Er was eens zo'n amerikaanse detectiveserie over een pastoor een een nonnetje. Zij heette in de serie ook Steve. (vond ik zo'n snoepie).quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Of hij is het eerste meisje dat Steven heet![]()
foto?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Denk dat ik de eerste bezoeker ben die op een Puch de kooi binnenrijd !!!
(Heb gisteren een leuk tweedehands puchje gekocht nadat mijn Tomos econonisch
totalloss was verklaard)
Dat is toch juist de bedoeling in zo'n tent?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:33 schreef Varen het volgende:
Nathanael en Patricia waren naar een soort parenresourt geweest en daar was hij vreemd gegaan
Idd....quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling in zo'n tent?
Idd. Maar het was dus juist niet in zo'n club.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dat is toch juist de bedoeling in zo'n tent?
Father Downing volgens mij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Er was eens zo'n amerikaanse detectiveserie over een pastoor een een nonnetje. Zij heette in de serie ook Steve. (vond ik zo'n snoepie).
Niet over de hele wereld maar wel in dat hok.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:43 schreef Py het volgende:
[..]
Er is maar 1 mening die over de gehele wereld geldt en dat is die van mij!!!
Nathaniel was een lul en de foutste man van de hele zooi in de kooi. Brrr wat een engerd........quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:31 schreef Varen het volgende:
Huub verteld: Patricia heeft Nathanael aan de kant gezegt omdat hij vreemd gegaan is.
Huub's eigen woorden net.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Niet over de hele wereld maar wel in dat hok.
Bescheidenheid siert de mensquote:
quote:
Stuur ik na de date. Als de redaktie hier meeleest zullen ze de foto gelijk herkennenquote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:20 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Denk dat ik de eerste bezoeker ben die op een Puch de kooi binnenrijd !!!
Weet jij waarom er zoveel chinezen zijn?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef crimescene het volgende:
En er daar gaat de chinees alweer de afvalbak in..............................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |