Oh god, als de miljonairs maar niet als gastpresentatoren worden neergezet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:35 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
Komende vrijdag vanuit de tuin van de Gouden Kooi een programma! ( bron: Zappen)
zou leuk zijn!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:43 schreef blomst het volgende:
[..]
Misschien moeten de miljonairs wel binnen blijven![]()
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef mootie het volgende:
Gevaarlijk...... Amanda die een engelse tekst via de foon aan Hans doorgeeft.
Hoe schrijf je dat, everything?
En het is me toch een lap tekst.... die komt tot zijn knietjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!![]()
Hhaa nee het moet een begravenis op TV worden , na 2 jaar komt er een einde aan Tienquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh god, als de miljonairs maar niet als gastpresentatoren worden neergezet.
Amanda: "Kijk jij wel eens naar het programma, Fons? En, wat is jouw sterrenbeeld, Linda?"
Dat moet allemaal op zijn rug ?????quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
I believe that everything bad comes back to you. So everything that I do that's bad, I'm going to suffer from it. But my mind, I believe what I'm doing is right. So I feel like I'm going to heaven.
Fijne tekst voor op je rug. Daar ga je toch niet mee rondlopen?
Dat vroeg Hans Hondekop. Hij weet ook niet hoe je feel schrijft.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Leandra het volgende:
[..]
Niet te geloven toch... dat die een Australische moeder heeft?!![]()
Zie boven; Hans heeft iets fout, maar Amanda merkt het niet (do i.p.v. doing).quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef Copycat het volgende:
Wat gaat de tekst worden?
'Everything you do, you do so good' ?
Steenkolen Engels past prima bij Brian.
Ja... Hans zei eerst dat het niet kon, maar nu kan het kennelijk toch wel.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Dat moet allemaal op zijn rug ?????![]()
Ter gelegenheid waarvan is dat dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Op de achterkant van die boksers-peignoirquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef petraa het volgende:
[..]
Mijn God. Dan loop je niet voor schut.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
I believe that everything bad comes back to you. So everything that I do that's bad, I'm going to suffer from it. But my mind, I believe what I'm doing is right. So I feel like I'm going to heaven.
Ik zou toch dubbel liggen als het "hete nieuwtje" wat ze die aflevering hebben zou zijn dat DGK stoptquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef DutchTVCentral.nl het volgende:
[..]
Hhaa nee het moet een begravenis op TV worden , na 2 jaar komt er een einde aan Tien
volgens mij moet "good" bovendien "well" wordenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:50 schreef Disana het volgende:
[..]
Zie boven; Hans heeft iets fout, maar Amanda merkt het niet (do i.p.v. doing).
Past wel bij Brian zijn dnwijze.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:48 schreef Disana het volgende:
mooi, jij zei vanmorgen bij een cap van nadia, op wie lijkt zij toch, ik dacht hetzelfde en ik denk dat ik het weet, Sabrina van Boys Boys Boysquote:
en bwian leest de brief nu ook?quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Desii het volgende:
Jaap heeft een oude brief van Natasja gevonden op de pc.... hij heeft hem geprint en gelijk gewist.
Hij laat Huub een klein stukje lezen... het schijnt TE erg te zijn, wat daar allemaal in staat
zowel Huub als Jaap liggen in een deuk en zitten met ongelovige blik te kijken.....
hihi, ik word nu wel heeeeel nieuwsgierig wat er in staat![]()
Die bedoelde ik dus niet, ik dacht meer in de richting van een stripfiguur, maar bedankt voor het meedenken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
mooi, jij zei vanmorgen bij een cap van nadia, op wie lijkt zij toch, ik dacht hetzelfde en ik denk dat ik het weet, Sabrina van Boys Boys Boys![]()
Prachtig deze teksten , de meest pure vorm van domheid die ik ooit heb gezien, ik piste bijna in mijn broek!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:49 schreef mootie het volgende:
[..]
En het is me toch een lap tekst.... die komt tot zijn knietjes![]()
Feel, is dat met een F?
lol!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef Marrije het volgende:
[..]
mooi, jij zei vanmorgen bij een cap van nadia, op wie lijkt zij toch, ik dacht hetzelfde en ik denk dat ik het weet, Sabrina van Boys Boys Boys![]()
Ik zie geen 'good', maar ja... ik dacht dat het een tekst van Bob Marley was? Dichterlijke vrijheid enzoquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef tipsch het volgende:
[..]
volgens mij moet "good" bovendien "well" worden
ohquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:58 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die bedoelde ik dus niet, ik dacht meer in de richting van een stripfiguur, maar bedankt voor het meedenken.![]()
Yeah right, net als Amanda zelf en Natasia voorheen: als zij agressief zijn, is er een goede reden voorquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef blomst het volgende:
[..]
Past wel bij Brian zijn dnwijze.
Hij doet ook alleen maar goed.
Alweer een nieuwe trend die zal inslaan als een bom.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Copycat het volgende:
[afbeelding]
En dan zo'n Pucci-esque print en het gaat helemaal goed komen. Kan die tekst er trouwens niet met Zwarovskisteentjes op worden geborduurd?
ik vul aan zoals jij dat doet op:quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik zie geen 'good', maar ja... ik dacht dat het een tekst van Bob Marley was? Dichterlijke vrijheid enzo![]()
Is belabberd, ja... da's Nederlands Engels, en zoals je zegt, dan moet het 'well' zijnquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik vul aan zoals jij dat doet op:
"Everything you do, you do so good"
![]()
Ik heb geen Engels gestudeerd, maar dit klinkt belabberd![]()
Is het ook. Steenkolen Engels.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:02 schreef tipsch het volgende:
ik vul aan zoals jij dat doet op:
"Everything you do, you do so good"
![]()
Ik heb geen Engels gestudeerd, maar dit klinkt belabberd![]()
Kijk daar kan ik me nu in vinden!!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:03 schreef T-lex het volgende:
Is dit nou wat er op die "badjas" komt...![]()
Er zijn veel betere Tupac quotes...zat meer aan zoiets als deze te denken voor een kickboxer: “I'd rather die like a man, than live like a coward”![]()
Dat zal toch niet? Amanda heeft gereden maar ik heb er verder niet op gelet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:01 schreef mootie het volgende:
Staat Fries daar nu al uren aan dat hok gebonden?
Dat zou dan worden: I'd rather live like a coward, than die like a man.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef petraa het volgende:
Kijk daar kan ik me nu in vinden!!!Kort maar krachtig, alleen jammer dat het niet op Brian slaat
![]()
En niet zo'n beetje ookquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef blomst het volgende:
Heeft Nadia echt gejankt om kleurtjes in haar haar te krijgen?
Maar waar laat je 'would' dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou dan worden: I rather live like a coward, than die like a man.
Die 'd heb ik er later nog ingevoegd.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:06 schreef Disana het volgende:
Maar waar laat je 'would' dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |