coviequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:41 schreef covie het volgende:
goedemorgen![]()
Ben zo weer weg, maar zit even te wachten tot mijn vriend er weer is van broodjes halen![]()
Zeker goed, alleen de plannen voor vandaag zijn minder.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:42 schreef eer-ik het volgende:
[..]
covie
Alles goed?
Jij nog plannen veur vandaag?
ohja, die danceparade is vandaagquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:44 schreef covie het volgende:
[..]
Zeker goed, alleen de plannen voor vandaag zijn minder.
Huis schoonmaken, boodschappen doen blabla. En verder een luie dag
Maargoed, wel balen want mijn vrienden zitten allemaal in rotterdam zitten bij de danceparade
Oh ja heb ik net gelezenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:46 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ohja, die danceparade is vandaag
Ik ben aan het werk nu, tot 16:00
En als ik thuiskom, staat m'n zwembad, zit het vol water, zitten er maten in, met koud bier, en pak ik zelf ook een koud biertje
Ouders zijn weer weg hoor
Maten de sleutel gegeven, komt goed allemaal
Nee zometeen naar de verjaardag van me schoonvader, en gister weer teveel gezopen dus ik ga vanavond niets doenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:37 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Jort
Plannen voor dit prachtige weekend?
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:49 schreef JortK het volgende:
[..]
Nee zometeen naar de verjaardag van me schoonvader, en gister weer teveel gezopen dus ik ga vanavond niets doen
Trouwens met vrienden afgesproken dat ik 8 weken geen alcohol drink, ze zeggen dat ik dat niet volhou
Ik ga het wel redden... dit is namelijk de kans om dan me wasbordje weer terug te krijgenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 10:50 schreef covie het volgende:
[..]
Heb je in je dronken bui gezegd zeker
![]()
Ik zou 8 weken wel volhouden, maar ik zou alleen niet erg snel die weddenschap aangaan![]()
Omgwtfbbq n3rdal3rt!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:25 schreef Leia het volgende:
4 uur thuis? Toen zat ik nog achter de pc!
Hoe is het hier verder?
Morgequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 11:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
mogguh
klein katertje, schattig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |