dus.quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:14 schreef soylent het volgende:
Stoer.
ja een toetsenbord is ook zo wat huh?quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:30 schreef Daffodil31LE het volgende:
Ik voel me lul.
tof!, succes met het schoonmaken van je toetsenbord danquote:Op zondag 12 augustus 2007 03:32 schreef Daffodil31LE het volgende:
[..]
Nee, ik heb net zitten rukken. Dus voelde ik me lul.
't Zit heul niet op m'n toetsenbord. Maar ik moest m'n plafond toch nog bijwerken dus ja...quote:Op zondag 12 augustus 2007 03:32 schreef Re het volgende:
[..]
tof!, succes met het schoonmaken van je toetsenbord dan
vertel, huisje????quote:Op zondag 12 augustus 2007 10:04 schreef scrub_nurse het volgende:
ik kan niet wachten tot het vrijdag is![]()
neee! dreadsquote:Op zondag 12 augustus 2007 15:35 schreef candygirl het volgende:
[..]
vertel, huisje????
OT ; het gaat,nog zoooooooooooo moe in lichaam,lijk wel oude vrouw van 80![]()
En ik geef het op. Ik ga er geen moeite meer voor doen, telkens dat eenrichtingsverkeer komt me m'n neus uit. Zometeen mijn bed maar opzoeken, denk ik.quote:Op zondag 12 augustus 2007 20:14 schreef Subterranean het volgende:
Waardeloos. Waarom zit ik er zo mee?. Verder: morgen wat shit te regelen, maar eigenlijk geen zin erin.
Mijn stem is ook weg, in ieder geval een goed excuus om de telefoon niet op te nemenquote:Op zondag 12 augustus 2007 18:21 schreef ChillyWilly het volgende:
Ziek![]()
Heb al 2 dagen 3 dagen niets gegeten![]()
Oh, en ook eenzaam want ik kan niet naar buiten en wil geen mensen over de vloer![]()
![]()
Wat is er morgen met birdydontfly dan?quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:00 schreef birdydontfly het volgende:
beetje zenuwachtig voor morgen
en proberen er niet te veel van te verwachten
quote:Op maandag 13 augustus 2007 11:30 schreef Miam het volgende:
Mjaa ik kijk tegen de confrontatie met m`n ex op die vanmiddag plaats gaat vinden..
Verder gaat het redelijk. veel last van keelpijn en een vieze snotneus.
ik ga een dagje artissen met mijn (sinds een paar dagen pas) ex.quote:Op maandag 13 augustus 2007 10:42 schreef heixei het volgende:
[..]
Wat is er morgen met birdydontfly dan?
-
Overigens voelt heixei zich lekker vrij.![]()
![]()
quote:
nou die brownies zijn mislukt en mijn hand heb ik er ook fucking erg aan verbrand.quote:Op maandag 13 augustus 2007 15:03 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
ik ga een dagje artissen met mijn (sinds een paar dagen pas) ex.
en daarom ga ik nu brownies makenwant ik ben lief.
ik voel me wel oke, mijn nichtje is het aller liefste meisje op de wereld!
quote:Op maandag 13 augustus 2007 18:21 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Dat was mijn 30.000 ste post!![]()
quote:Op maandag 13 augustus 2007 16:30 schreef birdydontfly het volgende:
[..]
nou die brownies zijn mislukt en mijn hand heb ik er ook fucking erg aan verbrand.
nou ben ik zielig
eej what's up?quote:
quote:Op maandag 13 augustus 2007 22:43 schreef candygirl het volgende:
Mannen ,beter gezegd EX mannen ,bleeeegh
en vanmiddag heel veel administratie gedaan en nu is alles weg op pc!!!!
Relax meisje, blijf realiseren en beseffen dat je de juiste keuze maaktquote:Op maandag 13 augustus 2007 21:29 schreef Miam het volgende:
kut
't Is bijna Lowlands, leef er naar uitquote:
idem ditoquote:Op maandag 13 augustus 2007 18:19 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Donderdag op vakantie! Ben er echt aan toe ook [/oudelulmodus]
Dat is het nou juist. Door allerhande gedoe heb ik er helemaal geen zin meer in.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:20 schreef Eric_Cantona het volgende:
[..]
Relax meisje, blijf realiseren en beseffen dat je de juiste keuze maakt
[..]
't Is bijna Lowlands, leef er naar uitFeestje bouwen
OT: positief, ondanks 'n zaalvoetbalnederlaag. Maar fijn gekletst nog en gewoon 'n vakantiegevoel
Gewoon gaan en daar lekker je gedachten uitschakelen, na Lowlands wel weer verder zienquote:Op dinsdag 14 augustus 2007 00:30 schreef TwistedDarling het volgende:
[..]
Dat is het nou juist. Door allerhande gedoe heb ik er helemaal geen zin meer in.
Het is nu al verdomd vermoeiend. En dat zou het niet moeten zijn, er is totaal geen voorpret. Doet me denken aan m'n vakantie vorig jaar
Maar je bedoelt het goed, dus thnx
Wat was dat nu allemaal gisteren? (Je mag natuurlijk ook PM'en/fotoboeken)quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 06:32 schreef Miam het volgende:
alsof ik weer eens blaasontsteking ga krijgen. en ik heb al zo'n keelpijn.
EN ik moet straks weer werken.
Haha! nu ben ik wel erg benieuwd naar jou verhaal. wehe.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 08:12 schreef KiwiTjuHh het volgende:
[..]
Wat was dat nu allemaal gisteren? (Je mag natuurlijk ook PM'en/fotoboeken)
Volgens mij hebben we een aardige gelijkwaardige dag gehad gisteren.. haha
OT: Geen zin om te werken! Heb ik me zo in gezet om meer uren te krijgen, heb ik die, heb ik geen zin
komt wel goed popje. leef lange termijn.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:54 schreef birdydontfly het volgende:
heel-erg-klote.
ik wil je terug sukkel
Jij hebt ook PM!quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 17:55 schreef Miam het volgende:
Best goed.
doe haar de groeten...quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 19:37 schreef candygirl het volgende:
goed gezellig bij zwarte doos op bezoek![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |