Het ging over Hiv, niet over aids.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:52 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dan ben jij ook niet lekker in je hoofd. Wil jij soms ook beweren dat jij best onbeschermde sex wil hebben met een meid die verder geen SOA's heeft ,maar wel Aids heeft?
Je ontwijkt de vraag.quote:Op vrijdag 7 september 2007 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het ging over Hiv, niet over aids.
Stel dan de juiste vraag.quote:
Ik wil best antwoord geven maar als jij een vraag stelt over aids terwijl het over hiv gaat, waar moet ik dan antwoord op geven? op aids?quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:36 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Je snapt heel goed wat ik bedoel, maar je wil gewoon geen antwoord geven.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 20:44 schreef calvobbes het volgende:
Kan er ook wat aan dit offtopic gezeur gedaan worden voordat ik weer de schuld krijg dat een discussie verziekt wordt.
quote:Op vrijdag 7 september 2007 18:27 schreef Petre het volgende:
Inhoudelijke discussies uit een topic graag in dat topic houden. Dat topic is nu iig dicht. Blijven verkondigen dat HIV niet bestaat en niet besmettelijk is gaat mij een stap te ver.
quote:
Er wordt (niet via PM) beweerd dat ik 'n uitspraak doe die nergens op slaat, er wordt beweerd dat ik makkelijk n beeld vorm.quote:Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Nou dan weet ik het niet. Want jouw suggestie dat ik het commision report als best beschikbare waarheid zie slaat nergens op.
Maar zullen we het weer over de aanslagen en het eventuele complot hebben? Die discussie of en hoe Iran er wat mee te maken heeft werkt alleen maar als stoorzender.
ik zou dit berichtquote:Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Ik vraag het om te weten te komen wat het nut van Iran erbij slepen is. Maar als zoveel mensen daar geen duidelijk antwoord op kunnen geven, lijkt het mij beter om door te gaan met iets nieuws over 9/11 ipv dat Iran zelf een aparte discussie wordt...
[..]
Een samenstelling van een deel van het ene onderzoek, een deel van het andere onderzoek, logica, natuurkundewetten etc.
Ik volg niet blindelings wat andere mensen zoals Steven of Alex Jones zeggen...
Ik snap trouwens totaal niet waar ik jou die indruk heb gegeven. Ik heb nooit uit dat commission report gequote of gezegd dat ik dat compleet vertrouw ofzo. Je hebt weer erg makkelijk een bepaald beeld gevormd....
Wel grappig.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:07 schreef Resonancer het volgende:
Er wordt (niet via PM) beweerd dat ik 'n uitspraak doe die nergens op slaat, er wordt beweerd dat ik makkelijk n beeld vorm.
Vervolgens quote ik n aantal uitspraken mbt het officiele rapport van calvobbes (lijkt me niet off topic toch?) die imo heel duidelijk aantonen dat het wel ergens op slaat.
Ik heb dus niet het recht om me in het openbaar te verdedigen, maar moet dat via PM doen?
Waar klaag ik dat jij de discussie verpest ?quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Wel grappig.
Ene moment loop je te klagen dat ik de discussie verpest. Andere moment ga je een complete post aan mijn vermeende 'gedraai' besteden waarvan je zelf wel kunt weten dat dat een offtopic discussie kan worden...
Denk je nou echt dat die opmerkingen van jou bij zouden dragen aan de discussie?
Je had je tijd beter kunnen besteden aan het verduidelijken van een aantal van jouw beweringen. Dat zou veel beter zijn voor de discussie....
In 'n discussie is het dus wel handig om te weten wat het standpunt van de ander is, dat lijkt mij de basis voor 'n discussie.quote:Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
Hier bijvoorbeeld:quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:28 schreef Resonancer het volgende:
Waar klaag ik dat jij de discussie verpest ?
quote:Op maandag 3 september 2007 12:58 schreef Resonancer het volgende:
Maar gooi er gerust nog wat krachtermen als gezeik, gejank. geblaat ed. tegenaan.. (n.b. gericht tegen OYM iemand die imo altijd beschaafd post). denk dat je op deze manier geen discussie partners meer overhoud. Ik hou het i.i.g (weer) voor gezien want imo is er met jou geen normale discussie te voeren.
Een standpunt is wel belangrijk ja.quote:In 'n discussie is het dus wel handig om te weten wat het standpunt van de ander is, dat lijkt mij de basis voor 'n discussie.
Wel apart dat je dan in de archieven van 2006 gaat graven. Dat moet toch wel wat tijd hebben gekost om dat te vinden, heel wat meer dan 5 minuten. Of houd je al mijn reacties bij ofzo?quote:Verder ben ik het met je eens dat ik mijn tijd wel beter kan gebruiken (dit schreef ik ook in die gemodde post ) dan me nog met jouw reacties bezig te houden.
Zou wel een beetje laat zijn he.quote:
Ik ben nu in 3 jr tijd 2x gemod, beidde keren was dat n reactie aan jouw, Om 'n Ban te voorkomen reageer ik niet meer op je posts.quote:Op zaterdag 8 september 2007 11:49 schreef calvobbes het volgende:
Je doet wel alsof jij zo graag een normale discussie wilt voeren
Wat is dit nou weer?quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:05 schreef Resonancer het volgende:
Ik ben nu in 3 jr tijd 2x gemod, beidde keren was dat n reactie aan jouw, Om 'n Ban te voorkomen reageer ik niet meer op je posts.
Ja hoor, ik vlucht weg, daar kun je zeker van zijn. Niet om 'n ban te voorkomen , dit was meer ter illustratie dat ik je spuugzat ben en je dit het liefst op 'n manier zou willen zeggen die niet binnen de fok regels valt.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:07 schreef calvobbes het volgende:.
Owja, en dat je niet meer op mij zou reageren heb je ook al vaker gezegd. Kan ik er nu echt vanuit gaan en dan ook maar geen tijd meer aan jou besteden? Ik heb geen zin om nog een discussie met jou te gaan voeren als je dan ineens weer voor die discussie wegvlucht....
Mijn PM staat open hoor. Laat het daar maar horenquote:Op zaterdag 8 september 2007 12:14 schreef Resonancer het volgende:
Ja hoor, ik vlucht weg, daar kun je zeker van zijn. Niet om 'n ban te voorkomen , dit was meer ter illustratie dat ik je spuugzat ben en je dit het liefst op 'n manier zou willen zeggen die niet binnen de fok regels valt.
4 min.quote:Op zaterdag 8 september 2007 12:22 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Mijn PM staat open hoor. Laat het daar maar horen
Maar ik zal je eraan houden dat je met mij geen discussie meer gaat voeren. Ik ben benieuwd hoelang je dat dit keer volhoud
Ja het was de bedoeling die ontopic te houden he? Heb er zelf ook eentje gedaan zie ik.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:04 schreef OpenYourMind het volgende:
De laatste 3 posts in het topic [9/11] NORAD kunnen beter in het algemene 9/11 topic denk ik...
School is er om ons dom te houden ?!!quote:Op woensdag 12 september 2007 16:39 schreef Lambiekje het volgende:
Kan er wat aanpassingen gemaakt worden in topic
Het begint nu een F93-cellphone gesprek te worden....
AIDS en overheids desinformatiecampagnequote:Op vrijdag 7 september 2007 18:27 schreef Petre het volgende:
Inhoudelijke discussies uit een topic graag in dat topic houden. Dat topic is nu iig dicht. Blijven verkondigen dat HIV niet bestaat en niet besmettelijk is gaat mij een stap te ver.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |