welkom terugquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:30 schreef Double-Helix het volgende:
voelt goed om hier terug te zijn AA SC
Mwah, dat wordt uitproberen... Paneelgordijn lijkt me leuker dan een kast...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:49 schreef enter het volgende:
het is een studio, wonen en slapen in een ruimte maar ik zou het kunnen delen doormiddel van een kast of paneelgordijnen... ook weer zo moeilijk om uit te leggen
![]()
Is dat een voorbeeldje? Dat groene...?quote:
Dat zegt wel wat trouwens, als je met jou je huisje ingaat en er ligt in een chille bed in het midden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:53 schreef enter het volgende:
Eigenlijk wil ik liever een heel chill bed in mijn kamer die iedereen mag zien
Chille bed kan je chille dingen in doenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat trouwens, als je met jou je huisje ingaat en er ligt in een chille bed in het midden..
Wat is een chille bed, trouwens?.
Mijn bed is chill, die kan je aan de hoofdzijde in hoogte verstellenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:55 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dat zegt wel wat trouwens, als je met jou je huisje ingaat en er ligt in een chille bed in het midden..
Wat is een chille bed, trouwens?.
Op die van mij kan je slapen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:03 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Mijn bed is chill, die kan je aan de hoofdzijde in hoogte verstellen
erg handig als ik een boek wil lezen of met mijn ps2 wil kloten
een echte Turk slaapt niet, die geeft zijn oogleden alleen rustquote:
Een echte Turk is ruigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een echte Turk slaapt niet, die geeft zijn oogleden alleen rust
en die heeft een neus, een grotequote:
Ik slaap met één oog dicht.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:10 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
een echte Turk slaapt niet, die geeft zijn oogleden alleen rust
je verwacht dat ze je komen halen?quote:
Ja, lach maar. De ene heeft natte dromen, de ander dromen over FOK! en ik dit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:27 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
je verwacht dat ze je komen halen?
Ik heb gisteren over kakkerlakken gedroomd,ben ik raarquote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:32 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja, lach maar. De ene heeft natte dromen, de ander dromen over FOK! en ik dit..
Goedemorgen Cynth.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:17 schreef enter het volgende:
Goedemorgen!
Ik ga nuquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:31 schreef zarGon het volgende:
[..]
Goedemorgen Cynth.
Goed uitgerust? Werck jij niet meer, best een late goedemorgen,.
Werckze Cynth. Bleh, regen tijdens het fietsen naar werk,quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:48 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ga nuen beter blijft het even droog
fietsen!
jij werkze, kusje!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 11:43 schreef Leia het volgende:
Ik heb net een droog broodje pindakaas met een glas melk naar binnen geworpen. Zometeen spullen pakken en dan naar de sjop![]()
quote:
Ja. Als ik op tijd mijn inschrijving kan afronden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:13 schreef enter het volgende:
In sept ga je toch naar de hhs?
spannend, kunnen we zwaaien naar elkaar als ik thuis ben en jij op schoolquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:18 schreef zarGon het volgende:
[..]
Ja. Als ik op tijd mijn inschrijving kan afronden.
After school meetings.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:20 schreef enter het volgende:
[..]
spannend, kunnen we zwaaien naar elkaar als ik thuis ben en jij op school![]()
Kleine kut niggerquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:15 schreef Electro-Worm het volgende:
Faka mang.
Ik ben blank geborenquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:22 schreef zarGon het volgende:
[..]
Moet jij zeggen joh, jij bent je pigmenten kwijt, maar net niet.
Ook niet een beetje een andere tint?quote:
Weuhhahuau1!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:42 schreef Leia het volgende:
wehwuehweuwhe!
Moet jij zeggen, kutmoslim.quote:
Hou je bek of ik laat je niggerbloed vloeienquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:47 schreef Electro-Worm het volgende:
[..]
Moet jij zeggen, kutmoslim.
Da's geen gescheld en ik weet niet met wat voor soort toon jullie het zeggen.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:08 schreef Electro-Worm het volgende:
MAar ji jzegt altijd kusje op je eikel dus da's geen probleem voor jou
Zie het nu pasquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:29 schreef zarGon het volgende:
[afbeelding]
Net genomen. Zo stelt het niet veel voor,.
quote:
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 15:42 schreef Leia het volgende:
wehwuehweuwhe!
Mornin' Cynth.quote:
sms nog wel, ben te laatquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:33 schreef zarGon het volgende:
[..]
Mornin' Cynth.
Lekker geslapen?
Ik heb rugpijn, mijn oogleden hebben rust nodig en ik koffie. Niet slapen,[afbeelding].
mooie pet op Tomquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef Leia het volgende:
Zou ik een topic beginnen? " Verkleed je als mongooltje "
Dan trap ik wel af:
[afbeelding]
hahahaquote:Op maandag 20 augustus 2007 12:10 schreef Leia het volgende:
Zou ik een topic beginnen? " Verkleed je als mongooltje "
Dan trap ik wel af:
[afbeelding]
Feliquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef enter het volgende:
IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS 4 maanden moeten leren![]()
Gefeliciteerdquote:Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef enter het volgende:
IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS IK BEN GESLAAGD VOOR MIJN TOETS 4 maanden moeten leren![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |