Goed zo. Vooral doorgaan met die onderhuidse speldenprikjes. Jankend de poort uit moet ze, dat varken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:23 schreef Leandra het volgende:
Lieke die (naast Nadia zittend) praat over "geen aanleg hebben om dik te worden"
Die pony staat haar wel goed; het verzacht het effect van de nogal dicht bij elkaar staandje oogjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mij ook niet
Het staat Lieke trouwens geweldig![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
En Nadia zit d'r haar weer te vernaggelen met die stijltang
Stanley zei dat ze gewoon een staart in moest doen omdat ze zo gaat sporten. Geen denken aan natuurlijk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:30 schreef Leandra het volgende:
En Nadia zit d'r haar weer te vernaggelen met die stijltang
de trend voor 2007: Being as Brainlessquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef mootie het volgende:
Brian wordt een beetje gek van Dennis..... hij zit constant te kijken wat hij doet, en Huub is ook al een copycat van Brian, volgens Brian. Dat heeft hij zn hele leven al..... iedereen wil als Brian zijn.
Heel toevallig heeft Amanda dat ook.![]()
Je bent niet de enige die het mist, zelfs als TV-ster weet hij de slagershoedjes nog niet tot hot fashion item te makenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
Brian: Veel dingen die ik heb gedaan, iedereen ging me volgen.
Zoals de slippers die ging dragen op Bonaire... de hele school volgde.
Ik mis iets, want ik zie Brian niet als een leider of trendsetter.
Ik vraag me af of we dat kunnen volgen op de streams. Voor hetzelfde geld gaan ze weer uren op een rood plasmascherm dat zegt 'de miljonairs zijn zo terug'.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Komende vrijdag vanuit de tuin van de Gouden Kooi een programma! ( bron: Zappen)
Zou kunnen , maar dan kijk je toch gewoon op TVquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dat kunnen volgen op de streams. Voor hetzelfde geld gaan ze weer uren op een rood plasmascherm dat zegt 'de miljonairs zijn zo terug'.
Oh ja, logischquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:39 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Zou kunnen , maar dan kijk je toch gewoon op TVWant het is live vanuit de kooi.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Shit. Ik draag al jaren flipflops als het weer het toelaat. Heb ik dat toch gewoon van Brian de Trendsetter gepikt. Ik ga vandaag al mijn (en het zijn er veel) flipflops ritueel verbranden en draag voortaan alleen nog maar dichte schoenen.
Maar misschien was jij er wel eerder mee dan Brian. Wie weet is het via jou overgewaaid naar Bonairequote:Op maandag 13 augustus 2007 15:40 schreef Copycat het volgende:
Shit. Ik draag al jaren flipflops als het weer het toelaat. Heb ik dat toch gewoon van Brian de Trendsetter gepikt. Ik ga vandaag al mijn (en het zijn er veel) flipflops ritueel verbranden en draag voortaan alleen nog maar dichte schoenen.
Dat wil ik ook al niet op mijn geweten hebben.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:41 schreef Disana het volgende:
Maar misschien was jij er wel eerder mee dan Brian. Wie weet is het via jou overgewaaid naar Bonaire![]()
Misschien moeten de miljonairs wel binnen blijvenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me af of we dat kunnen volgen op de streams. Voor hetzelfde geld gaan ze weer uren op een rood plasmascherm dat zegt 'de miljonairs zijn zo terug'.
Weinig vervelender dan wanneer ze met z'n allen in de game room zitten en Brian staat te draaien...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien moeten de miljonairs wel binnen blijven![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |