Zijn er mensen die het hier niet mee eens zijn, het gewoon dom vinden of iets anders?quote:Zoals ik al zei, er bestaan ook nog mensen die niet overal beter van hoeven te worden. Ik heb vorig jaar ook 2 tickets gewonnen terwijl ik er al 1 had gekocht. 1 daarvan heb ik aan een maat gegeven die op dat moment geen geld had en de ander heb ik voor 115 verkocht aan een jongen die als enige van zijn groep geen kaartje had kunnen krijgen, het was toen al uitverkocht dus had voor die 2 kaartjes minstens het driedubbele van 115 euro kunnen krijgen, maar ik maak er liever iemand echt blij mee, dat vind ik veel meer waard dan dat geld.
Dat dusquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Roellio het volgende:
Ontopic:
Ik vind winst maken over de rug van echte fans die, hoewel hun eigen schuld, nog geen kaartje hebben bemachtigd in de voorverkoop moreel verwerpelijk, en juich de voorgenomen wet van SP en CDA dan ook van harte toe.
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Roellio het volgende:
Ik vind winst maken over de rug van echte fans die, hoewel hun eigen schuld, nog geen kaartje hebben bemachtigd in de voorverkoop moreel verwerpelijk, en juich de voorgenomen wet van SP en CDA dan ook van harte toe.
Allebei mee eens.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:11 schreef nipeng het volgende:
Ik wil geen geld verdienen op deze manier.
Dat voorstel stond me wel aan hoor, ik ga eens even zoeken.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:13 schreef nipeng het volgende:
Welke wetgeving?
SP en CDA, klinkt nu al behoorlijk betuttelend.
Ook dat ja. Eigenlijk zou 'de markt' dit toch zelf moeten kunnen oplossen? Als niemand meer kaartjes koopt van zwarthanderen voor belachelijke prijzen houden ze er snel genoeg mee opquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:13 schreef nipeng het volgende:
Nee, er zullen altijd mensen belachelijke bedragen voor tickets blijven betalen, gewoon omdat ze naar dat concert of festival willen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:15 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Ook dat ja. Eigenlijk zou 'de markt' dit toch zelf moeten kunnen oplossen? Als niemand meer kaartjes koopt van zwarthanderen voor belachelijke prijzen houden ze er snel genoeg mee op
Dus je betaalt 250 voor 'de service van het uitstellen'?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:31 schreef djdano het volgende:
Je betaald dus voor de service van het uistellen. Lijkt me logisch.
Wat is er zo 'moreel' verwerpelijk aan dan? Men koopt een product en verkoopt het weer wegens de gunstige omstandigheden. Dat mensen dat vervelend of irritant vinden is een ander hoofdstuk.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:09 schreef Roellio het volgende:
Die mensen kunnen toch ook gewoon gaan werken voor hun geld. Doen ze in ieder geval wat nuttigs. Dit is gewoon sneu.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:51 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Wat is er zo 'moreel' verwerpelijk aan dan? Men koopt een product en verkoopt het weer wegens de gunstige omstandigheden. Dat mensen dat vervelend of irritant vinden is een ander hoofdstuk.
Iedereen weet dat je kaartjes verdubbelen als het uitverkocht is. Je neemt dus zelf de beslissing en het risico om tot het einde te wachten.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:44 schreef frame-saw het volgende:
[..]
Dus je betaalt 250 voor 'de service van het uitstellen'?
En idd, het gaat niet om tickets van alleen Lowlands, maar als je een kaartje wilt kopen voor b.v. Arctic Monkeys maar je ligt niet om 12 uur 's nachts al voor het postkantoor en toch wil je heen, kan je alsnog minstens 100 euro dokken.
Verbod op de 'professionele' doorverkoop. Zeg maar bedrijven die op een eigen site allerlei kaartjes doorverkopen en een leuk bedrag bovenop de normale prijs vragen. Via marktplaats e.d. tickets verkopen zou wel toegestaan blijven.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:13 schreef nipeng het volgende:
Welke wetgeving?
Ja dus?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef ralfseltje het volgende:
[..]
Die mensen kunnen toch ook gewoon gaan werken voor hun geld. Doen ze in ieder geval wat nuttigs. Dit is gewoon sneu.
Pfft klinkt als moeilijk afdwingbaar.quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Verbod op de 'professionele' doorverkoop. Zeg maar bedrijven die op een eigen site allerlei kaartjes doorverkopen en een leuk bedrag bovenop de normale prijs vragen. Via marktplaats e.d. tickets verkopen zou wel toegestaan blijven.
Ja maar 250 euro?quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef djdano het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je kaartjes verdubbelen als het uitverkocht is. Je neemt dus zelf de beslissing en het risico om tot het einde te wachten.
Hmm...quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:53 schreef djdano het volgende:
[..]
Iedereen weet dat je kaartjes verdubbelen als het uitverkocht is. Je neemt dus zelf de beslissing en het risico om tot het einde te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |