Ja heb t niet allemaal gevolgd dit weekend, zaterdagavond had ik weer hoop, maar nu weer vrees....quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dat is erg irritant he? Of hij gaat weg, dan hoor ik dat liever vandaag dan morgen of hij blijft en ik vrees dat we dat pas op zijn vroegst woensdagavond weten. Erg frustrerend!
De voetballerij is toch wel wat anders dan het bedrijfsleven. In de voetballerij heb je zoiets als maar 11 man die in de basis kunnen staan etc.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus stel jij werkt en je krijgt een normaal betaalde baan voor een jaar met een daarbij behorend contract, maar je wordt benaderd door een bedrijf wat je al een tijdje erg ziet zitten en ze verhogen je salaris met enorme bedragen, Dan dien jij gewoon dat jaarcontract uit?![]()
Idioot; er is meer in het leven dan geld!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus stel jij werkt en je krijgt een normaal betaalde baan voor een jaar met een daarbij behorend contract, maar je wordt benaderd door een bedrijf wat je al een tijdje erg ziet zitten en ze verhogen je salaris met enorme bedragen, Dan dien jij gewoon dat jaarcontract uit?![]()
Ach het gaat niet op een pak koffie wat ie extra krijgt hoor... ik snap t wel en begrijp ook heel goed dat ie wel wil. En Ajax staat met zo'n bedrag ineens ook open voor een vertrek van hem, terwijl dat eigenlijk ook onbespreekbaar was. Dus dan is Ajax minstens even fout bezig. (al vind ik van niet)quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij verdiende het ook als die klote real eerder aan had geklopt voor Sneijder die schijnbaar domme uitspraak had gedaan had ik er alle vrede mee, maar dit soort dingen moet je gewoon niet zeggen als je je daar niet aan houden kunt!
Wat snap je hier niet aan?quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:58 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij verdiende het ook als die klote real eerder aan had geklopt voor Sneijder die schijnbaar domme uitspraak had gedaan had ik er alle vrede mee, maar dit soort dingen moet je gewoon niet zeggen als je je daar niet aan houden kunt!
quote:n dat hij beloofde nog een jaar te blijven was om de club duidelijkheid te geven. Als diezelfde club zegt dat hij mag vertrekken, wat moet hij dan?
Wat snap je hier niet aan: Sneijder heeft die uitspraak gedaan om iedereen die Ajax een warm hart toedraagt zekerheid te geven?quote:
Da's toch geen vergelijking. Sneijder is al binnen voor de rest van z'n leven.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:57 schreef peaceman het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel wat verschil, maar 1 ding komt overeen en is erg belangrijk in deze wereld: het draait ook om (veel) geld!quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:58 schreef ub40_bboy het volgende:
[..]
De voetballerij is toch wel wat anders dan het bedrijfsleven. In de voetballerij heb je zoiets als maar 11 man die in de basis kunnen staan etc.
Ben ik het persoonlijk helemaal mee eens, maar helaas wordt het leven beheerst door geld. Mocht je nog denken dat dit anders is, dan zou ik je wel weer eens willen spreken over dit onderwerp (geld) over een jaartje of 20. Kijken of je dan nog denkt dat geld een onderschikte rol speelt bij 'men'.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:59 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Idioot; er is meer in het leven dan geld!
Ik denk niet dat Sneijder met zijn salaris van Ajax nooit meer zal hoeven werken hoorquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:04 schreef Nashje het volgende:
[..]
Da's toch geen vergelijking. Sneijder is al binnen voor de rest van z'n leven.
Dan nog, als Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft dan zijn er alsnog genoeg teams volgend jaar die hem willen inlijven, dat verdwijnt niet ineens na deze transferperiode.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Natuurlijk is er wel wat verschil, maar 1 ding komt overeen en is erg belangrijk in deze wereld: het draait ook om (veel) geld!
[..]
Ben ik het persoonlijk helemaal mee eens, maar helaas wordt het leven beheerst door geld. Mocht je nog denken dat dit anders is, dan zou ik je wel weer eens willen spreken over dit onderwerp (geld) over een jaartje of 20. Kijken of je dan nog denkt dat geld een onderschikte rol speelt bij 'men'.
ik kan in geen enkel nieuws bericht de exacte strekking van zijn uitspraken vinden alleen dat hij blijft...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:05 schreef BB-boy het volgende:
Ik heb hem dat nooit letterlijk horen zeggen.
Ik heb hem dat nooit letterlijk horen zeggen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Wat snap je hier niet aan: Sneijder heeft die uitspraak gedaan om iedereen die Ajax een warm hart toedraagt zekerheid te geven?
Voor de camera's na Arsenal nog dacht ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Jawel, maar dan krijgt zijn cluppie, wat ie ook een warm hart toedraagt geen 27 miljoen! En dat is erg welkom in het bedrijf Ajax. Daarom is Ajax ook bereid om met Real te onderhandelen....quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Dan nog, als Sneijder nog een jaar bij Ajax blijft dan zijn er alsnog genoeg teams volgend jaar die hem willen inlijven, dat verdwijnt niet ineens na deze transferperiode.
Kan wel zijn, wat ik respectloos vind is een compleet team, club en supportersschare voor te liegen, Jouw trainer uitspraken laten doen als: "Er is 99% kans dat Sneijder niet meespeelt woensdag", Motivatie kwesties...quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef BB-boy het volgende:
[..]
En zeggen dat hij zijn bek moet houden blijft ongelooflijk respectloos.
Mwah, hij zal wel aardig wat miljoenen bij elkaar hebben verdiend hoor.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Sneijder met zijn salaris van Ajax nooit meer zal hoeven werken hoor![]()
Ik voel me daardoor genaaid en heb gewoon dat hij zoiets dan gewoon niet zegt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:06 schreef Nashje het volgende:
Ik vind die uitspraken ook belachelijk. Hou gewoon je bek dicht. Je hoeft toch niet te zeggen dat je 100% ZEKER blijft, terwijl je weet dat als er een topclub komt je daar toch eigenlijk wel naar toe wilt.
Met een paar miljoen op zak kom je een eind, maar stil leven is er nog niet bij.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Mwah, hij zal wel aardig wat miljoenen bij elkaar hebben verdiend hoor.
Liever kampioen dan die 27 miljoen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar dan krijgt zijn cluppie, wat ie ook een warm hart toedraagt geen 27 miljoen! En dat is erg welkom in het bedrijf Ajax. Daarom is Ajax ook bereid om met Real te onderhandelen....
Jij denkt werkelijk dat hij wil vertekken om Ajax 24 miljoen te gunnen? Dacht het nietquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef peaceman het volgende:
[..]
Jawel, maar dan krijgt zijn cluppie, wat ie ook een warm hart toedraagt geen 27 miljoen! En dat is erg welkom in het bedrijf Ajax. Daarom is Ajax ook bereid om met Real te onderhandelen....
Maldini, Scholes, Raul... Hoe zou het toch komen dat die nooit naar een andere club zijn gegaan. Mischien omdat ze al bij de grootste clubs zitten?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Kan wel zijn, wat ik respectloos vind is een compleet team, club en supportersschare voor te liegen, Jouw trainer uitspraken laten doen als: "Er is 99% kans dat Sneijder niet meespeelt woensdag", Motivatie kwesties...
Waar zijn verdomme clubmensen gebleven als Totti en Maldini?
Eens, maar daarom begrijp ik Sneijder en Ajax nog wel.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Nashje het volgende:
[..]
Liever kampioen dan die 27 miljoen.
Ja, het leven is zo duur als je het zelf maakt!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
Met een paar miljoen op zak kom je een eind, maar stil leven is er nog niet bij.
Oh, en Totti dan? Overal ter wereld kunnen voetballen maar in Roma gebleven, dát zijn pas voetballers!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:10 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Maldini, Scholes, Raul... Hoe zou het toch komen dat die nooit naar een andere club zijn gegaan. Mischien omdat ze al bij de grootste clubs zitten?
Zucht..... dat is een prettige bijkomstigheid, plus dat ie er zelf flink op vooruit zal gaan!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:09 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat hij wil vertekken om Ajax 24 miljoen te gunnen? Dacht het niet
quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Ja, het leven is zo duur als je het zelf maakt!![]()
Hoe verwend ben jij als je met een paar miljoen niet kan rentenieren manquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef peaceman het volgende:
[..]
Zucht..... dat is een prettige bijkomstigheid, plus dat ie er zelf flink op vooruit zal gaan!
[..]
Wordt eens wakker
![]()
Ja, dat kleine Roma. Weet je wat het jaarsalaris is van Totti? 12 miljoen eurootjes.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Oh, en Totti dan? Overal ter wereld kunnen voetballen maar in Roma gebleven, dát zijn pas voetballers!
Hoelaat komt dat?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Op Nederland 1 zeggen ze dat ze weten wat er met Sneijder gaat gebeuren.
Even kijken dus
En al die tijd is hij gebleven bij Roma, al vanaf dat hij een klein jongetje was om het geld denk je? Nee, om de clubliefde!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:13 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Ja, dat kleine Roma. Weet je wat het jaarsalaris is van Totti? 12 miljoen eurootjes.
Ehmm... het ging niet om mij persoonlijk dacht ik....quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Hoe verwend ben jij als je met een paar miljoen niet kan rentenieren man
Stel jezelf eens de volgende vraag: Had hij dit ook gedaan tegen een modaal salaris, terwijl hij elders meer kon verdienen?quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En al die tijd is hij gebleven bij Roma, al vanaf dat hij een klein jongetje was om het geld denk je? Nee, om de clubliefde!
Ga mij niet vertellen dat ik niet weet hoe groot de impact van geld is op mensen net nadat Drenthe is opgerot bij Feyenoord naar Realquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:15 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ehmm... het ging niet om mij persoonlijk dacht ik....![]()
Ik bedoel enkel maar te zeggen dat jij wat naief bent in je redenering dat geld niet een heeeeeeeele grote rol speelt in het leven. Mensen met geld willen meer geld. Zo simpel is het.
Ik vind persoonlijk geld ook niet zo belangrijk, maar ik vind het toch wel fijn dat ik bepaalde dingen kan kopen, die ik 5 jaar geleden niet kon kopen. Zo is het nu eenmaal.
![]()
Tuurlijk, daarom krijgt hij zo'n belachelijk hoog salarisquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En al die tijd is hij gebleven bij Roma, al vanaf dat hij een klein jongetje was om het geld denk je? Nee, om de clubliefde!
Ben benieuwd wat daar dan weer van waard is, heb in het AD de laatste dagen vooral dingen gelezen die ik al wist. Maargoed, heb Borst hoog zitten.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:11 schreef Leonos het volgende:
Op Nederland 1 zeggen ze dat ze weten wat er met Sneijder gaat gebeuren.
Even kijken dus
Geloof mij, Voetbal in italie is een heiligdom, nee hij zou nooit naar Lazio gaan al zou hij daar het 238092873 voudige verdienen!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:17 schreef peaceman het volgende:
[..]
Stel jezelf eens de volgende vraag: Had hij dit ook gedaan tegen een modaal salaris, terwijl hij elders meer kon verdienen?
Het antwoord weet je zelf ook wel.![]()
Misschien niet naar Lazio, maar wellicht wel naar Milaan of Real Madridquote:Op zondag 12 augustus 2007 21:18 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Geloof mij, Voetbal in italie is een heiligdom, nee hij zou nooit naar Lazio gaan al zou hij daar het 238092873 voudige verdienen!
Wat een pannekoek ben jij, Francesco Totti is wel degelijk een broodvoetballers zoals (bijna) iedereen, toen hij te horen kreeg wat hij bij Real Madrid kon verdienen, eiste hij hetzelfde van AS.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:14 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In italia liggen de salarissen per definitie al hoger dan hier, en ja hij is een clubman hoe moeilijk jij dat schijnbaar ook geloven kan.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:17 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom krijgt hij zo'n belachelijk hoog salaris
En toen had AS moeten laten zien dat zij de touwtjes in handen hebben ipv de spelers! Ik ben benieuwd of Totti dan vertrok of niet!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Wat een pannekoek ben jij, Francesco Totti is wel degelijk een broodvoetballers zoals (bijna) iedereen, toen hij te horen kreeg wat hij bij Real Madrid kon verdienen, eiste hij hetzelfde van AS.
Het gemiddelde salaris bij Roma is 2,5 miljoen.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:19 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
In italia liggen de salarissen per definitie al hoger dan hier, en ja hij is een clubman hoe moeilijk jij dat schijnbaar ook geloven kan.
En de gemiddelde voetballer speelt 5 jaar bij Roma, Totti 15 jaar.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:21 schreef BB-boy het volgende:
[..]
Het gemiddelde salaris bij Roma is 2,5 miljoen.
Blijf het geloven! Ik beloof je... op een dag word je wakker!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:22 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En de gemiddelde voetballer speelt 5 jaar bij Roma, Totti 15 jaar.
Ik weet zeker dat hij dan zou zijn vertrokken, want de clubliefde van Francesco Totti stelt helemaal niet zoveel voor, het draait gewoon om de euro's. Paolo di Canio leverde tweederde van zijn Britse salaris in om bij Lazio te mogen voetballen, heb ik meer respect voor dan de clubliefde van Totti.quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:20 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
En toen had AS moeten laten zien dat zij de touwtjes in handen hebben ipv de spelers! Ik ben benieuwd of Totti dan vertrok of niet!
Ongetwijfeld, dan ben ik de enigste persoon op aarde die nog gelooft in clubliefde fuck it!quote:Op zondag 12 augustus 2007 21:23 schreef peaceman het volgende:
[..]
Blijf het geloven! Ik beloof je... op een dag word je wakker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |