Lang haar hoeft niet persé voor de ogen te hangen hoor, dat is gewoon iets wat de laatste tijd in trek is en dus veel voorkomtquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niet zo'n zin in haar dat telkens voor m'n ogen hangt.
Nee het hangt nu voor m'n ogen omdat ik de afgelopen tijd geen zin had om naar de kapper te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef n0r het volgende:
[..]
Lang haar hoeft niet persé voor de ogen te hangen hoor, dat is gewoon iets wat de laatste tijd in trek is en dus veel voorkomt
hij is toch pas vanaf september geldig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, begin in september, even zien wanneer ik 'm mag afhalen. Waarschijnlijk niet voor donderdag..
Heb je de weervoorspellingen gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Nou, wij hebben eindelijk onze tent!
Toch maar zo'n wegwerp ding gehaald
Wel mooi dingetje!
bedoel je zo'n 2 sec tent?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Wel mooi dingetje!
Volgens mij zelfs pas vanaf oktober, het gaat per kwartaal of iets. Ik moest de eerste maand ook gewoon betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij is toch pas vanaf september geldig.
Waar kan je die halen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Wel mooi dingetje!
ik heb de 2 sec. Hij gaat het toch wel houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef Oplaatbatterij het volgende:
3 sec ja
weersvoorspelling nog niet gezien, kijk ik wel woensdag pas naar
Ik heb em bij de Decathlon in Amsterdam gehaald, maar volgens mij kun je hem ook wel gewoon bij Perrysport ofzo halenquote:
Amsterdam en Antwerpen volgens mij. Ik heb em in Antwerpen gehaaldquote:
oh, relaxte muziek (vooral cd 1) welke camping ga je staan? kom ik ff meeluisterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ook pas 3 september gelukkig.
Heb ook alvast 2 CDs in elkaar gezet die ik kan draaien als ik wakker wordt en snachts tijdens het bieren bij onze tentjes
CD1
Comeback Kid, Gallows, Agnostic Front, Blood For Blood, Converge, Hatebreed, Madball, Send More Paramedics, Raised Fist, Slayer, Sick of it All, Sworn Enemy en Terror
CD2
Misfits, Led Zeppelin, The Doors, The Smiths, The Beatles, Lou Reed, Nirvana, Reagan Youth, Social Distortion, Sonic Youth en Pink Floyd!
Ik moet maandagavond om 17:00 alweer werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Roellio het volgende:
Over die schooldagen en vroege vakanties...
Ik ben leraar, dat is helemaal kl*te. Dit jaar heb ik mazzel, maar volgend jaar moet ik de vrijdag voor en maandag na Lowlands alweer werken. Een "dagje niet op komen dagen" zit er voor mij niet in!
Oh jezus, wat een nette lijst.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ook pas 3 september gelukkig.
Heb ook alvast 2 CDs in elkaar gezet die ik kan draaien als ik wakker wordt en snachts tijdens het bieren bij onze tentjes
CD1
Comeback Kid, Gallows, Agnostic Front, Blood For Blood, Converge, Hatebreed, Madball, Send More Paramedics, Raised Fist, Slayer, Sick of it All, Sworn Enemy en Terror
CD2
Misfits, Led Zeppelin, The Doors, The Smiths, The Beatles, Lou Reed, Nirvana, Reagan Youth, Social Distortion, Sonic Youth en Pink Floyd!
Je wilt niet weten wat ephedra in combinatie met een bezoek aan de juicebar met je maag doet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef frame-saw het volgende:
Rennies?
Hehe ik vind ook beide CDs goed, lekker afwisselingquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Poeh, cd1, cd2 ik vind ze beide goed maar ik mis iron maiden op cd1
whisky uiteraard, en aanlengen is niet toegestaan!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef rubbereend het volgende:
whiskey of wodka meenemen, wat een dilemma
BBQ? Je hebt toch wel dit topic gelezen he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:42 schreef Vital_Remains het volgende:
3 daagjes![]()
Alleen nog even bier en bbq inkopen en ik ben er klaar voor
www.lowlands.nl/_media/docs/DE_HUISREGELS_2007.pdfquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
BBQ? Je hebt toch wel dit topic gelezen he?
aanlengen is sowieso geen mogelijkheid, veel te jammer van het pure genotquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
whisky uiteraard, en aanlengen is niet toegestaan!
Volgens mij is dat als je nog geen 18 bent, dan krijg je hem vanaf 1 oktober, als je 18 bent en je begint met je opleiding dan is het 1 september, als je al je OV hebt vanaf 1 januari dan gaat die donderdag weer in.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs pas vanaf oktober, het gaat per kwartaal of iets. Ik moest de eerste maand ook gewoon betalen.
Pete Philly zal ook wel meekomen met C-mon & Kypski denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef chansadres het volgende:
Voicst zal op Lowlands te bezichtigen zijn. Ze zullen bij C-Mon & Kypski en David Gilmour Girls meespelen. Dat jullie het weten
Ah zo.. dat zou kunnen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:20 schreef kciR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat als je nog geen 18 bent, dan krijg je hem vanaf 1 oktober, als je 18 bent en je begint met je opleiding dan is het 1 september, als je al je OV hebt vanaf 1 januari dan gaat die donderdag weer in.
Ik heb toen ik net mn OV kreeg gewoon gratis kunnen reizen voor september, die busmannetjes zien een OV-kaart, oke goed, loop maar door..
Maar oke.. Lowlands![]()
Sterker nog: Dat is zeker, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Pete Philly zal ook wel meekomen met C-mon & Kypski denk ik.
Een fles gin met fanta lemonquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ah zo.. dat zou kunnen ja![]()
OT:
Vorig jaar had ik een liter Ameretto mee, op zich best lekker maar ik ben die smaak altijd zo snel zat... Dit jaar maar 'ns wat anders proberen, tips iemand?En nee, geen Whiskey, daar heb ik hetzelfde mee
Daar ging ik al vanuit. Maar hoe weet jij 't zo zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog: Dat is zeker, kan ik je vertellen.
Maar niet zo hendig, tenminste niet die plastic dingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
Doorzichtige poncho's blijven 't tofst.
Wat?? Nooit van gehoord, vertel..quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef super-muffin het volgende:
een fles bitterlemon - bier, niet zo sterk maar wel lekker
Ja hoor, medewerkers krijgen een plastic polsbandje (vorig jaar iig) en kunnen tussendoor gewoon het festivalterrein/campingterrein op!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef ralfseltje het volgende:
Kunnen de werknemers van Lowlands zelf het festivalterrein op als ze niet hoeven te werken? Hoorde van niet maar dacht dat dat altijd wel zo was.
Ik gok iets met een konijnenpak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Gusev het volgende:
[..]
Ben wel blij met VoicstBenieuwd naar hun combi met C-mon & Kypski.
Als wij eerder gaan, welke buslijn moet je anders hebben, richting biddinghuizen?quote:Openbaar vervoer
Reis naar NS-station Lelystad of 't Harde (let op: niet Harderwijk!) ; vandaar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein.
BUSDIENSTREGELING:
Op donderdag vanaf 18:00 uur
Dagelijks 08:00 - 23:30 uur
Maandag 08:00 - 14:00 uur
Denk dat ze wel eerder meerdere bussen inzetten. Anders wordt de druk om 6 uur te groot.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Nosh het volgende:
Mensen!
[..]
Als wij eerder gaan, welke buslijn moet je anders hebben, richting biddinghuizen?
Óf zijn er mensen die twee mensen met bagage op kunnen pikken?
In ruil voor liquide betaling, en booty calls met een kale brabo?
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik gok iets met een konijnenpak.
lol, dan kom ik kijkenquote:OT: fluitjes en drumstokjes voor het nachtelijk camping 3 wc-concert liggen klaar![]()
Dat gebeurt meestal spontaan, maar dan hoor je het echt wel en zie je de security naar het badlokaal rennen/ rijden..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef foowout het volgende:
[..]
lol, dan kom ik kijkenwelke dag of elke dag?
Ik heb daar nog nooit security bij gezien..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal spontaan, maar dan hoor je het echt wel en zie je de security naar het badlokaal rennen/ rijden..
LLowcast 5 is trouwens ook in de lucht
Ik wou net zeggen, in 2006 heb ik geen wasbakconcert meegemaakt, maar ik was in 2005 toevallig naar de wc toen het los ging, en toen werden iedereen naar buiten gezet..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:45 schreef mberg86 het volgende:
Ik wel... dat washok werd vorig jaar geloof ik nog helemaal ontruimd en gesloten. Toen zijn er nog een stel naar campiing 2 gegaan om daar verder te kloten
Die komen een christus-eind weg te staan. Lullig voor je zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef ruby het volgende:
Weet iemand op welke camping de campers en caravons komen te staan? En is dat precies naast het festivalterrein toevallig?
De eerste dag is het te doen in 15 minuten, de dagen erna kan je er 10 minuten per dag bij rekenenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Camping 7 geloof ik en dat is helemaaaaaal achteraan, heel ver weg van het Festivalterrein. Zeker 10 a 15 min. lopen.
Ja man, 50km verwijderd van het festivalterrein.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef ruby het volgende:
Weet iemand op welke camping de campers en caravons komen te staan? En is dat precies naast het festivalterrein toevallig?
Maak daar maar 25 van...quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:04 schreef Morpheus2002 het volgende:
Camping 7 geloof ik en dat is helemaaaaaal achteraan, heel ver weg van het Festivalterrein. Zeker 10 a 15 min. lopen.
In Amsterdam heb je bij de Decathlon goeie goedkope tentenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef soco_cola het volgende:
damned, heb nog geen tent!!
hebben jullie voor mij nog een tip waar je een goedkoop tentje kan kopen??? kan in amsterdam/ROtterdam/leiden/den haag of gewoon via een of andere betrouwbare webshop
Camping 6 is voor campers/caravans en ligt net voor de brug...helemaal niet zover lopen dus...ongeveer even ver als 7, 5 is het verst...maar ik hoorde dat 5 en 7 dit jaar zijn omgedraaid...kweet alleen niet of het ook echt kloptquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef ruby het volgende:
Perry Sport. Kijk eens op de site. In Alkmaar ligt alles ook wel in de winkel, dat zal in andere filialen ook wel zo zijn.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:46 schreef soco_cola het volgende:
ok en waar en hoe duur ??
5 is ook echt niet veel meer dan een minuutje of 5 a 10 van de ingang. Vanaf de brug nog even 'oversteken' en een klein pad, en dan ben je er. 7 was daar altijd tegenover volgens mij, scheelt hoogstens enkele tientallen meters.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:48 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
Camping 6 is voor campers/caravans en ligt net voor de brug...helemaal niet zover lopen dus...ongeveer even ver als 7, 5 is het verst...maar ik hoorde dat 5 en 7 dit jaar zijn omgedraaid...kweet alleen niet of het ook echt klopt
Nou, dan heb ik in ieder geval een goeie warming up achter de rug als ik het festivalterrein betreed.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Die komen een christus-eind weg te staan. Lullig voor je zeg.
Ik heb er eens eentje bij Halfords gehaald voor 13 euro ofzo. Was toen wel in de aanbieding, maar toch.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:41 schreef soco_cola het volgende:
damned, heb nog geen tent!!
hebben jullie voor mij nog een tip waar je een goedkoop tentje kan kopen??? kan in amsterdam/ROtterdam/leiden/den haag of gewoon via een of andere betrouwbare webshop
Heeft ook wel iets moet ik zeggen. Zo 's nachts/'s ochtends langs al die campings en knettergekke leute struinen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:52 schreef ruby het volgende:
En 's nachts of 's ochtends vroeg strompel ik wel weer naar de camping terug.... moe maar voldaan.![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ben ik ook een sukkel. Waarom moest ik aan het einde van het jaar niets uitvoeren waardoor ik maandag moet herkansen en dus niet naar LL kan.
Wist ik veel dat die herkansingen nu al waren.quote:
Ach ja, ik had een herkansing na Fields of Rock, op de maandag. Jammer dan, ik doe het dit jaar wel (nog maximaal 2 keer). Het kaartje lag al weken in de la, enkele dagen voor het festival werd bekend dat de herkansing op die dag was, omdat het tentamen veel te laat nagekeken was.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Wat ben ik ook een sukkel. Waarom moest ik aan het einde van het jaar niets uitvoeren waardoor ik maandag moet herkansen en dus niet naar LL kan. Jammer dat ze geen dagkaarten hebben trouwens.
Ik leef met je meequote:Op maandag 13 augustus 2007 20:59 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Wist ik veel dat die herkansingen nu al waren.
De herkansing zelf kan me ook wel aan mijn anus oxideren, ouders denken daar alleen anders over helaas, en ik ben nog minderjarig, dus ze hebben nog iets over me te zeggen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:00 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ach ja, ik had een herkansing na Fields of Rock, op de maandag. Jammer dan, ik doe het dit jaar wel (nog maximaal 2 keer). Het kaartje lag al weken in de la, enkele dagen voor het festival werd bekend dat de herkansing op die dag was, omdat het tentamen veel te laat nagekeken was.
Jammer dan, ik kan niet overal rekening mee houden. Mijn studiebegeleider gaf me groot gelijk toen hij hoorde dat ik tijdens het tentamen op een festival zat.
quote:Muntprijzen
"Hoeveel centjes moet ik meenemen?", "ik heb 150 euro voor 3 dagen, hoeveel cola kan ik dan drinken?", "stel, ik wil 1 muntje voor 3 dagen kopen, hoeveel kost mij dat?", "mijn moeder geeft mij geld, maar weet niet hoeveel ze moet geven." STOOOPPP!
We helpen je uit de brand, een heel muntje kost je 2,20 euro. Bier, fris en koffie kosten je 1 munt, de meeste cocktails 2,5 munt. Swirls zijn 2 munten, halve kip 2,5 munt, loempia's 1,5 munt en ga zo maar door! Reken dus maar zelf uit hoeveel je moet meenemen!
LET OP:Munten van voorgaande jaren zijn niet geldig. Daarbij kun je ook dit jaar weer op maandag de munten die je overhebt inleveren en je geld terugkrijgen. Dus als je thuiskomt en je hebt nog een baal munten in je zak, dan is het je eigen schuld!
quote:Lekkere pintjes in een 8-pack!
Die bierbrouwers van Grolsch zijn goed bezig! Je kan namelijk bij de campingsupermarkt een 8-pack Grolsch bier kopen, waar je maar 6 munten voor betaald, terwijl één blikje bier je 1 munt kost! Tel toch uit die winst! Daarbij zijn de blikken bier ook gekoeld, waardoor het nog beter smaakt, zo bij je tentje. Alsof een engeltje op je tong piest, zo lekker! Niks lauw bier die te lang in de tent heeft gelegen!
Vorig jaar nog 8 blikken voor 5 munten, en de munten voor 2,10 per stuk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 21:11 schreef Baserunner het volgende:
[..]
1,65 per biertje (uit dat 8pack!)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |