abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:32:19 #1
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52304863
I'm Tony Montana! You fuck with me, you fuckin' with da best!
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52304896
scouting... kom eens met iets nieuws (en goeds)
"We hebben die flair, we hebben die jus!"
"Je kun hun die flavour geven maar toch gaan we ze bikkelen!"

- Edgar Davids
pi_52304917
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Chivu het volgende:

[..]

Maar is het ook een klasbak? Is het een speler die je graag bij Brugge terug zou zien?
Mendoza is intrinsiek een geweldige klasbak, maar het komt er veel te weinig uit. De ene wedstrijd is hij geweldig, de andere keer doet hij niks en heb je er ook totaal niks aan. En dat laatste is veel te weinig het geval, volgens mij is hij gewoon veel te weinig constant voor Ajax.

Trouwens een teamplayer is het ook al niet. Heeft bij Club Brugge meermaals voor oproer gezorgd en zelfs een keertje een robbertje gevochten op training.

Maar hij scoorde wel drie keer in zijn debuutwedstrijd.... tegen PSV.
pi_52304923
Zotten Andre
Hopen maar dat daar niet te veel geld aan gespendeerd gaat worden dan.
pi_52304932
quote:
Was Mendoza ook niet die speler die van Belgie naar Donetsk ging, maar pas later merkte hij (lees: zijn zaakwaarnemer) niet bij Shakhtar, maar bij Metalurh had getekend
Nee, dat was Yaya Touré (nu Barcelona).
pi_52304942
TT
10. Jari Litmanen
Ajacied ben je niet voor even, Ajacied ben je voor het leven
Biblis le Grosse Pedal Slakmoncul!!!
pi_52304958
Dan moet Ajax hem niet halen, aangezien hij voor de bank wordt gehaald en daar toch niet heel blij van zal worden. Jammer, een linksbenige aanvaller is wel zo handig.
pi_52305116
Zotten Andre haha
  zondag 12 augustus 2007 @ 14:45:39 #9
32402 s0k
..............................
pi_52305124
Ach, zo'n grillige speler die er af en toe 3 in schiet tegen NAC is wel leuk voor op de bank
..................................................................................................................................................
pi_52305221
Die TT
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_52305348
Graag een goede aanvaller bij Ajax dit jaar!
pi_52305511
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:50 schreef TheVulture het volgende:
Die TT
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:09:28 #13
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52305568
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag een goede aanvaller bij Ajax dit jaar!
Mendoza
10. Jari Litmanen
pi_52305593
Herinnert Ajax zich de poule niet meer enkele jaren terug in de CL, met Brugge erin? Brugge ging toen winnen op AC Milan, 0-1 met een fantastisch doelpunt van Mendoza. http://nl.youtube.com/watch?v=JJUCeSiA5aE

Hij heeft zo z'n buien. Tegen kleinere tegenstanders kan je je er wel eens aan ergeren, maar op de grote momenten staat hij er wel. In z'n eerste match voor Brugge scoorde hij 3 keer tegen PSV (vriendschappelijk, uitslag 4-0). Hij scoorde voor ons een hattrick in een met 3-1 gewonnen bekerfinale. Hij is ook de man van de bevrijdende doelpunten in de 90ste minuut zoals hij dat deed in de uefacup of tegen Anderlecht.

Een topper, als hij er tenminste zin in heeft.
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:14:26 #15
82589 S-Two
barba macacu
pi_52305668
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 14:28 schreef s0k het volgende:

[..]

Als hij maar niet Fowler na gaat doen
Die actie van hem na dat doelpunt was echt geweldig anders .
Before R. Kelly had his teens.. Wutang had their cream
Slick Rick had his rings... crack rock had it's fiends
Martin Luther had his dreams, Stevie Wonder could sing
or Elvis was king, Hip Hop was on the scene
pi_52305709
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 15:09 schreef ericajax het volgende:

[..]

Mendoza
Een vedette erbij jeej

http://nl.youtube.com/watch?v=bsFWdRG9LWA

[ Bericht 14% gewijzigd door Jasza op 12-08-2007 15:21:19 ]
pi_52305818
Ach ja, baat het niet dan schaad het niet... zoveel zal ie niet kosten toch als ze hem kopen
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:29:23 #18
51286 w00h00
Digital man!
pi_52305943
Suarez, Leonardo, Andre, Goossens. Zal dat de rangorde worden?
pi_52305946
Wellicht qua salaris wel. Hij is niet voor niks naar de Oekraine gegaan natuurlijk.
pi_52305957
Dat wordt dan gezellig op links als het gaat om Leonardo of Mendoza
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:38:38 #21
44536 oYo
Coituri te salutant!
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:40:42 #22
34079 dantes_inferno86
ik heb altijd gelijk
pi_52306121
Een aanvaller, die we al genoeg hebben, die 29 is en al een paar jaar niks meer heeft laten zien en die bovendien ook nogal lastig is. Nee dank je.
Last night I saw a man walkin' toward a club in Harlem
He had a black case in his hands
Went through the back door and pulled out his gold companion
He closed his eyes and played all night like a self-taught spiritual man
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:41:15 #23
44536 oYo
Coituri te salutant!
  zondag 12 augustus 2007 @ 15:46:19 #24
32402 s0k
..............................
pi_52306202
Ach, Leo is toch 6 maanden per jaar geblesseerd, dus ik zie daar geen probleem in.
..................................................................................................................................................
pi_52306362
Nog een stageloper jippie
pi_52306448
Weet niet of het al gepost was maar volgens RTVNH denkt Real nog steeds binnen 48 uur de transfer van Sneijder rond te krijgen.

http://www.rtvnh.nl/sport/
pi_52306528
"Sneijder heeft al persoonlijk akkoord met Real Madrid"
quote:
De Spaanse krant AS meldt dat Wesley Sneijder al een persoonlijk akkoord zou hebben met Real Madrid. Ook zegt de krant dat Madrid nog steeds rekent op de komst van de middenvelder van Ajax.

Vorige week bood Real 24 miljoen op Sneijder. Ajax wilde echter 27 miljoen hebben en dat ging de Spaanse landskampioen te ver. Door een aantal voorwaarden in het contract op te nemen, hoopt Real Ajax toch te kunnen verleiden.

Real Madrid wil Ajax geld geven als de Spaanse club goed presteert in de Champions League. Zo hoopt Madrid Sneijder binnen te kunnen halen. Dat zou een prestatiebonus kunnen zijn van Wesley Sneijder als die dan al mee doet met Real Madrid in de Champions League
pi_52306558
quote:
Welkom "Zotten André"
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52306564
Er moet echt snel duidelijkheid komen over Sneijder. Als hij er woensdag er nog bij is blijft hij gewoon
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_52306597
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Sneijder heeft al persoonlijk akkoord met Real Madrid"
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.

Ik denk dat de zin van Sneijder om bij Madrid te gaan ballen ook wel een stukkie minder is geworden door dit akkefietje
pi_52306656
Zal wel dinsdagavond weggaan ofzo, op zo'n kutmoment
pi_52306711
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
Nah denk niet dat Ajax zo dom is, het zal morgen moeten gebeuren zodat ze dinsdag nog iemand kunnen halen en anders blijftie gewoon denk ik
pi_52306715
Ik hoop dat Sneijder in alle redelijkheid nog een beetje kan nadenken, hij komt uit Utrecht terecht bij Ajax en komt daar lekker te voetballen, na een heel goed jaar met veel goals, prachtacties en assists blijkt dat er een aantal teams zijn die je willen hebben, alles loopt mis en Ajax de mooiste club van nederland geeft te kennen jou te willen behouden, de trainer geeft te kennen dat je onmisbaar bent en de technisch directeur taxeert jou op een waarde van 30 miljoen! Heel Ajax ligt aan jouw voeten en wil dat je blijft, mooier kan het toch niet zijn om bij Ajax de grootste en beste ploeg van nederland te blijven voetballen? Voor mij zou de keuze makkelijk zijn, blijven bij Ajax en volgend jaar naar Barca!!!
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:21:07 #34
50634 Houniet
ik ruik vet lekker
pi_52306823
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
idd, het zal eens meezitten
Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA
pi_52306858
Mendoza

Ik ken hem eigenlijk helemaal niet, dus ben benieuwd.
pi_52306889
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
, blijven bij Ajax en volgend jaar naar Barca!!!
En dat bepaald Sneijder?
Barca heeft hem helemaal niet nodig.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_52306895
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:08 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.

Ik denk dat de zin van Sneijder om bij Madrid te gaan ballen ook wel een stukkie minder is geworden door dit akkefietje
En volgens de Spaanse pers vrijdagavond/zaterdagochtend waren de clubs al rond. Ik vind het best allemaal, pas als er in De Telegraaf of Sportweek iets staat over een transfer van Sneijder ga ik me weer zorgen maken.
Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52306916
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En dat bepaald Sneijder?
Je hebt ff met Frenkie gebeld
Vincent zag het koren
Einstein het getal
Zeppelin de Zeppelin
En Johan zag de bal
pi_52306957
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:

[..]

En dat bepaald Sneijder?
Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.
pi_52306966
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:26 schreef El-Salvador het volgende:

[..]

Je hebt ff met Frenkie gebeld
Dus Xavi en Iniesta gaan volgens jou bankzitten dan?
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.
Cesc
Maar eerder Iniesta die zijn plek definitief in neemt.
pi_52306975
Wat was er trouwens met die reclameborden gisteren in de rust? Ineens werden er allemaal mannetjes gek en werden de borden voor die elektronische dingen weggehaald. Foutje?

Enoh: "Voor Nederlanders is het misschien normaal dat getalenteerde voetballers bij Ajax spelen, maar zo denk ik niet. Er zijn zat goede spelers die niet de kans krijgen voor Ajax te voetballen. Ik wel. Daar bedank ik God iedere dag voor."
pi_52307020
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:28 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Cesc
Opsoute

Zijn hart ligt gewoon bij Arsenal
pi_52307028
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:30 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Opsoute

Samen met Wenger.
pi_52307055
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:31 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Samen met Wenger.
Wenger ? Beschik je over betrouwbare connecties ofzo
pi_52307074
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:

[..]

Wenger ? Beschik je over betrouwbare connecties ofzo
Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.
pi_52307110
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.
Nu je het zegt ja, Iniesta zou naar Real gaan

Maar ja we kunnen weer verder praten in het bestemde topic. Heb daar nog iets moois voor je gepost
pi_52307113
Zo vaak komt er geen plek vrij op het middenveld bij een grote club. Kortom, Sneijder zal echt wel gaan naar Real wanneer de clubs er uit komen. En graag. Die interesseert het verder geen fuck hoe de transfer tot stand komt, als hij er maar komt.

En natuurlijk heeft Sneijder al een akkoord met Madrid. Is het niet officieel, dan is het wel het idee dat Sneijder daar sowieso beter verdient dan in Amsterdam waardoor het niet akkoord komen alleen af kan ketsen door een of andere achterlijke clausule in het contract van de kant van Real.
pi_52307127
http://www.youtube.com/watch?v=Mc5JqncLy7w&mode=related&search=

Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf
Woo-loo-loo!
pi_52307152
Robben was persoonlijk ook al akkoord met Real . Maar aangezien ik toch nog verwacht dat Sneijder vertrekt zegt een persoonlijke akkoord me maar weinig. De clubs moeten er uit zien te komen, tot die tijd is niets zeker.
pi_52307226
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:

Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf
Omg... wat een rivaldootje
pi_52307269
quote:

Lol.
pi_52307992
quote:

Die Mendoza werd eerst getrapt toen ie op de grond zat, dat zag alleen niemand.
pi_52308633
Ajax heeft dus in ieder geval intern een deadline tot wanneer de belangrijke spelers mogen vertrekken, zie Nu.nl en wat quotes van Van Geel. Hij noemt de wedstrijd binnenkort tegen Slavia Praag 'misschien wel de belangrijkste van het seizoen', dus lijkt me dat die deadline ergens vanavond of uiterlijk morgen is.
pi_52308756
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft dus in ieder geval intern een deadline tot wanneer de belangrijke spelers mogen vertrekken, zie Nu.nl en wat quotes van Van Geel. Hij noemt de wedstrijd binnenkort tegen Slavia Praag 'misschien wel de belangrijkste van het seizoen', dus lijkt me dat die deadline ergens vanavond of uiterlijk morgen is.
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, ook al vang je nu nog 27 miljoen voor Sneijder en komt dat pas dinsdag rond, is dat nooit meer tijdig om nog vervangers te regelen... ik denk nog met afgrijzen terug aan de verkoop van Zlatan
pi_52308768
Zo, op naar Woensdag
Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_52308925
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef denthemen het volgende:
Zo, op naar Woensdag
Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...
pi_52309069
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:20 schreef Jnk18 het volgende:

[..]

Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...
Ik denk 2-0 verlies en uit 2-1 winst.
lollig
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:30:37 #58
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_52309095
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_52309299
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:

[..]

Dag CL
  zondag 12 augustus 2007 @ 18:44:51 #60
131729 jna
Je lul hangt uit je broek
pi_52309364
quote:

[..]

Waarom die smiley erbij dan?
Jawel, je keek.
pi_52309473
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 18:44 schreef jna het volgende:

[..]

Waarom die smiley erbij dan?
pi_52309508
quote:

[..]

lol....
pi_52309558
WTF moeten we nou weer met Mendozo?
pi_52309588
quote:
...even Ajax Amsterdam bellen

- Goedemiddag!

- Good afternoon. Ik wilde graag een speler kopen.

- Dat kan Mr. Big Club. Zegt u het maar, wie wilt u hebben?

- Nou, doe mij die Babel maar. Dat wordt wel een goede. Wat moet ie kosten?

- Weet u dat wel zeker? Hij speelt hier pas een jaartje in het eerste hoor. Zo goed is ie nog niet.

- Dat maakt niet uit, hier is een bak geld, 17 miljoen toch? Oh ja, en daarvan was natuurlijk wel 5 miljoen voor de speler. En 2 miljoen voor de zaakwaarnemer. Dat staat in het contract, hahaha, daar houden jullie toch WEL rekening mee als het om een contract gaat?

- Ja, hahahaha. Ajax heeft geen ambitie hoor, wij zijn er voor de spelers en om u, de grote clubs tevreden te houden. Dat weet u toch? Service with a smile!

- Natuurlijk, en dat waarderen we zeer. U hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel mee hoor. (wat een morons, hebben die gasten wel een beleid? Hoe verkopen ze dat naar hun supporters? Ah, who cares. Nobody likes them...)

- Pompompompom.... Druk deze zomerstop zeg!

.....

- Goedemiddag!

- Buenos dias! Wij willen graag een speler kopen.

- Oh, maar natuurlijk Señor Club Grande! We zijn net door onze Babels heen, maar wat zoekt u precies?

- Wij zijn op zoek naar een spelmaker, en via-via Valencia kwamen we op het spoor van die kleine dreumes bij u. Hoe heet-ie ook alweer, Esnaider?

- Hahahaha, nee, nee. U bedoelt natuurlijk Sneijder. Dat zal niet gaan Señor. Die heeft al in de media gezegd dat hij dit seizoen blijft, proest, kuch, hoest.

- .....

- Whahahahahahaha!!!!. Whahahahaha!!!!

- Oh, daar had u me bijna te pakken. Dat is toch voor die grande imbecielen, die domme klap-toros. Dat ze dat niet doorhebben hè?

- Ach ja, Señor. Die interesseren ons toch niet. Die blijven wel komen. De aandeelhouders, die zijn belangrijk. De bal moet niet rollen, maar het geld hè?

- Ah, si! Gracias. Wat dacht u van 24 miljoen? Doet u het daarvoor?

- Dat is wel iets onder de prijs, maar ach. Wat maakt het uit. Het is geld. Wacht, ik haal hem wel even voor u.

- .... Wesley! Hé, Wesley!

- IK GA NIET WEG. IK BLIJF, DEFINITIEF. IK HEB NU RUST. IK RICHT ME OP AJAX.

- Ho maar jongen, rustig, rustig. Je hoeft niet meer te acteren. De deal is rond hoor, je mag mee, kijk hier. Ik heb de rode baan al van het shirt afgebleekt.

- HÈ GELUKKIG. IK BEGON MEZELF BIJNA TE GELOVEN. MOELIJK HOOR, ZO'N STALEN GEZICHT OPZETTEN EN HOPEN DAT HET OVERKOMT. MAAR ZE ZIJN ER AARDIG INGETRAPT HÈ?

- Ja Wes, heb je goed gedaan. Je hebt de aandeelhouders weer erg blij gemaakt.

- EN DE SUPPORTERS DAN?

- .....

- Whahahahahahaha!!!! WHAHAHAHAHAHA!!!!
Dapprestrijders.nl
pi_52309775
ben er weer, gister lekker gewonnen .

Hopelijk blijft Sneijder

Vermaelen, Heitinga en van der Wiel waren echt goed bezig . Huntelaar kwam vaak goed de bal halen omdat we geen spelverdeler hadden gistere.
AFC AJAX
pi_52309793
Snor op rtl 4 dat Psv de voetbalhoofdstad is met het mooiste stadion en alles
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:10:24 #67
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52309829
Die kut-Derksen moet zijn bek eens houden, nog even aanhalen dat de spelers van Willem II zich ergerden aan de arrogante houding van Henk ten Cate. Wat een zielig figuur is het toch.
A.F.C. Ajax - Tottenham Hotspur F.C. - S.S. Lazio S.p.A. - Club Atlético de Madrid S.A.D. - R.S.C. Anderlecht
pi_52309887
Over Ten Cate gesproken, iemand net dat interview bij de NOS gezien?

Over AZ dat volgens Van Gaal in opbouw was en dat Ajax niet in opbouw kon zijn - ook al is het dat wel - omdat de verwachtingen altijd zo hoog zijn. Dus Ten Cate haalt aan dat Ajax een jaar geleden een nieuwe weg is ingeslagen. ,,En AZ is al vier jaar bezig..."

Steekje onder water wel.
pi_52309941
Overspannen houding van Heitinga klote snor
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:16:50 #70
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52309970
Alles anti-Ajax wat er uit Derksen komt, hoe komt hij zo gefrustreerd?
pi_52309996
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
Over Ten Cate gesproken, iemand net dat interview bij de NOS gezien?

Over AZ dat volgens Van Gaal in opbouw was en dat Ajax niet in opbouw kon zijn - ook al is het dat wel - omdat de verwachtingen altijd zo hoog zijn. Dus Ten Cate haalt aan dat Ajax een jaar geleden een nieuwe weg is ingeslagen. ,,En AZ is al vier jaar bezig..."

Steekje onder water wel.
Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.
pi_52310003
Geen idee. Op enig moment is AZ zijn kindje geworden en sindsdien is Ajax niets meer. Zie je ook aan dat vodje wat hij uitgeeft. Nog een half jaar en dan is mijn abonnement verleden tijd.
pi_52310009
ja precies, aargh irriteer me mateloos aan die gast.Meneer Derksen vind dat als hij Psv was dat hij niet eens onder deze omstandigheden zou spelen.
AFC AJAX
pi_52310042
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chivu het volgende:

[..]

Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.
Ik moest er ook wel om lachen dat Ten Cate dat zei

En over Derksen, die neem ik al jaren niet meer serieus. En als het om Ajax gaat klopt zijn berichtgeving de laatste jaren toch al van geen kant, dus waar maken we ons nog druk om?
pi_52310046
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
Alles anti-Ajax wat er uit Derksen komt, hoe komt hij zo gefrustreerd?
Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52310081
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef BB-boy het volgende:

[..]

Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.
Niet alleen dat. Hij heeft een wekelijkse column en daarin maakt hij ook wel eens uitstapjes buiten de voetballerij. Tenenkrommend af en toe.
pi_52310149
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:15 schreef BonJovi het volgende:
Overspannen houding van Heitinga klote snor
Hij had wel groot gelijk wat betreft Heitinga. Hij heeft een geweldige instelling, maar acties zoals die van gisteravond slaan nergens op en kosten hem alleen maar kaarten.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_52310198
Ja dat is wel, maar op sommige momenten is het wel nodig iemand die voor zijn medespelers opkomt. Maar gister was het wel onnozel ja.
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:28:05 #79
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310242
Sneijder dus naar Real,

nou Van Geel, kom maar op...
10. Jari Litmanen
pi_52310243
Johan Derksen mag gewoon ter plekke dood neervallen, wat een onzin blijft die man verkondigen zeg.
pi_52310298
Oh jee Jan van Halst zegt dat Ajax kampioen kan worden zonder Sneijder en Johan wordt meteen pissig
As long as I gaze on Waterloo sunset I am in paradise.
pi_52310300
Snor man ingaan tegen van Halst die nog op hoog niveau heeft gevoetbald en er kijk op heeft.
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:31:52 #83
128959 M0NTANA
Don't fuck with me!
pi_52310310
Wat een knuppel, die Derksen. Iedere minuut groeit mijn ergernis, van mij mag hij inderdaad dood.
pi_52310329
AZ word weer kampioen kan hij weer van het dak springen
AFC AJAX
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:32:42 #85
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310331
Derksen
10. Jari Litmanen
pi_52310342
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een knuppel, die Derksen. Iedere minuut groeit mijn ergernis, van mij mag hij inderdaad dood.
eensch
pi_52310390
Derksen

Ajax zal wel niemand kopen en az wel
pi_52310413
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef ericajax het volgende:
Sneijder dus naar Real,

nou Van Geel, kom maar op...
Que?
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:36:18 #89
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52310419
rustig maar mensen... alle voorspellingen van Derksen komen bijna altijd tegenovergesteld uit.

- Edgar Davids
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:36:54 #90
131526 ericajax
LACHEN HOOR.
pi_52310435
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Que?
Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..

10. Jari Litmanen
pi_52310480
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef ericajax het volgende:

[..]

Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..

welk interview, van de NOS net?
pi_52310481
ja dat zei hij 2 dagen geleden ook al dus ff wachten
AFC AJAX
pi_52310498
Trainers zeggen dat sowieso snel, omdat ze dan alvast van het ergste uitgaan.
pi_52310514
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Jasza het volgende:
Trainers zeggen dat sowieso snel, omdat ze dan alvast van het ergste uitgaan.
Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."

Das volgens mij een tijd terug trouwens, Jasza, of niet dan?
pi_52310562
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:38 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

welk interview, van de NOS net?
Studio Voetbal op RTL 4. Voorbeschouwing op dit seizoen.

Leuke uitzending, stuk beter dan Talpa al
pi_52310574
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef kevin6188 het volgende:

[..]

Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."

Das volgens mij een tijd terug trouwens, Jasza, of niet dan?
Paar maandjes hehe

Zonde dat Graafschap uit niet lukte btw, gelijk alles eruit
pi_52310583
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Hmm, beetje raar. Ten Cate heeft de afgelopen dingen alleen maar precies het tegenovergesteld geroepen. Vaag gedoe.
pi_52310587
quote:
Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:

[..]

Dat wel idd, al moet die poepschepper wel is normaal doen
pi_52310625
PSV weer kampioen natuurlijk
Nothing to see here, carry on
  zondag 12 augustus 2007 @ 19:45:48 #100
115917 BigFire
AjaxFans.net
pi_52310657
quote:
"Ik weet niet meer wat ik moet verwachten", verklaarde Ten Cate na de gewonnen wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (1-0). "Ik weet niet over welke spelers ik tegen Slavia Praag kan beschikken. Dat moet je aan het bestuur vragen."
Hier zit toch veel betekenis achter.. het is duidelijk dat het niet lekker gaat tussen HTC-bestuur.... HTC wil een vervanger voor Davids en het bestuur niet... HTC wil Sneijder het liefst behouden maar weet dat dat niet gaat als Real Madrid komt.. maar het bestuur wil meer geld en hierdoor heeft HTC nog steeds geen zekerheid.

- Edgar Davids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')