abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:32:19 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52304863
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52304896
scouting... kom eens met iets nieuws (en goeds)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52304917
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Chivu het volgende:

[..]

Maar is het ook een klasbak? Is het een speler die je graag bij Brugge terug zou zien?
Mendoza is intrinsiek een geweldige klasbak, maar het komt er veel te weinig uit. De ene wedstrijd is hij geweldig, de andere keer doet hij niks en heb je er ook totaal niks aan. En dat laatste is veel te weinig het geval, volgens mij is hij gewoon veel te weinig constant voor Ajax.

Trouwens een teamplayer is het ook al niet. Heeft bij Club Brugge meermaals voor oproer gezorgd en zelfs een keertje een robbertje gevochten op training.

Maar hij scoorde wel drie keer in zijn debuutwedstrijd.... tegen PSV.
pi_52304923
Zotten Andre
Hopen maar dat daar niet te veel geld aan gespendeerd gaat worden dan.
pi_52304932
quote:
Was Mendoza ook niet die speler die van Belgie naar Donetsk ging, maar pas later merkte hij (lees: zijn zaakwaarnemer) niet bij Shakhtar, maar bij Metalurh had getekend
Nee, dat was Yaya Touré (nu Barcelona).
pi_52304942
TT
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52304958
Dan moet Ajax hem niet halen, aangezien hij voor de bank wordt gehaald en daar toch niet heel blij van zal worden. Jammer, een linksbenige aanvaller is wel zo handig.
pi_52305116
Zotten Andre haha
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:45:39 #9
32402 s0k
..............................
pi_52305124
Ach, zo'n grillige speler die er af en toe 3 in schiet tegen NAC is wel leuk voor op de bank
..................................................................................................................................................
pi_52305221
Die TT
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52305348
Graag een goede aanvaller bij Ajax dit jaar!
pi_52305511
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Die TT
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:09:28 #13
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52305568
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag een goede aanvaller bij Ajax dit jaar!
Mendoza
10. Jari Litmanen
pi_52305593
Herinnert Ajax zich de poule niet meer enkele jaren terug in de CL, met Brugge erin? Brugge ging toen winnen op AC Milan, 0-1 met een fantastisch doelpunt van Mendoza. http://nl.youtube.com/watch?v=JJUCeSiA5aE

Hij heeft zo z'n buien. Tegen kleinere tegenstanders kan je je er wel eens aan ergeren, maar op de grote momenten staat hij er wel. In z'n eerste match voor Brugge scoorde hij 3 keer tegen PSV (vriendschappelijk, uitslag 4-0). Hij scoorde voor ons een hattrick in een met 3-1 gewonnen bekerfinale. Hij is ook de man van de bevrijdende doelpunten in de 90ste minuut zoals hij dat deed in de uefacup of tegen Anderlecht.

Een topper, als hij er tenminste zin in heeft.
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:14:26 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_52305668
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef s0k het volgende:

[..]

Als hij maar niet Fowler na gaat doen
Die actie van hem na dat doelpunt was echt geweldig anders .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52305709
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:09 schreef ericajax het volgende:

[..]

Mendoza
Een vedette erbij jeej

http://nl.youtube.com/watch?v=bsFWdRG9LWA

[ Bericht 14% gewijzigd door Jasza op 12-08-2007 15:21:19 ]
pi_52305818
Ach ja, baat het niet dan schaad het niet... zoveel zal ie niet kosten toch als ze hem kopen
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:29:23 #18
51286 w00h00
Digital man!
pi_52305943
Suarez, Leonardo, Andre, Goossens. Zal dat de rangorde worden?
pi_52305946
Wellicht qua salaris wel. Hij is niet voor niks naar de Oekraine gegaan natuurlijk.
pi_52305957
Dat wordt dan gezellig op links als het gaat om Leonardo of Mendoza
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:38:38 #21
44536 oYo
Coituri te salutant!
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:40:42 #22
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52306121
Een aanvaller, die we al genoeg hebben, die 29 is en al een paar jaar niks meer heeft laten zien en die bovendien ook nogal lastig is. Nee dank je.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:41:15 #23
44536 oYo
Coituri te salutant!
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:46:19 #24
32402 s0k
..............................
pi_52306202
Ach, Leo is toch 6 maanden per jaar geblesseerd, dus ik zie daar geen probleem in.
..................................................................................................................................................
pi_52306362
Nog een stageloper jippie
pi_52306448
Weet niet of het al gepost was maar volgens RTVNH denkt Real nog steeds binnen 48 uur de transfer van Sneijder rond te krijgen.

http://www.rtvnh.nl/sport/
pi_52306528
"Sneijder heeft al persoonlijk akkoord met Real Madrid"
quote:
De Spaanse krant AS meldt dat Wesley Sneijder al een persoonlijk akkoord zou hebben met Real Madrid. Ook zegt de krant dat Madrid nog steeds rekent op de komst van de middenvelder van Ajax.

Vorige week bood Real 24 miljoen op Sneijder. Ajax wilde echter 27 miljoen hebben en dat ging de Spaanse landskampioen te ver. Door een aantal voorwaarden in het contract op te nemen, hoopt Real Ajax toch te kunnen verleiden.

Real Madrid wil Ajax geld geven als de Spaanse club goed presteert in de Champions League. Zo hoopt Madrid Sneijder binnen te kunnen halen. Dat zou een prestatiebonus kunnen zijn van Wesley Sneijder als die dan al mee doet met Real Madrid in de Champions League
pi_52306558
quote:
Welkom "Zotten André"
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52306564
Er moet echt snel duidelijkheid komen over Sneijder. Als hij er woensdag er nog bij is blijft hij gewoon
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52306597
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Sneijder heeft al persoonlijk akkoord met Real Madrid"
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.

Ik denk dat de zin van Sneijder om bij Madrid te gaan ballen ook wel een stukkie minder is geworden door dit akkefietje
pi_52306656
Zal wel dinsdagavond weggaan ofzo, op zo'n kutmoment
pi_52306711
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
Nah denk niet dat Ajax zo dom is, het zal morgen moeten gebeuren zodat ze dinsdag nog iemand kunnen halen en anders blijftie gewoon denk ik
pi_52306715
Ik hoop dat Sneijder in alle redelijkheid nog een beetje kan nadenken, hij komt uit Utrecht terecht bij Ajax en komt daar lekker te voetballen, na een heel goed jaar met veel goals, prachtacties en assists blijkt dat er een aantal teams zijn die je willen hebben, alles loopt mis en Ajax de mooiste club van nederland geeft te kennen jou te willen behouden, de trainer geeft te kennen dat je onmisbaar bent en de technisch directeur taxeert jou op een waarde van 30 miljoen! Heel Ajax ligt aan jouw voeten en wil dat je blijft, mooier kan het toch niet zijn om bij Ajax de grootste en beste ploeg van nederland te blijven voetballen? Voor mij zou de keuze makkelijk zijn, blijven bij Ajax en volgend jaar naar Barca!!!
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:21:07 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52306823
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
idd, het zal eens meezitten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52306858
Mendoza

Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, dus ben benieuwd.
pi_52306889
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
, blijven bij Ajax en volgend jaar naar Barca!!!
En dat bepaald Sneijder?
Barca heeft hem helemaal niet nodig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52306895
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.

Ik denk dat de zin van Sneijder om bij Madrid te gaan ballen ook wel een stukkie minder is geworden door dit akkefietje
En volgens de Spaanse pers vrijdagavond/zaterdagochtend waren de clubs al rond. Ik vind het best allemaal, pas als er in De Telegraaf of Sportweek iets staat over een transfer van Sneijder ga ik me weer zorgen maken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52306916
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En dat bepaald Sneijder?
Je hebt ff met Frenkie gebeld
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52306957
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En dat bepaald Sneijder?
Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.
pi_52306966
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:26 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Je hebt ff met Frenkie gebeld
Dus Xavi en Iniesta gaan volgens jou bankzitten dan?
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.
Cesc
Maar eerder Iniesta die zijn plek definitief in neemt.
pi_52306975
Wat was er trouwens met die reclameborden gisteren in de rust? Ineens werden er allemaal mannetjes gek en werden de borden voor die elektronische dingen weggehaald. Foutje?

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52307020
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Cesc
Opsoute

Zijn hart ligt gewoon bij Arsenal
pi_52307028
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Opsoute

Samen met Wenger.
pi_52307055
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Samen met Wenger.
Wenger ? Beschik je over betrouwbare connecties ofzo
pi_52307074
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wenger ? Beschik je over betrouwbare connecties ofzo
Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.
pi_52307110
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.
Nu je het zegt ja, Iniesta zou naar Real gaan

Maar ja we kunnen weer verder praten in het bestemde topic. Heb daar nog iets moois voor je gepost
pi_52307113
Zo vaak komt er geen plek vrij op het middenveld bij een grote club. Kortom, Sneijder zal echt wel gaan naar Real wanneer de clubs er uit komen. En graag. Die interesseert het verder geen fuck hoe de transfer tot stand komt, als hij er maar komt.

En natuurlijk heeft Sneijder al een akkoord met Madrid. Is het niet officieel, dan is het wel het idee dat Sneijder daar sowieso beter verdient dan in Amsterdam waardoor het niet akkoord komen alleen af kan ketsen door een of andere achterlijke clausule in het contract van de kant van Real.
pi_52307127
http://www.youtube.com/watch?v=Mc5JqncLy7w&mode=related&search=

Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf
Woo-loo-loo!
pi_52307152
Robben was persoonlijk ook al akkoord met Real . Maar aangezien ik toch nog verwacht dat Sneijder vertrekt zegt een persoonlijke akkoord me maar weinig. De clubs moeten er uit zien te komen, tot die tijd is niets zeker.
pi_52307226
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:

Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf
Omg... wat een rivaldootje
pi_52307269
quote:

Lol.
pi_52307992
quote:

Die Mendoza werd eerst getrapt toen ie op de grond zat, dat zag alleen niemand.
pi_52308633
Ajax heeft dus in ieder geval intern een deadline tot wanneer de belangrijke spelers mogen vertrekken, zie Nu.nl en wat quotes van Van Geel. Hij noemt de wedstrijd binnenkort tegen Slavia Praag 'misschien wel de belangrijkste van het seizoen', dus lijkt me dat die deadline ergens vanavond of uiterlijk morgen is.
pi_52308756
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft dus in ieder geval intern een deadline tot wanneer de belangrijke spelers mogen vertrekken, zie Nu.nl en wat quotes van Van Geel. Hij noemt de wedstrijd binnenkort tegen Slavia Praag 'misschien wel de belangrijkste van het seizoen', dus lijkt me dat die deadline ergens vanavond of uiterlijk morgen is.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, ook al vang je nu nog 27 miljoen voor Sneijder en komt dat pas dinsdag rond, is dat nooit meer tijdig om nog vervangers te regelen... ik denk nog met afgrijzen terug aan de verkoop van Zlatan
pi_52308768
Zo, op naar Woensdag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52308925
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef denthemen het volgende:
Zo, op naar Woensdag
Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...
pi_52309069
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:20 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...
Ik denk 2-0 verlies en uit 2-1 winst.
lollig
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:30:37 #58
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52309095
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52309299
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dag CL
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:44:51 #60
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52309364
quote:

[..]

Waarom die smiley erbij dan?
Jawel, je keek.
pi_52309473
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:44 schreef jna het volgende:

[..]

Waarom die smiley erbij dan?
pi_52309508
quote:

[..]

lol....
pi_52309558
WTF moeten we nou weer met Mendozo?
pi_52309588
quote:
...even Ajax Amsterdam bellen

- Goedemiddag!

- Good afternoon. Ik wilde graag een speler kopen.

- Dat kan Mr. Big Club. Zegt u het maar, wie wilt u hebben?

- Nou, doe mij die Babel maar. Dat wordt wel een goede. Wat moet ie kosten?

- Weet u dat wel zeker? Hij speelt hier pas een jaartje in het eerste hoor. Zo goed is ie nog niet.

- Dat maakt niet uit, hier is een bak geld, 17 miljoen toch? Oh ja, en daarvan was natuurlijk wel 5 miljoen voor de speler. En 2 miljoen voor de zaakwaarnemer. Dat staat in het contract, hahaha, daar houden jullie toch WEL rekening mee als het om een contract gaat?

- Ja, hahahaha. Ajax heeft geen ambitie hoor, wij zijn er voor de spelers en om u, de grote clubs tevreden te houden. Dat weet u toch? Service with a smile!

- Natuurlijk, en dat waarderen we zeer. U hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel mee hoor. (wat een morons, hebben die gasten wel een beleid? Hoe verkopen ze dat naar hun supporters? Ah, who cares. Nobody likes them...)

- Pompompompom.... Druk deze zomerstop zeg!

.....

- Goedemiddag!

- Buenos dias! Wij willen graag een speler kopen.

- Oh, maar natuurlijk Señor Club Grande! We zijn net door onze Babels heen, maar wat zoekt u precies?

- Wij zijn op zoek naar een spelmaker, en via-via Valencia kwamen we op het spoor van die kleine dreumes bij u. Hoe heet-ie ook alweer, Esnaider?

- Hahahaha, nee, nee. U bedoelt natuurlijk Sneijder. Dat zal niet gaan Señor. Die heeft al in de media gezegd dat hij dit seizoen blijft, proest, kuch, hoest.

- .....

- Whahahahahahaha!!!!. Whahahahaha!!!!

- Oh, daar had u me bijna te pakken. Dat is toch voor die grande imbecielen, die domme klap-toros. Dat ze dat niet doorhebben hè?

- Ach ja, Señor. Die interesseren ons toch niet. Die blijven wel komen. De aandeelhouders, die zijn belangrijk. De bal moet niet rollen, maar het geld hè?

- Ah, si! Gracias. Wat dacht u van 24 miljoen? Doet u het daarvoor?

- Dat is wel iets onder de prijs, maar ach. Wat maakt het uit. Het is geld. Wacht, ik haal hem wel even voor u.

- .... Wesley! Hé, Wesley!

- IK GA NIET WEG. IK BLIJF, DEFINITIEF. IK HEB NU RUST. IK RICHT ME OP AJAX.

- Ho maar jongen, rustig, rustig. Je hoeft niet meer te acteren. De deal is rond hoor, je mag mee, kijk hier. Ik heb de rode baan al van het shirt afgebleekt.

- HÈ GELUKKIG. IK BEGON MEZELF BIJNA TE GELOVEN. MOELIJK HOOR, ZO'N STALEN GEZICHT OPZETTEN EN HOPEN DAT HET OVERKOMT. MAAR ZE ZIJN ER AARDIG INGETRAPT HÈ?

- Ja Wes, heb je goed gedaan. Je hebt de aandeelhouders weer erg blij gemaakt.

- EN DE SUPPORTERS DAN?

- .....

- Whahahahahahaha!!!! WHAHAHAHAHAHA!!!!
Dapprestrijders.nl
pi_52309775
ben er weer, gister lekker gewonnen .

Hopelijk blijft Sneijder

Vermaelen, Heitinga en van der Wiel waren echt goed bezig . Huntelaar kwam vaak goed de bal halen omdat we geen spelverdeler hadden gistere.
AFC AJAX
pi_52309793
Snor op rtl 4 dat Psv de voetbalhoofdstad is met het mooiste stadion en alles
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:10:24 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52309829
Die kut-Derksen moet zijn bek eens houden, nog even aanhalen dat de spelers van Willem II zich ergerden aan de arrogante houding van Henk ten Cate. Wat een zielig figuur is het toch.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52309887
Over Ten Cate gesproken, iemand net dat interview bij de NOS gezien?

Over AZ dat volgens Van Gaal in opbouw was en dat Ajax niet in opbouw kon zijn - ook al is het dat wel - omdat de verwachtingen altijd zo hoog zijn. Dus Ten Cate haalt aan dat Ajax een jaar geleden een nieuwe weg is ingeslagen. ,,En AZ is al vier jaar bezig..."

Steekje onder water wel.
pi_52309941
Overspannen houding van Heitinga klote snor
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:16:50 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52309970
Alles anti-Ajax wat er uit Derksen komt, hoe komt hij zo gefrustreerd?
pi_52309996
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
Over Ten Cate gesproken, iemand net dat interview bij de NOS gezien?

Over AZ dat volgens Van Gaal in opbouw was en dat Ajax niet in opbouw kon zijn - ook al is het dat wel - omdat de verwachtingen altijd zo hoog zijn. Dus Ten Cate haalt aan dat Ajax een jaar geleden een nieuwe weg is ingeslagen. ,,En AZ is al vier jaar bezig..."

Steekje onder water wel.
Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.
pi_52310003
Geen idee. Op enig moment is AZ zijn kindje geworden en sindsdien is Ajax niets meer. Zie je ook aan dat vodje wat hij uitgeeft. Nog een half jaar en dan is mijn abonnement verleden tijd.
pi_52310009
ja precies, aargh irriteer me mateloos aan die gast.Meneer Derksen vind dat als hij Psv was dat hij niet eens onder deze omstandigheden zou spelen.
AFC AJAX
pi_52310042
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chivu het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.
Ik moest er ook wel om lachen dat Ten Cate dat zei

En over Derksen, die neem ik al jaren niet meer serieus. En als het om Ajax gaat klopt zijn berichtgeving de laatste jaren toch al van geen kant, dus waar maken we ons nog druk om?
pi_52310046
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
Alles anti-Ajax wat er uit Derksen komt, hoe komt hij zo gefrustreerd?
Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52310081
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.
Niet alleen dat. Hij heeft een wekelijkse column en daarin maakt hij ook wel eens uitstapjes buiten de voetballerij. Tenenkrommend af en toe.
pi_52310149
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:15 schreef BonJovi het volgende:
Overspannen houding van Heitinga klote snor
Hij had wel groot gelijk wat betreft Heitinga. Hij heeft een geweldige instelling, maar acties zoals die van gisteravond slaan nergens op en kosten hem alleen maar kaarten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52310198
Ja dat is wel, maar op sommige momenten is het wel nodig iemand die voor zijn medespelers opkomt. Maar gister was het wel onnozel ja.
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:28:05 #79
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310242
Sneijder dus naar Real,

nou Van Geel, kom maar op...
10. Jari Litmanen
pi_52310243
Johan Derksen mag gewoon ter plekke dood neervallen, wat een onzin blijft die man verkondigen zeg.
pi_52310298
Oh jee Jan van Halst zegt dat Ajax kampioen kan worden zonder Sneijder en Johan wordt meteen pissig
pi_52310300
Snor man ingaan tegen van Halst die nog op hoog niveau heeft gevoetbald en er kijk op heeft.
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:31:52 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52310310
Wat een knuppel, die Derksen. Iedere minuut groeit mijn ergernis, van mij mag hij inderdaad dood.
pi_52310329
AZ word weer kampioen kan hij weer van het dak springen
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:32:42 #85
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310331
Derksen
10. Jari Litmanen
pi_52310342
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een knuppel, die Derksen. Iedere minuut groeit mijn ergernis, van mij mag hij inderdaad dood.
eensch
pi_52310390
Derksen

Ajax zal wel niemand kopen en az wel
pi_52310413
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef ericajax het volgende:
Sneijder dus naar Real,

nou Van Geel, kom maar op...
Que?
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:36:18 #89
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52310419
rustig maar mensen... alle voorspellingen van Derksen komen bijna altijd tegenovergesteld uit.

- Edgar Davids
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:36:54 #90
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310435
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Que?
Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..

10. Jari Litmanen
pi_52310480
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef ericajax het volgende:

[..]

Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..

welk interview, van de NOS net?
pi_52310481
ja dat zei hij 2 dagen geleden ook al dus ff wachten
AFC AJAX
pi_52310498
Trainers zeggen dat sowieso snel, omdat ze dan alvast van het ergste uitgaan.
pi_52310514
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Jasza het volgende:
Trainers zeggen dat sowieso snel, omdat ze dan alvast van het ergste uitgaan.
Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."

Das volgens mij een tijd terug trouwens, Jasza, of niet dan?
pi_52310562
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:38 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

welk interview, van de NOS net?
Studio Voetbal op RTL 4. Voorbeschouwing op dit seizoen.

Leuke uitzending, stuk beter dan Talpa al
pi_52310574
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."

Das volgens mij een tijd terug trouwens, Jasza, of niet dan?
Paar maandjes hehe

Zonde dat Graafschap uit niet lukte btw, gelijk alles eruit
pi_52310583
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hmm, beetje raar. Ten Cate heeft de afgelopen dingen alleen maar precies het tegenovergesteld geroepen. Vaag gedoe.
pi_52310587
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat wel idd, al moet die poepschepper wel is normaal doen
pi_52310625
PSV weer kampioen natuurlijk
Nothing to see here, carry on
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:45:48 #100
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52310657
quote:
"Ik weet niet meer wat ik moet verwachten", verklaarde Ten Cate na de gewonnen wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (1-0). "Ik weet niet over welke spelers ik tegen Slavia Praag kan beschikken. Dat moet je aan het bestuur vragen."
Hier zit toch veel betekenis achter.. het is duidelijk dat het niet lekker gaat tussen HTC-bestuur.... HTC wil een vervanger voor Davids en het bestuur niet... HTC wil Sneijder het liefst behouden maar weet dat dat niet gaat als Real Madrid komt.. maar het bestuur wil meer geld en hierdoor heeft HTC nog steeds geen zekerheid.

- Edgar Davids
pi_52310671
Al dat gezeik hier op Derksen, waar maak je je druk om.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52310676
Is gewoon uit zijn verbrand gerukt, geloof er niet zo in.
AFC AJAX
pi_52310955
naja, volgens Humberto wil Ajax dan vdVaart terug halen.

Hoorde ik hier net?
pi_52311022
Ja maar is niet realistisch, die gast heeft zich echt ontwikkeld. Denk dat hij makkelijk naar Spanje of naar Engeland kan waar hij bakken met geld kan verdienen.
AFC AJAX
pi_52311102
Henk wat een Ajacied, zegt dat hij uit Amsterdam komt en zich niet laat kisten
AFC AJAX
pi_52311114
Mwah, van der Vaart is wel iemand met hart voor de club en van Geel heeft voor meer verrassingen gezorgd. Als vd Vaart terugkomt ipv Sneijder ben ik echt wel blij, maar ik acht de kans ook heel klein.
pi_52311151
Nog 3 nachtjes slapen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:06:28 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52311154
Stel dat Wesley Sneijder wordt verkocht en Rafael van der Vaart wil terugkeren, dan zou dat toch nog wel super zijn! Ben alleen bang dat VDV niet wenst in te leveren en een terugkeer zal zien als een mislukt avontuur.
pi_52311183
Van HSV naar Ajax is nog steeds een stap omhoog.
pi_52311282
Jongens, doe eens realistisch. Van der Vaart komt niet terug.
pi_52311354
Sportief zie ik de stap naar Ajax ook wel als een stap omhoog, ik vraag mij alleen af of hij nog wel zin heeft in die omgeving (die noodzakelijkerwijs niet diezelfde hoeft te zijn als het moment dat hij wegging) met de hoer van Amsterdam en zo.
pi_52311389
Hij mag geen CL spelen vanwege intertoto dus dat gaat hem niet worden
pi_52311422
Als je in de UEFA cup hebt gespeeld mag je nog wel in de CL uitkomen en andersom.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52311446
Volgens mij pas vanaf januari. Maargoed, hij komt toch niet.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:20:14 #115
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52311466
Ik vind het maar een soap worden en als ik Sneijder was zou ik Real Madrid nu laten barsten.
pi_52311532
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je in de UEFA cup hebt gespeeld mag je nog wel in de CL uitkomen en andersom.
Volgens mij pas vanaf de winterstop idd
pi_52311549
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgens mij pas vanaf de winterstop idd
Kan kloppen. Weet niet alle details.
pi_52311562
Dan is hij zeker geen optie. Kunnen we die Defour niet gewoon halen?
pi_52311578
Als ze maar niet zo'n 2e rangs debiel gaan halen omdat ze er woensdag 1 nodig hebben
pi_52311596
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
Dan is hij zeker geen optie. Kunnen we die Defour niet gewoon halen?
Boussoufa!
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:25:02 #121
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52311598
Waarom wachten we niet gewoon even af? Misschien blijft Sneijder wel gewoon en is ie zo getergd dat ie er woensdag 3 inschiet.
pi_52311606
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Jasza het volgende:
Hij mag geen CL spelen vanwege intertoto dus dat gaat hem niet worden
Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaan
pi_52311652
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaan
Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieus
pi_52311678
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieus
Neuh, ok. Maar dan kom je dus weer bij Sneijder uit als Real zijnde.
pi_52311770
Henk schatte vanochtend de kans dat Sneijder woensdag niet meespeelt op 99%.
pi_52311844
Ik weet het niet hoor... ik denk dat Ten Cate zich gewoon indekt en dan kan het alleen maar meevallen als ie niet vertrekt natuurlijk
pi_52311854
Johan Derksen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52311885
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:32 schreef koningdavid het volgende:
Henk schatte vanochtend de kans dat Sneijder woensdag niet meespeelt op 99%.
tjah als hij al zo denkt dan moet het toch wel gebeuren?...
zal wel woensdagochtend bekend worden gemaakt dat hij weggaat.
pi_52311907
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef Fides het volgende:

[..]

Boussoufa!
Dan is Defour beter imo.
pi_52311929
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

tjah als hij al zo denkt dan moet het toch wel gebeuren?...
zal wel woensdagochtend bekend worden gemaakt dat hij weggaat.
Ten Cate bedoelt ook dat Sneijder het misschien niet op kan brengen om woensdag te spelen als zijn gedroomde transfer afketst.
pi_52311960
Hoe zien jullie de competitie als Sneijder als nog zou vertrekken? Persoonlijk vind ik dat Ajax een stuk minder is als vorig jaar, wanneer Sneijder zou vertrekken.
pi_52311976
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dan is Defour beter imo.
En jonger, en bovendien heeft hij Ajax nog wel in z'n hoofd.
pi_52311978
Sneijder moet zijn bek houden, de mooiste club van nederland ligt aan zijn voeten en wil hebben dat hij blijft en nog vind hij de keuze moeilijk? Als hij vertrekt naar Real mag ie van mij meteen zijn spullen pakken, shirt inleveren en dezelfde minuut oprotten uit amsterdam!
pi_52312043
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dan is Defour beter imo.
Boussoufa is meer een '10' en Defour meer een echte middenvelder volgens mij.
pi_52312092
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sneijder moet zijn bek houden, de mooiste club van nederland ligt aan zijn voeten en wil hebben dat hij blijft en nog vind hij de keuze moeilijk? Als hij vertrekt naar Real mag ie van mij meteen zijn spullen pakken, shirt inleveren en dezelfde minuut oprotten uit amsterdam!
De enige die z'n bek moet houden ben jij ondankbare hond dat je bent.
pi_52312107
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef BB-boy het volgende:

[..]

De enige die z'n bek moet houden ben jij ondankbare hond dat je bent.
Ondankbaar waarvoor?
pi_52312212
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ondankbaar waarvoor?
voor het feit hoe belangrijk hij voor ons geweest is..
pi_52312244
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ondankbaar waarvoor?
Voor wat hij voor ons heeft betekend? Voor het feit dat hij zijn contract verlengde terwijl clubs als Bayern Munchen hem wilde hebben?

Een beetje meer respect voor Sneijder zou op zijn plaats zijn. Hij verdient deze transfer gewoon en als de clubleiding toestemming geeft zie ik voor hem geen rede om er niet op in te gaan.
pi_52312246
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52312249
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

voor het feit hoe belangrijk hij voor ons geweest is..
Oh ok, nou wesley verkas dan maar meteen naar madrid, wil je ook nog een strikje om? ;*
pi_52312287
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh ok, nou wesley verkas dan maar meteen naar madrid, wil je ook nog een strikje om? ;*
Wat nou meteen, hij heeft als zijn hele leven bij de club gespeeld en al 5 jaar in het eerste
pi_52312298
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Voor wat hij voor ons heeft betekend? Voor het feit dat hij zijn contract verlengde terwijl clubs als Bayern Munchen hem wilde hebben?

Een beetje meer respect voor Sneijder zou op zijn plaats zijn. Hij verdient deze transfer gewoon en als de clubleiding toestemming geeft zie ik voor hem geen rede om er niet op in te gaan.
Wie heeft het hier over geen respect? Ik heb als voetballer voor Sneijder genoeg respect en weet dondersgoed dat hij belangrijk is geweest vorig jaar en het dit jaar ook wordt, maar ik pik het niet als een speler zegt te blijven en dan alsnog weg wilt, en als hij wilt blijven hij het misschien niet kan opbrengen om te voetballen, boehoe
pi_52312313
Sneijder soap continues dus...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52312331
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wat nou meteen, hij heeft als zijn hele leven bij de club gespeeld en al 5 jaar in het eerste
Vertel mij eens iets wat ik niet weet, Sneijder heeft een einde gemaakt aan alle onzin door te zeggen dat hij blijft en nu gaat ie alsnog weg naar zo´n vieze club als Real? Dát verkrop ik niet, houd je dan gewoon stil en zeg dat je misschien weg kan dan heb ik er gewoon vrede mee, maar niet dit soort uitspraken doen als je je er niet aan houd!
pi_52312347
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over geen respect? Ik heb als voetballer voor Sneijder genoeg respect en weet dondersgoed dat hij belangrijk is geweest vorig jaar en het dit jaar ook wordt, maar ik pik het niet als een speler zegt te blijven en dan alsnog weg wilt, en als hij wilt blijven hij het misschien niet kan opbrengen om te voetballen, boehoe
Dat heeft hij nooit gezegd. En dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan? Oh nee ik blijf toch maar ondanks dat de grootste club van de wereld mij wil hebben?
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:55:13 #146
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312356
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:53 schreef Longmen het volgende:
Sneijder soap continues dus...
Dat is erg irritant he? Of hij gaat weg, dan hoor ik dat liever vandaag dan morgen of hij blijft en ik vrees dat we dat pas op zijn vroegst woensdagavond weten. Erg frustrerend!
pi_52312383
Hmm ik had er al vrede mee dat Sneijder voor 27 miljoen wegging. Toen las ik vanochtend de krant en toen dacht ik mooi nu halen we de champions league zeker weten. En gaat het hele verhaal weer door.
lollig
pi_52312400
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat heeft hij nooit gezegd. En dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan? Oh nee ik blijf toch maar ondanks dat de grootste club van de wereld mij wil hebben?
Sneijder zei het om een einde te maken aan de geruchtenstroom en om iedereen voor wie Ajax iets betekend voor eens en altijd duidelijk te maken dat hij dit seizoen blijft.

En ten Cate zei toch dat hij moeite gaat krijgen met het opstellen van Sneijder?
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:57:04 #149
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312406
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vertel mij eens iets wat ik niet weet, Sneijder heeft een einde gemaakt aan alle onzin door te zeggen dat hij blijft en nu gaat ie alsnog weg naar zo´n vieze club als Real? Dát verkrop ik niet, houd je dan gewoon stil en zeg dat je misschien weg kan dan heb ik er gewoon vrede mee, maar niet dit soort uitspraken doen als je je er niet aan houd!
Dus stel jij werkt en je krijgt een normaal betaalde baan voor een jaar met een daarbij behorend contract, maar je wordt benaderd door een bedrijf wat je al een tijdje erg ziet zitten en ze verhogen je salaris met enorme bedragen, Dan dien jij gewoon dat jaarcontract uit?
pi_52312417
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ja hij loopt eigenlijk gewoon te liegen als hij zegt dat hij 100% blijft. Maar alle respect voor Sneijder hij verdiend deze transfer.
lollig
pi_52312424
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dat is erg irritant he? Of hij gaat weg, dan hoor ik dat liever vandaag dan morgen of hij blijft en ik vrees dat we dat pas op zijn vroegst woensdagavond weten. Erg frustrerend!
Ja heb t niet allemaal gevolgd dit weekend, zaterdagavond had ik weer hoop, maar nu weer vrees....
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52312438
Hij verdiende het ook als die klote real eerder aan had geklopt voor Sneijder die schijnbaar domme uitspraak had gedaan had ik er alle vrede mee, maar dit soort dingen moet je gewoon niet zeggen als je je daar niet aan houden kunt!
pi_52312446
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dus stel jij werkt en je krijgt een normaal betaalde baan voor een jaar met een daarbij behorend contract, maar je wordt benaderd door een bedrijf wat je al een tijdje erg ziet zitten en ze verhogen je salaris met enorme bedragen, Dan dien jij gewoon dat jaarcontract uit?
De voetballerij is toch wel wat anders dan het bedrijfsleven. In de voetballerij heb je zoiets als maar 11 man die in de basis kunnen staan etc.
lollig
pi_52312456
quote:

[..]

Idioot; er is meer in het leven dan geld!
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:00:01 #155
80382 manny
30 is best veel
pi_52312470
Het zou toch wel erg lekker zijn als ie gewoon blijft. Hij is prof genoeg om zich gewoon op te laden en er vol voor te gaan.
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:00:45 #156
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312485
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij verdiende het ook als die klote real eerder aan had geklopt voor Sneijder die schijnbaar domme uitspraak had gedaan had ik er alle vrede mee, maar dit soort dingen moet je gewoon niet zeggen als je je daar niet aan houden kunt!
Ach het gaat niet op een pak koffie wat ie extra krijgt hoor... ik snap t wel en begrijp ook heel goed dat ie wel wil. En Ajax staat met zo'n bedrag ineens ook open voor een vertrek van hem, terwijl dat eigenlijk ook onbespreekbaar was. Dus dan is Ajax minstens even fout bezig. (al vind ik van niet)

Al zou ik na deze actie van Real gewoon zeggen: sodemieter maar weer op naar Spanje met je spelletjes.
pi_52312502
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Wat snap je hier niet aan?
quote:
n dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan?
pi_52312534
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:01 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wat snap je hier niet aan?
[..]
Wat snap je hier niet aan: Sneijder heeft die uitspraak gedaan om iedereen die Ajax een warm hart toedraagt zekerheid te geven?
pi_52312579
quote:

[..]

Da's toch geen vergelijking. Sneijder is al binnen voor de rest van z'n leven.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:04:19 #160
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312580
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:58 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

De voetballerij is toch wel wat anders dan het bedrijfsleven. In de voetballerij heb je zoiets als maar 11 man die in de basis kunnen staan etc.
Natuurlijk is er wel wat verschil, maar 1 ding komt overeen en is erg belangrijk in deze wereld: het draait ook om (veel) geld!
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:59 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Idioot; er is meer in het leven dan geld!
Ben ik het persoonlijk helemaal mee eens, maar helaas wordt het leven beheerst door geld. Mocht je nog denken dat dit anders is, dan zou ik je wel weer eens willen spreken over dit onderwerp (geld) over een jaartje of 20. Kijken of je dan nog denkt dat geld een onderschikte rol speelt bij 'men'.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:04:59 #161
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312595
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:

[..]

Da's toch geen vergelijking. Sneijder is al binnen voor de rest van z'n leven.
Ik denk niet dat Sneijder met zijn salaris van Ajax nooit meer zal hoeven werken hoor
pi_52312614
Ik heb hem dat nooit letterlijk horen zeggen.
pi_52312617
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Natuurlijk is er wel wat verschil, maar 1 ding komt overeen en is erg belangrijk in deze wereld: het draait ook om (veel) geld!
[..]

Ben ik het persoonlijk helemaal mee eens, maar helaas wordt het leven beheerst door geld. Mocht je nog denken dat dit anders is, dan zou ik je wel weer eens willen spreken over dit onderwerp (geld) over een jaartje of 20. Kijken of je dan nog denkt dat geld een onderschikte rol speelt bij 'men'.
Dan nog, als Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft dan zijn er alsnog genoeg teams volgend jaar die hem willen inlijven, dat verdwijnt niet ineens na deze transferperiode.
pi_52312638
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:05 schreef BB-boy het volgende:
ik kan in geen enkel nieuws bericht de exacte strekking van zijn uitspraken vinden alleen dat hij blijft...
pi_52312639
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wat snap je hier niet aan: Sneijder heeft die uitspraak gedaan om iedereen die Ajax een warm hart toedraagt zekerheid te geven?

En zeggen dat hij zijn bek moet houden blijft ongelooflijk respectloos.
pi_52312640
Ik vind die uitspraken ook belachelijk. Hou gewoon je bek dicht. Je hoeft toch niet te zeggen dat je 100% ZEKER blijft, terwijl je weet dat als er een topclub komt je daar toch eigenlijk wel naar toe wilt.
pi_52312662
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Voor de camera's na Arsenal nog dacht ik.

Hans Kraaij: blijf je nog een seizoen in Amsterdam?
Wesley: ja ik blijf nog een seizoen
Hans Kraaij: zeker?
Wesley: zeker
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:08:12 #168
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312678
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dan nog, als Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft dan zijn er alsnog genoeg teams volgend jaar die hem willen inlijven, dat verdwijnt niet ineens na deze transferperiode.
Jawel, maar dan krijgt zijn cluppie, wat ie ook een warm hart toedraagt geen 27 miljoen! En dat is erg welkom in het bedrijf Ajax. Daarom is Ajax ook bereid om met Real te onderhandelen....
pi_52312682
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef BB-boy het volgende:

[..]

En zeggen dat hij zijn bek moet houden blijft ongelooflijk respectloos.
Kan wel zijn, wat ik respectloos vind is een compleet team, club en supportersschare voor te liegen, Jouw trainer uitspraken laten doen als: "Er is 99% kans dat Sneijder niet meespeelt woensdag", Motivatie kwesties...

Waar zijn verdomme clubmensen gebleven als Totti en Maldini?
pi_52312699
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik denk niet dat Sneijder met zijn salaris van Ajax nooit meer zal hoeven werken hoor
Mwah, hij zal wel aardig wat miljoenen bij elkaar hebben verdiend hoor.
pi_52312712
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef Nashje het volgende:
Ik vind die uitspraken ook belachelijk. Hou gewoon je bek dicht. Je hoeft toch niet te zeggen dat je 100% ZEKER blijft, terwijl je weet dat als er een topclub komt je daar toch eigenlijk wel naar toe wilt.
Ik voel me daardoor genaaid en heb gewoon dat hij zoiets dan gewoon niet zegt!
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:09:35 #172
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312725
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Mwah, hij zal wel aardig wat miljoenen bij elkaar hebben verdiend hoor.
Met een paar miljoen op zak kom je een eind, maar stil leven is er nog niet bij.
pi_52312727
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jawel, maar dan krijgt zijn cluppie, wat ie ook een warm hart toedraagt geen 27 miljoen! En dat is erg welkom in het bedrijf Ajax. Daarom is Ajax ook bereid om met Real te onderhandelen....
Liever kampioen dan die 27 miljoen.
pi_52312735
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef peaceman het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat hij wil vertekken om Ajax 24 miljoen te gunnen? Dacht het niet
pi_52312753
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Kan wel zijn, wat ik respectloos vind is een compleet team, club en supportersschare voor te liegen, Jouw trainer uitspraken laten doen als: "Er is 99% kans dat Sneijder niet meespeelt woensdag", Motivatie kwesties...

Maldini, Scholes, Raul... Hoe zou het toch komen dat die nooit naar een andere club zijn gegaan. Mischien omdat ze al bij de grootste clubs zitten?
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:10:24 #176
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312755
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Nashje het volgende:

[..]

Liever kampioen dan die 27 miljoen.
Eens, maar daarom begrijp ik Sneijder en Ajax nog wel.
pi_52312757
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef peaceman het volgende:

[..]

Met een paar miljoen op zak kom je een eind, maar stil leven is er nog niet bij.
Ja, het leven is zo duur als je het zelf maakt!
pi_52312769
Op Nederland 1 zeggen ze dat ze weten wat er met Sneijder gaat gebeuren.
Even kijken dus
pi_52312770
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:10 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Maldini, Scholes, Raul... Hoe zou het toch komen dat die nooit naar een andere club zijn gegaan. Mischien omdat ze al bij de grootste clubs zitten?
Oh, en Totti dan? Overal ter wereld kunnen voetballen maar in Roma gebleven, dát zijn pas voetballers!
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:12:15 #180
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312798
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Jij denkt werkelijk dat hij wil vertekken om Ajax 24 miljoen te gunnen? Dacht het niet
Zucht..... dat is een prettige bijkomstigheid, plus dat ie er zelf flink op vooruit zal gaan!
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ja, het leven is zo duur als je het zelf maakt!
Wordt eens wakker
pi_52312814
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:

[..]

Zucht..... dat is een prettige bijkomstigheid, plus dat ie er zelf flink op vooruit zal gaan!
[..]

Wordt eens wakker
Hoe verwend ben jij als je met een paar miljoen niet kan rentenieren man
pi_52312832
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh, en Totti dan? Overal ter wereld kunnen voetballen maar in Roma gebleven, dát zijn pas voetballers!
Ja, dat kleine Roma. Weet je wat het jaarsalaris is van Totti? 12 miljoen eurootjes.
pi_52312845
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Even kijken dus
Hoelaat komt dat?
jovink over bill van tokio hotel: nee maar serieus ik vind het ene best lekker wijf boeiu dat t een kerel is
verhalen uit het leven van DIE FEUERWEHR (mijn blog dus)
Urzaiz op de fiets gespot meter: 0
Urzaiz doelpunten meter: 0
pi_52312854
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:13 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ja, dat kleine Roma. Weet je wat het jaarsalaris is van Totti? 12 miljoen eurootjes.
En al die tijd is hij gebleven bij Roma, al vanaf dat hij een klein jongetje was om het geld denk je? Nee, om de clubliefde!
pi_52312859
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:14 schreef De_Brandweer het volgende:

[..]

Hoelaat komt dat?
22.40
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:15:42 #186
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312883
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hoe verwend ben jij als je met een paar miljoen niet kan rentenieren man
Ehmm... het ging niet om mij persoonlijk dacht ik....
Ik bedoel enkel maar te zeggen dat jij wat naief bent in je redenering dat geld niet een heeeeeeeele grote rol speelt in het leven. Mensen met geld willen meer geld. Zo simpel is het.

Ik vind persoonlijk geld ook niet zo belangrijk, maar ik vind het toch wel fijn dat ik bepaalde dingen kan kopen, die ik 5 jaar geleden niet kon kopen. Zo is het nu eenmaal.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:17:00 #187
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312909
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En al die tijd is hij gebleven bij Roma, al vanaf dat hij een klein jongetje was om het geld denk je? Nee, om de clubliefde!
Stel jezelf eens de volgende vraag: Had hij dit ook gedaan tegen een modaal salaris, terwijl hij elders meer kon verdienen?
Het antwoord weet je zelf ook wel.
pi_52312910
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ehmm... het ging niet om mij persoonlijk dacht ik....
Ik bedoel enkel maar te zeggen dat jij wat naief bent in je redenering dat geld niet een heeeeeeeele grote rol speelt in het leven. Mensen met geld willen meer geld. Zo simpel is het.

Ik vind persoonlijk geld ook niet zo belangrijk, maar ik vind het toch wel fijn dat ik bepaalde dingen kan kopen, die ik 5 jaar geleden niet kon kopen. Zo is het nu eenmaal.
Ga mij niet vertellen dat ik niet weet hoe groot de impact van geld is op mensen net nadat Drenthe is opgerot bij Feyenoord naar Real , Maar zoals ik al zei, Sneijder gaat volgend jaar sowieso veel geld verdienen en gaat sowieso de top halen, of zou hij niet overtuigd van zichzelf zijn dat hij zijn woord niet houd?
pi_52312912
quote:

[..]

Tuurlijk, daarom krijgt hij zo'n belachelijk hoog salaris
pi_52312921
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Even kijken dus
Ben benieuwd wat daar dan weer van waard is, heb in het AD de laatste dagen vooral dingen gelezen die ik al wist. Maargoed, heb Borst hoog zitten.
pi_52312950
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:17 schreef peaceman het volgende:

[..]

Stel jezelf eens de volgende vraag: Had hij dit ook gedaan tegen een modaal salaris, terwijl hij elders meer kon verdienen?
Het antwoord weet je zelf ook wel.
Geloof mij, Voetbal in italie is een heiligdom, nee hij zou nooit naar Lazio gaan al zou hij daar het 238092873 voudige verdienen!
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:19:05 #192
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312975
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Geloof mij, Voetbal in italie is een heiligdom, nee hij zou nooit naar Lazio gaan al zou hij daar het 238092873 voudige verdienen!
Misschien niet naar Lazio, maar wellicht wel naar Milaan of Real Madrid
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:19:17 #193
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52312982
quote:

[..]

Wat een pannekoek ben jij, Francesco Totti is wel degelijk een broodvoetballers zoals (bijna) iedereen, toen hij te horen kreeg wat hij bij Real Madrid kon verdienen, eiste hij hetzelfde van AS.
pi_52312985
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:17 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Tuurlijk, daarom krijgt hij zo'n belachelijk hoog salaris
In italia liggen de salarissen per definitie al hoger dan hier, en ja hij is een clubman hoe moeilijk jij dat schijnbaar ook geloven kan.
pi_52313015
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Wat een pannekoek ben jij, Francesco Totti is wel degelijk een broodvoetballers zoals (bijna) iedereen, toen hij te horen kreeg wat hij bij Real Madrid kon verdienen, eiste hij hetzelfde van AS.
En toen had AS moeten laten zien dat zij de touwtjes in handen hebben ipv de spelers! Ik ben benieuwd of Totti dan vertrok of niet!
pi_52313032
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

In italia liggen de salarissen per definitie al hoger dan hier, en ja hij is een clubman hoe moeilijk jij dat schijnbaar ook geloven kan.
Het gemiddelde salaris bij Roma is 2,5 miljoen.
pi_52313084
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Het gemiddelde salaris bij Roma is 2,5 miljoen.
En de gemiddelde voetballer speelt 5 jaar bij Roma, Totti 15 jaar.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:23:17 #198
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313104
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En de gemiddelde voetballer speelt 5 jaar bij Roma, Totti 15 jaar.
Blijf het geloven! Ik beloof je... op een dag word je wakker!
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:24:09 #199
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52313129
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En toen had AS moeten laten zien dat zij de touwtjes in handen hebben ipv de spelers! Ik ben benieuwd of Totti dan vertrok of niet!
Ik weet zeker dat hij dan zou zijn vertrokken, want de clubliefde van Francesco Totti stelt helemaal niet zoveel voor, het draait gewoon om de euro's. Paolo di Canio leverde tweederde van zijn Britse salaris in om bij Lazio te mogen voetballen, heb ik meer respect voor dan de clubliefde van Totti.
pi_52313138
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:23 schreef peaceman het volgende:

[..]

Blijf het geloven! Ik beloof je... op een dag word je wakker!
Ongetwijfeld, dan ben ik de enigste persoon op aarde die nog gelooft in clubliefde fuck it!
pi_52313178
Ik geloof pas echt dat Sneijder blijft als ie woensdag speelt
pi_52313194
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ongetwijfeld, dan ben ik de enigste persoon op aarde die nog gelooft in clubliefde fuck it!
Ik wil er wel in geloven, maar word er vooral in teleurgesteld...
pi_52313195
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ho ho wacht eens even jij, ze spelen niet alleen in het ''almachtige'' Italië hoor!

Steven Gerrard ( ), Casilias, Carragher zijn ook clubiconen
pi_52313210
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:24 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Ik weet zeker dat hij dan zou zijn vertrokken, want de clubliefde van Francesco Totti stelt helemaal niet zoveel voor, het draait gewoon om de euro's. Paolo di Canio leverde tweederde van zijn Britse salaris in om bij Lazio te mogen voetballen, heb ik meer respect voor dan de clubliefde van Totti.
Di Canio is dan ook weer een gevalletje apart, omdat hij aan het einde van zijn loopbaan terugkeerde, desalniettemin respect idd.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:26:26 #205
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313212
Ger Senden
pi_52313232
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:25 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Ho ho wacht eens even jij, ze spelen niet alleen in het ''almachtige'' Italië hoor!

Steven Gerrard ( ), Casilias, Carragher zijn ook clubiconen
Ja, maar dan kom je weer bij de stelling dat dat makkelijker is bij een topploeg, al vind ik dat ook zeker wel voorbeelden van clubliefde!
pi_52313264
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef peaceman het volgende:
Ger Senden
pi_52313280
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:26 schreef peaceman het volgende:
Ger Senden
pi_52313291
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik wil er wel in geloven, maar word er vooral in teleurgesteld...
Ik ook, maar toch blijf ik erin geloven al is het alleen maar omdat ik mij probeer voor te stellen hoe het is als Ajax jou smeekt om te blijven, hoe kun je toch in godsnaam nee zeggen tegen de mooiste club van nederland waar je 200% welkom bent, en als jij blijft er een geweldige basis aanwezig blijft om een gelukkig seizoen tegemoet te gaan...
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:30:20 #210
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313336
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik ook, maar toch blijf ik erin geloven al is het alleen maar omdat ik mij probeer voor te stellen hoe het is als Ajax jou smeekt om te blijven, hoe kun je toch in godsnaam nee zeggen tegen de mooiste club van nederland waar je 200% welkom bent, en als jij blijft er een geweldige basis aanwezig blijft om een gelukkig seizoen tegemoet te gaan...
Datzelfde Ajax is ineens wel bereid te praten als het 1e bod 24 miljoen is, vind je dat niet vreemd dan?
pi_52313353
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Net zoals al de spelers die bij 3 verschillende topclubs hebben gespeeld?

Panucci: Inter, AC, Roma
Vieri: Juve, AC, Inter, Lazio
Perruzi: Roma, Juve, Inter, Lazio
Diego Fuser: AC, Lazio, Roma
Favalli: Lazio, Inter, AC
etc.
pi_52313378
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef peaceman het volgende:

[..]

Datzelfde Ajax is ineens wel bereid te praten als het 1e bod 24 miljoen is, vind je dat niet vreemd dan?
Ik ben benieuwd of Ajax Sneijder kwijt wil als Real 30 ml neerlegt en Sneijder aangeeft te willen blijven.
pi_52313383
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:28 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Toch vind ik Heitinga net ff een grotere held, net ff een streepje extra.

Maar sowieso, als ik bij Ajax zou spelen zouden ze me met een stok nog niet weg kunnen slaan.
pi_52313426
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:30 schreef Fides het volgende:

[..]

Net zoals al de spelers die bij 3 verschillende topclubs hebben gespeeld?

Panucci: Inter, AC, Roma
Vieri: Juve, AC, Inter, Lazio
Perruzi: Roma, Juve, Inter, Lazio
Diego Fuser: AC, Lazio, Roma
Favalli: Lazio, Inter, AC
etc.
En wat te denken van jongens als Cannavaro die Juve verruilt voor Real omdat Juve degradeert
Trezeguet vind ik een mooi voorbeeld dat hij bij Juve bleef.
pi_52313432
Als Ajax in een grote competitie had gespeeld en Sneijder 6 miljoen per jaar had kunnen betalen, had Sneijder echt wel tot in de lengte van dagen bij Ajax gebleven. Totti verdient ook gewoon miljoenen bij AS Roma, lekker simpel om dan bij je club te blijven. Hetzelfde geldt voor Raul, Gerrard, Carragher, Casillas, Giggs, Maldini, Cannavaro. Jahoor, club iconen. Maar lekker makkelijk als je roots bij de grootste clubs in de grootste competities van Europa liggen (waar ik AS Roma ook toe reken). Zelfs clubs als Bayern Munchen hebben geen echte iconen, of het moet kaliber Jens Jeremies of Mehmet Scholl zijn, die uberhaupt niet naar zulke clubs kunnen vanwege hun gebrekkinge capaciteiten.
pi_52313448
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:31 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Toch vind ik Heitinga net ff een grotere held, net ff een streepje extra.

Maar sowieso, als ik bij Ajax zou spelen zouden ze me met een stok nog niet weg kunnen slaan.
Alleen die actie gisteren al, meteen naar Aisatti rennen
pi_52313485
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Chivu het volgende:
Als Ajax in een grote competitie had gespeeld en Sneijder 6 miljoen per jaar had kunnen betalen, had Sneijder echt wel tot in de lengte van dagen bij Ajax gebleven. Totti verdient ook gewoon miljoenen bij AS Roma, lekker simpel om dan bij je club te blijven. Hetzelfde geldt voor Raul, Gerrard, Carragher, Casillas, Giggs, Maldini, Cannavaro. Jahoor, club iconen. Maar lekker makkelijk als je roots bij de grootste clubs in de grootste competities van Europa liggen (waar ik AS Roma ook toe reken). Zelfs clubs als Bayern Munchen hebben geen echte iconen, of het moet kaliber Jens Jeremies of Mehmet Scholl zijn.
Goed voorbeeld vind ik nog altijd Matt Le Tissier van Southampton, was echt een wereldvoetballer, maar bleef bij Southampton en hielp eigenlijk zo zn carriere om zeep.
pi_52313496
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Chivu het volgende:
Als Ajax in een grote competitie had gespeeld en Sneijder 6 miljoen per jaar had kunnen betalen, had Sneijder echt wel tot in de lengte van dagen bij Ajax gebleven. Totti verdient ook gewoon miljoenen bij AS Roma, lekker simpel om dan bij je club te blijven. Hetzelfde geldt voor Raul, Gerrard, Carragher, Casillas, Giggs, Maldini, Cannavaro. Jahoor, club iconen. Maar lekker makkelijk als je roots bij de grootste clubs in de grootste competities van Europa liggen (waar ik AS Roma ook toe reken). Zelfs clubs als Bayern Munchen hebben geen echte iconen, of het moet kaliber Jens Jeremies of Mehmet Scholl zijn.
Ik reken AS daar niet direct toe eigenlijk, overigens heb ik dat argument al wel vaker voorbij zien komen en dat klopt absoluut, maar dan kom ik weer bij mijzelf en wat Kevin hierboven zei, mij krijgen ze met geen stok weg bij Ajax als ik daar zou voetballen!!!
pi_52313499
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Alleen die actie gisteren al, meteen naar Aisatti rennen
Ja maar al die gele kaarten pakken slaat nergens op.
lollig
pi_52313519
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:35 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Ja maar al die gele kaarten pakken slaat nergens op.
Klopt, maar een glimlach krijg ik er wel van
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:36:08 #221
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52313527
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:33 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En wat te denken van jongens als Cannavaro die Juve verruilt voor Real omdat Juve degradeert
Trezeguet vind ik een mooi voorbeeld dat hij bij Juve bleef.
David Trezeguet is een mooi voorbeeld van een broodvoetballer, heb je zijn gebaren richting het bestuur gezien, de laatste speeldag van afgelopen seizoen? Hij had het helemaal gehad met Juventus en dat allemaal omdat hij het niet eens was met het laatste contractsvoorstel, hij wilde per se weg, maar na een verbeterd contractsvoorstel bleef hij toch zijn club trouw. Hetzelfde verhaal geldt overigens voor Mauro Camoranesi en Pavel Nedved, want clubliefde is nu eenmaal heel erg betrekkelijk.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:37:06 #222
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313556
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:35 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ik reken AS daar niet direct toe eigenlijk, overigens heb ik dat argument al wel vaker voorbij zien komen en dat klopt absoluut, maar dan kom ik weer bij mijzelf en wat Kevin hierboven zei, mij krijgen ze met geen stok weg bij Ajax als ik daar zou voetballen!!!
Tot het moment dat je 8 miljoen kan verdienen bij een Europese club ipv (en dan hou ik ruim aan) 1 miljoen bij Ajax. Dan wordt het ineens een ander verhaal.
pi_52313566
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:36 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

David Trezeguet is een mooi voorbeeld van een broodvoetballer, heb je zijn gebaren richting het bestuur gezien, de laatste speeldag van afgelopen seizoen? Hij had het helemaal gehad met Juventus en dat allemaal omdat hij het niet eens was met het laatste contractsvoorstel, hij wilde per se weg, maar na een verbeterd contractsvoorstel bleef hij toch zijn club trouw. Hetzelfde verhaal geldt overigens voor Mauro Camoranesi en Pavel Nedved, want clubliefde is nu eenmaal heel erg betrekkelijk.
Ik weet het niet hoor, Buffon is er ook zo 1 beste keeper van de wereld toch spelende in de Serie B dat zegt toch wel iets?
pi_52313568
sander boschker
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:38:02 #225
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313583
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef BonJovi het volgende:
sander boschker
Die is weggeweest... voor de poen!
pi_52313585
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:37 schreef peaceman het volgende:

[..]

Tot het moment dat je 8 miljoen kan verdienen bij een Europese club ipv (en dan hou ik ruim aan) 1 miljoen bij Ajax. Dan wordt het ineens een ander verhaal.
1 miljoen, daar droom ik alleen maar van...
pi_52313592
quote:
sander boschker
Clubman ja
pi_52313595
quote:
sander boschker
Die ging toch nog voor 1 seizoen naar Ajax om ff 8 ton te pakken ofzo
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:39:17 #229
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313616
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

nu wel, maar als je het verdient, schijnt het allemaal een stuk betrekkelijker te worden. Anders zouden zovele (bijna alle) voetballers niet zomaar switchen van club!
pi_52313622
Ligt het trouwens aan mij of wordt Heitinga steeds breder qua postuur?
pi_52313639
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat is bruto he.
pi_52313650
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef peaceman het volgende:

[..]

nu wel, maar als je het verdient, schijnt het allemaal een stuk betrekkelijker te worden. Anders zouden zovele (bijna alle) voetballers niet zomaar switchen van club!
Ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen, stel je toch eens voor dat met Sneijder Ajax weer een echte topploeg kan worden die heerst in Europa en ook een dik salaris kan betalen, dan is volgens mij iedereen blij
pi_52313655
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:39 schreef TheVulture het volgende:
Kan wel kloppen, ja.
pi_52313657
quote:
Iedereen, Huntelaar begint ook een fysieke verschijning te worden!
pi_52313666
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Dat is bruto he.
Ik droom enkel van netto
pi_52313693
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:38 schreef peaceman het volgende:

[..]

Die is weggeweest... voor de poen!
Whaha ok wist het niet meer
AFC AJAX
pi_52313698
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:40 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ligt er maar aan waar je prioriteiten liggen, stel je toch eens voor dat met Sneijder Ajax weer een echte topploeg kan worden die heerst in Europa en ook een dik salaris kan betalen, dan is volgens mij iedereen blij
Dat is ook geen garantie dat je een groep bij elkaar houdt, zie de smeekbede van Litmanen na de winst op Milan.
pi_52313723
quote:

[..]

Iedereen, Huntelaar begint ook een fysieke verschijning te worden!
Klopt ja, bij Huntelaar was me dat ook enigszins opgevallen
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:42:44 #239
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313730
quote:

[..]

Tuurlijk, maar de realiteit is dat die kans helemaal niet zo groot is. Hoe vaak hebben we nu werkelijk iets betekent in de laatste 5 jaar. En zo lang draait Sneijder ook zo onderhand mee bij Ajax. Bij Real speel je altijd CL.... Bij Ajax? Soms.
pi_52313734
quote:

[..]

Ajax kan alleen zo groot worden als Real Madrid wanneer ze elk jaar de Champions League winnen de komende 10 jaar.
pi_52313779
quote:
Krijg je als met Stam traint.. dan kun je geen broekkie meer blijven
pi_52313796
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:42 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Klopt ja, bij Huntelaar was me dat ook enigszins opgevallen
Nu Anita nog.
pi_52313803
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:44 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Krijg je als met Stam traint.. dan kun je geen broekkie meer blijven
Zolang het maar geen nandrolon is
pi_52313804
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ajax kan alleen zo groot worden als Real Madrid wanneer ze elk jaar de Champions League winnen de komende 10 jaar.
Zo groot als Real Madrid wordt geen enkele club zonder een Abramovic imho, maar je begrijpt mijn punt hopelijk wel? Als mensen met een talent als Sneijder toch iets minder snel voor het geld kiezen en iets meer voor hun hart, dan kan dat Ajax toch alleen maar ten goede komen?
pi_52313824
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:45 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Zolang het maar geen nandrolon is
nee.. B.I.E.R.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:45:59 #246
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313833
Pizzakoppo ik vind je uitgangspunt prima en ik vind het ook bewonderenswaardig dat je voor je standpunt strijd, helaas is het echter niet zo reeel wat je allemaal zegt. Ik denk dat iedereen hier het graag anders zou zien, maar het is niet zo dat de romantiek nog heerst, nee, dat is het geld.
pi_52313843
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:43 schreef Chivu het volgende:

[..]

Dan zijn ze nog afhankelijk van de Nederlandse competitie ivm tv gelden.
pi_52313846
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Zo groot als Real Madrid wordt geen enkele club zonder een Abramovic imho, maar je begrijpt mijn punt hopelijk wel? Als mensen met een talent als Sneijder toch iets minder snel voor het geld kiezen en iets meer voor hun hart, dan kan dat Ajax toch alleen maar ten goede komen?
Klopt, maar mensen met hart voor Ajax zitten aan de andere kant van de lijnen.
pi_52313902
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:45 schreef peaceman het volgende:
Pizzakoppo ik vind je uitgangspunt prima en ik vind het ook bewonderenswaardig dat je voor je standpunt strijd, helaas is het echter niet zo reeel wat je allemaal zegt. Ik denk dat iedereen hier het graag anders zou zien, maar het is niet zo dat de romantiek nog heerst, nee, dat is het geld.
Dat weet ik, money makes the world go around, en juist omdat ik blijf geloven in clubliefde laat ik mijn niet bedonderen door uitspraken als "ik blijf bij ajax" dat pik ik niet, en ik kan er geen fuck aan doen of Sneijder blijft of niet, maar mijn respect zou hij absoluut hebben als hij Real de vinger geeft en besluit écht bij Ajax te blijven!
pi_52313924
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Chivu het volgende:

[..]

Daar heb je denk ik gelijk in ja...
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:50:26 #251
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52313977
Na die dubieuze actie van Real vind ik ook dat ie ze de vinger moet geven, maar ja, ik vrees met grote vreze.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:53:16 #252
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52314058
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:46 schreef Chivu het volgende:

[..]

Of niet daar, maar thuis. In de ogen van velen zal ik wel een nepper zijn, omdat ik niet in het stadion kom. Maar ik volg het zo goed mogelijk. Was afgelopen seizoen, die laatste dag, strontsjaggo na die kutmiddag.
Het zal me eigenlijk ook aan me reet roesten eigenlijk of iemand me een nepper vindt.
pi_52314061
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:47 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat weet ik, money makes the world go around, en juist omdat ik blijf geloven in clubliefde laat ik mijn niet bedonderen door uitspraken als "ik blijf bij ajax" dat pik ik niet, en ik kan er geen fuck aan doen of Sneijder blijft of niet, maar mijn respect zou hij absoluut hebben als hij Real de vinger geeft en besluit écht bij Ajax te blijven!
Punt is alleen dat de ambitie van Sneijder ligt bij een buitenlandse topclub. En dan gaat het natuurlijk niet alleen om het verlaten van Ajax en het gaan naar een andere club, maar het verlaten van Nederland en het proeven van het leven in het buitenland. De kans die zich nu voor Sneijder voordoet is eentje die je waarschijnlijk 1 keer in je leven krijgt. Immers, wanneer Real deze zomer een andere speler contracteert hebben ze Sneijder volgend jaar niet meer nodig. En dus is het weer een topclub minder met een plek 'vrij', waardoor je toch min of meer redelijk gegarandeerd bent van regelmatige speelminuten.
pi_52314062
quote:
'Wesley is woensdag gewoon van de partij'

Ajax gaat er van uit dat Wesley Sneijder voor Ajax blijft spelen, ondanks de mislukte transfer naar Real Madrid.
Coach Henk ten Cate maakt zich niet al te veel zorgen. Dat concludeert de trainer vanwege het professionele gedrag van de middenvelder na de eerder mislukte transfer naar Valencia. 'Wesley is een mannetje dat zich heel goed kan focussen en de knop kan omdraaien. Vlak na Valencia was hij in de voorbereiding scherp en gretig', vertelde Ten Cate aan SBS6.

En in De Telegraaf voegde hij daar aan toe: 'Ik heb zelden een meer gedreven jongen meegemaakt dan Wesley de afgelopen weken. (...) Zolang Wesley nog geen speler is van een adneer club, is hij woensdag gewoon van de partij.' Ajax neemt het die dag in de Arena op tegen Slavia Praag in de derde voorronde van de Champions League.

Algemeen directeur Maarten Fontein is vooral boos op Real Madrid en hoopt dat Sneijder dat ook is, zo laat hij blijken in De Telegraaf. 'We hopen dat hij zal beseffen dat een club die zo met ons omgaat, ook weinig respect heeft voor de speler. Ik denk dat beide meer respect verdienen. De manier waarop het spel is gespeeld zal bij hem misschien ook de vraag oproepen: hoe graag wilde Real Madrid mij hebben?'
WTF volgens mij hoorde ik Ten Cate zostraks op RTL 4 toch écht zeggen dat de kans dat hij Sneijder alsnog ziet vertrekken op 99% schat !
pi_52314077
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:50 schreef peaceman het volgende:
Na die dubieuze actie van Real vind ik ook dat ie ze de vinger moet geven, maar ja, ik vrees met grote vreze.
Welke dubieuze actie? die deadline?
Doen ze gewoon om de druk wat op te voeren. Dat wil echt niet zeggen dat een eventuele transfer nu van de baan is. Ajax heeft op een goede manier gereageerd, nu is Real weer aan zet. Als ze Sneijder ECHT willen hebben dan speelt hij komend seizoen gewoon in Madrid.
pi_52314109
Wesley is een mannetje
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:56:01 #257
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52314125
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:54 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Welke dubieuze actie? die deadline?
Doen ze gewoon om de druk wat op te voeren. Dat wil echt niet zeggen dat een eventuele transfer nu van de baan is. Ajax heeft op een goede manier gereageerd, nu is Real weer aan zet. Als ze Sneijder ECHT willen hebben dan speelt hij komend seizoen gewoon in Madrid.
Idd. Maar ik vond het een beetje gek en ook naief van Real dat ze enkel een openingsbod doen en dan verwachten dat Ajax wel even toehapt Alsof Ajax zo graag van hem af wil
Onderdeel van het spel? Ja dat zal vast, maar wel arrogant.
Dat bedoelde ik.
pi_52314133
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:53 schreef Chivu het volgende:

[..]

Punt is alleen dat de ambitie van Sneijder ligt bij een buitenlandse topclub. En dan gaat het natuurlijk niet alleen om het verlaten van Ajax en het gaan naar een andere club, maar het verlaten van Nederland en het proeven van het leven in het buitenland. De kans die zich nu voor Sneijder voordoet is eentje die je waarschijnlijk 1 keer in je leven krijgt. Immers, wanneer Real deze zomer een andere speler contracteert hebben ze Sneijder volgend jaar niet meer nodig. En dus is het weer een topclub minder met een plek 'vrij', waardoor je toch min of meer redelijk gegarandeerd bent van regelmatige speelminuten.
Maar ik vraag me af of Real echt de club van zijn dromen is of dat het een gevalletje Drenthe is, dinsdag: "Chelsea is de club van mijn dromen" woensdag: "Real is de mooiste club ter wereld"... Kijk als Sneijder van kinds af aan posters heeft hangen op zijn kamer dat Real de mooiste club ter wereld is dan vind ik het nog iets anders, maar na het afketsen van Valencia was hij ook al ontdaan dus het lijkt me puur het opstapje dat hem trekt.
  zondag 12 augustus 2007 @ 21:57:14 #259
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52314166
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:56 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Maar ik vraag me af of Real echt de club van zijn dromen is of dat het een gevalletje Drenthe is, dinsdag: "Chelsea is de club van mijn dromen" woensdag: "Real is de mooiste club ter wereld"... Kijk als Sneijder van kinds af aan posters heeft hangen op zijn kamer dat Real de mooiste club ter wereld is dan vind ik het nog iets anders, maar na het afketsen van Valencia was hij ook al ontdaan dus het lijkt me puur het opstapje dat hem trekt.
Ik dacht te weten dat Spanje vooral de competitie van zijn dromen is.
pi_52314196
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:57 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik dacht te weten dat Spanje vooral de competitie van zijn dromen is.
En dat klopt als een bus. Hij heeft ook nooit bepaald echt een voorkeur uitgesproken voor een topclub, dus dat maakt zijn keuze naar Real wat dat betreft zeker niet merkwaardig.
pi_52314229
De topclub die je het liefste wil hebben is de droomclub van het moment. Had FC Lutjebroek 13 miljoen voor Drenthe geboden, dan had FC Lutjebroek de club van z'n dromen geweest. Ik denk dat Ajax en Feyenoord de club van de dromen van Sneijder en Drenthe is, maar dat hoeft niet gelijk te betekenen dat ze hun hele carriere in Nederland willen voetballen. Helaas is vooral het 'in Nederland' gedeelte de rem op Ajax om groter te groeien.

Maarja, dan neig je weer naar internationale competities. En moet je dat als supporter willen, dat de uitwedstrijden van je club elke 2 weken 200-400 euro kosten om te bezoeken?
pi_52314247
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 21:56 schreef peaceman het volgende:

[..]

Onderdeel van het spel? Ja dat zal vast, maar wel arrogant.
Dat bedoelde ik.
Ze weten gewoon dat Ajax op twee gedachten zit denk ik. Volgend jaar voor veel minder weg of nu 24 miljoen vangen. En de gedachte dat Sneijder keihard nodig is dit seizoen voot Ajax.
Real heeft het gewoon geprobeerd, Ajax heeft niet gehapt.
Kans is redelijk groot dat het bedrag nu ergens in het midden komt te liggen met wat bonussen oid.
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:02:04 #263
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52314324
Mooiste zou eigenlijk zijn dat we de CL halen en dat we in een poule komen met Real en we Real uitschakelen voor de volgende ronde door een doelpunt van Wesley
pi_52314325
Als Real Madrid nu terugkomt, met welk bod dan ook, dan zal Ajax wel toehappen denk ik. Dat zal inderdaad zo'n 25 miljoen zijn met bonussen die op kunnen lopen richting de 30 miljoen.
pi_52314357
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:02 schreef Chivu het volgende:
Als Real Madrid nu terugkomt, met welk bod dan ook, dan zal Ajax wel toehappen denk ik. Dat zal inderdaad zo'n 25 miljoen zijn met bonussen die op kunnen lopen richting de 30 miljoen.
Dan heb je denk ik al afscheid genomen van Sneijder?
pi_52314390
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:02 schreef Chivu het volgende:
inderdaad zo'n 25 miljoen zijn met bonussen die op kunnen lopen richting de 30 miljoen.
Zoiets denk ik ook idd. Dan komt Ajax via een omweggetje toch nog in de buurt van het gewenste bedrag.
pi_52314406
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dan heb je denk ik al afscheid genomen van Sneijder?
Ik kan leven met het idee dat Ajax 2 kwalitatief toevoegende spelers haalt van het geld van Sneijder. Ik denk dat Ajax daar eigenlijk ook meer aan heeft dan aan 1 Sneijder. Desnoods die Martin Fenin waar Sethje zo op geilt als derde speler erbij om Huntelaar vanaf volgend seizoen te vervangen.
pi_52314419
Maar het gewenste bedrag is zoals door Van Geel aangegeven 27 miljoen euro.
pi_52314446
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:04 schreef Chivu het volgende:

[..]

Ik kan leven met het idee dat Ajax 2 kwalitatief toevoegende spelers haalt van het geld van Sneijder. Ik denk dat Ajax daar eigenlijk ook meer aan heeft dan aan 1 Sneijder.
Mits Sneijder niet geblesseerd raakt wel ja, maar zijn uitspraken dan dat hij de knoop doorgehakt heeft en bij Ajax wilde blijven, dat maakt verder niet uit?
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:06:37 #270
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52314471
Maar dan moet wel het grootste gedeelte van die 25 miljoen euro geïnvesteerd worden, niet net zoals bij Feyenoord vorig jaar toen Dirk Kuyt en Salomon Kalou vele miljoenen opleverden, maar de supporters daar niemand voor terug zagen.
pi_52314502
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:06 schreef M0NTANA het volgende:
Maar dan moet wel het grootste gedeelte van die 25 miljoen euro geïnvesteerd worden, niet net zoals bij Feyenoord vorig jaar toen Dirk Kuyt en Salomon Kalou vele miljoenen opleverden, maar de supporters daar niemand voor terug zagen.
Charisteas
pi_52314505
ze gaan heus niet al het geld gebruiken, dus als je 30 miljoen dan zal er 10 miljoen gebruikt worden. Dus dan krijg je 2 spelers die 5 miljoen per stuk moeten kosten. Denk niet dat we meer aan 2 spelers hebben voor dat bedrag dan Sneijder.
AFC AJAX
pi_52314509
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:
Mits Sneijder niet geblesseerd raakt wel ja, maar zijn uitspraken dan dat hij de knoop doorgehakt heeft en bij Ajax wilde blijven, dat maakt verder niet uit?
De gedachte dat Sneijder volgend seizoen voor 8 miljoen naar Aston Villa vertrekt is sterker dan dat toneelstukje wat we al jaren op rij hebben gezien. Chivu en Ibrahimovic zijn ook nog gewoon helden. Van der Vaart ook wel, maar daar blijf je altijd de nare smaak van hebben dat 'ie naar een omhooggevallen grijze muizenclub als HSV is vertrokken voor veel te weinig geld.

Bovendien, zoals gezegd. Verkoop je nu Sneijder voor 25 miljoen geef je gelijk een signaal af met die twee grote transers: bij Ajax dient de hoofdprijs betaald te worden.
pi_52314522
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar het gewenste bedrag is zoals door Van Geel aangegeven 27 miljoen euro.
Kan je bonussen in het contract doen.
bv: Als Sneijder meer dan 10x scoort 2 miljoen erbij, Als Madrid de halve finale van de CL haalt 2 miljoen erbij, als Madrid kampioen wordt 2 miljoen erbij.

Dus Real betaald 25m aan Ajax en aan bonussen kan Ajax nog eens 6 miljoen binnenhalen.
pi_52314537
Ja op zo'n fiets ja. Dan kan het inderdaad oplopen.
pi_52314560
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:07 schreef Chivu het volgende:

[..]

De gedachte dat Sneijder volgend seizoen voor 8 miljoen naar Aston Villa vertrekt is sterker dan dat toneelstukje wat we al jaren op rij hebben gezien. Chivu en Ibrahimovic zijn ook nog gewoon helden. Van der Vaart ook wel, maar daar blijf je altijd de nare smaak van hebben dat 'ie naar een omhooggevallen grijze muizenclub als HSV is vertrokken voor veel te weinig geld.

Bovendien, zoals gezegd. Verkoop je nu Sneijder voor 25 miljoen geef je gelijk een signaal af met die twee grote transers: bij Ajax dient de hoofdprijs betaald te worden.
Tja Sneijder blijft Sneijder net als Ibo en Chivu helden natuurlijk, maar ik blijf erbij dat Sneijder die uitspraak dan gewoon niet had moeten doen, simpel!

Overigens vind ik dat van Geel wel 35 miljoen mag vragen aan die aasgieren
pi_52314584
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:08 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Kan je bonussen in het contract doen.
bv: Als Sneijder meer dan 10x scoort 2 miljoen erbij, Als Madrid de halve finale van de CL haalt 2 miljoen erbij, als Madrid kampioen wordt 2 miljoen erbij.

Dus Real betaald 25m aan Ajax en aan bonussen kan Ajax nog eens 6 miljoen binnenhalen.
Nou ja zo'n bonussysteem is leuk als extraatje maar dat mag geen reden zijn voor een lager bod vind ik... als Sneijder niet aan spelen toekomt daar boren ze je al een paar miljoen door de neus
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:11:53 #278
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52314634
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:05 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Hij hoeft ook niet per se weg, dat is onze winst. Als Ajax hem niet kwijt wilt, voetbalt hij ook echt nog wel een seizoen voor Ajax. Het is nu Ajax dat wel of niet akkoord gaat met een vertek van Wesley Sneijder, dus je kunt hem simpelweg niets verwijten. Sneijder stelt zich professioneel op en speelt gewoon voor Ajax, als Ajax dat wil.
pi_52314696
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:09 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Tja Sneijder blijft Sneijder net als Ibo en Chivu helden natuurlijk, maar ik blijf erbij dat Sneijder die uitspraak dan gewoon niet had moeten doen, simpel!

Overigens vind ik dat van Geel wel 35 miljoen mag vragen aan die aasgieren
Die uitspraak was gewoon logisch. Het had gewoon gekkenwerk geweest wanneer het nieuws dag in dag uit van 20 juli tot een paar dagen geleden ook nog eens over de transfer van Sneijder zou gaan. Arbitragezaken dit, biedingen dat, onwaarheden zo. Nu heeft de rest van de selectie gewoon in relatieve rust de voorbereiding kunnen doorlopen zonder dat elke vraag weer over Sneijder ging.

En als Real Madrid nooit had gekomen, dan had Sneijder gelijk een echte held geweest. En denk je dat als Ajax Sneijder deze eventuele transfer zou beletten voor zoveel geld, dat hij dan nog graag eens terug zou komen? Liever blijft de relatie tussen Sneijder en Ajax warm in plaats van lauw of koud.
pi_52314703
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:10 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Nou ja zo'n bonussysteem is leuk als extraatje maar dat mag geen reden zijn voor een lager bod vind ik... als Sneijder niet aan spelen toekomt daar boren ze je al een paar miljoen door de neus
Als Madrid 25m voor Sneijder neer gaat leggen komt hij echt wel aan spelen toe.
Ze zitten daar te springen om een creatieve aanvallende middenvelder met scorend vermogen.
pi_52314709
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:11 schreef M0NTANA het volgende:

[..]

Hij hoeft ook niet per se weg, dat is onze winst. Als Ajax hem niet kwijt wilt, voetbalt hij ook echt nog wel een seizoen voor Ajax. Het is nu Ajax dat wel of niet akkoord gaat met een vertek van Wesley Sneijder, dus je kunt hem simpelweg niets verwijten. Sneijder stelt zich professioneel op en speelt gewoon voor Ajax, als Ajax dat wil.
ten Cate claimde toch problemen te verwachten met de mentaliteit van Sneijder als de transfer afketst?

Overigens lees ik dit nu net: “Dan ga ik dus nog een jaar mijn best doen voor Ajax,” aldus Sneijder
  zondag 12 augustus 2007 @ 22:15:16 #282
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52314732
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

ten Cate claimde toch problemen te verwachten met de mentaliteit van Sneijder als de transfer afketst?

Overigens lees ik dit nu net: “Dan ga ik dus nog een jaar mijn best doen voor Ajax,” aldus Sneijder
En waar leest gij dat?
pi_52314801
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:15 schreef peaceman het volgende:

[..]

En waar leest gij dat?
Nu.nl of een verbastering daarvan op Voetbalzone.
pi_52314840
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat lijkt me onzin, zodra een speler in het veld staat vergeet hij alles wel. Ik denk alleen dat Ajax zelf ook inziet dat de transfer wel plaats zou kunnen vinden, maar niet voor aanstaande woensdag. En tsja, dan heb je in elk geval een excuus om hem niet op te stellen.
pi_52314842
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:13 schreef Chivu het volgende:

[..]

Die uitspraak was gewoon logisch. Het had gewoon gekkenwerk geweest wanneer het nieuws dag in dag uit van 20 juli tot een paar dagen geleden ook nog eens over de transfer van Sneijder zou gaan. Arbitragezaken dit, biedingen dat, onwaarheden zo. Nu heeft de rest van de selectie gewoon in relatieve rust de voorbereiding kunnen doorlopen zonder dat elke vraag weer over Sneijder ging.
Dat klopt, maar dan heeft hij het dus gezegt puur om de roddels te sussen met in het achterhoofd nog steeds een droomtransfer wat hij heeft dwarsgezeten alsmede door de uitspraak, beetje contradictionair imho...
quote:
En als Real Madrid nooit had gekomen, dan had Sneijder gelijk een echte held geweest. En denk je dat als Ajax Sneijder deze eventuele transfer zou beletten voor zoveel geld, dat hij dan nog graag eens terug zou komen? Liever blijft de relatie tussen Sneijder en Ajax warm in plaats van lauw of koud.
Kijk, een transfer beletten is iets anders dan een té hoge vraagprijs zoals nu het geval is, en in het geval van een transfer beletten zou ik Sneijder toch wel gelijk geven voor eventuele motivatie kwesties.
pi_52314903
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:17 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Nu.nl of een verbastering daarvan op Voetbalzone.
Daar dus, en hier:
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:38 schreef koningdavid het volgende:

[..]

Ten Cate bedoelt ook dat Sneijder het misschien niet op kan brengen om woensdag te spelen als zijn gedroomde transfer afketst.
pi_52314929
804 Teletekst zo 12 aug
***OETBAL******************************
**** Sneijder van Ajax naar Real
**Wesley Sneijder verruilt Ajax voor
Real Madrid.De Spaanse club neemt de
23-jarige middenvelder voor 27 miljoen
euro over.

(later meer)
pi_52314953
sneijder weg...dus geen kampi
pi_52314954
Ajax.nl staat het ook, hijs weg 27 miljoen.
pi_52314970
afgelopen Wat een kutzooi zeg
pi_52315006
Toch, mooi voor Wesley. Nu is het zweten voor de Ajax-leiding.
That's all folks!
pi_52315009
Geen kampioen dit jaar dus....
pi_52315026
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:21 schreef Jasza het volgende:
Ajax.nl staat het ook, hijs weg 27 miljoen.
Ik zie niks?
pi_52315033
Sneijder gaat je goed
AFC AJAX
pi_52315040
Een bod van 24 miljoen had Ajax voor getekend aan het begin van de zomer. De gekte rondom Babel, Valencia en Real hebben dit bedrag omhoog gestuwd. Ik denk dat Ajax in principe met 24 miljoen gewoon best blij is, maar wanneer een club met zo'n openingsbod komt dan onderhandel je altijd om er het uiterste uit te halen. Een eventueel volgend verhoogd bod niet accepteren zou qua gevoel gelijk staan als het beletten van een transfer.

En natuurlijk heeft hij dat gezegd om de media en supporters te sussen, maar daarmee was z'n ambitie niet ineens weg. Alleen kon hij ermee leven dat Ajax niet akkoord ging met Valencia voor die 'fooi'. Wanneer een grote club wel een fatsoenlijk bod doet, en Ajax kan met dat bod leven, dan gaat Sneijder natuurlijk niet zeggen dat hij een jaar blijft omdat hij dat tegen de media/supporters gezegd heeft.

/edit:
pi_52315099
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:23 schreef Chivu het volgende:
Een bod van 24 miljoen had Ajax voor getekend aan het begin van de zomer. De gekte rondom Babel, Valencia en Real hebben dit bedrag omhoog gestuwd. Ik denk dat Ajax in principe met 24 miljoen gewoon best blij is, maar wanneer een club met zo'n openingsbod komt dan onderhandel je altijd om er het uiterste uit te halen. Een eventueel volgend verhoogd bod niet accepteren zou qua gevoel gelijk staan als het beletten van een transfer.

En natuurlijk heeft hij dat gezegd om de media en supporters te sussen, maar daarmee was z'n ambitie niet ineens weg. Alleen kon hij ermee leven dat Ajax niet akkoord ging met Valencia voor die 'fooi'. Wanneer een grote club wel een fatsoenlijk bod doet, en Ajax kan met dat bod leven, dan gaat Sneijder natuurlijk niet zeggen dat hij een jaar blijft omdat hij dat tegen de media/supporters gezegd heeft.

/edit:
Weg issie
pi_52315133
fucking klote zooi! Kut sneijder! Beetje de supporters voorliegen! Als je toch nog weg wilt kom dan niet met zo'n kut persconferentie!!
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52315144
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Ik zie niks?
ik wel
pi_52315147
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 22:22 schreef Mooi_boy het volgende:
Geen kampioen dit jaar dus....
Voor 27 miljoen kun je het team nog aardig versterken, ik schrijf Ajax in ieder geval nog lang niet af.
pi_52315156
Tering dus toch... maar 27 miljoen is een goeie deal weer de jackpot financieel gezien
pi_52315158
Wesley Sneijder naar Real Madrid

Amsterdam, 12 aug 2007
Ajax en Real Madrid hebben overeenstemming bereikt over de onmiddellijke overgang van Wesley Sneijder. Met de transfer van de 23-jarige aanvallende middenvelder is in totaal 27 miljoen euro gemoeid.

Wesley Sneijder doorliep de gehele jeugdopleiding van Ajax en debuteerde op 2 februari 2003 op 18-jarige leeftijd in het eerste elftal in de competitiewedstrijd Willem II - Ajax (0-6). In totaal speelde de aanvallende middenvelder 180 wedstrijden in de hoofdmacht en maakte hij daarin 57 doelpunten. Gedurende het seizoen 2006-2007 speelde Sneijder 47 officiële wedstrijden en scoorde hij daarin 22 keer.

De Ajacied speelde 35 interlands met het Nederlands elftal en maakte daarin 6 treffers. Tijdens de laatste oefeninterland Thailand - Nederland (06-06-2007, 1-3) zorgde Sneijder voor alle assists.

,,Wij zijn trots dat na Ryan Babel er weer een zelfopgeleide speler voor heel veel geld naar een absolute Europese topclub gaat. Uiteraard vinden we het vreselijk jammer om één van onze beste spelers juist nu te moeten missen voor de uiterst belangrijke kwalificatiewedstrijden van de voorronde Champions League. Tegelijkertijd konden we Wesley Sneijder deze kans niet onthouden”, aldus technisch directeur Martin van Geel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')