dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:14 schreef soylent het volgende:
Stoer.
ja een toetsenbord is ook zo wat huh?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik voel me lul.
tof!, succes met het schoonmaken van je toetsenbord danquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik heb net zitten rukken. Dus voelde ik me lul.
't Zit heul niet op m'n toetsenbord. Maar ik moest m'n plafond toch nog bijwerken dus ja...quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:32 schreef Re het volgende:
[..]
tof!, succes met het schoonmaken van je toetsenbord dan
vertel, huisje????quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan niet wachten tot het vrijdag is![]()
neee! dreadsquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
vertel, huisje????
OT ; het gaat,nog zoooooooooooo moe in lichaam,lijk wel oude vrouw van 80![]()
En ik geef het op. Ik ga er geen moeite meer voor doen, telkens dat eenrichtingsverkeer komt me m'n neus uit. Zometeen mijn bed maar opzoeken, denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef Subterranean het volgende:
Waardeloos. Waarom zit ik er zo mee?. Verder: morgen wat shit te regelen, maar eigenlijk geen zin erin.
Mijn stem is ook weg, in ieder geval een goed excuus om de telefoon niet op te nemenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:21 schreef ChillyWilly het volgende:
Ziek![]()
Heb al 2 dagen 3 dagen niets gegeten![]()
Oh, en ook eenzaam want ik kan niet naar buiten en wil geen mensen over de vloer![]()
![]()
Wat is er morgen met birdydontfly dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:00 schreef birdydontfly het volgende:
beetje zenuwachtig voor morgen
en proberen er niet te veel van te verwachten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef Miam het volgende:
Mjaa ik kijk tegen de confrontatie met m`n ex op die vanmiddag plaats gaat vinden..
Verder gaat het redelijk. veel last van keelpijn en een vieze snotneus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |