Lang haar hoeft niet persé voor de ogen te hangen hoor, dat is gewoon iets wat de laatste tijd in trek is en dus veel voorkomtquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:31 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Ja hallo, ik heb niet zo'n zin in haar dat telkens voor m'n ogen hangt.
Nee het hangt nu voor m'n ogen omdat ik de afgelopen tijd geen zin had om naar de kapper te gaan.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:32 schreef n0r het volgende:
[..]
Lang haar hoeft niet persé voor de ogen te hangen hoor, dat is gewoon iets wat de laatste tijd in trek is en dus veel voorkomt
hij is toch pas vanaf september geldig.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:26 schreef Nosh het volgende:
[..]
Goed dat je het zegt, begin in september, even zien wanneer ik 'm mag afhalen. Waarschijnlijk niet voor donderdag..
Heb je de weervoorspellingen gezien?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Nou, wij hebben eindelijk onze tent!
Toch maar zo'n wegwerp ding gehaald
Wel mooi dingetje!
bedoel je zo'n 2 sec tent?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Wel mooi dingetje!
Volgens mij zelfs pas vanaf oktober, het gaat per kwartaal of iets. Ik moest de eerste maand ook gewoon betalen.quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:45 schreef CherryLips het volgende:
[..]
hij is toch pas vanaf september geldig.
Waar kan je die halen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 14:47 schreef Oplaatbatterij het volgende:
Wel mooi dingetje!
ik heb de 2 sec. Hij gaat het toch wel houdenquote:Op maandag 13 augustus 2007 14:59 schreef Oplaatbatterij het volgende:
3 sec ja
weersvoorspelling nog niet gezien, kijk ik wel woensdag pas naar
Ik heb em bij de Decathlon in Amsterdam gehaald, maar volgens mij kun je hem ook wel gewoon bij Perrysport ofzo halenquote:
Amsterdam en Antwerpen volgens mij. Ik heb em in Antwerpen gehaaldquote:
oh, relaxte muziek (vooral cd 1) welke camping ga je staan? kom ik ff meeluisterenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ook pas 3 september gelukkig.
Heb ook alvast 2 CDs in elkaar gezet die ik kan draaien als ik wakker wordt en snachts tijdens het bieren bij onze tentjes
CD1
Comeback Kid, Gallows, Agnostic Front, Blood For Blood, Converge, Hatebreed, Madball, Send More Paramedics, Raised Fist, Slayer, Sick of it All, Sworn Enemy en Terror
CD2
Misfits, Led Zeppelin, The Doors, The Smiths, The Beatles, Lou Reed, Nirvana, Reagan Youth, Social Distortion, Sonic Youth en Pink Floyd!
Ik moet maandagavond om 17:00 alweer werkenquote:Op maandag 13 augustus 2007 15:13 schreef Roellio het volgende:
Over die schooldagen en vroege vakanties...
Ik ben leraar, dat is helemaal kl*te. Dit jaar heb ik mazzel, maar volgend jaar moet ik de vrijdag voor en maandag na Lowlands alweer werken. Een "dagje niet op komen dagen" zit er voor mij niet in!
Oh jezus, wat een nette lijst.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:21 schreef Magereheinus het volgende:
Ik ook pas 3 september gelukkig.
Heb ook alvast 2 CDs in elkaar gezet die ik kan draaien als ik wakker wordt en snachts tijdens het bieren bij onze tentjes
CD1
Comeback Kid, Gallows, Agnostic Front, Blood For Blood, Converge, Hatebreed, Madball, Send More Paramedics, Raised Fist, Slayer, Sick of it All, Sworn Enemy en Terror
CD2
Misfits, Led Zeppelin, The Doors, The Smiths, The Beatles, Lou Reed, Nirvana, Reagan Youth, Social Distortion, Sonic Youth en Pink Floyd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |