omdat het zoveel makkelijker is om op je ouders te teren.quote:
quote:
Word je nooit moe van jezelfquote:Op maandag 20 augustus 2007 14:21 schreef RealZeus het volgende:
Chagerijnig en boos. Vertel ik die knakker van dat uitzendbureau dat ik gesolliciteerd heb bij het bedrijf waar ik het zo naar mijn zin heb, reageert hij:"Dat kan niet,want je mag niet ergens solliciteren waar je voor ons hebt gewerkt."
Uitzendbureau's met allerlei kutregels.Ik zei al:"Prima, dan vertel ik je toch niets meer daarover. Wat niet weet , wat niet deert."
No fucking way dat ik dat werk laat schieten omdat die klootzakken dat niet willen.
Ik wil nou wel weer eens een werkgever waar ik het naar mijn zin heb en vastigheid heb.
En vanavond moet ik weer mee met een dubbelbemande bloemenrit. Niks geen privacy, geen fatsoenlijk bed en slecht betaald. Kutzooi.
![]()
er is toch zeker wel een vervanger?quote:Op maandag 20 augustus 2007 14:31 schreef sophie24 het volgende:
buikpijnen mijn dokter is 4 weken op vakantie
homo
Dat komt omdat ik niet kan begrijpen dat een mens zo negatief in het leven kan staan, zo vol zelfmedelijdenquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:30 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, van jouw eeuwige commentaar op mijn posts daarintegen..![]()
Ik begrijp ook wel eens wat niet maar om daar nou indirect steeds wat van te zeggen.quote:Op maandag 20 augustus 2007 16:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Dat komt omdat ik niet kan begrijpen dat een mens zo negatief in het leven kan staan, zo vol zelfmedelijden![]()
Het valt me gewoon op, en het is een openbaar forum, dus net zoals jij het recht hebt om te zeuren, heb ik dat recht ookquote:Op maandag 20 augustus 2007 16:48 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Ik begrijp ook wel eens wat niet maar om daar nou indirect steeds wat van te zeggen.![]()
Ik wil een verslag potver!quote:Op maandag 20 augustus 2007 15:41 schreef Eric_Cantona het volgende:
Gaarheid, zo maar eens douchen
LL was über
You've got a messagequote:Op maandag 20 augustus 2007 20:47 schreef Miam het volgende:
[..]
Ik wil een verslag potver!![]()
![]()
Met mij gaat het goed.
Zeker!quote:
dus de romantische mannen bestaan nog!quote:[b]Op maandag 20 augustus 2007 17:46 schreef candygirl het volgende:
en een mooie bos rode rozen gekregen van mijn vriend, omdat hij me heel lief en mooi vind![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |