dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:14 schreef soylent het volgende:
Stoer.
ja een toetsenbord is ook zo wat huh?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik voel me lul.
tof!, succes met het schoonmaken van je toetsenbord danquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik heb net zitten rukken. Dus voelde ik me lul.
't Zit heul niet op m'n toetsenbord. Maar ik moest m'n plafond toch nog bijwerken dus ja...quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:32 schreef Re het volgende:
[..]
tof!, succes met het schoonmaken van je toetsenbord dan
vertel, huisje????quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan niet wachten tot het vrijdag is![]()
neee! dreadsquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
vertel, huisje????
OT ; het gaat,nog zoooooooooooo moe in lichaam,lijk wel oude vrouw van 80![]()
En ik geef het op. Ik ga er geen moeite meer voor doen, telkens dat eenrichtingsverkeer komt me m'n neus uit. Zometeen mijn bed maar opzoeken, denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef Subterranean het volgende:
Waardeloos. Waarom zit ik er zo mee?. Verder: morgen wat shit te regelen, maar eigenlijk geen zin erin.
Mijn stem is ook weg, in ieder geval een goed excuus om de telefoon niet op te nemenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:21 schreef ChillyWilly het volgende:
Ziek![]()
Heb al 2 dagen 3 dagen niets gegeten![]()
Oh, en ook eenzaam want ik kan niet naar buiten en wil geen mensen over de vloer![]()
![]()
Wat is er morgen met birdydontfly dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:00 schreef birdydontfly het volgende:
beetje zenuwachtig voor morgen
en proberen er niet te veel van te verwachten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef Miam het volgende:
Mjaa ik kijk tegen de confrontatie met m`n ex op die vanmiddag plaats gaat vinden..
Verder gaat het redelijk. veel last van keelpijn en een vieze snotneus.
ik ga een dagje artissen met mijn (sinds een paar dagen pas) ex.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:42 schreef heixei het volgende:
[..]
Wat is er morgen met birdydontfly dan?
-
Overigens voelt heixei zich lekker vrij.![]()
![]()
quote:
nou die brownies zijn mislukt en mijn hand heb ik er ook fucking erg aan verbrand.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik ga een dagje artissen met mijn (sinds een paar dagen pas) ex.
en daarom ga ik nu brownies makenwant ik ben lief.
ik voel me wel oke, mijn nichtje is het aller liefste meisje op de wereld!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat was mijn 30.000 ste post!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nou die brownies zijn mislukt en mijn hand heb ik er ook fucking erg aan verbrand.
nou ben ik zielig
eej what's up?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef candygirl het volgende:
Mannen ,beter gezegd EX mannen ,bleeeegh
en vanmiddag heel veel administratie gedaan en nu is alles weg op pc!!!!
Relax meisje, blijf realiseren en beseffen dat je de juiste keuze maaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:29 schreef Miam het volgende:
kut
't Is bijna Lowlands, leef er naar uitquote:
idem ditoquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Donderdag op vakantie! Ben er echt aan toe ook [/oudelulmodus]
Dat is het nou juist. Door allerhande gedoe heb ik er helemaal geen zin meer in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Relax meisje, blijf realiseren en beseffen dat je de juiste keuze maakt
[..]
't Is bijna Lowlands, leef er naar uitFeestje bouwen
OT: positief, ondanks 'n zaalvoetbalnederlaag. Maar fijn gekletst nog en gewoon 'n vakantiegevoel
Gewoon gaan en daar lekker je gedachten uitschakelen, na Lowlands wel weer verder zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Door allerhande gedoe heb ik er helemaal geen zin meer in.
Het is nu al verdomd vermoeiend. En dat zou het niet moeten zijn, er is totaal geen voorpret. Doet me denken aan m'n vakantie vorig jaar
Maar je bedoelt het goed, dus thnx
Wat was dat nu allemaal gisteren? (Je mag natuurlijk ook PM'en/fotoboeken)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:32 schreef Miam het volgende:
alsof ik weer eens blaasontsteking ga krijgen. en ik heb al zo'n keelpijn.
EN ik moet straks weer werken.
Haha! nu ben ik wel erg benieuwd naar jou verhaal. wehe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat was dat nu allemaal gisteren? (Je mag natuurlijk ook PM'en/fotoboeken)
Volgens mij hebben we een aardige gelijkwaardige dag gehad gisteren.. haha
OT: Geen zin om te werken! Heb ik me zo in gezet om meer uren te krijgen, heb ik die, heb ik geen zin
komt wel goed popje. leef lange termijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef birdydontfly het volgende:
heel-erg-klote.
ik wil je terug sukkel
Jij hebt ook PM!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:55 schreef Miam het volgende:
Best goed.
doe haar de groeten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:37 schreef candygirl het volgende:
goed gezellig bij zwarte doos op bezoek![]()
quote:
Tnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jij hebt ook PM!
OT: Ik voel me vaag.. bah dat het allemaal zo moet gaan! Waarom zo moeilijk? Het zou zo leuk kunnen zijn.
heeeej ontzettend veel succes vandaag! je kan het!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef zwartedoos het volgende:
Leuke avond gehadIk zou eigenlijk zenuwachtig moeten zijn voor morgen
Ach...misschien als de wekiker gaat...of vannacht, met dromen enzo
![]()
DOENquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
moet echt mijn arts bellen maar tis zo eng.....![]()
![]()
merci....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Houniet het volgende:
ik zal aan je denken als ik op het strand lig
ttsss....maar wel stiekem ff in hun fobo kijken....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Pharell het volgende:
waarom kunnen vrouwen zo mega vaag zijn af en toe![]()
![]()
ik had t niet over jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ttsss....maar wel stiekem ff in hun fobo kijken.......mannen kunnen ook vaag zijn hoor....
![]()
Wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
blijhyperdepiephoeranietdatikjarigbenmaarhetgaateenheeltofweekendwordenjeeeej!
Ja, ik ben er klaar voor, hoewel ik morgen pas mag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wel?![]()
Ik zit al met 1 been in de auto
me tooquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef scrub_nurse het volgende:
lui.......en eigenlijk wil ik gaan slapen en morgen pas wakker wordenik kan niet wachten
![]()
Quoted voor de waarheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
blijhyperdepiephoeranietdatikjarigbenmaarhetgaateenheeltofweekendwordenjeeeej!
Heel veel plezier enzo! je laat wel ff weten hoe het was he!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wel?![]()
Ik zit al met 1 been in de auto
sow welke supermarkt is dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef milagro het volgende:
damn, ik heb zo netde mooiste man
ever gezien, donker haar , donkere ogen, niet te lang, niet te klein, niet te jong, niet te oud .... omg en dat bij de supermarkt, pal achter me in de rij ... ken je dat dat je iets voelt in je rug, en je je wel om moet draaien om dan recht in iemands ogen te kijjken om in dit geval een halve hartstilstand te krijgen
en ik maar treuzelen bij het inpakken vd boodschappen en loeren en dan loerde hij net terug met een big smile, ja, hij is dat gewend natuurlijk dat dames naar hem loeren, de lul!!!!!!!![]()
helaas viel er niets meer te treuzelen, heb buiten expres mijn portemonnee nog laten vallen, maar to no availik keek nog om en stond ie daar bij de kassa nog weer me toe te lachen en werden mijn knieën week, mijn hartslag ineens driedubbel omhoog en liep ik prompt de verkeerde kant op, om meteen weer om te keren en dat zag hij natuurlijk ook , alsof ik twee keer expres voorbij loop of zo
nu ben ik gedoemd iedere dag om half zes te gaan shoppen om hem mogelijk weer tegen het goddelijke kannietandersdanitaliaanse lijf te lopen (en dan niets anders te doen dan suf loeren) .
ik ga eten, verdomme, ik wou tortellini doen, maar dat gaat nu mooi niet door, hè, dat begrijp je natuurlijk wel
heey had je mijn sms gekregen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
sow welke supermarkt is dat?
De Plus , kan ook bijna niet anders, hèquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
sow welke supermarkt is dat?
oja vergeten, 21 okt is ok, ik heb mn nieuwe rooster wel nog nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
heey had je mijn sms gekregen?
OT : slaaptekort![]()
Ojee.. sterktequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Logician het volgende:
Zwaaaaaaaaar klote, krijg net een telefoontje dat mijn lieve opa op sterven ligt![]()
![]()
![]()
oh wat naarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Logician het volgende:
Zwaaaaaaaaar klote, krijg net een telefoontje dat mijn lieve opa op sterven ligt![]()
![]()
![]()
Plan van aanpak van wat? Zit je in een dip en weet je niet hoe het verder moet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:57 schreef NIELS935 het volgende:
Ik ga morgen maar eens een plan van aanpak schrijven.
Need some new impulses.
t Was opgeschoven naar 10 uur... Ik t eerste uurtje, Yucka t tweede... Was erg leuk gisteren!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef B-FliP het volgende:
Btje boel oververmoeid, maar voel me verder wel goed... Vanavond (als k t allemaal ga halen) kan
ik samen met DJ-Yucka een DJ-Set doen op radio Holland Centraal...
Begint rond een uur of 8, t kan zijn dat er nog wat gepraat aan vooraf gaat... Het is via internet te beluisteren...
En morgen draaien in Den Haag waar k erg veel zin in heb!
en wat gehoord van haar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef scrub_nurse het volgende:
pff wat n gedoe......raar allemaal, moet ik r nu wel vertrouwen??![]()
In vier minuten had ik het,quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:00 schreef soylent het volgende:
Luiiiii (ik moet een Grote Stapel doorzoeken op wat formulieren, maar geen zin)
Het feit dat ze een vriend heeft hoeft je toch niet tegen te houden? Het is survival of the fittest in deze wrede wereld hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:37 schreef RealZeus het volgende:
Oh, wat een feest. Staan kletsen met een leuke meid, blijkt ze een vriend te hebben.
En één van de twee vrijgezellen die ik nog in mijn vriendenkring heb heeft een vriend.
Ik gun het haar wel, maar toch, ik wil niet alles kwijtraken wat me lief is.
Neem van mij aan, ik ben niet de fittest in dit soort gevallen. Ze duidde haar vriend aan als :"mijn lief" en ze woont samen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het feit dat ze een vriend heeft hoeft je toch niet tegen te houden? Het is survival of the fittest in deze wrede wereld hoor
Ok, als ze niks geven valt er ook niks te nemen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neem van mij aan, ik ben niet de fittest in dit soort gevallen. Ze duidde haar vriend aan als :"mijn lief" en ze woont samen.
Ach...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef Logician het volgende:
klote, mijn opa is overleden
en nu richting groningen ...
Kater?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:32 schreef dawg het volgende:
OT: gaar en lam.
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kater?![]()
OT: Ehm... goed. Beetje ziekig.
Het waait wel weer overquote:
Sterkte meisjequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef Logician het volgende:
klote, mijn opa is overleden
en nu richting groningen ...
Is al jaaaren aan de gangquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het waait wel weer over(Ik spreek uit ervaring)
nog geneukt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel mij zwaar afgetrapt.![]()
Mijn stem is redelijk stuk, mijn oren piepen en verder voel ik elke vezel in mijn lijf.![]()
![]()
Kortom, het was al een tijdje geleden dat ik echt de hele avond op de dansvloer stond.![]()
Ik word oud.
bummer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat staat er toch ook niet.![]()
omdat het zoveel makkelijker is om op je ouders te teren.quote:
quote:
Word je nooit moe van jezelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef RealZeus het volgende:
Chagerijnig en boos. Vertel ik die knakker van dat uitzendbureau dat ik gesolliciteerd heb bij het bedrijf waar ik het zo naar mijn zin heb, reageert hij:"Dat kan niet,want je mag niet ergens solliciteren waar je voor ons hebt gewerkt."
Uitzendbureau's met allerlei kutregels.Ik zei al:"Prima, dan vertel ik je toch niets meer daarover. Wat niet weet , wat niet deert."
No fucking way dat ik dat werk laat schieten omdat die klootzakken dat niet willen.
Ik wil nou wel weer eens een werkgever waar ik het naar mijn zin heb en vastigheid heb.
En vanavond moet ik weer mee met een dubbelbemande bloemenrit. Niks geen privacy, geen fatsoenlijk bed en slecht betaald. Kutzooi.
![]()
er is toch zeker wel een vervanger?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef sophie24 het volgende:
buikpijnen mijn dokter is 4 weken op vakantie
homo
Dat komt omdat ik niet kan begrijpen dat een mens zo negatief in het leven kan staan, zo vol zelfmedelijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, van jouw eeuwige commentaar op mijn posts daarintegen..![]()
Ik begrijp ook wel eens wat niet maar om daar nou indirect steeds wat van te zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet kan begrijpen dat een mens zo negatief in het leven kan staan, zo vol zelfmedelijden![]()
Het valt me gewoon op, en het is een openbaar forum, dus net zoals jij het recht hebt om te zeuren, heb ik dat recht ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel eens wat niet maar om daar nou indirect steeds wat van te zeggen.![]()
Ik wil een verslag potver!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaarheid, zo maar eens douchen
LL was über
You've got a messagequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik wil een verslag potver!![]()
![]()
Met mij gaat het goed.
Zeker!quote:
dus de romantische mannen bestaan nog!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef candygirl het volgende:
en een mooie bos rode rozen gekregen van mijn vriend, omdat hij me heel lief en mooi vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |