Saw IIIquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:11 schreef riri het volgende:
hoe heet de film waar ze naar kijken?
Jij komt van VOL, hè, met je nick in je pic....quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij komt van VOL, hè, met je nick in je pic....![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ScofieldM
Toch vind ik het jammer dat ze de tangen niet buiten bereik hebben kunnen houden. Die kutjes zien er zoveel leuker uit met krullen.
quote:
Yep!quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef Nostalgist het volgende:
[..]
Jij komt van VOL, hè, met je nick in je pic....![]()
Ik zal er eens gaan kijken.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:12 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Op de Bredaseweg vlak bij Leenders.
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Nou Ik ga maar naar bed. Normaal zeg ik geen gedag maar het is nu zo saai. kan wel voor een keer.![]()
Straks weer het geneuk.![]()
Dat heb ik nu ook wel gezien (en gehoord)![]()
Moet je de foto verkleinen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef farscapevr6 het volgende:
ff ot omdat er in de kooi niets te doen is
ik wil een fotoboek aanmaken hier maar fok zegt telkens dat t bestand te groot is
wie gaat me helpen??
Trustequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Nou Ik ga maar naar bed. Normaal zeg ik geen gedag maar het is nu zo saai. kan wel voor een keer.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Ja, ik vond dat ook. En ik vond het geheel zo leuk dat ik er zelfs een update van heb gemaakt. Eindelijk eens een mooie vertoning van Brian.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ScofieldM
Toch vind ik het jammer dat ze de tangen niet buiten bereik hebben kunnen houden. Die kutjes zien er zoveel leuker uit met krullen.
neuksequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Slaap lekker itsmequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hou het ook even voor gezien. Wakker vanaf vier uur hedenmorgen eist toch zijn tol.
Truste Fok!
![]()
mazzel ruudmensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hou het ook even voor gezien. Wakker vanaf vier uur hedenmorgen eist toch zijn tol.
Truste Fok!
![]()
lukt nie, lamaar voor ik weer gek wordt hier hehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Moet je de foto verkleinen.
http://www.photo-freeware.net/bdsizer.php
SNOL?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:45 schreef Nostalgist het volgende:
Nadia praat als een goedkope .....
ik ook.... zit in mega-dubio welke stream moet ik aanzetten.... what to do, what to doquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:50 schreef farscapevr6 het volgende:
op momenten als deze ben ik blij dat ik m n streams verlengt heb
niet die ander met 1 filmquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:51 schreef kissa het volgende:
Dennis lijkt op de beroerdste James Bond aller tijden: Timothy Dalton
De muziek van 1 en 2 bij de beelden van 3 en 4 zeker.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:52 schreef Py het volgende:
![]()
![]()
Boehoe, ik moet ineens gewoon zo hard huilen.![]()
john de wolf?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
niet die ander met 1 film
ik kan uiteraard niet op z n naam komen![]()
Idd, dat dacht ik ook alquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:58 schreef BuffyJan het volgende:
Jezus, willen ze de streamers wegjagen ofzo![]()
en ik moet nog 3 weken voor mijn maand om is..... kannonnûh f*cking hellquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:58 schreef BuffyJan het volgende:
Jezus, willen ze de streamers wegjagen ofzo![]()
me tooo... dit is zoquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:00 schreef Py het volgende:
Ik wil desnoods Jaap in kantoor.
Volgens mij loopt hij nu ietwat te chagrijnen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Is Huub net achter geweest.
George Lazenby (of zo)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
niet die ander met 1 film
ik kan uiteraard niet op z n naam komen![]()
Slager, een onsje palingworst graag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
Mama Netty zal wel trots op haar zoon zijn met zijn C1000 slagershoedje op...........![]()
Hij mag niet meer zuipen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij nu ietwat te chagrijnen....
die paling zit in z n broek volgens mij als ik em zo zie bewegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slager, een onsje palingworst graag.
Ik heb streams maar ben aan het afkickenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef Casshern het volgende:
Brian probeert duidelijk indruk te maken op de dames met zijn 'dans-moves'....
nou wees blij dat je DIT nu niet hoeft aan te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb streams maar ben aan het afkicken![]()
Geen idee.
Vast welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
Mama Netty zal wel trots op haar zoon zijn met zijn C1000 slagershoedje op...........![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:20 schreef Casshern het volgende:
[..]
nou wees blij dat je DIT nu niet hoeft aan te zien
Ik ken die film niet maar het klinkt als een griezelfilm.quote:
En Huub laat haar gaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:25 schreef Casshern het volgende:
dennix zegt tegen jaap dat hij een ontslagronde voor lieke gaat aanvragen
Gezellig al die nieuwelingen, welkom PMYquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:05 schreef Py het volgende:
Dat is gelijk beter. A+B zijn eigenlijk best leuk bezig saampjes. Ze doen echt even hun best voor elkaar.
En alles beter dan D+N klef in de buurt van een bed en juiste cameraposities
Ik fleur weer helemaal op![]()
Nee dat is stemmen wie er op de stoel komt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef Giggio het volgende:
Wat the F*ck... geen stemming meer dat ze allemaal moeten voorstemmen?
is meerderheid voldoende?
Dan is DGK zo finito!
Zal Jaap vanavond gezellig naast denise en het "hijgend hert der jacht ontkomen" gaan liggen?quote:
Jaap zit anders Huub nu ontzettend af te zeiken.. het lijkt of hij meer moeilte heeft met Huub dan Brian.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap heeft gelukkig nog steeds oud zeer naar Brian toe..![]()
pffff.. dacht al....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat is stemmen wie er op de stoel komt.
Klopt ja, maar Jaap switcht zo vaak over van de ene naar de andere...krijg er geen hoogte meer vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zit anders Huub nu ontzettend af te zeiken.. het lijkt of hij meer moeilte heeft met Huub dan Brian.
Dank je.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gezellig al die nieuwelingen, welkom PMY![]()
![]()
Logisch, Jaap en Huub zijn de 2 meest onbetrouwbaren van het spul. Bang voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zit anders Huub nu ontzettend af te zeiken.. het lijkt of hij meer moeilte heeft met Huub dan Brian.
Jaap heeft dikke moeite met Huub's ego.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
[..]
maar ook dat dennis niks durftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:35 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft dikke moeite met Huub's ego.
Jaap lult nou zo dom.Bij Huub en Lieke was hij ook met zijn drieen.Zelfde als Dennis en Nadia toch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:33 schreef farceman het volgende:
Denk dat als jaap eens een beetje slim zou zijn , dat hij ook voor zijn verdere carriere ver weg van Nix blijft.
Samen met Dennis is hij echt niet leuk of grappig en verneukt hij echt zijn kans op en carriere als komiek
Ook dan stemt ze Huub niet weg, anders is ze zelf de volgende.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:27 schreef Clank het volgende:
Jaap bedenkt dat ze Huub op de stoel moeten gaan zetten. Even een half uurtje Huub bashen.
Héél gevaarlijk!! Want wat als de 'relatie' van Huub en Lieke dan ff in een dipje zit ofzo....
Wat is dat de nachtploegquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:31 schreef Py het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ben jij er 1 van de nachtploeg?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ken die film niet maar het klinkt als een griezelfilm.![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:35 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft dikke moeite met Huub's ego.
Jaap waait ook maar met alle winden mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
Nee he we gaan weer Huub en Lieke bashen.Japio wil Huub op de stoel.
eenschquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Jaap speelt zo vaak een 'rol' dat ik absoluut geen idee meer heb wat hij nu meent of niet.
Wat ik zie is dat Jaap lol heeft met Huub en Lieke en inkakt bij Dennis... maar Jaap gaat het om het geld en wat hij er aan over kan houden.. het gaat Jaap ws niet om de lol maar een loopjongen als Dennis is handiger ??
Als het om Huub en Lieke gaat dan is denise de expert.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:32 schreef Desii het volgende:
Volgens Nix maken Huub en Lieke express ruzie, zodat wij streamers hun blijven volgen.
Nou Nix... daar geloof ik helemaal niets van
Jaap heeft hetzelfde luchtkastelen probleem als Natasia had in de kooi. Uitkomst nul.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef farceman het volgende:
Denk dat als Jaap echt iets wilt in carriere als komiek, dat hij dan echt wat meer stelling moet nemen tegen Nix en een aangever als huub en Lieke moet hebben.
Zoalas hij nu doet met Huub en Dennis zal hem niks opleveren en zorgt dat nieman dhem echt leuk vind of vertrouwd
Hoi, welkom terug... leuk gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Zo ben weer terug van midweekje ertussen uit, maarre niets gemist dus merk ik al!!!
euhquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is dat de nachtploeg![]()
Ik post hier af en toe, maar niet zo vaak als jij natuurlijk![]()
Natuurlijk, je hoeft je niet te verdedigen hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Py het volgende:
[..]
euh![]()
Ben hier vandaag voor t eerst![]()
Ik lurkte al wel een tijd en in de cossen werd wel eens gesproken over de nachrploeg die succes werd gewenst.
that's all
Welkom terugquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Zo ben weer terug van midweekje ertussen uit, maarre niets gemist dus merk ik al!!!
De foto had je me mogen besparen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De foto had je me mogen besparen.Ik geloof je op je woord hoor.
![]()
Ok, ik heb me mezelf voorgesteld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk, je hoeft je niet te verdedigen hoor.
Stel je je eens voor, dat is wel zo netjes.
En als het aan mij ligt ook!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:49 schreef Desii het volgende:
Nix gaat nergens heen, hij blijft nog wel zitten (volgens eigen zeggen)
Nou als 't aan mij ligt, krijgt tie een enorme toneelhaak![]()
Ach het is maar een klein mannetje, ik denk dat ie een ENORME toneelhaak niet overleeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:49 schreef Desii het volgende:
Nix gaat nergens heen, hij blijft nog wel zitten (volgens eigen zeggen)
Nou als 't aan mij ligt, krijgt tie een enorme toneelhaak![]()
Het is maar te hopen dat Jaap dan niet zo eindigt als zijn broer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
John Candy..zijn broer!!
Dat is echt de oplossing! Zou het spel weer mooi maken! Brian gaat Nadia manipuleren en krijgt haar aan zijn kant.. enzquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:35 schreef Giggio het volgende:
AmanDelleke eruit!!!!!!!!
dat is de oplossing voor het stilstaande spel
dan kan NatteNaad naar Brain
Kennix (Mijn HELD) eruit
Japie volgt dan vanzelf
Brain krijgt wroeging en dus NatteNaad eruit
vrijspel voor Huub en Lieke: Brain weg!
Keurig gedaan, we misten hier al een actieve COSserquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:50 schreef Py het volgende:
[..]
Ok, ik heb me mezelf voorgesteld.
Netjes he?
![]()
Do I need more introduction?
Populair wasCandy wel , naar hoe is hij geeindigd?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:53 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Het is maar te hopen dat Jaap dan niet zo eindigt als zijn broer.
Dood.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Populair wasCandy wel , naar hoe is hij geeindigd?![]()
Huhquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes !
Ben weer terugSlecht nieuws: was vanmiddag bij mijn zus (om wat jurken
te passen) maar volgens mijn zus val ik al in de eerste minuut door de mand.
De redaktie zou me direct als man identificeren, al deed ik 10 lagen makeup op.
Dus de Dennisdate gaat helaas niet door.....
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Ik had me opgegeven voor de DennisDate, maar kreeg een email van Tien dat ikquote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Jammer.. was wel lachen geweest!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Er gewoon voor gaan hoor. En als ze vragen of je misschien een man bent, stug blijven ontkennen. En denise heeft het toch niet door, ook al verschijn je met baard en snor. Dus go for it.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Hehehe, waarom denk je dat je als jongetje er uit kan zien als een vrouwtjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:03 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik had me opgegeven voor de DennisDate, maar kreeg een email van Tien dat ik
een foto (en beschrijving) moet sturen....
En ik zie er 'nogal' als een jongetje uitdus ik dacht"ik verkleed me gewoon net
als travestieten doen, wie weet glip ik door de selectie heen"
Maar dat gaat dus nooit lukken...
Bij sommige zie je echt niet dat ze man zijn, en ik dacht als ik maar genoeg make-up doequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:06 schreef Prospera het volgende:
Ooit een travestiet van dichtbij gezien??
Die kut kaboutuh heeft weer gezopen en probeert weer zijn wil op te leggenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:07 schreef Py het volgende:
Ik hoorde Huub weer iets zeggen tegen Lieke van 'Dat vind ik dus niet tof als je dat doet'
Beste dgk_fan,quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Bij sommige zie je echt niet dat ze man zijn, en ik dacht als ik maar genoeg make-up doe
trappen ze er misschien in....
Ik kan natuurlijk wat 'koppiesoep' zei het gewoon proberen......wie weet
Hap, hap...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Die kut kaboutuh heeft weer gezopen en probeert weer zijn wil op te leggen![]()
![]()
![]()
Nou.............quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:10 schreef EdAtTheBar het volgende:
[..]
Beste dgk_fan,
Ik wil graag weten wat jij zo geweldig vind aan Dennis BEHALVE dat hij zogenaamde heel knap is! Ik zie namelijk niets leuks aan hem. Hij voegt totaal niets toe aan het spel..
ho, ho.. ze liggen saampies in de chill met leuke spaanse muziek op.... niets aan het handjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Die kut kaboutuh heeft weer gezopen en probeert weer zijn wil op te leggen![]()
![]()
![]()
Ah joh, scheelt weer benzine voor je brommertquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Hou jij het voor me in de gaten Dees?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, ho.. ze liggen saampies in de chill met leuke spaanse muziek op.... niets aan het handje
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou.............
dat knappe valt iedereen natuurlijk gelijk op. Maar verder vind ik hem leuk, ondeugend,
betrouwbaar, sexy, open, avontuurlijk, knuffelig, schattig, sociaal betrokken,
opwindend, behulpzaam, enthousiast, emotionaal, aardig, grappig, slim,
spontaan, lief, vrolijk, innemend en attent.
Ik hoor net B zeggen dat Naad in dr eentje in de chill zit..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, ho.. ze liggen saampies in de chill met leuke spaanse muziek op.... niets aan het handje
werd ook wel weer eens tijd ook
Daarover gesproken (OFFTOPIC sorry !!!): Ik ging vanmiddag een nieuw bougiekabeltje halenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ah joh, scheelt weer benzine voor je brommert
En ze eindigde met het stoppen met een school voor moeilijke kinders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef F04 het volgende:
WTF Domme Amanda deed havo.
Tuurlijk.... hou ik je op de hoogtequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou jij het voor me in de gaten Dees?![]()
Met jouw looks moet liften toch vlot lukken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarover gesproken (OFFTOPIC sorry !!!): Ik ging vanmiddag een nieuw bougiekabeltje halen
(hij start heel slecht de laatste tijd en ik dacht dat het daaraan lag) maar volgens de fietsenmaker is
mijn brommer 'economisch totalloss'(dus dat repareren duurder is dan mijn brommer nog waard is)...
Dus ik moet zowiezo met de trein naar Eemnes als ze me zouden selecteren.....
Ik ben al als de dood om in vrouwenkleren in een trein te gaan zitten, LAAT STAAN dat ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Met jouw looks moet liften toch vlot lukken...![]()
Ik blijf het een wonder vinden dat hij een HBO-opleiding afgerond heeft..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Dark het volgende:
Brian - Ik kan met mijn opleiding alle kanten op, dingen bewerkstelligen, ik kan voor alle multinationals werken, reizen, advies geven, denktank, ik ben goed in het bedenken van dingen.
Snel zomerzegels plakken bij Albert Heijn heb je voor een tientje een treinkaartje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarover gesproken (OFFTOPIC sorry !!!): Ik ging vanmiddag een nieuw bougiekabeltje halen
(hij start heel slecht de laatste tijd en ik dacht dat het daaraan lag) maar volgens de fietsenmaker is
mijn brommer 'economisch totalloss'(dus dat repareren duurder is dan mijn brommer nog waard is)...
Dus ik moet zowiezo met de trein naar Eemnes als ze me zouden selecteren.....
Daar heeft hij vast over gelogen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het een wonder vinden dat hij een HBO-opleiding afgerond heeft..![]()
Wat gebeurt er, wat gebeurt er?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Kailany het volgende:
D en N allarm!!
Gewoon 90-60-90 opgevenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef dgk_fan het volgende:
Okee, ik probeer het gewoon
Nou zit ik die mail van Tien nog effe door te lezen, ik moet ook mijn maten geven.
Hoe meet je dat ? Ik weet alleen mijn lengte.....![]()
Ja, dat is gebleken, de afstandsbediening voor de verwarming verbergen, en iets met krultangen, tel op dus zijn vermogen tot bedenksels............quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Dark het volgende:
Brian - Ik kan met mijn opleiding alle kanten op, dingen bewerkstelligen, ik kan voor alle multinationals werken, reizen, advies geven, denktank, ik ben goed in het bedenken van dingen.
kijk hier eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef dgk_fan het volgende:
Nou zit ik die mail van Tien nog effe door te lezen, ik moet ook mijn maten geven.
BSOL is de expert hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Ziet doggy style onder de dekens er anders uit dan anaal neuken??
[afbeelding]
Daar heeft ze een blauwe maandag op gezeten en zag waarschijnlijk alleen de binnenkant van de toiletten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef F04 het volgende:
WTF Domme Amanda deed havo.
zie de cap net boven jou berichtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat gebeurt er, wat gebeurt er?![]()
En vervolgens een broep geleerd in de toiletten waar ze wèl goed in is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar heeft ze een blauwe maandag op gezeten en zag waarschijnlijk alleen de binnenkant van de toiletten.![]()
En vervolgens een beroep geleerd in de toiletten waar ze wèl goed in is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar heeft ze een blauwe maandag op gezeten en zag waarschijnlijk alleen de binnenkant van de toiletten.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Py het volgende:
Ik hoop dat ze de tangenactie van vanmiddag met zo'n Laurel en Hardy muziekje gaan uitzenden
Vergeet die maten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef dgk_fan het volgende:
Ik wil het wel eerlijk opgeven, zodat ze geen argwaan krijgen als ik binnenstap.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Gewoon 90-60-90 opgeven
Borst-taille-billen
Okee duidelijk...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef Kailany het volgende:
kijk hier eens![]()
http://mince.nl/index.php?id=80
Een kuiltje in zijn wangen mag ook helpenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:33 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Vergeet die maten.Gewoon zeggen dat je een lekkere kont hebt, dikke tieten en een wespe taille. Wat je lengte betreft, niet iets onder de 1.75 invullen.
En misschien helpt het als je zegt dat je een onwijs lekker wijf bent en dat iedereen in jouw omgeving dat bevestigd, zelfs je broertje van 17.
![]()
Brian is in zijn auto gerendquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:35 schreef mootie het volgende:
Vertel eens door Brian........... saaie verteller!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En vervolgens een beroep geleerd in de toiletten waar ze wèl goed in is...![]()
En zn Sony Ericson of een steen gezet en het gefilmd!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Brian is in zijn auto gerend![]()
hem in de achteruit gedaan en volledig rondjes gaan draaien.
Oh dat alarm.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Kailany het volgende:
[..]
zie de cap net boven jou bericht![]()
![]()
ow hieronder ook zie ik
Geniet Mannie wel?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:39 schreef mootie het volgende:
[..]
En zn Sony Ericson of een steen gezet en het gefilmd!!!
Hij kan als vervanger van Natas gaan vertellen voor de kindjes van Nederland, dan slapen ze zo.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt een meeeeega saai verhaal, super langdradig, alsof het heel interessant is. Rondjes draaien in de sneeuw brother! Opgenomen met mn telefoon!
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:40 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Oh dat alarm.Ik had op iets anders gehoopt. Iets met sjaaltjes en geen lucht krijgen.
![]()
Ze vindt het reuzespannend, terwijl er eigenlijk niks spannends aan is.quote:
Hij was bang dat hij herkend werd voor iets anders waarschijnlijkquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Hoezo was hij bang voor de politie, hij was gewoon rondjes aan het draaien op een bedrijventerrein...
Ik probeerde er 5 minuten geleden mijn aandacht op te vestigen ivm de andere 2 streams (DENNADA) maar helaas...er is niets blijven hangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:38 schreef mootie het volgende:
Brian vertelt een meeeeega saai verhaal, super langdradig, alsof het heel interessant is. Rondjes draaien in de sneeuw brother! Opgenomen met mn telefoon!
Hij had een bmw, toen was hij moe, wilde gaan slapen bij een benzinepomp, was er een man met een mercedes die een heel groot pakket in zn achterbak had, Brian dacht een lijk, toen was hij weer wakker, reed naar Almere, daar was het zooooooooooo mooi, toen ging hij rondjes draaien in de sneeuw, filmde zichzelf, er reed politie langs, Brian ging toen de politie ontlopen, naar huis toe, onder dekentje op de bank tv kijken.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:41 schreef yellowfirst het volgende:
Kan iemand een samenvatting geven van dit super interessante verhaal van Brian?( ik ben de clou kwijt )
![]()
Menselijk..dus verwijt jezelf niets................quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:42 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik probeerde er 5 minuten geleden mijn aandacht op te vestigen ivm de andere 2 streams (DENNADA) maar helaas...er is niets blijven hangen.![]()
Ja is 1 van de 7 schoonheden hé dus is altijd goed. Maar geen kuiltje in de kin, dat kan niet bij een vrouw.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:36 schreef Prospera het volgende:
[..]
Een kuiltje in zijn wangen mag ook helpen![]()
ging het er niet over dat ie stoned rondreed als een gek...... (weet niet hoor, misschien verkeerd begrepen, heb niet met mn volle aandacht zitten luisterenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:40 schreef mootie het volgende:
Hoezo was hij bang voor de politie, hij was gewoon rondjes aan het draaien op een bedrijventerrein...
Nu is het mij duidelijk!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had een bmw, toen was hij moe, wilde gaan slapen bij een benzinepomp, was er een man met een mercedes die een heel groot pakket in zn achterbak had, Brian dacht een lijk, toen was hij weer wakker, reed naar Almere, daar was het zooooooooooo mooi, toen ging hij rondjes draaien in de sneeuw, filmde zichzelf, er reed politie langs, Brian ging toen de politie ontlopen, naar huis toe, onder dekentje op de bank tv kijken.
Bang Wooooooo tsjoeeeeef wheeeeeeee!
Ik heb alleen kuiltjes in mijn bovenbenen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:44 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ja is 1 van de 7 schoonheden hé dus is altijd goed. Maar geen kuiltje in de kin, dat kan niet bij een vrouw.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had een bmw, toen was hij moe, wilde gaan slapen bij een benzinepomp, was er een man met een mercedes die een heel groot pakket in zn achterbak had, Brian dacht een lijk, toen was hij weer wakker, reed naar Almere, daar was het zooooooooooo mooi, toen ging hij rondjes draaien in de sneeuw, filmde zichzelf, er reed politie langs, Brian ging toen de politie ontlopen, naar huis toe, onder dekentje op de bank tv kijken.
Hij was gewoon moe, en wat aan het crossen op een bedrijventerreinquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:45 schreef Kailany het volgende:
[..]
ging het er niet over dat ie stoned rondreed als een gek...... (weet niet hoor, misschien verkeerd begrepen, heb niet met mn volle aandacht zitten luisteren)
Nee, doe ik ook niet. Ik geef die saaie slager hier de schuld. Wat een slaapverwekkende vent.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:44 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Menselijk..dus verwijt jezelf niets................![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:43 schreef mootie het volgende:
[..]
Maakt niet uit joh, je verschijnt toch niet gelijk in onderbroek.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:46 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik heb alleen kuiltjes in mijn bovenbenen....
Ik heb het mailtje net beantwoord met een echte foto met lippenstift op, en mijn echte maten.
Ik laat het jullie weten zodra ik antwoord krijg......
Omdat we zo'n mooie inkijk tussen de tetten hebbenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet waarom er twee streams op een lezende Nadia moeten staan![]()
Moet kunnen...........quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:50 schreef Prospera het volgende:
Ahh, ik dacht dat dit haar jurkje was
[afbeelding]
D zou volgens mij wat drinken gaan halen en dan weer terugkomen, N had ondertussen haar broek alvast uitgetrokken en zat daar in dr string.... D blijft te lang weg, dus maar een rokje aan en kijken waar die blijft..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
Het is 10 voor 2, Nadia doet even een ander rokje aan.
Is al wegquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:49 schreef mootie het volgende:
[..]
Omdat we zo'n mooie inkijk tussen de tetten hebben![]()
De febo wil niet dat de streamers ook maar 1 seconde moeten missen van de geweldige sex die gepland staat voor hen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:48 schreef Sug4r het volgende:
Ik snap niet waarom er twee streams op een lezende Nadia moeten staan![]()
Volgens mij zijn zij de streamers een beetje zat. Ze doen het voor zichzelf.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De febo wil niet dat de streamers ook maar 1 seconde moeten missen van de geweldige sex die gepland staat voor hen.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:51 schreef FdW het volgende:
Nu op 2...
Een vandaag: Sex in de TBS kliniek!
DGK wordt niet specifiek genoemd..
B: straks komen we buiten en dan gaat het misschien fout of het gaat misquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:53 schreef mootie het volgende:
Brian zegt nu eigenlijk dat het na de kooi niks meer is tussen hem en Amanda.
Moeten ze maar geen camera's in het huis hangen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:53 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Volgens mij zijn zij de streamers een beetje zat. Ze doen het voor zichzelf.![]()
Hij had het al over de tijd dat Amanda straks weer vrijgezel is en wat ze dan allemaal kan leren.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef Kailany het volgende:
[..]
B: straks komen we buiten en dan gaat het misschien fout of het gaat mis![]()
Laat me raden, het antwoord van del is "Ooh, okeeee".quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:54 schreef Kailany het volgende:
[..]
B: straks komen we buiten en dan gaat het misschien fout of het gaat mis![]()
En ze heeft het niet eens door wat hij zegt waarschijnlijk.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:56 schreef mootie het volgende:
[..]
Hij had het al over de tijd dat Amanda straks weer vrijgezel is en wat ze dan allemaal kan leren.
![]()
Mannie leeft bij de dag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
En ze heeft het niet eens door wat hij zegt waarschijnlijk.
OK, tis veilig nu, Disana al een tijd niet meer gezien.quote:
De òorzaak kennelijk van zijn huidige gedrag......quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:01 schreef F04 het volgende:
Brian heeft op zijn 12e seks gehad met een meisje van 16.
Jong geleerd oud gedaan.
Ze liet ook midden in de tuin haar tieten zien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:03 schreef Sug4r het volgende:
[..]
met Joyce..en zij had condooms gekocht
En hij zorgde dat ze klaarkwam. Hoe dat moest had hij op video gezien.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:03 schreef F04 het volgende:
[..]
Ze liet ook midden in de tuin haar tieten zien.
Wat zij hij nou? Korea?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:05 schreef Meganog het volgende:
[..]
En hij zorgde dat ze klaarkwam. Hoe dat moest had hij op video gezien.
Met zender aan haar stringquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 02:06 schreef mootie het volgende:
Nadia heeft voor het rondparaderen in de slaapkamer haar rokje maar weer uitgetrokken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |