Daar ging ik al vanuit. Maar hoe weet jij 't zo zeker?quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:46 schreef mindgames het volgende:
[..]
Sterker nog: Dat is zeker, kan ik je vertellen.
Maar niet zo hendig, tenminste niet die plastic dingen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:47 schreef Evil_Koekje het volgende:
Doorzichtige poncho's blijven 't tofst.
Wat?? Nooit van gehoord, vertel..quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:17 schreef super-muffin het volgende:
een fles bitterlemon - bier, niet zo sterk maar wel lekker
Ja hoor, medewerkers krijgen een plastic polsbandje (vorig jaar iig) en kunnen tussendoor gewoon het festivalterrein/campingterrein op!quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:02 schreef ralfseltje het volgende:
Kunnen de werknemers van Lowlands zelf het festivalterrein op als ze niet hoeven te werken? Hoorde van niet maar dacht dat dat altijd wel zo was.
Ik gok iets met een konijnenpak.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:07 schreef Gusev het volgende:
[..]
Ben wel blij met VoicstBenieuwd naar hun combi met C-mon & Kypski.
Als wij eerder gaan, welke buslijn moet je anders hebben, richting biddinghuizen?quote:Openbaar vervoer
Reis naar NS-station Lelystad of 't Harde (let op: niet Harderwijk!) ; vandaar rijden gratis pendelbussen naar het festivalterrein.
BUSDIENSTREGELING:
Op donderdag vanaf 18:00 uur
Dagelijks 08:00 - 23:30 uur
Maandag 08:00 - 14:00 uur
Denk dat ze wel eerder meerdere bussen inzetten. Anders wordt de druk om 6 uur te groot.quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:16 schreef Nosh het volgende:
Mensen!
[..]
Als wij eerder gaan, welke buslijn moet je anders hebben, richting biddinghuizen?
Óf zijn er mensen die twee mensen met bagage op kunnen pikken?
In ruil voor liquide betaling, en booty calls met een kale brabo?
Bedoel je zoiets?quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ik gok iets met een konijnenpak.
lol, dan kom ik kijkenquote:OT: fluitjes en drumstokjes voor het nachtelijk camping 3 wc-concert liggen klaar![]()
Dat gebeurt meestal spontaan, maar dan hoor je het echt wel en zie je de security naar het badlokaal rennen/ rijden..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:32 schreef foowout het volgende:
[..]
lol, dan kom ik kijkenwelke dag of elke dag?
Ik heb daar nog nooit security bij gezien..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:39 schreef kciR het volgende:
[..]
Dat gebeurt meestal spontaan, maar dan hoor je het echt wel en zie je de security naar het badlokaal rennen/ rijden..
LLowcast 5 is trouwens ook in de lucht
Ik wou net zeggen, in 2006 heb ik geen wasbakconcert meegemaakt, maar ik was in 2005 toevallig naar de wc toen het los ging, en toen werden iedereen naar buiten gezet..quote:Op maandag 13 augustus 2007 19:45 schreef mberg86 het volgende:
Ik wel... dat washok werd vorig jaar geloof ik nog helemaal ontruimd en gesloten. Toen zijn er nog een stel naar campiing 2 gegaan om daar verder te kloten
Die komen een christus-eind weg te staan. Lullig voor je zeg.quote:Op maandag 13 augustus 2007 20:01 schreef ruby het volgende:
Weet iemand op welke camping de campers en caravons komen te staan? En is dat precies naast het festivalterrein toevallig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |