ho, ho.. ze liggen saampies in de chill met leuke spaanse muziek op.... niets aan het handjequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:09 schreef FdW het volgende:
[..]
Die kut kaboutuh heeft weer gezopen en probeert weer zijn wil op te leggen![]()
![]()
![]()
Ah joh, scheelt weer benzine voor je brommertquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:59 schreef dgk_fan het volgende:
Hallo vriendjes en vriendinnetjes !
Ben weer terugSlecht nieuws: was vanmiddag bij mijn zus (om wat jurken
te passen) maar volgens mijn zus val ik al in de eerste minuut door de mand.
De redaktie zou me direct als man identificeren, al deed ik 10 lagen makeup op.
Dus de Dennisdate gaat helaas niet door.....
Hou jij het voor me in de gaten Dees?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, ho.. ze liggen saampies in de chill met leuke spaanse muziek op.... niets aan het handje
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:13 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nou.............
dat knappe valt iedereen natuurlijk gelijk op. Maar verder vind ik hem leuk, ondeugend,
betrouwbaar, sexy, open, avontuurlijk, knuffelig, schattig, sociaal betrokken,
opwindend, behulpzaam, enthousiast, emotionaal, aardig, grappig, slim,
spontaan, lief, vrolijk, innemend en attent.
Ik hoor net B zeggen dat Naad in dr eentje in de chill zit..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:14 schreef Desii het volgende:
[..]
ho, ho.. ze liggen saampies in de chill met leuke spaanse muziek op.... niets aan het handje
werd ook wel weer eens tijd ook
Daarover gesproken (OFFTOPIC sorry !!!): Ik ging vanmiddag een nieuw bougiekabeltje halenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Ah joh, scheelt weer benzine voor je brommert
En ze eindigde met het stoppen met een school voor moeilijke kinders.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:16 schreef F04 het volgende:
WTF Domme Amanda deed havo.
Tuurlijk.... hou ik je op de hoogtequote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:15 schreef FdW het volgende:
[..]
Hou jij het voor me in de gaten Dees?![]()
Met jouw looks moet liften toch vlot lukken...quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarover gesproken (OFFTOPIC sorry !!!): Ik ging vanmiddag een nieuw bougiekabeltje halen
(hij start heel slecht de laatste tijd en ik dacht dat het daaraan lag) maar volgens de fietsenmaker is
mijn brommer 'economisch totalloss'(dus dat repareren duurder is dan mijn brommer nog waard is)...
Dus ik moet zowiezo met de trein naar Eemnes als ze me zouden selecteren.....
Ik ben al als de dood om in vrouwenkleren in een trein te gaan zitten, LAAT STAAN dat ikquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:18 schreef FdW het volgende:
[..]
Met jouw looks moet liften toch vlot lukken...![]()
Ik blijf het een wonder vinden dat hij een HBO-opleiding afgerond heeft..quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:21 schreef Dark het volgende:
Brian - Ik kan met mijn opleiding alle kanten op, dingen bewerkstelligen, ik kan voor alle multinationals werken, reizen, advies geven, denktank, ik ben goed in het bedenken van dingen.
Snel zomerzegels plakken bij Albert Heijn heb je voor een tientje een treinkaartje.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 01:17 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Daarover gesproken (OFFTOPIC sorry !!!): Ik ging vanmiddag een nieuw bougiekabeltje halen
(hij start heel slecht de laatste tijd en ik dacht dat het daaraan lag) maar volgens de fietsenmaker is
mijn brommer 'economisch totalloss'(dus dat repareren duurder is dan mijn brommer nog waard is)...
Dus ik moet zowiezo met de trein naar Eemnes als ze me zouden selecteren.....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |