abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52307269
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Mc5JqncLy7w&mode=related&search=

Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf
Lol.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52307992
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Mc5JqncLy7w&mode=related&search=

Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf
Die Mendoza werd eerst getrapt toen ie op de grond zat, dat zag alleen niemand.
pi_52308633
Ajax heeft dus in ieder geval intern een deadline tot wanneer de belangrijke spelers mogen vertrekken, zie Nu.nl en wat quotes van Van Geel. Hij noemt de wedstrijd binnenkort tegen Slavia Praag 'misschien wel de belangrijkste van het seizoen', dus lijkt me dat die deadline ergens vanavond of uiterlijk morgen is.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52308756
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft dus in ieder geval intern een deadline tot wanneer de belangrijke spelers mogen vertrekken, zie Nu.nl en wat quotes van Van Geel. Hij noemt de wedstrijd binnenkort tegen Slavia Praag 'misschien wel de belangrijkste van het seizoen', dus lijkt me dat die deadline ergens vanavond of uiterlijk morgen is.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, ook al vang je nu nog 27 miljoen voor Sneijder en komt dat pas dinsdag rond, is dat nooit meer tijdig om nog vervangers te regelen... ik denk nog met afgrijzen terug aan de verkoop van Zlatan
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52308768
Zo, op naar Woensdag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52308925
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef denthemen het volgende:
Zo, op naar Woensdag
Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...
pi_52309069
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:20 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...
Ik denk 2-0 verlies en uit 2-1 winst.
lollig
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:30:37 #58
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52309095
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52309299
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dag CL
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:44:51 #60
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52309364
quote:

[..]

Waarom die smiley erbij dan?
Jawel, je keek.
pi_52309473
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:44 schreef jna het volgende:

[..]

Waarom die smiley erbij dan?
pi_52309508
quote:

[..]

lol....
pi_52309558
WTF moeten we nou weer met Mendozo?
pi_52309588
quote:
...even Ajax Amsterdam bellen

- Goedemiddag!

- Good afternoon. Ik wilde graag een speler kopen.

- Dat kan Mr. Big Club. Zegt u het maar, wie wilt u hebben?

- Nou, doe mij die Babel maar. Dat wordt wel een goede. Wat moet ie kosten?

- Weet u dat wel zeker? Hij speelt hier pas een jaartje in het eerste hoor. Zo goed is ie nog niet.

- Dat maakt niet uit, hier is een bak geld, 17 miljoen toch? Oh ja, en daarvan was natuurlijk wel 5 miljoen voor de speler. En 2 miljoen voor de zaakwaarnemer. Dat staat in het contract, hahaha, daar houden jullie toch WEL rekening mee als het om een contract gaat?

- Ja, hahahaha. Ajax heeft geen ambitie hoor, wij zijn er voor de spelers en om u, de grote clubs tevreden te houden. Dat weet u toch? Service with a smile!

- Natuurlijk, en dat waarderen we zeer. U hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel mee hoor. (wat een morons, hebben die gasten wel een beleid? Hoe verkopen ze dat naar hun supporters? Ah, who cares. Nobody likes them...)

- Pompompompom.... Druk deze zomerstop zeg!

.....

- Goedemiddag!

- Buenos dias! Wij willen graag een speler kopen.

- Oh, maar natuurlijk Señor Club Grande! We zijn net door onze Babels heen, maar wat zoekt u precies?

- Wij zijn op zoek naar een spelmaker, en via-via Valencia kwamen we op het spoor van die kleine dreumes bij u. Hoe heet-ie ook alweer, Esnaider?

- Hahahaha, nee, nee. U bedoelt natuurlijk Sneijder. Dat zal niet gaan Señor. Die heeft al in de media gezegd dat hij dit seizoen blijft, proest, kuch, hoest.

- .....

- Whahahahahahaha!!!!. Whahahahaha!!!!

- Oh, daar had u me bijna te pakken. Dat is toch voor die grande imbecielen, die domme klap-toros. Dat ze dat niet doorhebben hè?

- Ach ja, Señor. Die interesseren ons toch niet. Die blijven wel komen. De aandeelhouders, die zijn belangrijk. De bal moet niet rollen, maar het geld hè?

- Ah, si! Gracias. Wat dacht u van 24 miljoen? Doet u het daarvoor?

- Dat is wel iets onder de prijs, maar ach. Wat maakt het uit. Het is geld. Wacht, ik haal hem wel even voor u.

- .... Wesley! Hé, Wesley!

- IK GA NIET WEG. IK BLIJF, DEFINITIEF. IK HEB NU RUST. IK RICHT ME OP AJAX.

- Ho maar jongen, rustig, rustig. Je hoeft niet meer te acteren. De deal is rond hoor, je mag mee, kijk hier. Ik heb de rode baan al van het shirt afgebleekt.

- HÈ GELUKKIG. IK BEGON MEZELF BIJNA TE GELOVEN. MOELIJK HOOR, ZO'N STALEN GEZICHT OPZETTEN EN HOPEN DAT HET OVERKOMT. MAAR ZE ZIJN ER AARDIG INGETRAPT HÈ?

- Ja Wes, heb je goed gedaan. Je hebt de aandeelhouders weer erg blij gemaakt.

- EN DE SUPPORTERS DAN?

- .....

- Whahahahahahaha!!!! WHAHAHAHAHAHA!!!!
Dapprestrijders.nl
pi_52309775
ben er weer, gister lekker gewonnen .

Hopelijk blijft Sneijder

Vermaelen, Heitinga en van der Wiel waren echt goed bezig . Huntelaar kwam vaak goed de bal halen omdat we geen spelverdeler hadden gistere.
AFC AJAX
pi_52309793
Snor op rtl 4 dat Psv de voetbalhoofdstad is met het mooiste stadion en alles
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:10:24 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52309829
Die kut-Derksen moet zijn bek eens houden, nog even aanhalen dat de spelers van Willem II zich ergerden aan de arrogante houding van Henk ten Cate. Wat een zielig figuur is het toch.
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52309887
Over Ten Cate gesproken, iemand net dat interview bij de NOS gezien?

Over AZ dat volgens Van Gaal in opbouw was en dat Ajax niet in opbouw kon zijn - ook al is het dat wel - omdat de verwachtingen altijd zo hoog zijn. Dus Ten Cate haalt aan dat Ajax een jaar geleden een nieuwe weg is ingeslagen. ,,En AZ is al vier jaar bezig..."

Steekje onder water wel.
pi_52309941
Overspannen houding van Heitinga klote snor
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:16:50 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52309970
Alles anti-Ajax wat er uit Derksen komt, hoe komt hij zo gefrustreerd?
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52309996
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
Over Ten Cate gesproken, iemand net dat interview bij de NOS gezien?

Over AZ dat volgens Van Gaal in opbouw was en dat Ajax niet in opbouw kon zijn - ook al is het dat wel - omdat de verwachtingen altijd zo hoog zijn. Dus Ten Cate haalt aan dat Ajax een jaar geleden een nieuwe weg is ingeslagen. ,,En AZ is al vier jaar bezig..."

Steekje onder water wel.
Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.
pi_52310003
Geen idee. Op enig moment is AZ zijn kindje geworden en sindsdien is Ajax niets meer. Zie je ook aan dat vodje wat hij uitgeeft. Nog een half jaar en dan is mijn abonnement verleden tijd.
pi_52310009
ja precies, aargh irriteer me mateloos aan die gast.Meneer Derksen vind dat als hij Psv was dat hij niet eens onder deze omstandigheden zou spelen.
AFC AJAX
pi_52310042
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chivu het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.
Ik moest er ook wel om lachen dat Ten Cate dat zei

En over Derksen, die neem ik al jaren niet meer serieus. En als het om Ajax gaat klopt zijn berichtgeving de laatste jaren toch al van geen kant, dus waar maken we ons nog druk om?
pi_52310046
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
Alles anti-Ajax wat er uit Derksen komt, hoe komt hij zo gefrustreerd?
Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52310081
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.
Niet alleen dat. Hij heeft een wekelijkse column en daarin maakt hij ook wel eens uitstapjes buiten de voetballerij. Tenenkrommend af en toe.
pi_52310149
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:15 schreef BonJovi het volgende:
Overspannen houding van Heitinga klote snor
Hij had wel groot gelijk wat betreft Heitinga. Hij heeft een geweldige instelling, maar acties zoals die van gisteravond slaan nergens op en kosten hem alleen maar kaarten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52310198
Ja dat is wel, maar op sommige momenten is het wel nodig iemand die voor zijn medespelers opkomt. Maar gister was het wel onnozel ja.
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:28:05 #79
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310242
Sneijder dus naar Real,

nou Van Geel, kom maar op...
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52310243
Johan Derksen mag gewoon ter plekke dood neervallen, wat een onzin blijft die man verkondigen zeg.
pi_52310298
Oh jee Jan van Halst zegt dat Ajax kampioen kan worden zonder Sneijder en Johan wordt meteen pissig
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52310300
Snor man ingaan tegen van Halst die nog op hoog niveau heeft gevoetbald en er kijk op heeft.
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:31:52 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52310310
Wat een knuppel, die Derksen. Iedere minuut groeit mijn ergernis, van mij mag hij inderdaad dood.
pi_52310329
AZ word weer kampioen kan hij weer van het dak springen
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:32:42 #85
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310331
Derksen
10. Jari Litmanen
pi_52310342
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een knuppel, die Derksen. Iedere minuut groeit mijn ergernis, van mij mag hij inderdaad dood.
eensch
pi_52310390
Derksen

Ajax zal wel niemand kopen en az wel
pi_52310413
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef ericajax het volgende:
Sneijder dus naar Real,

nou Van Geel, kom maar op...
Que?
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:36:18 #89
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52310419
rustig maar mensen... alle voorspellingen van Derksen komen bijna altijd tegenovergesteld uit.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:36:54 #90
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310435
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Que?
Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..

10. Jari Litmanen
pi_52310480
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef ericajax het volgende:

[..]

Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..

welk interview, van de NOS net?
pi_52310481
ja dat zei hij 2 dagen geleden ook al dus ff wachten
AFC AJAX
pi_52310498
Trainers zeggen dat sowieso snel, omdat ze dan alvast van het ergste uitgaan.
pi_52310514
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Jasza het volgende:
Trainers zeggen dat sowieso snel, omdat ze dan alvast van het ergste uitgaan.
Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."

Das volgens mij een tijd terug trouwens, Jasza, of niet dan?
pi_52310562
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:38 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

welk interview, van de NOS net?
Studio Voetbal op RTL 4. Voorbeschouwing op dit seizoen.

Leuke uitzending, stuk beter dan Talpa al
pi_52310574
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."

Das volgens mij een tijd terug trouwens, Jasza, of niet dan?
Paar maandjes hehe

Zonde dat Graafschap uit niet lukte btw, gelijk alles eruit
pi_52310583
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hmm, beetje raar. Ten Cate heeft de afgelopen dingen alleen maar precies het tegenovergesteld geroepen. Vaag gedoe.
pi_52310587
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat wel idd, al moet die poepschepper wel is normaal doen
pi_52310625
PSV weer kampioen natuurlijk
Nothing to see here, carry on
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:45:48 #100
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52310657
quote:
"Ik weet niet meer wat ik moet verwachten", verklaarde Ten Cate na de gewonnen wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (1-0). "Ik weet niet over welke spelers ik tegen Slavia Praag kan beschikken. Dat moet je aan het bestuur vragen."
Hier zit toch veel betekenis achter.. het is duidelijk dat het niet lekker gaat tussen HTC-bestuur.... HTC wil een vervanger voor Davids en het bestuur niet... HTC wil Sneijder het liefst behouden maar weet dat dat niet gaat als Real Madrid komt.. maar het bestuur wil meer geld en hierdoor heeft HTC nog steeds geen zekerheid.
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')