Mendoza is intrinsiek een geweldige klasbak, maar het komt er veel te weinig uit. De ene wedstrijd is hij geweldig, de andere keer doet hij niks en heb je er ook totaal niks aan. En dat laatste is veel te weinig het geval, volgens mij is hij gewoon veel te weinig constant voor Ajax.quote:Op zondag 12 augustus 2007 14:19 schreef Chivu het volgende:
[..]
Maar is het ook een klasbak? Is het een speler die je graag bij Brugge terug zou zien?
Nee, dat was Yaya Touré (nu Barcelona).quote:Was Mendoza ook niet die speler die van Belgie naar Donetsk ging, maar pas later merkte hij (lees: zijn zaakwaarnemer) niet bij Shakhtar, maar bij Metalurh had getekend
Mendozaquote:Op zondag 12 augustus 2007 14:56 schreef Pizzakoppo het volgende:
Graag een goede aanvaller bij Ajax dit jaar!
Die actie van hem na dat doelpunt was echt geweldig andersquote:
Een vedette erbij jeejquote:
quote:De Spaanse krant AS meldt dat Wesley Sneijder al een persoonlijk akkoord zou hebben met Real Madrid. Ook zegt de krant dat Madrid nog steeds rekent op de komst van de middenvelder van Ajax.
Vorige week bood Real 24 miljoen op Sneijder. Ajax wilde echter 27 miljoen hebben en dat ging de Spaanse landskampioen te ver. Door een aantal voorwaarden in het contract op te nemen, hoopt Real Ajax toch te kunnen verleiden.
Real Madrid wil Ajax geld geven als de Spaanse club goed presteert in de Champions League. Zo hoopt Madrid Sneijder binnen te kunnen halen. Dat zou een prestatiebonus kunnen zijn van Wesley Sneijder als die dan al mee doet met Real Madrid in de Champions League
quote:Welkom "Zotten André"
Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:04 schreef Pizzakoppo het volgende:
"Sneijder heeft al persoonlijk akkoord met Real Madrid"
[..]
Nah denk niet dat Ajax zo dom is, het zal morgen moeten gebeuren zodat ze dinsdag nog iemand kunnen halen en anders blijftie gewoon denk ikquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
Zal wel dinsdagavond weggaan ofzo, op zo'n kutmoment
idd, het zal eens meezittenquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:11 schreef devv05 het volgende:
Zal wel dinsdagavond weggaan ofzo, op zo'n kutmoment
En dat bepaald Sneijder?quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:15 schreef Pizzakoppo het volgende:
, blijven bij Ajax en volgend jaar naar Barca!!!
En volgens de Spaanse pers vrijdagavond/zaterdagochtend waren de clubs al rond. Ik vind het best allemaal, pas als er in De Telegraaf of Sportweek iets staat over een transfer van Sneijder ga ik me weer zorgen maken.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:08 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn geloof ik meer in Ajax'verklaring dan in de verhalen in de Spaanse pers. Ik denk dat Ajax en Sneijder zich nu dermate geschoffeerd voelen dat een overeenkomst verder weg is dan ooit.
Ik denk dat de zin van Sneijder om bij Madrid te gaan ballen ook wel een stukkie minder is geworden door dit akkefietje
Je hebt ff met Frenkie gebeldquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dat bepaald Sneijder?![]()
Barca heeft hem helemaal niet nodig.
Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:24 schreef venomsnake het volgende:
[..]
En dat bepaald Sneijder?![]()
Barca heeft hem helemaal niet nodig.
Dus Xavi en Iniesta gaan volgens jou bankzitten dan?quote:
Cescquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:28 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wel, Deco vertrekt volgend jaar gewoon naar zijn maat Mourinho.
Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:32 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wenger? Beschik je over betrouwbare connecties ofzo
Nu je het zegt ja, Iniesta zou naar Real gaanquote:Op zondag 12 augustus 2007 16:34 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Neuh. Zijn slechts geruchten in de Spaanse media.![]()
![]()
Omg... wat een rivaldootjequote:Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=Mc5JqncLy7w&mode=related&search=
Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf![]()
Lol.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
Dit moment herinnerde ik me nog wel, wist alleen niet dat dat Mendoza was. Die knakker van Celta valt eerst halfdood op de grond van een voetbal tegen z'n arm en gaat er dan met de brancard vanaf![]()
Die Mendoza werd eerst getrapt toen ie op de grond zat, dat zag alleen niemand.quote:Op zondag 12 augustus 2007 16:36 schreef BobbyHill het volgende:
Dat lijkt me ook niet meer dan logisch, ook al vang je nu nog 27 miljoen voor Sneijder en komt dat pas dinsdag rond, is dat nooit meer tijdig om nog vervangers te regelen... ik denk nog met afgrijzen terug aan de verkoop van Zlatanquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:02 schreef kevin6188 het volgende:
Ajax heeft dus in ieder geval intern een deadline tot wanneer de belangrijke spelers mogen vertrekken, zie Nu.nl en wat quotes van Van Geel. Hij noemt de wedstrijd binnenkort tegen Slavia Praag 'misschien wel de belangrijkste van het seizoen', dus lijkt me dat die deadline ergens vanavond of uiterlijk morgen is.
Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:12 schreef denthemen het volgende:
Zo, op naar Woensdag
Ik denk 2-0 verlies en uit 2-1 winst.quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:20 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hopelijk veel goals voor ons zodat we geen zorgen over het uitduel hoeven te maken...![]()
Dag CLquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Ik denk 2-0 verlies en uit 2-1 winst.
Waarom die smiley erbij dan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
lol....quote:Op zondag 12 augustus 2007 18:29 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
Dapprestrijders.nlquote:...even Ajax Amsterdam bellen
- Goedemiddag!
- Good afternoon. Ik wilde graag een speler kopen.
- Dat kan Mr. Big Club. Zegt u het maar, wie wilt u hebben?
- Nou, doe mij die Babel maar. Dat wordt wel een goede. Wat moet ie kosten?
- Weet u dat wel zeker? Hij speelt hier pas een jaartje in het eerste hoor. Zo goed is ie nog niet.
- Dat maakt niet uit, hier is een bak geld, 17 miljoen toch? Oh ja, en daarvan was natuurlijk wel 5 miljoen voor de speler. En 2 miljoen voor de zaakwaarnemer. Dat staat in het contract, hahaha, daar houden jullie toch WEL rekening mee als het om een contract gaat?
- Ja, hahahaha. Ajax heeft geen ambitie hoor, wij zijn er voor de spelers en om u, de grote clubs tevreden te houden. Dat weet u toch? Service with a smile!
- Natuurlijk, en dat waarderen we zeer. U hoeft hem niet in te pakken, ik neem hem zo wel mee hoor. (wat een morons, hebben die gasten wel een beleid? Hoe verkopen ze dat naar hun supporters? Ah, who cares. Nobody likes them...)
- Pompompompom.... Druk deze zomerstop zeg!
.....
- Goedemiddag!
- Buenos dias! Wij willen graag een speler kopen.
- Oh, maar natuurlijk Señor Club Grande! We zijn net door onze Babels heen, maar wat zoekt u precies?
- Wij zijn op zoek naar een spelmaker, en via-via Valencia kwamen we op het spoor van die kleine dreumes bij u. Hoe heet-ie ook alweer, Esnaider?
- Hahahaha, nee, nee. U bedoelt natuurlijk Sneijder. Dat zal niet gaan Señor. Die heeft al in de media gezegd dat hij dit seizoen blijft, proest, kuch, hoest.
- .....
- Whahahahahahaha!!!!. Whahahahaha!!!!
- Oh, daar had u me bijna te pakken. Dat is toch voor die grande imbecielen, die domme klap-toros. Dat ze dat niet doorhebben hè?
- Ach ja, Señor. Die interesseren ons toch niet. Die blijven wel komen. De aandeelhouders, die zijn belangrijk. De bal moet niet rollen, maar het geld hè?
- Ah, si! Gracias. Wat dacht u van 24 miljoen? Doet u het daarvoor?
- Dat is wel iets onder de prijs, maar ach. Wat maakt het uit. Het is geld. Wacht, ik haal hem wel even voor u.
- .... Wesley! Hé, Wesley!
- IK GA NIET WEG. IK BLIJF, DEFINITIEF. IK HEB NU RUST. IK RICHT ME OP AJAX.
- Ho maar jongen, rustig, rustig. Je hoeft niet meer te acteren. De deal is rond hoor, je mag mee, kijk hier. Ik heb de rode baan al van het shirt afgebleekt.
- HÈ GELUKKIG. IK BEGON MEZELF BIJNA TE GELOVEN. MOELIJK HOOR, ZO'N STALEN GEZICHT OPZETTEN EN HOPEN DAT HET OVERKOMT. MAAR ZE ZIJN ER AARDIG INGETRAPT HÈ?
- Ja Wes, heb je goed gedaan. Je hebt de aandeelhouders weer erg blij gemaakt.
- EN DE SUPPORTERS DAN?
- .....
- Whahahahahahaha!!!! WHAHAHAHAHAHA!!!!
Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:12 schreef kevin6188 het volgende:
Over Ten Cate gesproken, iemand net dat interview bij de NOS gezien?
Over AZ dat volgens Van Gaal in opbouw was en dat Ajax niet in opbouw kon zijn - ook al is het dat wel - omdat de verwachtingen altijd zo hoog zijn. Dus Ten Cate haalt aan dat Ajax een jaar geleden een nieuwe weg is ingeslagen. ,,En AZ is al vier jaar bezig..."
Steekje onder water wel.
Ik moest er ook wel om lachen dat Ten Cate dat zeiquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:17 schreef Chivu het volgende:
[..]
Hij heeft wel gewoon gelijk. AZ telkens maar achter een steen kruipen wanneer ze gevraagd wordt of ze favoriet zijn. Ze lijken wel angstig voor een favorietenrol in Alkmaar, en daarom zal het altijd een provincieclubje blijven.
Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:16 schreef M0NTANA het volgende:
Alles anti-Ajax wat er uit Derksen komt, hoe komt hij zo gefrustreerd?
Niet alleen dat. Hij heeft een wekelijkse column en daarin maakt hij ook wel eens uitstapjes buiten de voetballerij. Tenenkrommend af en toe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:19 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Kan er alleen maar om lachen. Ik heb de man nog nooit op enig voetbalverstand kunnen betrappen.
Hij had wel groot gelijk wat betreft Heitinga. Hij heeft een geweldige instelling, maar acties zoals die van gisteravond slaan nergens op en kosten hem alleen maar kaarten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:15 schreef BonJovi het volgende:
Overspannen houding van Heitingaklote snor
eenschquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:31 schreef M0NTANA het volgende:
Wat een knuppel, die Derksen. Iedere minuut groeit mijn ergernis, van mij mag hij inderdaad dood.
Que?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:28 schreef ericajax het volgende:
Sneijder dus naar Real,
nou Van Geel, kom maar op...
Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..quote:
welk interview, van de NOS net?quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:36 schreef ericajax het volgende:
[..]
Ten Cate zegt net; 99% kans dat hij vertrekt, en ik weet niet of ik wil datie blijft, omdatk niet weet of hij kan brengen wat hij moet brengen ondanks een mislukte transfer..
![]()
Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:39 schreef Jasza het volgende:
Trainers zeggen dat sowieso snel, omdat ze dan alvast van het ergste uitgaan.
Studio Voetbal op RTL 4. Voorbeschouwing op dit seizoen.quote:
Paar maandjes hehequote:Op zondag 12 augustus 2007 19:40 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zoals Van Geel Ten Cate inderdaad een beetje terugfloot op de persconferentie vrijdag. ,,Hij is nog niet weg."
Das volgens mij een tijd terug trouwens, Jasza, of niet dan?
Hmm, beetje raar. Ten Cate heeft de afgelopen dingen alleen maar precies het tegenovergesteld geroepen. Vaag gedoe.quote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Studio Voetbal op RTL 4. Voorbeschouwing op dit seizoen.
Leuke uitzending, stuk beter dan Talpa al
Dat wel idd, al moet die poepschepper wel is normaal doenquote:Op zondag 12 augustus 2007 19:41 schreef devv05 het volgende:
[..]
Studio Voetbal op RTL 4. Voorbeschouwing op dit seizoen.
Leuke uitzending, stuk beter dan Talpa al
Hier zit toch veel betekenis achter.. het is duidelijk dat het niet lekker gaat tussen HTC-bestuur.... HTC wil een vervanger voor Davids en het bestuur niet... HTC wil Sneijder het liefst behouden maar weet dat dat niet gaat als Real Madrid komt.. maar het bestuur wil meer geld en hierdoor heeft HTC nog steeds geen zekerheid.quote:"Ik weet niet meer wat ik moet verwachten", verklaarde Ten Cate na de gewonnen wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV (1-0). "Ik weet niet over welke spelers ik tegen Slavia Praag kan beschikken. Dat moet je aan het bestuur vragen."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |