Waarschijnlijk heeft ze die nog maar durft ze hem niet op dr kop te zetten met al die camera's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beugeltje misschien handig, zo'n buitenboordding.![]()
De COS wordt meer dan genoeg verbaggerd door mensen die denken dat FOK! alleen uit de COS bestaat, dus afgezien van het feit dat ik het idd not done vindt om het (in de COS) te doen, kan ik me wel voorstellen dat dat af en toe gebeurt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know skattie, maar om dat in de COS te doen![]()
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
demitri heeft het ook maar druk
Demitri en Nadia is wel een leuk plaatje.
hoe weetje dat nou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.
Dusss...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:35 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand of HiDiHo online is?
Ja voor de grappemakers, niet voor de medeposters die in de maling werden genomen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Jammer, het werd later hilarisch.
maar goed, waarom denk je dat er nauwelijks nog mensen posten hier. Er is niets meer te vertellen als het over de streams moet gaan.![]()
![]()
Daarom kan het nog wel een leuk plaatje zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.
Dusss...
Ja dat klopt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef blomst het volgende:
[..]
Daarom kan het nog wel een leuk plaatje zijn
duss.....
hoe weet jij dat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Py het volgende:
Alsof Natasia op een kaartje van Nadia zit te wachten
misschien wel jaquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Py het volgende:
Alsof Natasia op een kaartje van Nadia zit te wachten
Nee, nee, Dimitri is te leuk voor nadia.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
demitri heeft het ook maar druk
Demitri en Nadia is wel een leuk plaatje.
Klopt, en dat meligheid toeslaat in komkommertijd snap ik ook, hier laten we het bij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:34 schreef Leandra het volgende:
[..]
Voor de duidelijkheid: dit is dus geen goedkeuring mijnerzijds voor wat er gebeurd is, verder denk ik dat dit (en ander off-topic gelul) hier niet thuishoort, maar in de SC: [DGK SC # 251] Voor al uw streamlocks
Nee, maar ik kan wel even zoeken. PM je wel als ik iets vindquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef Flabberguest het volgende:
[..]
ff snel vraagje, heb jij toevallig ook eurosport2 op je streams? champcar met Doornbos![]()
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, maar ik kan wel even zoeken. PM je wel als ik iets vind![]()
vers geperst is lekkerder.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Mearloow het volgende:
jesus ze hebben geeneens jus dórange ze hebben gister boodschappen gekregen wtf doen ze er allemaal mee?
Gister wel boodschappen, maar misschien geen jus d'orange...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef Mearloow het volgende:
jesus ze hebben geeneens jus dórange ze hebben gister boodschappen gekregen wtf doen ze er allemaal mee?
ze zijn niet in beeld.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
lieke en huub zijn ook saai trouwens
Geef ze groot gelijk.Altijd moet alles van hun afkomen.Laat die andere maar eens wat verzinnen,maar die komen niet verder dan wippen,nagels en haren.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
Oh Ik bedoelde daarna eigenlijk.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Vind het nooit leuk als er mensen persoonlijk aangevallen worden en dan ook nog bewust.
Ze deden op dat moment niemand kwaad maar het kwam ook ineens uit het niets.En de taal die er los kwam was niet voor de poes.![]()
VInd je het gek als je al maanden dag en nacht op elkaars lip leeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
Tja. daarom ga ik maar eens wat anders doen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know skattie, maar om dat in de COS te doen![]()
Hoe weet je dat, ik zie ze niet op de streams en waarschijnlijk zijn ze gezellig aan het gamen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Mearloow het volgende:
Ik ookquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:49 schreef itsme het volgende:
[..]
Tja. daarom ga ik maar eens wat anders doen.![]()
Huub is weg.Misschien naar achter om nieuw script te halen.Huub is de enige daar die je zo gek kan krijgen om de streams wat spannender te maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef Mearloow het volgende:
zou die dimitri niet eens naar huub en lieke gaan om te vragen of hun ook wat willen drinken?
in feite zitten we steeds naar 2 streams te kijken ipv 4quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef mootie het volgende:
Ff serieus, 2 domme mormeltjes die zitten te vijlen met keiharde muziek als achtergrond <----> Jaap en Huub die schaken.
HOE MOEILIJK IS HET OM TE KIEZEN, REGIE!!
Nadia gaat er op vooruit: dan doet ze het met een vent die wel een baan heeftquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:13 schreef Py het volgende:
Dennis let op jongen. De liefde van je leven gaat met de butler!
O wat is die Nadia gemeen en doortrapt. Ze neukt zich via Dennis naar Dimitri naar Stijn en voor je het weet is ze mw. de Molquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nadia gaat er op vooruit: dan doet ze het met een vent die wel een baan heeft
En ook nog eens meer make up gebruikt dan Nadia zelf.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia wil een man die groot en sterk is
(Nadia wil een man die niet ieler is dan zij)
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
O wat is die Nadia gemeen en doortrapt. Ze neukt zich via Dennis naar Dimitri naar Stijn en voor je het weet is ze mw. de Mol
daar kan Lieke nog wat van leren
Eemnes, we have a problemquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dit is de saaiste streamdag in de geschiedenis van DGK![]()
De redactie is zich nu aan het afvragen hoe het verder moet.
[afbeelding]
Dat traject heeft ze al gehad denk ik zo in omgekeerde volgorde:)quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
O wat is die Nadia gemeen en doortrapt. Ze neukt zich via Dennis naar Dimitri naar Stijn en voor je het weet is ze mw. de Mol
Alsof de mannen in kwestie geen smaak en zeggenschap hebbenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:16 schreef Py het volgende:
[..]
Dan moet ze haar 'vriendje' niet steeds baby en poppie noemenquote:Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Nadia wil een man die groot en sterk is
(Nadia wil een man die niet ieler is dan zij)
Als Dennis met die "chickies" gaat flirten wil Nadia iets te doen hebben zodat ze dat niet hoeft te zien. Ik denk dat ze dan Dimitri wil pijpen maar ik geloof nooit dat Dimitri daar intrapt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:21 schreef Kailany het volgende:
Ik hoop dat ze ruzie krijgen!!
Schatje schatje schatje....... Dennis gaat nog maar even aan zijn haar plukken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:25 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Pffffff infantiel gedrag
quote:Op zondag 12 augustus 2007 22:28 schreef mootie het volgende:
Dimitri is ook wel een stoker, Dennis vraagt om een drankje. Dimitri: Nadia en ik gingen net naar buiten. Dennis komt Dimitri de fles brengen, maar Dimitri doet niks! Flirt alleen door met Nadia.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |