betaald krijgen op je stageplaats heeft zijn voor- en nadelen, in schoolvakanties moet ik gewoon doorwerken en normaal ben je dan toch vrij?quote:
Als je doorwerkt in je schoolvakantie, is het geen stage meer, hm?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:45 schreef enter het volgende:
[..]
betaald krijgen op je stageplaats heeft zijn voor- en nadelen, in schoolvakanties moet ik gewoon doorwerken en normaal ben je dan toch vrij?
Dat is ook onzinquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Als je doorwerkt in je schoolvakantie, is het geen stage meer, hm?
Ergo, je werckt. Dan is het normaal dat je geen vrij hebt. Je kiest er namelijk zelf voor, begrijpelijk trouwens, om te gaan wercken. Niets mis mee, leer je ook nog eens wat en doe je ervaring op.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan is het meer werken, zelfstandig mijn taken doen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou niet of is het absoluut normaal dat je dan geen vrij hebt?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:52 schreef enter het volgende:
[..]
Dan is het meer werken, zelfstandig mijn taken doen...
Ik heb wel mijn vakantiedagenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Begrijp ik het nou niet of is het absoluut normaal dat je dan geen vrij hebt?
verschilt wel redelijk wat ja. voor mezelf plaats ik (wat betreft kruiden en zo) de turkse keuken meer in de zuid-europese / arabische hoek en de surinaamse in de caribische (wat eigenlijk allesomvattend isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 07:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan heb je dus meer geproefd dan dat je mocht,. Ben blij dat je het lekker vond.
Verschilt het veel met jullie eigen keuken?
dát is dan wel weer één van mijn favoriete dingen ooit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:51 schreef zarGon het volgende:
Trouwens, appelkruimeltaart is best lekker.
2 zielen, 1 gedachte.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:16 schreef krioro het volgende:
[..]
maar het is in ieder geval allemaal beter dan die slappe noord-europese meuk.![]()
Ik wou iets gaan halen omdat het morgen mijn laatste dag was bij mijn huidge werkgever.... Iets van een soort gebak ofzo...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:18 schreef krioro het volgende:
[..]
dát is dan wel weer één van mijn favoriete dingen ooit.![]()
![]()
Heeft iedereen het al geproefd ofzo?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:28 schreef Double-Helix het volgende:
lekkere taart is dat.
Je was weg?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef Double-Helix het volgende:
voelt goed om hier terug te zijn AA SC
Wat is leuker mijn bed bij het woongedeelte betrekken of een roomdivider?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:29 schreef zarGon het volgende:
C., had jij al een kleine plattegrondje gemaakt van hoe je studio eruit gaan zien?.
Roomdivider?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:41 schreef enter het volgende:
[..]
Wat is leuker mijn bed bij het woongedeelte betrekken of een roomdivider?
ingewikkeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:17 schreef zarGon het volgende:
[..]
Van je werck?
Leg eens duidelijk uit, ik ben de draad kwijt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |