar komt er een einde aan Tienquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god, als de miljonairs maar niet als gastpresentatoren worden neergezet.
Amanda: "Kijk jij wel eens naar het programma, Fons? En, wat is jouw sterrenbeeld, Linda?"
Dat moet allemaal op zijn rug ?????quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
I believe that everything bad comes back to you. So everything that I do that's bad, I'm going to suffer from it. But my mind, I believe what I'm doing is right. So I feel like I'm going to heaven.
Fijne tekst voor op je rug. Daar ga je toch niet mee rondlopen?
Dat vroeg Hans Hondekop. Hij weet ook niet hoe je feel schrijft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!![]()
Zie boven; Hans heeft iets fout, maar Amanda merkt het niet (do i.p.v. doing).quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
Wat gaat de tekst worden?
'Everything you do, you do so good' ?
Steenkolen Engels past prima bij Brian.
Ja... Hans zei eerst dat het niet kon, maar nu kan het kennelijk toch wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat moet allemaal op zijn rug ?????![]()
Ter gelegenheid waarvan is dat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de achterkant van die boksers-peignoirquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn God. Dan loop je niet voor schut.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
I believe that everything bad comes back to you. So everything that I do that's bad, I'm going to suffer from it. But my mind, I believe what I'm doing is right. So I feel like I'm going to heaven.
Ik zou toch dubbel liggen als het "hete nieuwtje" wat ze die aflevering hebben zou zijn dat DGK stoptquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hhaa nee het moet een begravenis op TV worden , na 2 jaar komt er een einde aan Tien
volgens mij moet "good" bovendien "well" wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven; Hans heeft iets fout, maar Amanda merkt het niet (do i.p.v. doing).
Past wel bij Brian zijn dnwijze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
mooi, jij zei vanmorgen bij een cap van nadia, op wie lijkt zij toch, ik dacht hetzelfde en ik denk dat ik het weet, Sabrina van Boys Boys Boysquote:
en bwian leest de brief nu ook?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Desii het volgende:
Jaap heeft een oude brief van Natasja gevonden op de pc.... hij heeft hem geprint en gelijk gewist.
Hij laat Huub een klein stukje lezen... het schijnt TE erg te zijn, wat daar allemaal in staat
zowel Huub als Jaap liggen in een deuk en zitten met ongelovige blik te kijken.....
hihi, ik word nu wel heeeeel nieuwsgierig wat er in staat![]()
Die bedoelde ik dus niet, ik dacht meer in de richting van een stripfiguur, maar bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
mooi, jij zei vanmorgen bij een cap van nadia, op wie lijkt zij toch, ik dacht hetzelfde en ik denk dat ik het weet, Sabrina van Boys Boys Boys![]()
Prachtig deze teksten , de meest pure vorm van domheid die ik ooit heb gezien, ik piste bijna in mijn broek!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is me toch een lap tekst.... die komt tot zijn knietjes![]()
Feel, is dat met een F?
lol!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
mooi, jij zei vanmorgen bij een cap van nadia, op wie lijkt zij toch, ik dacht hetzelfde en ik denk dat ik het weet, Sabrina van Boys Boys Boys![]()
Ik zie geen 'good', maar ja... ik dacht dat het een tekst van Bob Marley was? Dichterlijke vrijheid enzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij moet "good" bovendien "well" worden
ohquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus niet, ik dacht meer in de richting van een stripfiguur, maar bedankt voor het meedenken.![]()
Yeah right, net als Amanda zelf en Natasia voorheen: als zij agressief zijn, is er een goede reden voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Past wel bij Brian zijn dnwijze.
Hij doet ook alleen maar goed.
Alweer een nieuwe trend die zal inslaan als een bom.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
En dan zo'n Pucci-esque print en het gaat helemaal goed komen. Kan die tekst er trouwens niet met Zwarovskisteentjes op worden geborduurd?
ik vul aan zoals jij dat doet op:quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie geen 'good', maar ja... ik dacht dat het een tekst van Bob Marley was? Dichterlijke vrijheid enzo![]()
Is belabberd, ja... da's Nederlands Engels, en zoals je zegt, dan moet het 'well' zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vul aan zoals jij dat doet op:
"Everything you do, you do so good"
![]()
Ik heb geen Engels gestudeerd, maar dit klinkt belabberd![]()
Is het ook. Steenkolen Engels.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef tipsch het volgende:
ik vul aan zoals jij dat doet op:
"Everything you do, you do so good"
![]()
Ik heb geen Engels gestudeerd, maar dit klinkt belabberd![]()
Kijk daar kan ik me nu in vinden!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
Is dit nou wat er op die "badjas" komt...![]()
Er zijn veel betere Tupac quotes...zat meer aan zoiets als deze te denken voor een kickboxer: “I'd rather die like a man, than live like a coward”![]()
Dat zal toch niet? Amanda heeft gereden maar ik heb er verder niet op gelet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef mootie het volgende:
Staat Fries daar nu al uren aan dat hok gebonden?
Dat zou dan worden: I'd rather live like a coward, than die like a man.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Kijk daar kan ik me nu in vinden!!!Kort maar krachtig, alleen jammer dat het niet op Brian slaat
![]()
En niet zo'n beetje ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef blomst het volgende:
Heeft Nadia echt gejankt om kleurtjes in haar haar te krijgen?
Maar waar laat je 'would' dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou dan worden: I rather live like a coward, than die like a man.
Die 'd heb ik er later nog ingevoegd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Maar waar laat je 'would' dan?
dat mag niet, haar is persoonlijk bezitquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef Jewscky het volgende:
Mag ik een nachtje de kooi in dan kan je pas lachen,knip ik s,nachts die haren eraf van die twee idiotenj,de kapper is geweest gaan ze weer aan die haren kloten.![]()
![]()
![]()
![]()
ze heeft net zo'n geheugen als amandaquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Dennix ligt een partij te rijden op nada. Ze had toch zo'n buikpijn?
rentokil? of zijn die al geweest?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
waarom zouden ze in die gameroom moeten zitten eigenlijk?
Ik zap me te pletter met mijn remote maar het werkt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:12 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kan iemand die teringherrie afzetten?
Mss weer overleg met de productie? is weleens vaker geweestquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
waarom zouden ze in die gameroom moeten zitten eigenlijk?
Die sneer vatte ze zeker niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef ericahysterica het volgende:
jaap tegen nadia: ik zoen alleen vrouwen met karakter
Iets wat je niet hebt kan toch niet minder worden...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef ikreageer het volgende:
Amanda: kan er op de mauwwww ook nog een tekst?
Zou haar IQ afnemen naarmate ze langer omgaat met IQ loze, of is dat onmogelijk?
wie weet komt Stijn nog wel even z'n vertek met de bewoners overleggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss weer overleg met de productie? is weleens vaker geweest
Je zegt er wel wat bij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:21 schreef Borga het volgende:
Hoe kan een normaal mens in zo een godvergeten takke herrie zitten. ongelofelijk
Kut Brian.quote:
I rest my casequote:
Wat valt jou op dit moment op dan mbt. de villa?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat niet hè, dat verplicht in de chill hangen.... ze hadden nu toch ook een uurtje verplicht buiten sporten met Carlos kunnen hebben??
Kunnen ze met die villa doen wat ze willen zonder dat het opvalt.
Zitten ze nu dan niet in de chill te wachten op overleg met redactie of iets? Of wil de redactie wat fake beelden van een gezellig bezette chill. Gezellig met z'n allen, wat schitterend mooi natuurlijk groepsprocesquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
Ik snap dat niet hè, dat verplicht in de chill hangen.... ze hadden nu toch ook een uurtje verplicht buiten sporten met Carlos kunnen hebben??
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef tipsch het volgende:
Wat een vervelende takkeherrie voor deze tijd van de dagkutbrian
![]()
Het kan ook een rondleiding zijn met een potentiele koper van het DGK-programma.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:24 schreef Leandra het volgende:
Wat attent BSOL, geniet van je vakantie en denk niet aan DGK, zonde van je tijd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een berichtje vanaf m'n vakantie-adres. Voor de liefhebbers heb ik de kijkcijfergrafieken totmet vorige week geplaatst in het topic.
Zie Kijkcijfers, Deel 7
Niets, maar kennelijk is er een reden alle bewoners op 1 plek te verzamelen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:27 schreef Borga het volgende:
[..]
Wat valt jou op dit moment op dan mbt. de villa?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:29 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Even een berichtje vanaf m'n vakantie-adres. Voor de liefhebbers heb ik de kijkcijfergrafieken totmet vorige week geplaatst in het topic.
Zie Kijkcijfers, Deel 7
Wortelen, verbrand je daar nu veel calorieën mee?quote:“Schatje, je haar is pikzwart”, lacht Dennis. “Je maakt me echt kwaad”, glimlacht de brunette. “Alle ballen op Nadia”, roept Dennis. Ondertussen lopen de twee een beetje met elkaar te stoeien. Het gevecht eindigt op het bed. “Stomme rotzak, ga maar lekker daten”, reageert Nadia. “Krijgen we dat weer”, lacht Dennis. “Je vind nooit zo’n 'chick' als ik. Je mag blij zijn dat je mij mag hebben”, zucht de brunette uitgeput van het wortelen. Nou...
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wortelen, verbrand je daar nu veel calorieën mee?
Dan had Bwian niet kunnen ''draaien''. Was idd beter geweestquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
(knip)
Gezien het eerste me vrij onlogisch lijkt, moet het wel bijna dat laatste zijn, en dat hadden ze dus ook kunnen oplossen door de bewoners te laten sporten op het grasveld.
Noemen ze het tegenwoordig zo, die moet ik onthouden.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wortelen, verbrand je daar nu veel calorieën mee?
En als het dan toch in de chill moet dat kan het ook met een achtergrondmuziekje op laag volume in plaats van die kutherrie op 120dB. Je verstaat er zo toch geen zak van.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niets, maar kennelijk is er een reden alle bewoners op 1 plek te verzamelen.
Dus er moet of zometeen overleg met achter plaatsvinden, maar dan krijgen wij dat toch niet te zien, dus dan is dit nonsens, daarbij is het dan ook niet nodig de bewoners eerst gezamenlijk in de chill te laten wachten.
Of er gebeurt iets in de villa (rentokil? buitenlandse programma-kopers? makelaar?) wat we niet mogen zien en waarom de bewoners dus met z'n allen in de chill moeten zitten.
Gezien het eerste me vrij onlogisch lijkt, moet het wel bijna dat laatste zijn, en dat hadden ze dus ook kunnen oplossen door de bewoners te laten sporten op het grasveld.
Jeeeeez, wat lijkt dat lang geleden zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NQFXnQ7cWLY
Toen de kooi nog leuk was
Van vol
gaaf.... ik heb gisteren ook allemaal oude flimpjes teruggekeken... ik mis Sylquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NQFXnQ7cWLY
Toen de kooi nog leuk was
Van vol
Het is voor de bewoners iig een prachtige gelegenheid eea te bespreken wat niet voor de oren van de streamers bestemd is. Daar lijkt echter vrijwel niemand gebruik van te maken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als het dan toch in de chill moet dat kan het ook met een achtergrondmuziekje op laag volume in plaats van die kutherrie op 120dB. Je verstaat er zo toch geen zak van.
syl = gaaf!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:43 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf.... ik heb gisteren ook allemaal oude flimpjes teruggekeken... ik mis Syl![]()
Misschien kauwt hij weer op een ijsblokje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is voor de bewoners iig een prachtige gelegenheid eea te bespreken wat niet voor de oren van de streamers bestemd is. Daar lijkt echter vrijwel niemand gebruik van te maken...
Wel opvallend dat ik Dennis z'n mond nu wel zie bewegen
LOL...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kauwt hij weer op een ijsblokje.![]()
Nena, Bart - zelfs Eric en Ilonaquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:43 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf.... ik heb gisteren ook allemaal oude flimpjes teruggekeken... ik mis Syl![]()
Slapen of Bwian neerslaan, meer mogelijkheden hebben ze niet. Ik zou schreeuwend gek geworden zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Hoe kunnen Lieke en Huub in godsnaam slapen bij die kolereherrie?
Men is er hier nog niet helemaal uit wat de psychische aandoening van Nada is. DrsH is er druk mee bezig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Nadia is nu weer hysterisch uitgelaten.
Duidt het schakelen van diepe misere naar overdreven vrolijkheid niet op manisch depressief gedrag?
Niet per definitiequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Duidt het schakelen van diepe misere naar overdreven vrolijkheid niet op manisch depressief gedrag?
JAZEKER. Zdngmw kon, nee, KAN er ook wat vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
De tangen zijn ook weer vrijgegeven... heeft Nadia stiekum even zitten huilen in de chill?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ah... de slaapkamer is vrijgegeven??
Nadia en Amanda zijn de kleerkasten badkamer ingedoken.
Ja, maar dat is niet wat haar mankeert. In goed Nederlands noem je iemand als Nadia gewoon een aanstelsterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
aaah, de spiegels, de tangetjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ah... de slaapkamer is vrijgegeven??
Nadia en Amanda zijn de kleerkasten badkamer ingedoken.
j vergeet dat nada's jankebalkerij puur functioneel isquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
[..]
JAZEKER. Zdngmw kon, nee, KAN er ook wat van
Had ze maar een ziekte dan viel er nog iets te genezen, nu is ze hopeloos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet wat haar mankeert. In goed Nederlands noem je iemand als Nadia gewoon een aanstelster![]()
Nou ik ben meer bezig met de vraag welke psychische aandoening zij niet heeft want dat is een stuk minder werkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Men is er hier nog niet helemaal uit wat de psychische aandoening van Nada is. DrsH is er druk mee bezig.
Je gaat je dan toch afvragen waarom ze er 'achter' dan toch weer intrappen....quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
j vergeet dat nada's jankebalkerij puur functioneel is![]()
of een hele slechte actrice,,kep ze in sesamstraat beter zien acterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet wat haar mankeert. In goed Nederlands noem je iemand als Nadia gewoon een aanstelster![]()
Maar de reden voor die functionaliteit is dan wel weer geschiftquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef tipsch het volgende:
[..]
j vergeet dat nada's jankebalkerij puur functioneel is![]()
achter heeft niet veel meer doorquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:57 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je gaat je dan toch afvragen waarom ze er 'achter' dan toch weer intrappen....
Die moeten toch ook doorhebben dat het allemaal aandachtstranen zijn?!
Knippen... knippen.... knippen!!!!!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
Ze wil de lichte llokken eruit knippen, dit vind ze ook heen gezicht.
geschift niet, wel 'zorgwekkend' kinderlijkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar de reden voor die functionaliteit is dan wel weer geschift![]()
Verplicht meedoen aan Expeditie Robinson of een leuke jungle expeditie van een maand of wat kan haar van veel doen genezenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:56 schreef 2live het volgende:
[..]
Had ze maar een ziekte dan viel er nog iets te genezen, nu is ze hopeloos.![]()
Wat een doos.... geen oranje lokken willen hebben, maar een paar happen uit je haar is geen probleemquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:59 schreef mootie het volgende:
Die idioot gaat ze er gewoon zelf uitknippen![]()
Zelfs die kater in Shrek II deed het beterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:57 schreef nueffeniet het volgende:
[..]
of een hele slechte actrice,,kep ze in sesamstraat beter zien acteren
Ik stem voor!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Verplicht meedoen aan Expeditie Robinson of een leuke jungle expeditie van een maand of wat kan haar van veel doen genezen![]()
Ik wist het gewoon, een wraakactie van Stanquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef mootie het volgende:
Die highlights zien er trouwens echt niet uit, goed gedaan Stan!
Vind jij haar dan wel normaal? Alleen een beetje kinderlijk? Ik herken er niet zoveel in van het gemiddelde meisje, zie je. Ik denk echt dat ze niet helemaal spoort.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:59 schreef tipsch het volgende:
[..]
geschift niet, wel 'zorgwekkend' kinderlijk![]()
jij wil echt alles, maar dan ook echt ALLES weten hehquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:54 schreef Leandra het volgende:
Wat een enorme puintuin op die ene ladenkast trouwens... kan me niet voorstellen dat dat er zo heeft mogen liggen als er potentiële kopers kwamen.
Zij lijkt me echt zo iemand die volkomen gelouterd (lees: van de pot gerukt) terug kan komen en dan in het zendelingenwerk wil om arme indianenkindertjes te helpen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ook... terugkomen is ook niet noodzakelijk![]()
niet helemaal - helemaal niet... wat zou het zijn?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij haar dan wel normaal? Alleen een beetje kinderlijk? Ik herken er niet zoveel in van het gemiddelde meisje, zie je. Ik denk echt dat ze niet helemaal spoort.
als ze geschift is dan is dat niet helemaal hetzelfde als dat ze helemaal niet spoortquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:02 schreef Disana het volgende:
[..]
Vind jij haar dan wel normaal? Alleen een beetje kinderlijk? Ik herken er niet zoveel in van het gemiddelde meisje, zie je. Ik denk echt dat ze niet helemaal spoort.
ja ik voorspelde al dat de wraak van de kapper zoet zou zijn en zie hier de uitkomst..................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:58 schreef riri het volgende:
de kapper heeft geen middel aangebracht waardoor de ontkleuring stopt volgens mij..ze worden dus echt knaloranje
Onzekerheid, aanstelleritis, geen kontakt maar het echte gevoelens, slechte kijk op het echte leven... noem maar opquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:04 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
niet helemaal - helemaal niet... wat zou het zijn?
Zie je dat het helpt, hopen op ellendequote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
ja ik voorspelde al dat de wraak van de kapper zoet zou zijn en zie hier de uitkomst..................HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH
Ik ben bang dat je haar te hoog inschat, volgens mij beklaagt ze zich bij terugkomst gelijk dat de mensen het daar zo slecht hadden omdat er geen Gucci winkel te vinden is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Zij lijkt me echt zo iemand die volkomen gelouterd (lees: van de pot gerukt) terug kan komen en dan in het zendelingenwerk wil om arme indianenkindertjes te helpen.
het beste vermaak blijft toch leedvermaakquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zie je dat het helpt, hopen op ellende![]()
Het is gewoon heel lekker om 'geschift' te zeggen over iemand die zich zo vreselijk aansteltquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef tipsch het volgende:
[..]
als ze geschift is dan is dat niet helemaal hetzelfde als dat ze helemaal niet spoortvolgens mij heeft nada echt opvoeding door een pappa gemist
![]()
die man heeft notabene een eigen zaak pffffffff alsof hij daar tijd voor heeftquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:06 schreef Kailany het volgende:
wtf denkt dat mens wel niet? dat stanley voor haar terug komt, nadat ze vanmiddag heeft zitten janken!!
Ik hoop dat Stanley zegt dat ie helemaal nooit meer terugkomt. Dat ze het maar bekijkt met haar kinderlijke aanstelliritus en haar oranje haar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:05 schreef mootie het volgende:
Ze wil dat Stanley vanavond terugkomt.....![]()
Ze gaan maar een pakje kleurspoeling halen bij het Kruidvatquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
Stanley zou geschift zijn als hij daadwerkelijk vanavond komt om Nada's kapsel te "herstellen"![]()
Met een beetje mazzel komt Stan helemaal niet meer terug.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
Stanley zou geschift zijn als hij daadwerkelijk vanavond komt om Nada's kapsel te "herstellen"![]()
Van mij mag hij direct terugkomen, mits de enige oplossing is het haar helemaal zwart te vervenquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef tipsch het volgende:
Mwah.... Ik zie het helemaal voor me. Aandacht trekken gaat namelijk met zo'n smoeltje ook enorm goed met goede doelen... dat je zo begaan bent enzo, en dan een traantje plengen zodat iedereen ziet hoe gevoelig en mooi je bent.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:07 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je haar te hoog inschat, volgens mij beklaagt ze zich bij terugkomst gelijk dat de mensen het daar zo slecht hadden omdat er geen Gucci winkel te vinden is.
Als ze zich al druk maakt om het gebrek aan elektriciteit dan zal dat voornamelijk zijn omdat ze haar stijltang dan niet kan gebruiken.
Dat zou haar idd uitstekend afgaan, ware het niet dat ze zichzelf zo belangrijk vindt dat ze ander (en erger) leed simpelweg niet ziet.... als het niet haar leed is.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:10 schreef Disana het volgende:
[..]
Mwah.... Ik zie het helemaal voor me. Aandacht trekken gaat namelijk met zo'n smoeltje ook enorm goed met goede doelen... dat je zo begaan bent enzo, en dan een traantje plengen zodat iedereen ziet hoe gevoelig en mooi je bent.
Totaal geschift gewoonquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:08 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is gewoon heel lekker om 'geschift' te zeggen over iemand die zich zo vreselijk aanstelt![]()
Overigens is haar moeder niet dom (medicijnen, of ze is afgestudeerd is niet bekend), dus ik weet niet of het de invloed van de moeder is.
Echt niet? Geen mislukte Audrey Hepburn? Nou ja, je zult wel gelijk hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:12 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat zou haar idd uitstekend afgaan, ware het niet dat ze zichzelf zo belangrijk vindt dat ze ander (en erger) leed simpelweg niet ziet.... als het niet haar leed is.
Ik dacht dat ze nog maar beperkt mochten bestellen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:11 schreef beequeen het volgende:
Amanda wil eten bestellen en niet koken dus. Brian baalt en zegt dat ze iedere dag zegt dat ze gaat koken maar het nooit doet.
2x per week en 2x per week een kok, wat willen ze nog meer zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze nog maar beperkt mochten bestellen?
Of is die regel ook al weggemoffeld?
Ja dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
Gaat Nadia nu werkelijk Stanley bellen?!?
Nee hoor, ik kon lekker meehuilen met Nadaquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:13 schreef beequeen het volgende:
Stream en soundlock op het bellen van Nada.
Maar ze spreekt hem in, en weet er aan het eind nog gauw een janktoon uit te persen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
Nadia belt.... ze is niet blij met haar haar.
En krijgt de voicemail van Stanley![]()
En die voicemail jankt ze helemaal vol om zich vervolgens met de snoer van de telefoon te wurgen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:14 schreef Leandra het volgende:
Nadia belt.... ze is niet blij met haar haar.
En krijgt de voicemail van Stanley![]()
Stan zit gezellig bij zijn moeder, maar neemt nu toch op.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:15 schreef Desii het volgende:
Moooooi Stanley heeft zijn voicemail aanstaan.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |