dat mag niet, haar is persoonlijk bezitquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:04 schreef Jewscky het volgende:
Mag ik een nachtje de kooi in dan kan je pas lachen,knip ik s,nachts die haren eraf van die twee idiotenj,de kapper is geweest gaan ze weer aan die haren kloten.![]()
![]()
![]()
![]()
ze heeft net zo'n geheugen als amandaquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:08 schreef beequeen het volgende:
Dennix ligt een partij te rijden op nada. Ze had toch zo'n buikpijn?
rentokil? of zijn die al geweest?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
waarom zouden ze in die gameroom moeten zitten eigenlijk?
Ik zap me te pletter met mijn remote maar het werkt niet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:12 schreef EdAtTheBar het volgende:
Kan iemand die teringherrie afzetten?
Mss weer overleg met de productie? is weleens vaker geweestquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:11 schreef ericahysterica het volgende:
waarom zouden ze in die gameroom moeten zitten eigenlijk?
Die sneer vatte ze zeker niet?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef ericahysterica het volgende:
jaap tegen nadia: ik zoen alleen vrouwen met karakter
Iets wat je niet hebt kan toch niet minder worden...quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:54 schreef ikreageer het volgende:
Amanda: kan er op de mauwwww ook nog een tekst?
Zou haar IQ afnemen naarmate ze langer omgaat met IQ loze, of is dat onmogelijk?
wie weet komt Stijn nog wel even z'n vertek met de bewoners overleggenquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:13 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Mss weer overleg met de productie? is weleens vaker geweest
Je zegt er wel wat bij.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:21 schreef Borga het volgende:
Hoe kan een normaal mens in zo een godvergeten takke herrie zitten. ongelofelijk
Kut Brian.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |