Lang haar hoeft niet persé voor de ogen te hangen hoor, dat is gewoon iets wat de laatste tijd in trek is en dus veel voorkomtquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niet zo'n zin in haar dat telkens voor m'n ogen hangt.
Nee het hangt nu voor m'n ogen omdat ik de afgelopen tijd geen zin had om naar de kapper te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef n0r het volgende:
[..]
Lang haar hoeft niet persé voor de ogen te hangen hoor, dat is gewoon iets wat de laatste tijd in trek is en dus veel voorkomt
hij is toch pas vanaf september geldig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, begin in september, even zien wanneer ik 'm mag afhalen. Waarschijnlijk niet voor donderdag..
Heb je de weervoorspellingen gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Nou, wij hebben eindelijk onze tent!
Toch maar zo'n wegwerp ding gehaald
Wel mooi dingetje!
bedoel je zo'n 2 sec tent?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Wel mooi dingetje!
Volgens mij zelfs pas vanaf oktober, het gaat per kwartaal of iets. Ik moest de eerste maand ook gewoon betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij is toch pas vanaf september geldig.
Waar kan je die halen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Wel mooi dingetje!
ik heb de 2 sec. Hij gaat het toch wel houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef Oplaatbatterij het volgende:
3 sec ja
weersvoorspelling nog niet gezien, kijk ik wel woensdag pas naar
Ik heb em bij de Decathlon in Amsterdam gehaald, maar volgens mij kun je hem ook wel gewoon bij Perrysport ofzo halenquote:
Amsterdam en Antwerpen volgens mij. Ik heb em in Antwerpen gehaaldquote:
oh, relaxte muziek (vooral cd 1) welke camping ga je staan? kom ik ff meeluisterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ook pas 3 september gelukkig.
Heb ook alvast 2 CDs in elkaar gezet die ik kan draaien als ik wakker wordt en snachts tijdens het bieren bij onze tentjes
CD1
Comeback Kid, Gallows, Agnostic Front, Blood For Blood, Converge, Hatebreed, Madball, Send More Paramedics, Raised Fist, Slayer, Sick of it All, Sworn Enemy en Terror
CD2
Misfits, Led Zeppelin, The Doors, The Smiths, The Beatles, Lou Reed, Nirvana, Reagan Youth, Social Distortion, Sonic Youth en Pink Floyd!
Ik moet maandagavond om 17:00 alweer werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Roellio het volgende:
Over die schooldagen en vroege vakanties...
Ik ben leraar, dat is helemaal kl*te. Dit jaar heb ik mazzel, maar volgend jaar moet ik de vrijdag voor en maandag na Lowlands alweer werken. Een "dagje niet op komen dagen" zit er voor mij niet in!
Oh jezus, wat een nette lijst.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ook pas 3 september gelukkig.
Heb ook alvast 2 CDs in elkaar gezet die ik kan draaien als ik wakker wordt en snachts tijdens het bieren bij onze tentjes
CD1
Comeback Kid, Gallows, Agnostic Front, Blood For Blood, Converge, Hatebreed, Madball, Send More Paramedics, Raised Fist, Slayer, Sick of it All, Sworn Enemy en Terror
CD2
Misfits, Led Zeppelin, The Doors, The Smiths, The Beatles, Lou Reed, Nirvana, Reagan Youth, Social Distortion, Sonic Youth en Pink Floyd!
Je wilt niet weten wat ephedra in combinatie met een bezoek aan de juicebar met je maag doet.quote:Op maandag 13 augustus 2007 12:24 schreef frame-saw het volgende:
Rennies?
Hehe ik vind ook beide CDs goed, lekker afwisselingquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:27 schreef G.Fawkes het volgende:
Poeh, cd1, cd2 ik vind ze beide goed maar ik mis iron maiden op cd1
whisky uiteraard, en aanlengen is niet toegestaan!quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:28 schreef rubbereend het volgende:
whiskey of wodka meenemen, wat een dilemma
BBQ? Je hebt toch wel dit topic gelezen he?quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:42 schreef Vital_Remains het volgende:
3 daagjes![]()
Alleen nog even bier en bbq inkopen en ik ben er klaar voor
www.lowlands.nl/_media/docs/DE_HUISREGELS_2007.pdfquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:04 schreef Roellio het volgende:
[..]
BBQ? Je hebt toch wel dit topic gelezen he?
aanlengen is sowieso geen mogelijkheid, veel te jammer van het pure genotquote:Op maandag 13 augustus 2007 16:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
[..]
whisky uiteraard, en aanlengen is niet toegestaan!
Volgens mij is dat als je nog geen 18 bent, dan krijg je hem vanaf 1 oktober, als je 18 bent en je begint met je opleiding dan is het 1 september, als je al je OV hebt vanaf 1 januari dan gaat die donderdag weer in.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:53 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Volgens mij zelfs pas vanaf oktober, het gaat per kwartaal of iets. Ik moest de eerste maand ook gewoon betalen.
Pete Philly zal ook wel meekomen met C-mon & Kypski denk ik.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:30 schreef chansadres het volgende:
Voicst zal op Lowlands te bezichtigen zijn. Ze zullen bij C-Mon & Kypski en David Gilmour Girls meespelen. Dat jullie het weten
Ah zo.. dat zou kunnen jaquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:20 schreef kciR het volgende:
[..]
Volgens mij is dat als je nog geen 18 bent, dan krijg je hem vanaf 1 oktober, als je 18 bent en je begint met je opleiding dan is het 1 september, als je al je OV hebt vanaf 1 januari dan gaat die donderdag weer in.
Ik heb toen ik net mn OV kreeg gewoon gratis kunnen reizen voor september, die busmannetjes zien een OV-kaart, oke goed, loop maar door..
Maar oke.. Lowlands![]()
Sterker nog: Dat is zeker, kan ik je vertellen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 17:32 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Pete Philly zal ook wel meekomen met C-mon & Kypski denk ik.
Een fles gin met fanta lemonquote:Op maandag 13 augustus 2007 17:34 schreef mberg86 het volgende:
[..]
Ah zo.. dat zou kunnen ja![]()
OT:
Vorig jaar had ik een liter Ameretto mee, op zich best lekker maar ik ben die smaak altijd zo snel zat... Dit jaar maar 'ns wat anders proberen, tips iemand?En nee, geen Whiskey, daar heb ik hetzelfde mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |