Je was kwaliteit indeed.quote:Op zondag 27 mei 2007 01:24 schreef zainabber het volgende:
Selim, van jouw raps raak ik serieus verdrietig
de kwaliteit ervan is gewoon totaal vernietigd
Maar nu is t mijn beurt om te rhymen,
ik ben de kwaliteit weer aan het lijmen!
Ik zit over 7 uur in het vliegtuig, mag ik?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:57 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mensen die met pompons spelen op een maandag ochtend.
Mornin' Siempje.
Waar ga je heen?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:01 schreef moemoe het volgende:
[..]
Ik zit over 7 uur in het vliegtuig, mag ik?
Wheh snap je wat ik bedoelde met Siempje?
Bulgarije, Sunny Beachquote:Op maandag 13 augustus 2007 11:02 schreef zarGon het volgende:
[..]
Waar ga je heen?.
Nou vertel, wat bedoelde jij met Siempje?.
Woei... Fijne vakantie alvast.. Hoe lang ben je weg?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:04 schreef moemoe het volgende:
[..]
Bulgarije, Sunny Beach!
Zo word ik ook genoemd, ik heet Seema (spreek je uit als Siema). Ik vond het wel komisch om te zien.
Sinds wanneer leef jij weer?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:21 schreef Sala-adin het volgende:
Niemand is er, gaar hoor.
Sala is infidels op Gears of Wars aan het verhrachtenquote:
Geniet jij nog van je vakantie?quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:47 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Sala is infidels op Gears of Wars aan het verhrachten![]()
bier daarintegenquote:Op maandag 13 augustus 2007 20:40 schreef eRrrrJeee het volgende:
familei enzo pff
Mekka-food, is dat een merk van Halal-producten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
TERING HE!
Ik had net Lahmacun genomen van het merk Mekka-food.
UIT DE FUCkING AH nog wel
En tering wat was dat lekker zeg!
Ik ging een soort van slaapwandelen door je sterrenregen berichtjequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
7
raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee, ik kan me neit aanmelden via windows live om een of andere vage reden
ik ga wel een keer iedereen op een nieuwe msn account toevoegenquote:
sterren regen was kei mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ging een soort van slaapwandelen door je sterrenregen berichtjebest grappig.
Vertel het nog wel![]()
volgens mij heb ik die ook wel eens op. maar vond hem niet echt bijzonder eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
TERING HE!
Ik had net Lahmacun genomen van het merk Mekka-food.
UIT DE FUCkING AH nog wel
En tering wat was dat lekker zeg!
oh. nee toch niet. cul topic gezien. ik had iets anders turks, wel van mekkafood.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:13 schreef krioro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die ook wel eens op. maar vond hem niet echt bijzonder eigenlijk.![]()
Hebben jullie trouwens ook ooit handgemaakte Turkse Pizza's gegeten? Dus niet wat je buiten koopt, maar echt zelf door een Turk is gemaakt. Niet van dat plastic zooi en geen klaarmaak spul...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef krioro het volgende:
[..]
oh. nee toch niet. cul topic gezien. ik had iets anders turks, wel van mekkafood.![]()
bedriegers trouwens, mekka ligt heul niet in turkije!![]()
wanneer kan ik langskomen, dat Turkse Pizza ziet er lekker uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens ook ooit handgemaakte Turkse Pizza's gegeten? Dus niet wat je buiten koopt, maar echt zelf door een Turk is gemaakt. Niet van dat plastic zooi en geen klaarmaak spul...
Als het thuis gemaakt wordt, kan je gerust langskomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wanneer kan ik langskomen, dat Turkse Pizza ziet er lekker uit
Stommerd. Jij, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stommerts
gek genoeg, nee, terwijl ik wel 2 keer in turkije ben geweest. maar de mensen daar hebben me goed ander voedsel voorgeschoteld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens ook ooit handgemaakte Turkse Pizza's gegeten? Dus niet wat je buiten koopt, maar echt zelf door een Turk is gemaakt. Niet van dat plastic zooi en geen klaarmaak spul...
Dat smaakte zeker heel anders dan dat plasticspul?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
gek genoeg, nee, terwijl ik wel 2 keer in turkije ben geweest. maar de mensen daar hebben me goed ander voedsel voorgeschoteld.![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:54 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat smaakte zeker heel anders dan dat plasticspul?
Dan heb je dus meer geproefd dan dat je mocht,quote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:17 schreef krioro het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
ik heb alleen nu geen idee meer wat ik destijds allemaal op heb daar.maar het was in ieder geval ook niet het standaard toeristenvoer, we hadden beide keren wat locals ontmoet die ons meenamen naar hún favoriete plaatsen.
![]()
Toffe shizzle...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:59 schreef Sala-adin het volgende:
Check wat ik sinds gisteren in mijn kamer heb hangen
[afbeelding]
Broertjequote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:50 schreef zarGon het volgende:
[..]
Toffe shizzle...!
Wie zie ik daar zitten?.
Iljas?, die yvonne een hoer noemde?quote:
Iljas het jongetje met de breezer sletjesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Iljas?, die yvonne een hoer noemde?
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:15 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Iljas?, die yvonne een hoer noemde?
Jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:16 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Iljas het jongetje met de breezer sletjes![]()
Morgen nog en dan weekend ?quote:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Morgen nog en dan weekend ?![]()
Wat heb jij veel vakantie zeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:40 schreef enter het volgende:
[..]
elke dag braaf werken
grrr.
In sept heb ik 3 weken vakantie op stage en op werk![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:40 schreef enter het volgende:
[..]
elke dag braaf werken
grrr.
In sept heb ik 3 weken vakantie op stage en op werk![]()
Ik hoop het wel maar anders mag ik mijn vakantie verplaatsenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:41 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]ga je ook verhuizen toch
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:43 schreef enter het volgende:
[..]
Ik hoop het wel maar anders mag ik mijn vakantie verplaatsen![]()
betaald krijgen op je stageplaats heeft zijn voor- en nadelen, in schoolvakanties moet ik gewoon doorwerken en normaal ben je dan toch vrij?quote:
Als je doorwerkt in je schoolvakantie, is het geen stage meer, hm?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:45 schreef enter het volgende:
[..]
betaald krijgen op je stageplaats heeft zijn voor- en nadelen, in schoolvakanties moet ik gewoon doorwerken en normaal ben je dan toch vrij?
Dat is ook onzinquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je doorwerkt in je schoolvakantie, is het geen stage meer, hm?
Ergo, je werckt. Dan is het normaal dat je geen vrij hebt. Je kiest er namelijk zelf voor, begrijpelijk trouwens, om te gaan wercken. Niets mis mee, leer je ook nog eens wat en doe je ervaring op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het meer werken, zelfstandig mijn taken doen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou niet of is het absoluut normaal dat je dan geen vrij hebt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef enter het volgende:
[..]
Dan is het meer werken, zelfstandig mijn taken doen...
Ik heb wel mijn vakantiedagenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou niet of is het absoluut normaal dat je dan geen vrij hebt?
verschilt wel redelijk wat ja. voor mezelf plaats ik (wat betreft kruiden en zo) de turkse keuken meer in de zuid-europese / arabische hoek en de surinaamse in de caribische (wat eigenlijk allesomvattend isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan heb je dus meer geproefd dan dat je mocht,. Ben blij dat je het lekker vond.
Verschilt het veel met jullie eigen keuken?
dát is dan wel weer één van mijn favoriete dingen ooit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:51 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, appelkruimeltaart is best lekker.
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
maar het is in ieder geval allemaal beter dan die slappe noord-europese meuk.![]()
Ik wou iets gaan halen omdat het morgen mijn laatste dag was bij mijn huidge werkgever.... Iets van een soort gebak ofzo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
dát is dan wel weer één van mijn favoriete dingen ooit.![]()
![]()
Heeft iedereen het al geproefd ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:28 schreef Double-Helix het volgende:
lekkere taart is dat.
Je was weg?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef Double-Helix het volgende:
voelt goed om hier terug te zijn AA SC
Wat is leuker mijn bed bij het woongedeelte betrekken of een roomdivider?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
C., had jij al een kleine plattegrondje gemaakt van hoe je studio eruit gaan zien?.
Roomdivider?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef enter het volgende:
[..]
Wat is leuker mijn bed bij het woongedeelte betrekken of een roomdivider?
ingewikkeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van je werck?
Leg eens duidelijk uit, ik ben de draad kwijt..
Okay!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:43 schreef enter het volgende:
[..]
ingewikkeldleg het wel een keer op msn uit
![]()
welkom terugquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef Double-Helix het volgende:
voelt goed om hier terug te zijn AA SC
Mwah, dat wordt uitproberen... Paneelgordijn lijkt me leuker dan een kast...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:49 schreef enter het volgende:
het is een studio, wonen en slapen in een ruimte maar ik zou het kunnen delen doormiddel van een kast of paneelgordijnen... ook weer zo moeilijk om uit te leggen
![]()
Is dat een voorbeeldje? Dat groene...?quote:
Dat zegt wel wat trouwens, als je met jou je huisje ingaat en er ligt in een chille bed in het midden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef enter het volgende:
Eigenlijk wil ik liever een heel chill bed in mijn kamer die iedereen mag zien
Chille bed kan je chille dingen in doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat trouwens, als je met jou je huisje ingaat en er ligt in een chille bed in het midden..
Wat is een chille bed, trouwens?.
Mijn bed is chill, die kan je aan de hoofdzijde in hoogte verstellenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat trouwens, als je met jou je huisje ingaat en er ligt in een chille bed in het midden..
Wat is een chille bed, trouwens?.
Op die van mij kan je slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn bed is chill, die kan je aan de hoofdzijde in hoogte verstellen
erg handig als ik een boek wil lezen of met mijn ps2 wil kloten
een echte Turk slaapt niet, die geeft zijn oogleden alleen rustquote:
Een echte Turk is ruigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een echte Turk slaapt niet, die geeft zijn oogleden alleen rust
en die heeft een neus, een grotequote:
Ik slaap met één oog dicht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een echte Turk slaapt niet, die geeft zijn oogleden alleen rust
je verwacht dat ze je komen halen?quote:
Ja, lach maar. De ene heeft natte dromen, de ander dromen over FOK! en ik dit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je verwacht dat ze je komen halen?
Ik heb gisteren over kakkerlakken gedroomd,ben ik raarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, lach maar. De ene heeft natte dromen, de ander dromen over FOK! en ik dit..
Goedemorgen Cynth.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:17 schreef enter het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemorgen Cynth.
Goed uitgerust? Werck jij niet meer, best een late goedemorgen,.
Werckze Cynth. Bleh, regen tijdens het fietsen naar werk,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga nuen beter blijft het even droog
fietsen!
jij werkze, kusje!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef Leia het volgende:
Ik heb net een droog broodje pindakaas met een glas melk naar binnen geworpen. Zometeen spullen pakken en dan naar de sjop![]()
quote:
Ja. Als ik op tijd mijn inschrijving kan afronden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:13 schreef enter het volgende:
In sept ga je toch naar de hhs?
spannend, kunnen we zwaaien naar elkaar als ik thuis ben en jij op schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Als ik op tijd mijn inschrijving kan afronden.
After school meetings.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:20 schreef enter het volgende:
[..]
spannend, kunnen we zwaaien naar elkaar als ik thuis ben en jij op school![]()
Kleine kut niggerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Faka mang.
Ik ben blank geborenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen joh, jij bent je pigmenten kwijt, maar net niet.
Ook niet een beetje een andere tint?quote:
Weuhhahuau1!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:42 schreef Leia het volgende:
wehwuehweuwhe!
Moet jij zeggen, kutmoslim.quote:
Hou je bek of ik laat je niggerbloed vloeienquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:47 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, kutmoslim.
Da's geen gescheld en ik weet niet met wat voor soort toon jullie het zeggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:08 schreef Electro-Worm het volgende:
MAar ji jzegt altijd kusje op je eikel dus da's geen probleem voor jou
Zie het nu pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Net genomen. Zo stelt het niet veel voor,.
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:42 schreef Leia het volgende:
wehwuehweuwhe!
Mornin' Cynth.quote:
sms nog wel, ben te laatquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mornin' Cynth.
Lekker geslapen?
Ik heb rugpijn, mijn oogleden hebben rust nodig en ik koffie. Niet slapen,[afbeelding].
mooie pet op Tomquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef Leia het volgende:
Zou ik een topic beginnen? " Verkleed je als mongooltje "
Dan trap ik wel af:
[afbeelding]
hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef Leia het volgende:
Zou ik een topic beginnen? " Verkleed je als mongooltje "
Dan trap ik wel af:
[afbeelding]
Feliquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef enter het volgende:
IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS 4 maanden moeten leren![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef enter het volgende:
IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS 4 maanden moeten leren![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Aantal posts: 42424 (gemiddeld 92 per dag)
![]()
l33t pwnzors jwtquote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef enter het volgende:
Vandaag kreeg ik een smsje precies op 13.37
Eetsequote:
Gefeliciteerd Cynth. Good job.quote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef enter het volgende:
Whehehehehe.quote:Op maandag 20 augustus 2007 18:31 schreef enter het volgende:
Vandaag kreeg ik een smsje precies op 13.37 uur
Wel anaal hequote:Op maandag 20 augustus 2007 21:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Enter, gefeliciteerd meid
nu ben je zuster enter met bevoegheden
wil je me temperatuur opmeten?
Vraag me niet hoe maar hij deed me hier aan denkenquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Leia het volgende:
Goeeedemorgen!
Vannacht mee bezig geweest:
http://www.box.net/shared/v7fn6p5dj3
Waaraanquote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:25 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Vraag me niet hoe maar hij deed me hier aan denken
Bliep Bliep?quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:03 schreef Leia het volgende:
Goeeedemorgen!
Vannacht mee bezig geweest:
http://www.box.net/shared/v7fn6p5dj3
Jep. Je had m al gehoord volgens mij maar deze heeft andere drum en andere achtergrondbliep.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:35 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Bliep Bliep? [afbeelding]
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 11:36 schreef Sala-adin het volgende:
Oow kut link vergeten, hieraan dus http://youtube.com/watch?v=-T65g7A9qIE
Heul niet, Youssef. Ik schiet altijd wel raak als het een Marokkaan betreft.quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:19 schreef Double-Helix het volgende:
juliie missen mij nog!!!!!!
quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Heul niet, Youssef. Ik schiet altijd wel raak als het een Marokkaan betreft.
Wij Marokkanen zijn dat wel gewend johquote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:37 schreef zarGon het volgende:
[..]
Prettige gedachte, hm? Dat iemand je zoveel mist dat ie je wel kan afschieten?
Het is dan ook heel erg normaal als een Marokkaan geschoten wordt hoor.. Gewoon, natuurlijk...quote:Op woensdag 22 augustus 2007 18:39 schreef Double-Helix het volgende:
[..]
Wij Marokkanen zijn dat wel gewend joh![]()
Stond hij bij de ambassade te demonstreren ?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb trouwens paar dagen geleden Meki gezien
Je hebt hem levend achtergelaten?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 14:45 schreef Sala-adin het volgende:
Ik heb trouwens paar dagen geleden Meki gezien
Nee hij ging bij mij zijn kaartjes halenquote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Stond hij bij de ambassade te demonstreren ?![]()
![]()
was jij aan het hosselen?quote:Op donderdag 23 augustus 2007 15:48 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Nee hij ging bij mij zijn kaartjes halen
echt he.iedereen is gewoon moe of dronken ofzoquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 03:25 schreef boem-dikkie het volgende:
'Wat is het hier saaaai.
ik heb geen tijd voorlopig voor CNquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 13:11 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
youssef!
ik zit nu op 999.99 infra
Krijg je puisten vanquote:
waarom?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:09 schreef Double-Helix het volgende:
god wat heb ik een kater en wat is mijn moder boos
waarom verteld ie nou niets?quote:Op zondag 26 augustus 2007 11:55 schreef enter het volgende:
inderdaad, vertel....
schaamachtig, denk ik!quote:
quote:Op zondag 26 augustus 2007 12:09 schreef enter het volgende:
[..]
schaamachtig, denk ik!
Ik ben boos op mijn moeder, het is zondag en mevrouw gaat stofzuigen in de ochtend![]()
Nog een maandje en dan ben ik elke ochtend heerlijk alleen thuisquote:Op zondag 26 augustus 2007 12:10 schreef murp het volgende:
[..]
ik blij dat mn meissie net weg is, ik ben nu heerlijk alleen thuis
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |