Daar heeft hij vast over gelogen.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik blijf het een wonder vinden dat hij een HBO-opleiding afgerond heeft..![]()
Wat gebeurt er, wat gebeurt er?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:23 schreef Kailany het volgende:
D en N allarm!!
Gewoon 90-60-90 opgevenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef dgk_fan het volgende:
Okee, ik probeer het gewoon
Nou zit ik die mail van Tien nog effe door te lezen, ik moet ook mijn maten geven.
Hoe meet je dat ? Ik weet alleen mijn lengte.....![]()
Ja, dat is gebleken, de afstandsbediening voor de verwarming verbergen, en iets met krultangen, tel op dus zijn vermogen tot bedenksels............quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Dark het volgende:
Brian - Ik kan met mijn opleiding alle kanten op, dingen bewerkstelligen, ik kan voor alle multinationals werken, reizen, advies geven, denktank, ik ben goed in het bedenken van dingen.
kijk hier eensquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef dgk_fan het volgende:
Nou zit ik die mail van Tien nog effe door te lezen, ik moet ook mijn maten geven.
BSOL is de expert hier.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:26 schreef Prospera het volgende:
Ziet doggy style onder de dekens er anders uit dan anaal neuken??
[afbeelding]
Daar heeft ze een blauwe maandag op gezeten en zag waarschijnlijk alleen de binnenkant van de toiletten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef F04 het volgende:
WTF Domme Amanda deed havo.
zie de cap net boven jou berichtquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Wat gebeurt er, wat gebeurt er?![]()
En vervolgens een broep geleerd in de toiletten waar ze wèl goed in is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar heeft ze een blauwe maandag op gezeten en zag waarschijnlijk alleen de binnenkant van de toiletten.![]()
En vervolgens een beroep geleerd in de toiletten waar ze wèl goed in is...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:29 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Daar heeft ze een blauwe maandag op gezeten en zag waarschijnlijk alleen de binnenkant van de toiletten.![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:30 schreef Py het volgende:
Ik hoop dat ze de tangenactie van vanmiddag met zo'n Laurel en Hardy muziekje gaan uitzenden
Vergeet die maten.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:25 schreef dgk_fan het volgende:
Ik wil het wel eerlijk opgeven, zodat ze geen argwaan krijgen als ik binnenstap.....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:27 schreef mootie het volgende:
Gewoon 90-60-90 opgeven
Borst-taille-billen
Okee duidelijk...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:28 schreef Kailany het volgende:
kijk hier eens![]()
http://mince.nl/index.php?id=80
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |