quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
O wat is die Nadia gemeen en doortrapt. Ze neukt zich via Dennis naar Dimitri naar Stijn en voor je het weet is ze mw. de Mol
daar kan Lieke nog wat van leren
Dan vind ik het nu een leuke sturing door 'achter'. Ze gaan zich die 82% van de poll toch aantrekken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Dimitri is ook wel een stoker, Dennis vraagt om een drankje. Dimitri: Nadia en ik gingen net naar buiten. Dennis komt Dimitri de fles brengen, maar Dimitri doet niks! Flirt alleen door met Nadia.
Ze wil checken of Dimitri ook frambozensap produceertquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef Casshern het volgende:
nadia wil gelijk een 24-uurs date
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil checken of Dimitri ook frambozensap produceert![]()
je hebt helemaal NIKS gemist , echt geen donder te doen . Ik wacht nog steeds erop dat ze een stemming krijgen...quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:32 schreef kissa het volgende:
Ik heb de hele dag nog geen streams aangehadZo te lezen mis ik niet veel
![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:30 schreef mootie het volgende:
Dat poseren van Nadia is zo nep..... ze kan niet normaal gaan zitten, dat moet in een soort pose, met een rietje in haar mondhoek.... en dan maar rondkijken.....
Maar ze is zich heel niet van de camera's bewust hoor!
aan het stokenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef SiRojK het volgende:
'leuk baasje, leuk hondje'...
Wtf is die Dimitri aan het doen
Ze wil aleen zelf "aan haar trekken komen". De ander interresseert haar alleen als ze toegang krijgt tot de edele delen, onderwijl rondglurend of de camera's haar volgen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:31 schreef mootie het volgende:
[..]
Ze wil checken of Dimitri ook frambozensap produceert![]()
een weddenschap (met z'n vrienden) aan het winnen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:34 schreef SiRojK het volgende:
'leuk baasje, leuk hondje'...
Wtf is die Dimitri aan het doen
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
een weddenschap (met z'n vrienden) aan het winnen?
Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:35 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze wil aleen zelf "aan haar trekken komen". De ander interresseert haar alleen als ze toegang krijgt tot de edele delen, onderwijl rondglurend of de camera's haar volgen.
Whahahahhaaquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
Of een bonus aan het verdienenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Kailany het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:36 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat "aan haar trekken komen" is dan volgens mij uitsluitend het bevredigen van haar aandachtsbehoefte, want ik denk niet dat dat kind ooit in haar leven echt klaargekomen is.
Als dat wel zo zou zijn dan zou ze niet iedere keer zo verschrikkelijk fout liggen faken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |