Ze is zich zo te zien van geen kwaad bewustquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:19 schreef Meganog het volgende:
Stanley gaf nu tegen nadia ook aan dat hij over de rooie gaat als hij zo behandeld wordt.
Nadia bladert in een tijdschrift om een goeie haarkleur aan te geven. Ze vindt waarschijnlijk dat hij niet zo moet zeiken.
moet ze gelijk opgenomen in een kliniekquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:18 schreef beequeen het volgende:
Ik hoop dat de highlight van Nada knaloranje worden.
dat hoort bij het charmeoffensief om dennis er over 2 weken uit te kunnen stemmenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat Lieke bij dat mormel blijft zitten, laat haar maar barsten.
Ik snap niet dat jij uberhaupt tijd (en geld) in voorgeproduceerde streams steekt.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:23 schreef beequeen het volgende:
Ik snap niet dat Lieke bij dat mormel blijft zitten, laat haar maar barsten.
zijn wraak is zoet hij smeert er nu gewoon blondeer in terwijl nadia een echte kleur dachtquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:21 schreef mootie het volgende:
En dat vind ik zooo slecht...... Stanley slijmt zo bij Nadia nu..... hij kan best even laten merken dat hij het gedrag onacceptabel vindt.
Aha, dat had ik gemist dus, tyquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:24 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
dat hoort bij het charmeoffensief om dennis er over 2 weken uit te kunnen stemmen
altijd leuk om dennis te bashen op een bankjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef beequeen het volgende:
[..]
Aha, dat had ik gemist dus, ty![]()
Ik ben alleen bang dat het hem niet gaat worden helaas.
Gelukkig hoef je je daar niet druk om te maken, dank je. Dit is COS.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef oldschoolf00l het volgende:
[..]
Ik snap niet dat jij uberhaupt tijd (en geld) in voorgeproduceerde streams steekt.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
zijn wraak is zoet hij smeert er nu gewoon blondeer in terwijl nadia een echte kleur dacht
Ken je hem persoonlijk?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:25 schreef Sug4r het volgende:
Stanley lijkt veel dikker op de streams, dan hij in het echt is.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik moet ff weg......als ik terug kom verwacht ik dat het haar van Nadia helemaal is verpest..de ontkleurde stukjes zijn dan droog en gespleten en hebben een onbestemde oranjeachtige zeer lelijke kleur..![]()
we houden het nauwlettend in de gaten![]()
.
![]()
Ik hoop met je mee, later.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:30 schreef Katewalker het volgende:
Ik moet ff weg......als ik terug kom verwacht ik dat het haar van Nadia helemaal is verpest..de ontkleurde stukjes zijn dan droog en gespleten en hebben een onbestemde oranjeachtige zeer lelijke kleur..![]()
.
![]()
afbokken??? zo praten die twee wel vaker tegen elkaar, niets aan het handjequote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef EdAtTheBar het volgende:
Waarom loopt Huub Jaap zo af te bokken? Lijkt me speltechnisch niet echt handig...
Wat grappigquote:
Het is dus Stanley's schuld, want hij heeft Nadia verkeerd begrepen?quote:Nadia barst in tranen uit wanneer ze zichzelf in de spiegel bekijkt. “Ik heb zwarte haren en dat wil ik niet!”, snikt ze. Blijkbaar heeft Stanley Nadia verkeerd begrepen. Lieke en Dennis proberen de zwarte haardos wat lichter te praten. Het mag helaas niet baten: “Ik heb buikpijn en ben ongesteld. En dat heb ik dit haar!” Het kan Nadia niet schelen of Stanley het doet of zij zelf, maar die kleur móet eruit. “Dit zwarte is gewoon niet wat ik wil”, roept ze en er biggelt een grote zwarte mascara-traan over haar wang.
M'n zolen , echt niet. De FEBO moet er dus weer een draai aan geven om hun gedrag goed te praten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is dus Stanley's schuld, want hij heeft Nadia verkeerd begrepen?
quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Klaar. Niks meer aan doen verder. Stanley kan naar huis.
[afbeelding]
Dan moet die ''flinke'' huppelbreedbekkikker Stanley en de Febo uitvloeken en terroriseren.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:40 schreef beequeen het volgende:
Lieke zegt dat Huub niet meer geknipt kan worden omdat Nada lowlights krijgt.
Huub baalt en noemt Nada een kutkop en een jankwijf.
Stanley niet, maar de FEBO en Nada wel, sukkels. Eerst zeggen dat het niet mag, krokodillentranen van Nada en dan mag het wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:43 schreef FdW het volgende:
[..]
Dan moet die ''flinke'' huppel breedbekkikker Stanley en de Febo uitvloeken en terroriseren.![]()
Tsja, kwaliteit daar betaal je voor.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:48 schreef mootie het volgende:
Volgens mij impliceert Stanley nu dat DOB veel te veel rekent voor de extensions.
2 cm korter dan nixquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoe lang is Huub eigenlijk, aangezien hij altijd kabouter wordt genoemd..
Over Naatje wordt hier verreweg het meeste gepost, omdat de rest niet jankt en kreunt, en verder ook niks uitvreet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:50 schreef Anderkeertje het volgende:
Je krijgt nu zo'n zelfde situatie als met Natasja. Alles wat ze vragen krijgen ze. Nu had ik daar bij Natasja meer begrip voor omdat ze ook nog tv maakte, iets dat ik bij Nadia niet terug zie
Volgens mij nog geen of amper 1.70quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:49 schreef EdAtTheBar het volgende:
Hoe lang is Huub eigenlijk, aangezien hij altijd kabouter wordt genoemd..
Met plateauzolen!quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef DrsH het volgende:
Huubje is 1.68
Heeft hij wat over Lieke gezegt dan ?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat grappig![]()
Jammer dat hij anti Lieke is.
Hij had het over een manwijf, samen met Nada en Amanda.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:58 schreef neehe het volgende:
[..]
Heeft hij wat over Lieke gezegt dan ?
Weet je dat zeker??quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef DrsH het volgende:
Huubje is 1.68
Stanley is zeker niet anti Lieke hoorquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wat grappig![]()
Jammer dat hij anti Lieke is.
Ach ik ben kleiner 1.59quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:54 schreef DrsH het volgende:
Huubje is 1.68
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |