Plan van aanpak van wat? Zit je in een dip en weet je niet hoe het verder moet?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:57 schreef NIELS935 het volgende:
Ik ga morgen maar eens een plan van aanpak schrijven.
Need some new impulses.
t Was opgeschoven naar 10 uur... Ik t eerste uurtje, Yucka t tweede... Was erg leuk gisteren!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:07 schreef B-FliP het volgende:
Btje boel oververmoeid, maar voel me verder wel goed... Vanavond (als k t allemaal ga halen) kan
ik samen met DJ-Yucka een DJ-Set doen op radio Holland Centraal...
Begint rond een uur of 8, t kan zijn dat er nog wat gepraat aan vooraf gaat... Het is via internet te beluisteren...
En morgen draaien in Den Haag waar k erg veel zin in heb!
en wat gehoord van haar?quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 17:29 schreef scrub_nurse het volgende:
pff wat n gedoe......raar allemaal, moet ik r nu wel vertrouwen??![]()
In vier minuten had ik het,quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 23:00 schreef soylent het volgende:
Luiiiii (ik moet een Grote Stapel doorzoeken op wat formulieren, maar geen zin)
Het feit dat ze een vriend heeft hoeft je toch niet tegen te houden? Het is survival of the fittest in deze wrede wereld hoorquote:Op zondag 19 augustus 2007 04:37 schreef RealZeus het volgende:
Oh, wat een feest. Staan kletsen met een leuke meid, blijkt ze een vriend te hebben.
En één van de twee vrijgezellen die ik nog in mijn vriendenkring heb heeft een vriend.
Ik gun het haar wel, maar toch, ik wil niet alles kwijtraken wat me lief is.
Neem van mij aan, ik ben niet de fittest in dit soort gevallen. Ze duidde haar vriend aan als :"mijn lief" en ze woont samen.quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Het feit dat ze een vriend heeft hoeft je toch niet tegen te houden? Het is survival of the fittest in deze wrede wereld hoor
Ok, als ze niks geven valt er ook niks te nemen...quote:Op zondag 19 augustus 2007 04:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Neem van mij aan, ik ben niet de fittest in dit soort gevallen. Ze duidde haar vriend aan als :"mijn lief" en ze woont samen.
Ach...quote:Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef Logician het volgende:
klote, mijn opa is overleden
en nu richting groningen ...
Kater?quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:32 schreef dawg het volgende:
OT: gaar en lam.
Ja.quote:Op zondag 19 augustus 2007 18:42 schreef Moonah het volgende:
[..]
Kater?![]()
OT: Ehm... goed. Beetje ziekig.
Het waait wel weer overquote:
Sterkte meisjequote:Op zondag 19 augustus 2007 13:16 schreef Logician het volgende:
klote, mijn opa is overleden
en nu richting groningen ...
Is al jaaaren aan de gangquote:Op zondag 19 augustus 2007 19:02 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Het waait wel weer over(Ik spreek uit ervaring)
nog geneukt?quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:32 schreef RealZeus het volgende:
Ik voel mij zwaar afgetrapt.![]()
Mijn stem is redelijk stuk, mijn oren piepen en verder voel ik elke vezel in mijn lijf.![]()
![]()
Kortom, het was al een tijdje geleden dat ik echt de hele avond op de dansvloer stond.![]()
Ik word oud.
bummer.quote:Op maandag 20 augustus 2007 03:54 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Nee, dat staat er toch ook niet.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |