abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52310671
Al dat gezeik hier op Derksen, waar maak je je druk om.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52310676
Is gewoon uit zijn verbrand gerukt, geloof er niet zo in.
AFC AJAX
pi_52310955
naja, volgens Humberto wil Ajax dan vdVaart terug halen.

Hoorde ik hier net?
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52311022
Ja maar is niet realistisch, die gast heeft zich echt ontwikkeld. Denk dat hij makkelijk naar Spanje of naar Engeland kan waar hij bakken met geld kan verdienen.
AFC AJAX
pi_52311102
Henk wat een Ajacied, zegt dat hij uit Amsterdam komt en zich niet laat kisten
AFC AJAX
pi_52311114
Mwah, van der Vaart is wel iemand met hart voor de club en van Geel heeft voor meer verrassingen gezorgd. Als vd Vaart terugkomt ipv Sneijder ben ik echt wel blij, maar ik acht de kans ook heel klein.
pi_52311151
Nog 3 nachtjes slapen.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:06:28 #108
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52311154
Stel dat Wesley Sneijder wordt verkocht en Rafael van der Vaart wil terugkeren, dan zou dat toch nog wel super zijn! Ben alleen bang dat VDV niet wenst in te leveren en een terugkeer zal zien als een mislukt avontuur.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52311183
Van HSV naar Ajax is nog steeds een stap omhoog.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52311282
Jongens, doe eens realistisch. Van der Vaart komt niet terug.
pi_52311354
Sportief zie ik de stap naar Ajax ook wel als een stap omhoog, ik vraag mij alleen af of hij nog wel zin heeft in die omgeving (die noodzakelijkerwijs niet diezelfde hoeft te zijn als het moment dat hij wegging) met de hoer van Amsterdam en zo.
pi_52311389
Hij mag geen CL spelen vanwege intertoto dus dat gaat hem niet worden
pi_52311422
Als je in de UEFA cup hebt gespeeld mag je nog wel in de CL uitkomen en andersom.
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hč," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_52311446
Volgens mij pas vanaf januari. Maargoed, hij komt toch niet.
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:20:14 #115
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52311466
Ik vind het maar een soap worden en als ik Sneijder was zou ik Real Madrid nu laten barsten.
pi_52311532
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je in de UEFA cup hebt gespeeld mag je nog wel in de CL uitkomen en andersom.
Volgens mij pas vanaf de winterstop idd
pi_52311549
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Jasza het volgende:

[..]

Volgens mij pas vanaf de winterstop idd
Kan kloppen. Weet niet alle details.
pi_52311562
Dan is hij zeker geen optie. Kunnen we die Defour niet gewoon halen?
pi_52311578
Als ze maar niet zo'n 2e rangs debiel gaan halen omdat ze er woensdag 1 nodig hebben
pi_52311596
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
Dan is hij zeker geen optie. Kunnen we die Defour niet gewoon halen?
Boussoufa!
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:25:02 #121
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52311598
Waarom wachten we niet gewoon even af? Misschien blijft Sneijder wel gewoon en is ie zo getergd dat ie er woensdag 3 inschiet.
pi_52311606
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Jasza het volgende:
Hij mag geen CL spelen vanwege intertoto dus dat gaat hem niet worden
Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaan
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52311652
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:25 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaan
Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieus
pi_52311678
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Jasza het volgende:

[..]

Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieus
Neuh, ok. Maar dan kom je dus weer bij Sneijder uit als Real zijnde.
pi_52311770
Henk schatte vanochtend de kans dat Sneijder woensdag niet meespeelt op 99%.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
pi_52311844
Ik weet het niet hoor... ik denk dat Ten Cate zich gewoon indekt en dan kan het alleen maar meevallen als ie niet vertrekt natuurlijk
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52311854
Johan Derksen
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_52311885
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:32 schreef koningdavid het volgende:
Henk schatte vanochtend de kans dat Sneijder woensdag niet meespeelt op 99%.
tjah als hij al zo denkt dan moet het toch wel gebeuren?...
zal wel woensdagochtend bekend worden gemaakt dat hij weggaat.
pi_52311907
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:24 schreef Fides het volgende:

[..]

Boussoufa!
Dan is Defour beter imo.
pi_52311929
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

tjah als hij al zo denkt dan moet het toch wel gebeuren?...
zal wel woensdagochtend bekend worden gemaakt dat hij weggaat.
Ten Cate bedoelt ook dat Sneijder het misschien niet op kan brengen om woensdag te spelen als zijn gedroomde transfer afketst.
pi_52311960
Hoe zien jullie de competitie als Sneijder als nog zou vertrekken? Persoonlijk vind ik dat Ajax een stuk minder is als vorig jaar, wanneer Sneijder zou vertrekken.
pi_52311976
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dan is Defour beter imo.
En jonger, en bovendien heeft hij Ajax nog wel in z'n hoofd.
pi_52311978
Sneijder moet zijn bek houden, de mooiste club van nederland ligt aan zijn voeten en wil hebben dat hij blijft en nog vind hij de keuze moeilijk? Als hij vertrekt naar Real mag ie van mij meteen zijn spullen pakken, shirt inleveren en dezelfde minuut oprotten uit amsterdam!
pi_52312043
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Heero87 het volgende:

[..]

Dan is Defour beter imo.
Boussoufa is meer een '10' en Defour meer een echte middenvelder volgens mij.
pi_52312092
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sneijder moet zijn bek houden, de mooiste club van nederland ligt aan zijn voeten en wil hebben dat hij blijft en nog vind hij de keuze moeilijk? Als hij vertrekt naar Real mag ie van mij meteen zijn spullen pakken, shirt inleveren en dezelfde minuut oprotten uit amsterdam!
De enige die z'n bek moet houden ben jij ondankbare hond dat je bent.
pi_52312107
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef BB-boy het volgende:

[..]

De enige die z'n bek moet houden ben jij ondankbare hond dat je bent.
Ondankbaar waarvoor?
pi_52312212
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ondankbaar waarvoor?
voor het feit hoe belangrijk hij voor ons geweest is..
pi_52312244
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Ondankbaar waarvoor?
Voor wat hij voor ons heeft betekend? Voor het feit dat hij zijn contract verlengde terwijl clubs als Bayern Munchen hem wilde hebben?

Een beetje meer respect voor Sneijder zou op zijn plaats zijn. Hij verdient deze transfer gewoon en als de clubleiding toestemming geeft zie ik voor hem geen rede om er niet op in te gaan.
pi_52312246
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
pi_52312249
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

voor het feit hoe belangrijk hij voor ons geweest is..
Oh ok, nou wesley verkas dan maar meteen naar madrid, wil je ook nog een strikje om? ;*
pi_52312287
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Oh ok, nou wesley verkas dan maar meteen naar madrid, wil je ook nog een strikje om? ;*
Wat nou meteen, hij heeft als zijn hele leven bij de club gespeeld en al 5 jaar in het eerste
pi_52312298
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Voor wat hij voor ons heeft betekend? Voor het feit dat hij zijn contract verlengde terwijl clubs als Bayern Munchen hem wilde hebben?

Een beetje meer respect voor Sneijder zou op zijn plaats zijn. Hij verdient deze transfer gewoon en als de clubleiding toestemming geeft zie ik voor hem geen rede om er niet op in te gaan.
Wie heeft het hier over geen respect? Ik heb als voetballer voor Sneijder genoeg respect en weet dondersgoed dat hij belangrijk is geweest vorig jaar en het dit jaar ook wordt, maar ik pik het niet als een speler zegt te blijven en dan alsnog weg wilt, en als hij wilt blijven hij het misschien niet kan opbrengen om te voetballen, boehoe
pi_52312313
Sneijder soap continues dus...
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
pi_52312331
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Wat nou meteen, hij heeft als zijn hele leven bij de club gespeeld en al 5 jaar in het eerste
Vertel mij eens iets wat ik niet weet, Sneijder heeft een einde gemaakt aan alle onzin door te zeggen dat hij blijft en nu gaat ie alsnog weg naar zo´n vieze club als Real? Dát verkrop ik niet, houd je dan gewoon stil en zeg dat je misschien weg kan dan heb ik er gewoon vrede mee, maar niet dit soort uitspraken doen als je je er niet aan houd!
pi_52312347
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Wie heeft het hier over geen respect? Ik heb als voetballer voor Sneijder genoeg respect en weet dondersgoed dat hij belangrijk is geweest vorig jaar en het dit jaar ook wordt, maar ik pik het niet als een speler zegt te blijven en dan alsnog weg wilt, en als hij wilt blijven hij het misschien niet kan opbrengen om te voetballen, boehoe
Dat heeft hij nooit gezegd. En dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan? Oh nee ik blijf toch maar ondanks dat de grootste club van de wereld mij wil hebben?
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:55:13 #146
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312356
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:53 schreef Longmen het volgende:
Sneijder soap continues dus...
Dat is erg irritant he? Of hij gaat weg, dan hoor ik dat liever vandaag dan morgen of hij blijft en ik vrees dat we dat pas op zijn vroegst woensdagavond weten. Erg frustrerend!
pi_52312383
Hmm ik had er al vrede mee dat Sneijder voor 27 miljoen wegging. Toen las ik vanochtend de krant en toen dacht ik mooi nu halen we de champions league zeker weten. En gaat het hele verhaal weer door.
lollig
pi_52312400
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Dat heeft hij nooit gezegd. En dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan? Oh nee ik blijf toch maar ondanks dat de grootste club van de wereld mij wil hebben?
Sneijder zei het om een einde te maken aan de geruchtenstroom en om iedereen voor wie Ajax iets betekend voor eens en altijd duidelijk te maken dat hij dit seizoen blijft.

En ten Cate zei toch dat hij moeite gaat krijgen met het opstellen van Sneijder?
  zondag 12 augustus 2007 @ 20:57:04 #149
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_52312406
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Vertel mij eens iets wat ik niet weet, Sneijder heeft een einde gemaakt aan alle onzin door te zeggen dat hij blijft en nu gaat ie alsnog weg naar zo´n vieze club als Real? Dát verkrop ik niet, houd je dan gewoon stil en zeg dat je misschien weg kan dan heb ik er gewoon vrede mee, maar niet dit soort uitspraken doen als je je er niet aan houd!
Dus stel jij werkt en je krijgt een normaal betaalde baan voor een jaar met een daarbij behorend contract, maar je wordt benaderd door een bedrijf wat je al een tijdje erg ziet zitten en ze verhogen je salaris met enorme bedragen, Dan dien jij gewoon dat jaarcontract uit?
pi_52312417
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Ja hij loopt eigenlijk gewoon te liegen als hij zegt dat hij 100% blijft. Maar alle respect voor Sneijder hij verdiend deze transfer.
lollig
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')