quote:
Tnx.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:49 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Jij hebt ook PM!
OT: Ik voel me vaag.. bah dat het allemaal zo moet gaan! Waarom zo moeilijk? Het zou zo leuk kunnen zijn.
heeeej ontzettend veel succes vandaag! je kan het!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:53 schreef zwartedoos het volgende:
Leuke avond gehadIk zou eigenlijk zenuwachtig moeten zijn voor morgen
Ach...misschien als de wekiker gaat...of vannacht, met dromen enzo
![]()
DOENquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:33 schreef juon_jacket1 het volgende:
moet echt mijn arts bellen maar tis zo eng.....![]()
![]()
merci....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 15:54 schreef Houniet het volgende:
ik zal aan je denken als ik op het strand lig
ttsss....maar wel stiekem ff in hun fobo kijken....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:48 schreef Pharell het volgende:
waarom kunnen vrouwen zo mega vaag zijn af en toe![]()
![]()
ik had t niet over jouquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:49 schreef juon_jacket1 het volgende:
[..]
ttsss....maar wel stiekem ff in hun fobo kijken.......mannen kunnen ook vaag zijn hoor....
![]()
Wel?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
blijhyperdepiephoeranietdatikjarigbenmaarhetgaateenheeltofweekendwordenjeeeej!
Ja, ik ben er klaar voor, hoewel ik morgen pas mag.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wel?![]()
Ik zit al met 1 been in de auto
me tooquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:38 schreef scrub_nurse het volgende:
lui.......en eigenlijk wil ik gaan slapen en morgen pas wakker wordenik kan niet wachten
![]()
Quoted voor de waarheid.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:15 schreef TwistedDarling het volgende:
blijhyperdepiephoeranietdatikjarigbenmaarhetgaateenheeltofweekendwordenjeeeej!
Heel veel plezier enzo! je laat wel ff weten hoe het was he!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:16 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Wel?![]()
Ik zit al met 1 been in de auto
sow welke supermarkt is dat?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:55 schreef milagro het volgende:
damn, ik heb zo netde mooiste man
ever gezien, donker haar , donkere ogen, niet te lang, niet te klein, niet te jong, niet te oud .... omg en dat bij de supermarkt, pal achter me in de rij ... ken je dat dat je iets voelt in je rug, en je je wel om moet draaien om dan recht in iemands ogen te kijjken om in dit geval een halve hartstilstand te krijgen
en ik maar treuzelen bij het inpakken vd boodschappen en loeren en dan loerde hij net terug met een big smile, ja, hij is dat gewend natuurlijk dat dames naar hem loeren, de lul!!!!!!!![]()
helaas viel er niets meer te treuzelen, heb buiten expres mijn portemonnee nog laten vallen, maar to no availik keek nog om en stond ie daar bij de kassa nog weer me toe te lachen en werden mijn knieën week, mijn hartslag ineens driedubbel omhoog en liep ik prompt de verkeerde kant op, om meteen weer om te keren en dat zag hij natuurlijk ook , alsof ik twee keer expres voorbij loop of zo
nu ben ik gedoemd iedere dag om half zes te gaan shoppen om hem mogelijk weer tegen het goddelijke kannietandersdanitaliaanse lijf te lopen (en dan niets anders te doen dan suf loeren) .
ik ga eten, verdomme, ik wou tortellini doen, maar dat gaat nu mooi niet door, hč, dat begrijp je natuurlijk wel
heey had je mijn sms gekregen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
sow welke supermarkt is dat?
De Plus , kan ook bijna niet anders, hčquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:02 schreef scrub_nurse het volgende:
[..]
sow welke supermarkt is dat?
oja vergeten, 21 okt is ok, ik heb mn nieuwe rooster wel nog nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef candygirl het volgende:
[..]
heey had je mijn sms gekregen?
OT : slaaptekort![]()
Ojee.. sterktequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Logician het volgende:
Zwaaaaaaaaar klote, krijg net een telefoontje dat mijn lieve opa op sterven ligt![]()
![]()
![]()
oh wat naarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:29 schreef Logician het volgende:
Zwaaaaaaaaar klote, krijg net een telefoontje dat mijn lieve opa op sterven ligt![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |