Waarschijnlijk heeft ze die nog maar durft ze hem niet op dr kop te zetten met al die camera's.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef beequeen het volgende:
[..]
Beugeltje misschien handig, zo'n buitenboordding.![]()
De COS wordt meer dan genoeg verbaggerd door mensen die denken dat FOK! alleen uit de COS bestaat, dus afgezien van het feit dat ik het idd not done vindt om het (in de COS) te doen, kan ik me wel voorstellen dat dat af en toe gebeurt.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:29 schreef beequeen het volgende:
[..]
I know skattie, maar om dat in de COS te doen![]()
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef blomst het volgende:
demitri heeft het ook maar druk
Demitri en Nadia is wel een leuk plaatje.
hoe weetje dat nou?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.
Dusss...
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:35 schreef Flabberguest het volgende:
Weet iemand of HiDiHo online is?
Ja voor de grappemakers, niet voor de medeposters die in de maling werden genomen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef itsme het volgende:
[..]
Jammer, het werd later hilarisch.
maar goed, waarom denk je dat er nauwelijks nog mensen posten hier. Er is niets meer te vertellen als het over de streams moet gaan.![]()
![]()
Daarom kan het nog wel een leuk plaatje zijnquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef farceman het volgende:
[..]
Dimitri heft allang en =en vriendin die veel leuker is dan Nadia net zoals Mitch al een vriendin heeft.
Dusss...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |