Mendoza is intrinsiek een geweldige klasbak, maar het komt er veel te weinig uit. De ene wedstrijd is hij geweldig, de andere keer doet hij niks en heb je er ook totaal niks aan. En dat laatste is veel te weinig het geval, volgens mij is hij gewoon veel te weinig constant voor Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar is het ook een klasbak? Is het een speler die je graag bij Brugge terug zou zien?
Nee, dat was Yaya Touré (nu Barcelona).quote:Was Mendoza ook niet die speler die van Belgie naar Donetsk ging, maar pas later merkte hij (lees: zijn zaakwaarnemer) niet bij Shakhtar, maar bij Metalurh had getekend
Mendozaquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag een goede aanvaller bij Ajax dit jaar!
Die actie van hem na dat doelpunt was echt geweldig andersquote:
Een vedette erbij jeejquote:
quote:De Spaanse krant AS meldt dat Wesley Sneijder al een persoonlijk akkoord zou hebben met Real Madrid. Ook zegt de krant dat Madrid nog steeds rekent op de komst van de middenvelder van Ajax.
Vorige week bood Real 24 miljoen op Sneijder. Ajax wilde echter 27 miljoen hebben en dat ging de Spaanse landskampioen te ver. Door een aantal voorwaarden in het contract op te nemen, hoopt Real Ajax toch te kunnen verleiden.
Real Madrid wil Ajax geld geven als de Spaanse club goed presteert in de Champions League. Zo hoopt Madrid Sneijder binnen te kunnen halen. Dat zou een prestatiebonus kunnen zijn van Wesley Sneijder als die dan al mee doet met Real Madrid in de Champions League
quote:Welkom "Zotten André"
Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Sneijder heeft al persoonlijk akkoord met Real Madrid"
[..]
Nah denk niet dat Ajax zo dom is, het zal morgen moeten gebeuren zodat ze dinsdag nog iemand kunnen halen en anders blijftie gewoon denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
Zal wel dinsdagavond weggaan ofzo, op zo'n kutmoment
idd, het zal eens meezittenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
Zal wel dinsdagavond weggaan ofzo, op zo'n kutmoment
En dat bepaald Sneijder?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
, blijven bij Ajax en volgend jaar naar Barca!!!
En volgens de Spaanse pers vrijdagavond/zaterdagochtend waren de clubs al rond. Ik vind het best allemaal, pas als er in De Telegraaf of Sportweek iets staat over een transfer van Sneijder ga ik me weer zorgen maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.
Ik denk dat de zin van Sneijder om bij Madrid te gaan ballen ook wel een stukkie minder is geworden door dit akkefietje
Je hebt ff met Frenkie gebeldquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dat bepaald Sneijder?![]()
Barca heeft hem helemaal niet nodig.
Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dat bepaald Sneijder?![]()
Barca heeft hem helemaal niet nodig.
Dus Xavi en Iniesta gaan volgens jou bankzitten dan?quote:
Cescquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.
Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wenger? Beschik je over betrouwbare connecties ofzo
Nu je het zegt ja, Iniesta zou naar Real gaanquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.![]()
![]()
Omg... wat een rivaldootjequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Mc5JqncLy7w&mode=related&search=
Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |