Oh god, als de miljonairs maar niet als gastpresentatoren worden neergezet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Komende vrijdag vanuit de tuin van de Gouden Kooi een programma! ( bron: Zappen)
zou leuk zijn!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien moeten de miljonairs wel binnen blijven![]()
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Gevaarlijk...... Amanda die een engelse tekst via de foon aan Hans doorgeeft.
Hoe schrijf je dat, everything?
En het is me toch een lap tekst.... die komt tot zijn knietjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!![]()
Hhaa nee het moet een begravenis op TV worden , na 2 jaar komt er een einde aan Tienquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god, als de miljonairs maar niet als gastpresentatoren worden neergezet.
Amanda: "Kijk jij wel eens naar het programma, Fons? En, wat is jouw sterrenbeeld, Linda?"
Dat moet allemaal op zijn rug ?????quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
I believe that everything bad comes back to you. So everything that I do that's bad, I'm going to suffer from it. But my mind, I believe what I'm doing is right. So I feel like I'm going to heaven.
Fijne tekst voor op je rug. Daar ga je toch niet mee rondlopen?
Dat vroeg Hans Hondekop. Hij weet ook niet hoe je feel schrijft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!![]()
Zie boven; Hans heeft iets fout, maar Amanda merkt het niet (do i.p.v. doing).quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
Wat gaat de tekst worden?
'Everything you do, you do so good' ?
Steenkolen Engels past prima bij Brian.
Ja... Hans zei eerst dat het niet kon, maar nu kan het kennelijk toch wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat moet allemaal op zijn rug ?????![]()
Ter gelegenheid waarvan is dat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de achterkant van die boksers-peignoirquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn God. Dan loop je niet voor schut.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
I believe that everything bad comes back to you. So everything that I do that's bad, I'm going to suffer from it. But my mind, I believe what I'm doing is right. So I feel like I'm going to heaven.
Ik zou toch dubbel liggen als het "hete nieuwtje" wat ze die aflevering hebben zou zijn dat DGK stoptquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hhaa nee het moet een begravenis op TV worden , na 2 jaar komt er een einde aan Tien
volgens mij moet "good" bovendien "well" wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven; Hans heeft iets fout, maar Amanda merkt het niet (do i.p.v. doing).
Past wel bij Brian zijn dnwijze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
mooi, jij zei vanmorgen bij een cap van nadia, op wie lijkt zij toch, ik dacht hetzelfde en ik denk dat ik het weet, Sabrina van Boys Boys Boysquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |