iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:08 schreef Leandra het volgende:
Gelukkig is Dimitri er vandaag weer zodat de (vrouwelijke) streamers ook nog wat lekkers te zien hebben![]()
Iemand met een wansmaakquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:11 schreef MrsJones het volgende:
Ik begin toch wel ongelooflijk nieuwsgierig te worden,naar het soort meisje/vrouw die zich opgeeft voor een date met Nix.
Ja, heb mijn echte maten doorgegeven. Anders val ik gelijk al door de mand zodra ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef Varen het volgende:
Wel de juiste maten?
Nou dan zien we vanzelf wel verschijnen in de kooi, Waar kunnen we je aan herkennen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ja, heb mijn echte maten doorgegeven. Anders val ik gelijk al door de mand zodra ik
de goyergracht oprijd
Denk heel veel kwijlquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Nou dan zien we vanzelf wel verschijnen in de kooi, Waar kunnen we je aan herkennen?
Aan zijn baardquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Nou dan zien we vanzelf wel verschijnen in de kooi, Waar kunnen we je aan herkennen?
Denk dat ik de eerste bezoeker ben die op een Puch de kooi binnenrijd !!!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Ik gok: Handen in zijn zakken, geëpileerde wenkbrauwen en haar in de plooi dmv Murray"s.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Varen het volgende:
[..]
Ah gossie.... alweerquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Goeie OP Leandra![]()
![]()
ik zat al een beetje te zwoegen en was bijna klaar.![]()
Volgens je profiel ben je een manquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Denk dat ik de eerste bezoeker ben die op een Puch de kooi binnenrijd !!!
(Heb gisteren een leuk tweedehands puchje gekocht nadat mijn Tomos econonisch
totalloss was verklaard)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Varen het volgende:
Huub verteld: Patricia heeft Nathanael aan de kant gezegt omdat hij vreemd gegaan is.
Er was eens zo'n amerikaanse detectiveserie over een pastoor een een nonnetje. Zij heette in de serie ook Steve. (vond ik zo'n snoepie).quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Of hij is het eerste meisje dat Steven heet![]()
foto?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
(Heb gisteren een leuk tweedehands puchje gekocht nadat mijn Tomos econonisch
totalloss was verklaard)
Dat is toch juist de bedoeling in zo'n tent?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:33 schreef Varen het volgende:
Nathanael en Patricia waren naar een soort parenresourt geweest en daar was hij vreemd gegaan
Idd....quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling in zo'n tent?
Idd. Maar het was dus juist niet in zo'n club.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling in zo'n tent?
Father Downing volgens mij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er was eens zo'n amerikaanse detectiveserie over een pastoor een een nonnetje. Zij heette in de serie ook Steve. (vond ik zo'n snoepie).
Niet over de hele wereld maar wel in dat hok.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:43 schreef Py het volgende:
[..]
Er is maar 1 mening die over de gehele wereld geldt en dat is die van mij!!!
Nathaniel was een lul en de foutste man van de hele zooi in de kooi. Brrr wat een engerd........quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Varen het volgende:
Huub verteld: Patricia heeft Nathanael aan de kant gezegt omdat hij vreemd gegaan is.
Huub's eigen woorden net.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet over de hele wereld maar wel in dat hok.
Bescheidenheid siert de mensquote:
quote:
Stuur ik na de date. Als de redaktie hier meeleest zullen ze de foto gelijk herkennenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Weet jij waarom er zoveel chinezen zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef crimescene het volgende:
En er daar gaat de chinees alweer de afvalbak in..............................
Dit is mijn helm:quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef koppiesoep het volgende:
Inclusief regenjas en belachelijke helm.![]()
Maar zo zie ik jou niet hoor dgk_fan.![]()
ha..haquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef Py het volgende:
[..]
Weet jij waarom er zoveel chinezen zijn?
anders krijgen ze al dat eten niet op
off topicquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:02 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
That's me !!!![]()
(En daarom pas ik ook zo goed bij Dennis..)
de twee grootste neppers uit de kooiquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:04 schreef Py het volgende:
Wat een pubers die Dennis en Nadia
Je bent gewoon JALOERS !!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
off topic
Een kwestie van selectief lezenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
off topic
ik heb eigenlijk net zo'n grote hekel aan JOU dan aan Dennis
![]()
Ook off-topic:quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
off topic
knap hoor ik dacht dat ik aan niemand zo'n grote hekel kon krijgen dan aan dennis, maar jij hebt 't toch voor elkaar gekregen, lees je eigen posts is door dan wordt je vast ook kotsmisselijk van jezelf
![]()
je neemt me de woorden uit mn mondquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef Py het volgende:
Lieke doet zo geforceerd vrolijk.
Misschien helpt het als je dingen niet al te serieus zou nemen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
off topic
knap hoor ik dacht dat ik aan niemand zo'n grote hekel kon krijgen dan aan dennis
maar jij hebt 't toch voor elkaar gekregen, lees je eigen posts is door dan wordt
je vast ook kotsmisselijk van jezelf
![]()
neemmuniekwalijkquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:13 schreef Kailany het volgende:
[..]
je neemt me de woorden uit mn mond![]()
Waarquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef Mearloow het volgende:
feestje met brian!!
Was gisteravond hier heel gewoon.Ben van ellende maar weggegaan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:11 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ook off-topic:
Deze post hoort sowieso al niet in de COS thuis, je off-topic posts kun je in de SC doen:
[DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Maar dat gaat in dit geval ook niet op, want het is user-bashen en dat is per definitie ongewenst![]()
Als hij dit nummer van M. Etheridge zelf zo mixed dan is dat helegaar nie slechtquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef Mearloow het volgende:
feestje met brian!!
komt door al dat gepijp...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:18 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lijkt wel alsof de tanden van Nadia steeds meer vooruit gaan staan
Dimitri eet de laatste tijd de halve ijskast leeg als hij er isquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef beequeen het volgende:
Butlers hebben ook geen fuck meer te doen. Bijna niemand drinkt en Dimitri verlicht alleen de taak van Opperzwabber, jammer.
Ik durf het bijna niet te zeggenquote:
hij moet aankomen hij is 6 kilo afgevallen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef Py het volgende:
[..]
Dimitri eet de laatste tijd de halve ijskast leeg als hij er is
Beter dan alles weggooien wat over datum is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef Py het volgende:
[..]
Dimitri eet de laatste tijd de halve ijskast leeg als hij er is
En dan nog word Dennis niet echt boos.alles is zo nep bij hem.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:23 schreef Mearloow het volgende:
ik hoop dat nadia binnekort met dimitri gaat zoenen
Skattie chickie...... je moet gewoon je eigen ding doen huhuhuhu...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef rooie3 het volgende:
[..]
En dan nog word Dennis niet echt boos.alles is zo nep bij hem.
Jammer, het werd later hilarisch.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:17 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Was gisteravond hier heel gewoon.Ben van ellende maar weggegaan.![]()
ja echt he de laatste week.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef mootie het volgende:
Ja Nadia, we zagen dat je weer zat te lebberen.
Hé Itsmequote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Jammer, het werd later hilarisch.
maar goed, waarom denk je dat er nauwelijks nog mensen posten hier. Er is niets meer te vertellen als het over de streams moet gaan.![]()
![]()
Mag ik dan met je meedoenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:25 schreef Mearloow het volgende:
nadia ooow ik wou dat ik daar zo naar binnen kon lopen en dr even goed hard op dr bek kon slaan word zo moe van dat wijf.
Vind het nooit leuk als er mensen persoonlijk aangevallen worden en dan ook nog bewust.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
maar goed, waarom denk je dat er nauwelijks nog mensen posten hier. Er is niets meer te vertellen als het over de streams moet gaan.![]()
![]()
I know skattie, maar om dat in de COS te doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
ja maar natuurlijk hoe meer hoe beter! zal dr leren. verwende snol!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Mag ik dan met je meedoen![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou ze er 's nachts op blijven sabbelen![]()
Werd ook tijd ,was al zo lang geledenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef mootie het volgende:
En Amanda doet haar nagels...
Beugeltje misschien handig, zo'n buitenboordding.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Zou ze er 's nachts op blijven sabbelen![]()
Ze heeft toch nog een binnenboordbeugeltje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beugeltje misschien handig, zo'n buitenboordding.![]()
Ik zou ze proberen recht te tangenquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Waar?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze heeft toch nog een binnenboordbeugeltje?
Waarschijnlijk heeft ze die nog maar durft ze hem niet op dr kop te zetten met al die camera's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
De COS wordt meer dan genoeg verbaggerd door mensen die denken dat FOK! alleen uit de COS bestaat, dus afgezien van het feit dat ik het idd not done vindt om het (in de COS) te doen, kan ik me wel voorstellen dat dat af en toe gebeurt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know skattie, maar om dat in de COS te doen![]()
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
demitri heeft het ook maar druk
Demitri en Nadia is wel een leuk plaatje.
hoe weetje dat nou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.
Dusss...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:35 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand of HiDiHo online is?
Ja voor de grappemakers, niet voor de medeposters die in de maling werden genomen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
![]()
Daarom kan het nog wel een leuk plaatje zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.
Dusss...
Ja dat klopt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Daarom kan het nog wel een leuk plaatje zijn
duss.....
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Py het volgende:
Alsof Natasia op een kaartje van Nadia zit te wachten
misschien wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Py het volgende:
Alsof Natasia op een kaartje van Nadia zit te wachten
Nee, nee, Dimitri is te leuk voor nadia.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
demitri heeft het ook maar druk
Demitri en Nadia is wel een leuk plaatje.
Klopt, en dat meligheid toeslaat in komkommertijd snap ik ook, hier laten we het bij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dit is dus geen goedkeuring mijnerzijds voor wat er gebeurd is, verder denk ik dat dit (en ander off-topic gelul) hier niet thuishoort, maar in de SC: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Nee, maar ik kan wel even zoeken. PM je wel als ik iets vindquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ff snel vraagje, heb jij toevallig ook eurosport2 op je streams? champcar met Doornbos![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel even zoeken. PM je wel als ik iets vind![]()
vers geperst is lekkerder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Mearloow het volgende:
jesus ze hebben geeneens jus dórange ze hebben gister boodschappen gekregen wtf doen ze er allemaal mee?
Gister wel boodschappen, maar misschien geen jus d'orange...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Mearloow het volgende:
jesus ze hebben geeneens jus dórange ze hebben gister boodschappen gekregen wtf doen ze er allemaal mee?
ze zijn niet in beeld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
lieke en huub zijn ook saai trouwens
Geef ze groot gelijk.Altijd moet alles van hun afkomen.Laat die andere maar eens wat verzinnen,maar die komen niet verder dan wippen,nagels en haren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
Oh Ik bedoelde daarna eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nooit leuk als er mensen persoonlijk aangevallen worden en dan ook nog bewust.
Ze deden op dat moment niemand kwaad maar het kwam ook ineens uit het niets.En de taal die er los kwam was niet voor de poes.![]()
VInd je het gek als je al maanden dag en nacht op elkaars lip leeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
Tja. daarom ga ik maar eens wat anders doen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know skattie, maar om dat in de COS te doen![]()
Hoe weet je dat, ik zie ze niet op de streams en waarschijnlijk zijn ze gezellig aan het gamen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja. daarom ga ik maar eens wat anders doen.![]()
Huub is weg.Misschien naar achter om nieuw script te halen.Huub is de enige daar die je zo gek kan krijgen om de streams wat spannender te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Mearloow het volgende:
zou die dimitri niet eens naar huub en lieke gaan om te vragen of hun ook wat willen drinken?
in feite zitten we steeds naar 2 streams te kijken ipv 4quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Ff serieus, 2 domme mormeltjes die zitten te vijlen met keiharde muziek als achtergrond <----> Jaap en Huub die schaken.
HOE MOEILIJK IS HET OM TE KIEZEN, REGIE!!
Nadia gaat er op vooruit: dan doet ze het met een vent die wel een baan heeftquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:13 schreef Py het volgende:
Dennis let op jongen. De liefde van je leven gaat met de butler!
O wat is die Nadia gemeen en doortrapt. Ze neukt zich via Dennis naar Dimitri naar Stijn en voor je het weet is ze mw. de Molquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia gaat er op vooruit: dan doet ze het met een vent die wel een baan heeft
En ook nog eens meer make up gebruikt dan Nadia zelf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia wil een man die groot en sterk is
(Nadia wil een man die niet ieler is dan zij)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
O wat is die Nadia gemeen en doortrapt. Ze neukt zich via Dennis naar Dimitri naar Stijn en voor je het weet is ze mw. de Mol
daar kan Lieke nog wat van leren
Eemnes, we have a problemquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is de saaiste streamdag in de geschiedenis van DGK![]()
De redactie is zich nu aan het afvragen hoe het verder moet.
[afbeelding]
Dat traject heeft ze al gehad denk ik zo in omgekeerde volgorde:)quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
O wat is die Nadia gemeen en doortrapt. Ze neukt zich via Dennis naar Dimitri naar Stijn en voor je het weet is ze mw. de Mol
Alsof de mannen in kwestie geen smaak en zeggenschap hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Dan moet ze haar 'vriendje' niet steeds baby en poppie noemenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia wil een man die groot en sterk is
(Nadia wil een man die niet ieler is dan zij)
Als Dennis met die "chickies" gaat flirten wil Nadia iets te doen hebben zodat ze dat niet hoeft te zien. Ik denk dat ze dan Dimitri wil pijpen maar ik geloof nooit dat Dimitri daar intrapt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:21 schreef Kailany het volgende:
Ik hoop dat ze ruzie krijgen!!
Schatje schatje schatje....... Dennis gaat nog maar even aan zijn haar plukken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Pffffff infantiel gedrag
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Dimitri is ook wel een stoker, Dennis vraagt om een drankje. Dimitri: Nadia en ik gingen net naar buiten. Dennis komt Dimitri de fles brengen, maar Dimitri doet niks! Flirt alleen door met Nadia.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Dan vind ik het nu een leuke sturing door 'achter'. Ze gaan zich die 82% van de poll toch aantrekken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Dimitri is ook wel een stoker, Dennis vraagt om een drankje. Dimitri: Nadia en ik gingen net naar buiten. Dennis komt Dimitri de fles brengen, maar Dimitri doet niks! Flirt alleen door met Nadia.
Ze wil checken of Dimitri ook frambozensap produceertquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Casshern het volgende:
nadia wil gelijk een 24-uurs date
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil checken of Dimitri ook frambozensap produceert![]()
je hebt helemaal NIKS gemist , echt geen donder te doen . Ik wacht nog steeds erop dat ze een stemming krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef kissa het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen streams aangehadZo te lezen mis ik niet veel
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Dat poseren van Nadia is zo nep..... ze kan niet normaal gaan zitten, dat moet in een soort pose, met een rietje in haar mondhoek.... en dan maar rondkijken.....
Maar ze is zich heel niet van de camera's bewust hoor!
aan het stokenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef SiRojK het volgende:
'leuk baasje, leuk hondje'...
Wtf is die Dimitri aan het doen
Ze wil aleen zelf "aan haar trekken komen". De ander interresseert haar alleen als ze toegang krijgt tot de edele delen, onderwijl rondglurend of de camera's haar volgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil checken of Dimitri ook frambozensap produceert![]()
een weddenschap (met z'n vrienden) aan het winnen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef SiRojK het volgende:
'leuk baasje, leuk hondje'...
Wtf is die Dimitri aan het doen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
een weddenschap (met z'n vrienden) aan het winnen?
Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze wil aleen zelf "aan haar trekken komen". De ander interresseert haar alleen als ze toegang krijgt tot de edele delen, onderwijl rondglurend of de camera's haar volgen.
Whahahahhaaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
Of een bonus aan het verdienenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.
Als dat wel zo zou zijn dan zou ze niet iedere keer zo verschrikkelijk fout liggen faken.
[..]
Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.
Als dat wel zo zou zijn dan zou ze niet iedere keer zo verschrikkelijk fout liggen faken.
Als ze ooit een keer echt klaarkomt denkt ze: Shit....... was dit het nouquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze ooit een keer echt klaarkomt denkt ze: Shit....... was dit het nou![]()
Doet me denken aan het nummer: Is that all there is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze ooit een keer echt klaarkomt denkt ze: Shit....... was dit het nou![]()
[..]
Ze gaan wel heeeeel snel hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Jaap heeft het volgens mij moeilijk tegen Huub
Jammerquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch Japio.
Fijn dat jij hun gedachten kunt lezenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, dat contrast: het personeel en de bewoners feestend in de chill, en Huub en Lieke (zichzelf er te goed voor voelend) zogenaamd 'stoer' schakend op de bank.
Zal leuk worden met haar buik/wasbordquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:49 schreef mootie het volgende:
Ook heel logisch om tijdens je eerste date te gaan bodypainten.
Kwenie.. Ik kan het wel begrijpen..quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:54 schreef Peter6000 het volgende:
Mooi, dat contrast: het personeel en de bewoners feestend in de chill, en Huub en Lieke (zichzelf er te goed voor voelend) zogenaamd 'stoer' schakend op de bank.
Huub slaapt maar 4 uur per nacht, die heeft nog tot 10 uur morgenochtend.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef SiRojK het volgende:
[..]
Kwenie.. Ik kan het wel begrijpen..
- Ze hebben helemaal geen band om gezellig te doen met de rest
- Hoeveel feestjes hebben ze onderhand al gehad?
- Het is nog maar 11 uur... Ze hebben nog tot 3 uur
Je kunt het hele Andes gebergte erop kwijtquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zal leuk worden met haar buik/wasbord
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:56 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Zal leuk worden met haar buik/wasbord
Dr. Clavan van het Dalvrouwkliniekje heeft bij de verbouwing wat leidingen verkeerd gesoldeerd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia is alweer ongesteld, ze heeft anale seks gehad met Dennis: en nu doen ze het gewoon.
Ze gebruikt het spiraaltje, en er zat maar 5 dagen tussen haar huidige ongesteldheid, en de vorige.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Nadia en Dennis hebben anale sex gehad, en de dag erna pas reguliere sex....
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Dr. Clavan van het Dalvrouwkliniekje heeft bij de verbouwing wat leidingen verkeerd gesoldeerd.![]()
Dat is dan het enige voordeel aan Nadia: ik hoef het Dennis niet meer te lerenquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Nadia en Dennis hebben anale sex gehad
Thnxquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:57 schreef FdW het volgende:
Leandra, wat een mooie en creative OP na zo weinig gebeurtenissen.![]()
De users pakken het goed op en uit het niets ontstaat toch een boeiende cos.![]()
ze gaat wel heel ver om op Amanda te lijken niet?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
En al het restmateriaal heeft 'ie bewaard voor 'een donkere mevrouw die volgende maandquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Hij heeft het overigens nog proberen te herstellen. Daarvoor heeft hij 2 extra openingen bij haar navel moeten maken.![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:06 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Dat is dan het enige voordeel aan Nadia: ik hoef het Dennis niet meer te leren
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia is alweer ongesteld, ze heeft anale seks gehad met Dennis: en nu doen ze het gewoon.
Ze gebruikt het spiraaltje, en er zat maar 5 dagen tussen haar huidige ongesteldheid, en de vorige.
idd.... en luister goed wat ze nu allemaal zegt.. bijv dat ze niks meer met dennis wil als hij bijv gaat zoenen met een ander... die lult echt uit dr nek.... dat wil ik nog wel eens zienquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:05 schreef mootie het volgende:
NAdia zit te miepen over een eventuele diss van Dennis tijdens de dates, ze zet zelf Dennis nu al super voor schut met dat geflirt en gedoe met Dimitri.
Neequote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch niet normaal. Heeft een van de dames daar een visie over?
Wat zegt dat over dennis?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef mootie het volgende:
Whahahaha.... De NOS is ook nog niet aangesloten... Dan gaat ze pas echt los!quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:03 schreef FdW het volgende:
[..]
Dr. Clavan van het Dalvrouwkliniekje heeft bij de verbouwing wat leidingen verkeerd gesoldeerd.![]()
Nadia gaat misschien naar de dokter.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan is dat geen menstruatie maar een bloeding... geen goed nieuws dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:01 schreef Peter6000 het volgende:
Gescheurde kringspier?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Misschien haalt ze haar kut en haar anus door elkaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:09 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan is dat geen menstruatie maar een bloeding... geen goed nieuws dus.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien haalt ze haar kut en haar anus door elkaar.
Geen goed nieuws, idd.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:12 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Of we weten nu waar dat scheermesje is gebleven
Nee dimitri en nadia gaan daten op die dagquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat het al bekend is dat Dimitri de avondbutler is, op de avond van de Mundo date???
Kan niet... want dan is hij de date van Nadia en geen avondbutler..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat het al bekend is dat Dimitri de avondbutler is, op de avond van de Mundo date???
Dimitri "dient" die avond uitsluitend Nadiaquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn excuses voor mijn expliciete taalgebruik, maar Nadia doet het ook: en zo begrijpen we elkander beter.
Hij is teveel bezig met de cameramomentjes, de laatste tijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:14 schreef Py het volgende:
Haha Jaap kijkt nu net alsof de camera's hem voor het eerst opvallen
Ja of de audio.. Gisteren na het kussengevecht begon 'ie ook al te klagen 'dat het tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is teveel bezig met de cameramomentjes, de laatste tijd.
Ik niet. Lijkt me niet normaal. Bijwerking van het spiraaltje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Bij een spiraaltje krijg je toch helemaal geen menstruatie?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik niet. Lijkt me niet normaal. Bijwerking van het spiraaltje?
Idd erg bewust van de momentjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is teveel bezig met de cameramomentjes, de laatste tijd.
Dan moet het me nogmaals van het hart dat dit een leuke "sturing" is van achter. (ze hebben het echt moeilijk nu en ik denk dat ze hiermee leuke streams kunnen bewerkstelligen )quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dimitri "dient" die avond uitsluitend Nadia
Eenschquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet het me nogmaals van het hart dat dit een leuke "sturing" is van achter. (ze hebben het echt moeilijk nu en ik denk dat ze hiermee leuke streams kunnen bewerkstelligen )![]()
Kan, maar vaginale bloedingen na gemeenschap kunnen altijd, dan zit er over het algemeen iets niet goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik niet. Lijkt me niet normaal. Bijwerking van het spiraaltje?
Wel, hoewel het met een hormoonspiraaltje wel beduidend minder kan worden dan zonder spiraaltje, bij een koperspiraaltje verandert er nauwelijks iets aan de menstruatie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Bij een spiraaltje krijg je toch helemaal geen menstruatie?
of ben ik verkeerd geinformeerd heb nog nooit zon ding gehad![]()
Jij hebt echt overal verstand van hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Kan, maar vaginale bloedingen na gemeenschap kunnen altijd, dan zit er over het algemeen iets niet goed.
[..]
Wel, hoewel het met een hormoonspiraaltje wel beduidend minder kan worden dan zonder spiraaltje, bij een koperspiraaltje verandert er nauwelijks iets aan de menstruatie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |