quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:10 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Misschien haalt ze haar kut en haar anus door elkaar.
Geen goed nieuws, idd.
quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:12 schreef Py het volgende:
[..]
![]()
Of we weten nu waar dat scheermesje is gebleven
Nee dimitri en nadia gaan daten op die dagquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat het al bekend is dat Dimitri de avondbutler is, op de avond van de Mundo date???
Kan niet... want dan is hij de date van Nadia en geen avondbutler..quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Ik begrijp dat het al bekend is dat Dimitri de avondbutler is, op de avond van de Mundo date???
Dimitri "dient" die avond uitsluitend Nadiaquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:13 schreef Peter6000 het volgende:
Mijn excuses voor mijn expliciete taalgebruik, maar Nadia doet het ook: en zo begrijpen we elkander beter.
Hij is teveel bezig met de cameramomentjes, de laatste tijd.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:14 schreef Py het volgende:
Haha Jaap kijkt nu net alsof de camera's hem voor het eerst opvallen
Ja of de audio.. Gisteren na het kussengevecht begon 'ie ook al te klagen 'dat het tochquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is teveel bezig met de cameramomentjes, de laatste tijd.
Ik niet. Lijkt me niet normaal. Bijwerking van het spiraaltje?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:07 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Is toch niet normaal. Heeft een van de dames daar een visie over?
Bij een spiraaltje krijg je toch helemaal geen menstruatie?quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik niet. Lijkt me niet normaal. Bijwerking van het spiraaltje?
Idd erg bewust van de momentjesquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Hij is teveel bezig met de cameramomentjes, de laatste tijd.
Dan moet het me nogmaals van het hart dat dit een leuke "sturing" is van achter. (ze hebben het echt moeilijk nu en ik denk dat ze hiermee leuke streams kunnen bewerkstelligen )quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dimitri "dient" die avond uitsluitend Nadia
Eenschquote:Op zondag 12 augustus 2007 23:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan moet het me nogmaals van het hart dat dit een leuke "sturing" is van achter. (ze hebben het echt moeilijk nu en ik denk dat ze hiermee leuke streams kunnen bewerkstelligen )![]()
Kan, maar vaginale bloedingen na gemeenschap kunnen altijd, dan zit er over het algemeen iets niet goed.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik niet. Lijkt me niet normaal. Bijwerking van het spiraaltje?
Wel, hoewel het met een hormoonspiraaltje wel beduidend minder kan worden dan zonder spiraaltje, bij een koperspiraaltje verandert er nauwelijks iets aan de menstruatie.quote:Op zondag 12 augustus 2007 23:20 schreef pasjesjen het volgende:
[..]
Bij een spiraaltje krijg je toch helemaal geen menstruatie?
of ben ik verkeerd geinformeerd heb nog nooit zon ding gehad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |