Er is niet veel te zien nu, ze hangen op de bank en je hoort de geluiden van Saw III ( het moment van de varkensstront volgens mij)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Het is echt niet om aan te zien en hier betaal je dan voor![]()
Ik ben geen VOL-ler en ook geen FOK-er en ook geen NOWliver lol ik zit op verschillende fora laten we het daar maar op houdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:49 schreef Aylinxa het volgende:
[quote]Op vrijdag 10 augustus 2007 22:46 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Hey Aylinxa alles goed??![]()
[/quote
Heywas jij ook niet een Vol-ler??]
Zeker al een uur nuquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:53 schreef F04 het volgende:
Ik heb hier enorm veel last van buffers .:r
Ah! okéquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ben geen VOL-ler en ook geen FOK-er en ook geen NOWliver lol ik zit op verschillende fora laten we het daar maar op houdenik had een ban die inmiddels weer is opgeheven omdat ik wat te negatief was over die kabouter denk ik bij VOL want eerlijk is eerlijk het is daar een grote Huub-Lieke clan toch
![]()
Van de geluiden alleen al word ik al misselijkquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:54 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ga ff een senseootjee klaarstomen. Kutfilm![]()
hier ook...begon een half uurtje geledenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:53 schreef F04 het volgende:
Ik heb hier enorm veel last van buffers .:r
WTF ScofieldM. Jij bent wel een Fokker en jouw aanwezigheid wordt hier ook op prijs gesteld vanwege wat tegengas. Kom uit de kast en geef toe dat je een fokker bent.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik ben geen VOL-ler en ook geen FOK-er en ook geen NOWliver lol ik zit op verschillende fora laten we het daar maar op houdenik had een ban die inmiddels weer is opgeheven omdat ik wat te negatief was over die kabouter denk ik bij VOL want eerlijk is eerlijk het is daar een grote Huub-Lieke clan toch
![]()
Ach , Hier ben je toch een beetje thuis?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
![]()
Wie is dat ? HidiHo ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:57 schreef F04 het volgende:
Wil iemand even bellen naar deze streamhoster, en melden dat de streams weer bufferen?
0318504309
dat heb ik nou ook,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:58 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Van de geluiden alleen al word ik al misselijk![]()
Hi Cloontjequote:
Bedankt voor de link maar helaas...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:56 schreef F04 het volgende:
http://rdr.talpa.tv/asxgen.php?id=26298&format=3
Nee, CMV. Een groot bedrijf die de streams host.quote:
Ja, idd gezien (tenminste hier gelezen want streams heb ik niet meer genomen) ik ken hem niet..Jij?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:47 schreef Sug4r het volgende:
[..]
HoiHeb je ook gezien dat er nu een kapper in de Kooi is, uit ons stadje?
Ik vind sommige mensen daar doodeng met hun gedrag,quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
had een ban die inmiddels weer is opgeheven omdat ik wat te negatief was over die kabouter denk ik bij VOL want eerlijk is eerlijk het is daar een grote Huub-Lieke clan toch![]()
Ah, ok.... Wat zeggen ze ?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:00 schreef F04 het volgende:
[..]
Nee, CMV. Een groot bedrijf die de streams host.
Altijd leuk om te horen maar dat geldt niet voor iedereen helaas maar ja dat zul je altijd houdenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
WTF ScofieldM. Jij bent wel een Fokker en jouw aanwezigheid wordt hier ook op prijs gesteld vanwege wat tegengas. Kom uit de kast en geef toe dat je een fokker bent.![]()
Een beetjequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Ach , Hier ben je toch een beetje thuis?![]()
De vorige keer toen ik een paar dagen buffers had, moest ik eerst naar Talpa bellen, maar die verwees me weer naar dat bedrijf.quote:
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik vind sommige mensen daar doodeng met hun gedrag,
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef Nostalgist het volgende:
Buitenopnamen op S3.....
We zijn er erg trots op dat een broer van een bewoner hier post.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
Brain was grappig he vannacht met H&J, zie filmpje op tien....echt lachen over Nadia. Al gezien?quote:
Ja ik ken hem wel, hij heeft wel een leuke salon een beetje huiskamerachtig. Zijn hond loopt ook daar rond en hij draait lekkere muziek en is wel een goede kapper hoor.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:01 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, idd gezien (tenminste hier gelezen want streams heb ik niet meer genomen) ik ken hem niet..Jij?
Goed zo.quote:
Waar zit hij dan met zijn kapsalon?quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:06 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Ja ik ken hem wel, hij heeft wel een leuke salon een beetje huiskamerachtig. Zijn hond loopt ook daar rond en hij draait lekkere muziek en is wel een goede kapper hoor.
Hij houdt zich alleen niet aan de tijd. Er werkte daar een meisje en die is naar een ander gegaan in de stad en daar ga ik nu naartoe.
hoho, geen bewoner (das zoo BB) maar miljonair...quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:06 schreef bunnyma het volgende:
[..]
We zijn er erg trots op dat een broer van een bewoner hier post.![]()
Ik blijf ze constant bewoner noemen want ik zie echt niet miljonairs in deze bewoners.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:08 schreef SIRA het volgende:
[..]
hoho, geen bewonder (das zoo BB) maar miljonair...![]()
quote:
Hoop op drie nieuwe miljonairs.Gewoon zeggen dat het nu te saai word om tv te maken en als dank voor het bankhangen krijgen jullie er weer drie bij.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:06 schreef Nostalgist het volgende:
Poort nu in beeld...... Verrassing ?
Ja dat was mooi. Ik kon het wel waarderenquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:08 schreef ScofieldM het volgende:
Ik heb vanmiddag trouwens wel gelachen, Brian met die tangen om z'n nek en die dames in alle staten![]()
Op de Bredaseweg vlak bij Leenders.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:08 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Waar zit hij dan met zijn kapsalon?
Oud BB bloed ? Bart, Ruud, Joost ??? Die konden heerlijk bankhangen .....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:11 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Hoop op drie nieuwe miljonairs.Gewoon zeggen dat het nu te saai word om tv te maken en als dank voor het bankhangen krijgen jullie er weer drie bij.
hoi, over thuis gesproken:quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 22:59 schreef itsme het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |