Volgens mij pas vanaf de winterstop iddquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:18 schreef Aanvoerder het volgende:
Als je in de UEFA cup hebt gespeeld mag je nog wel in de CL uitkomen en andersom.
Kan kloppen. Weet niet alle details.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:22 schreef Jasza het volgende:
[..]
Volgens mij pas vanaf de winterstop idd![]()
Boussoufa!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:23 schreef BB-boy het volgende:
Dan is hij zeker geen optie. Kunnen we die Defour niet gewoon halen?
Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaanquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:16 schreef Jasza het volgende:
Hij mag geen CL spelen vanwege intertoto dus dat gaat hem niet worden
Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieusquote:Op zondag 12 augustus 2007 20:25 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Maar dan zie ik hem ook niet naar Real gaan![]()
Neuh, ok. Maar dan kom je dus weer bij Sneijder uit als Real zijnde.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:27 schreef Jasza het volgende:
[..]
Daarom neem ik dat gerucht sowieso niet serieus![]()
tjah als hij al zo denkt dan moet het toch wel gebeuren?...quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:32 schreef koningdavid het volgende:
Henk schatte vanochtend de kans dat Sneijder woensdag niet meespeelt op 99%.
Ten Cate bedoelt ook dat Sneijder het misschien niet op kan brengen om woensdag te spelen als zijn gedroomde transfer afketst.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:37 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
tjah als hij al zo denkt dan moet het toch wel gebeuren?...
zal wel woensdagochtend bekend worden gemaakt dat hij weggaat.![]()
De enige die z'n bek moet houden ben jij ondankbare hond dat je bent.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sneijder moet zijn bek houden, de mooiste club van nederland ligt aan zijn voeten en wil hebben dat hij blijft en nog vind hij de keuze moeilijk? Als hij vertrekt naar Real mag ie van mij meteen zijn spullen pakken, shirt inleveren en dezelfde minuut oprotten uit amsterdam!
Ondankbaar waarvoor?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:45 schreef BB-boy het volgende:
[..]
De enige die z'n bek moet houden ben jij ondankbare hond dat je bent.
Voor wat hij voor ons heeft betekend? Voor het feit dat hij zijn contract verlengde terwijl clubs als Bayern Munchen hem wilde hebben?quote:
quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:40 schreef Pizzakoppo het volgende:
Sneijder moet zijn bek houden, de mooiste club van nederland ligt aan zijn voeten en wil hebben dat hij blijft en nog vind hij de keuze moeilijk? Als hij vertrekt naar Real mag ie van mij meteen zijn spullen pakken, shirt inleveren en dezelfde minuut oprotten uit amsterdam!
Oh ok, nou wesley verkas dan maar meteen naar madrid, wil je ook nog een strikje om? ;*quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:49 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
voor het feit hoe belangrijk hij voor ons geweest is..
Wat nou meteen, hij heeft als zijn hele leven bij de club gespeeld en al 5 jaar in het eerstequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh ok, nou wesley verkas dan maar meteen naar madrid, wil je ook nog een strikje om? ;*
Wie heeft het hier over geen respect? Ik heb als voetballer voor Sneijder genoeg respect en weet dondersgoed dat hij belangrijk is geweest vorig jaar en het dit jaar ook wordt, maar ik pik het niet als een speler zegt te blijven en dan alsnog weg wilt, en als hij wilt blijven hij het misschien niet kan opbrengen om te voetballen, boehoequote:Op zondag 12 augustus 2007 20:50 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Voor wat hij voor ons heeft betekend? Voor het feit dat hij zijn contract verlengde terwijl clubs als Bayern Munchen hem wilde hebben?
Een beetje meer respect voor Sneijder zou op zijn plaats zijn. Hij verdient deze transfer gewoon en als de clubleiding toestemming geeft zie ik voor hem geen rede om er niet op in te gaan.
Vertel mij eens iets wat ik niet weet, Sneijder heeft een einde gemaakt aan alle onzin door te zeggen dat hij blijft en nu gaat ie alsnog weg naar zo´n vieze club als Real? Dát verkrop ik niet, houd je dan gewoon stil en zeg dat je misschien weg kan dan heb ik er gewoon vrede mee, maar niet dit soort uitspraken doen als je je er niet aan houd!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Wat nou meteen, hij heeft als zijn hele leven bij de club gespeeld en al 5 jaar in het eerste![]()
Dat heeft hij nooit gezegd. En dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan? Oh nee ik blijf toch maar ondanks dat de grootste club van de wereld mij wil hebben?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:52 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wie heeft het hier over geen respect? Ik heb als voetballer voor Sneijder genoeg respect en weet dondersgoed dat hij belangrijk is geweest vorig jaar en het dit jaar ook wordt, maar ik pik het niet als een speler zegt te blijven en dan alsnog weg wilt, en als hij wilt blijven hij het misschien niet kan opbrengen om te voetballen, boehoe
Dat is erg irritant he? Of hij gaat weg, dan hoor ik dat liever vandaag dan morgen of hij blijft en ik vrees dat we dat pas op zijn vroegst woensdagavond weten. Erg frustrerend!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:53 schreef Longmen het volgende:
Sneijder soap continues dus...
Sneijder zei het om een einde te maken aan de geruchtenstroom en om iedereen voor wie Ajax iets betekend voor eens en altijd duidelijk te maken dat hij dit seizoen blijft.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat heeft hij nooit gezegd. En dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan? Oh nee ik blijf toch maar ondanks dat de grootste club van de wereld mij wil hebben?
Dus stel jij werkt en je krijgt een normaal betaalde baan voor een jaar met een daarbij behorend contract, maar je wordt benaderd door een bedrijf wat je al een tijdje erg ziet zitten en ze verhogen je salaris met enorme bedragen, Dan dien jij gewoon dat jaarcontract uit?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Vertel mij eens iets wat ik niet weet, Sneijder heeft een einde gemaakt aan alle onzin door te zeggen dat hij blijft en nu gaat ie alsnog weg naar zo´n vieze club als Real? Dát verkrop ik niet, houd je dan gewoon stil en zeg dat je misschien weg kan dan heb ik er gewoon vrede mee, maar niet dit soort uitspraken doen als je je er niet aan houd!
Ja hij loopt eigenlijk gewoon te liegen als hij zegt dat hij 100% blijft. Maar alle respect voor Sneijder hij verdiend deze transfer.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Dat heeft hij nooit gezegd. En dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan? Oh nee ik blijf toch maar ondanks dat de grootste club van de wereld mij wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |