Mekka-food, is dat een merk van Halal-producten?quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
TERING HE!
Ik had net Lahmacun genomen van het merk Mekka-food.
UIT DE FUCkING AH nog wel
En tering wat was dat lekker zeg!
Ik ging een soort van slaapwandelen door je sterrenregen berichtjequote:Op maandag 13 augustus 2007 23:29 schreef eRrrrJeee het volgende:
7
raarquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:29 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
nee, ik kan me neit aanmelden via windows live om een of andere vage reden
ik ga wel een keer iedereen op een nieuwe msn account toevoegenquote:
sterren regen was kei mooiquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 18:17 schreef enter het volgende:
[..]
Ik ging een soort van slaapwandelen door je sterrenregen berichtjebest grappig.
Vertel het nog wel![]()
volgens mij heb ik die ook wel eens op. maar vond hem niet echt bijzonder eigenlijk.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 15:25 schreef Sala-adin het volgende:
TERING HE!
Ik had net Lahmacun genomen van het merk Mekka-food.
UIT DE FUCkING AH nog wel
En tering wat was dat lekker zeg!
oh. nee toch niet. cul topic gezien. ik had iets anders turks, wel van mekkafood.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 02:13 schreef krioro het volgende:
[..]
volgens mij heb ik die ook wel eens op. maar vond hem niet echt bijzonder eigenlijk.![]()
Hebben jullie trouwens ook ooit handgemaakte Turkse Pizza's gegeten? Dus niet wat je buiten koopt, maar echt zelf door een Turk is gemaakt. Niet van dat plastic zooi en geen klaarmaak spul...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 16:59 schreef krioro het volgende:
[..]
oh. nee toch niet. cul topic gezien. ik had iets anders turks, wel van mekkafood.![]()
bedriegers trouwens, mekka ligt heul niet in turkije!![]()
wanneer kan ik langskomen, dat Turkse Pizza ziet er lekker uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens ook ooit handgemaakte Turkse Pizza's gegeten? Dus niet wat je buiten koopt, maar echt zelf door een Turk is gemaakt. Niet van dat plastic zooi en geen klaarmaak spul...
Als het thuis gemaakt wordt, kan je gerust langskomen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:46 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
wanneer kan ik langskomen, dat Turkse Pizza ziet er lekker uit
Stommerd. Jij, ja.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
stommerts
gek genoeg, nee, terwijl ik wel 2 keer in turkije ben geweest. maar de mensen daar hebben me goed ander voedsel voorgeschoteld.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:08 schreef zarGon het volgende:
[..]
Hebben jullie trouwens ook ooit handgemaakte Turkse Pizza's gegeten? Dus niet wat je buiten koopt, maar echt zelf door een Turk is gemaakt. Niet van dat plastic zooi en geen klaarmaak spul...
Dat smaakte zeker heel anders dan dat plasticspul?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 22:56 schreef krioro het volgende:
[..]
gek genoeg, nee, terwijl ik wel 2 keer in turkije ben geweest. maar de mensen daar hebben me goed ander voedsel voorgeschoteld.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |