gaaf.... ik heb gisteren ook allemaal oude flimpjes teruggekeken... ik mis Sylquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef Ning het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=NQFXnQ7cWLY
Toen de kooi nog leuk was
Van vol

Het is voor de bewoners iig een prachtige gelegenheid eea te bespreken wat niet voor de oren van de streamers bestemd is. Daar lijkt echter vrijwel niemand gebruik van te maken...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
En als het dan toch in de chill moet dat kan het ook met een achtergrondmuziekje op laag volume in plaats van die kutherrie op 120dB. Je verstaat er zo toch geen zak van.

syl = gaaf!!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:43 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf.... ik heb gisteren ook allemaal oude flimpjes teruggekeken... ik mis Syl![]()

Misschien kauwt hij weer op een ijsblokje.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:44 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het is voor de bewoners iig een prachtige gelegenheid eea te bespreken wat niet voor de oren van de streamers bestemd is. Daar lijkt echter vrijwel niemand gebruik van te maken...
Wel opvallend dat ik Dennis z'n mond nu wel zie bewegen

LOL...quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Misschien kauwt hij weer op een ijsblokje.![]()

Nena, Bart - zelfs Eric en Ilonaquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:43 schreef Desii het volgende:
[..]
gaaf.... ik heb gisteren ook allemaal oude flimpjes teruggekeken... ik mis Syl![]()

Slapen of Bwian neerslaan, meer mogelijkheden hebben ze niet. Ik zou schreeuwend gek geworden zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:49 schreef beequeen het volgende:
Hoe kunnen Lieke en Huub in godsnaam slapen bij die kolereherrie?

Men is er hier nog niet helemaal uit wat de psychische aandoening van Nada is. DrsH is er druk mee bezig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Nadia is nu weer hysterisch uitgelaten.
Duidt het schakelen van diepe misere naar overdreven vrolijkheid niet op manisch depressief gedrag?

Niet per definitiequote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:
Duidt het schakelen van diepe misere naar overdreven vrolijkheid niet op manisch depressief gedrag?

JAZEKER. Zdngmw kon, nee, KAN er ook wat vanquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:

De tangen zijn ook weer vrijgegeven... heeft Nadia stiekum even zitten huilen in de chill?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ah... de slaapkamer is vrijgegeven??
Nadia en Amanda zijn de kleerkasten badkamer ingedoken.

Ja, maar dat is niet wat haar mankeert. In goed Nederlands noem je iemand als Nadia gewoon een aanstelsterquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:51 schreef Meganog het volgende:

aaah, de spiegels, de tangetjesquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef Leandra het volgende:
Ah... de slaapkamer is vrijgegeven??
Nadia en Amanda zijn de kleerkasten badkamer ingedoken.

j vergeet dat nada's jankebalkerij puur functioneel isquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:53 schreef Borga het volgende:
[..]
JAZEKER. Zdngmw kon, nee, KAN er ook wat van

Had ze maar een ziekte dan viel er nog iets te genezen, nu is ze hopeloos.quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:54 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, maar dat is niet wat haar mankeert. In goed Nederlands noem je iemand als Nadia gewoon een aanstelster![]()

Nou ik ben meer bezig met de vraag welke psychische aandoening zij niet heeft want dat is een stuk minder werkquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:52 schreef beequeen het volgende:
[..]
Men is er hier nog niet helemaal uit wat de psychische aandoening van Nada is. DrsH is er druk mee bezig.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |