Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze wil aleen zelf "aan haar trekken komen". De ander interresseert haar alleen als ze toegang krijgt tot de edele delen, onderwijl rondglurend of de camera's haar volgen.
Whahahahhaaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
een weddenschap (met z'n vrienden) aan het winnen?
Of een bonus aan het verdienenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
een weddenschap (met z'n vrienden) aan het winnen?
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.
Als dat wel zo zou zijn dan zou ze niet iedere keer zo verschrikkelijk fout liggen faken.
[..]
Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.
Als dat wel zo zou zijn dan zou ze niet iedere keer zo verschrikkelijk fout liggen faken.
Als ze ooit een keer echt klaarkomt denkt ze: Shit....... was dit het nouquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze ooit een keer echt klaarkomt denkt ze: Shit....... was dit het nou![]()
Doet me denken aan het nummer: Is that all there is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Als ze ooit een keer echt klaarkomt denkt ze: Shit....... was dit het nou![]()
[..]
Ze gaan wel heeeeel snel hèquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:44 schreef Py het volgende:
Jaap heeft het volgens mij moeilijk tegen Huub
Jammerquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
Toch Japio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |