Zal Jaap vanavond gezellig naast denise en het "hijgend hert der jacht ontkomen" gaan liggen?quote:
Jaap zit anders Huub nu ontzettend af te zeiken.. het lijkt of hij meer moeilte heeft met Huub dan Brian.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:25 schreef yellowfirst het volgende:
Jaap heeft gelukkig nog steeds oud zeer naar Brian toe..![]()
pffff.. dacht al....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:27 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Nee dat is stemmen wie er op de stoel komt.
Klopt ja, maar Jaap switcht zo vaak over van de ene naar de andere...krijg er geen hoogte meer vanquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zit anders Huub nu ontzettend af te zeiken.. het lijkt of hij meer moeilte heeft met Huub dan Brian.
Dank je.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:27 schreef Prospera het volgende:
[..]
Gezellig al die nieuwelingen, welkom PMY![]()
![]()
Logisch, Jaap en Huub zijn de 2 meest onbetrouwbaren van het spul. Bang voor elkaar.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
[..]
Jaap zit anders Huub nu ontzettend af te zeiken.. het lijkt of hij meer moeilte heeft met Huub dan Brian.
Jaap heeft dikke moeite met Huub's ego.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:29 schreef Clank het volgende:
[..]
maar ook dat dennis niks durftquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:35 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft dikke moeite met Huub's ego.
Jaap lult nou zo dom.Bij Huub en Lieke was hij ook met zijn drieen.Zelfde als Dennis en Nadia toch.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:33 schreef farceman het volgende:
Denk dat als jaap eens een beetje slim zou zijn , dat hij ook voor zijn verdere carriere ver weg van Nix blijft.
Samen met Dennis is hij echt niet leuk of grappig en verneukt hij echt zijn kans op en carriere als komiek
Ook dan stemt ze Huub niet weg, anders is ze zelf de volgende.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:27 schreef Clank het volgende:
Jaap bedenkt dat ze Huub op de stoel moeten gaan zetten. Even een half uurtje Huub bashen.
Héél gevaarlijk!! Want wat als de 'relatie' van Huub en Lieke dan ff in een dipje zit ofzo....
Wat is dat de nachtploegquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:31 schreef Py het volgende:
[..]
Dank je.![]()
Ben jij er 1 van de nachtploeg?![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:23 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Ik ken die film niet maar het klinkt als een griezelfilm.![]()
Wie niet?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:35 schreef Py het volgende:
[..]
Jaap heeft dikke moeite met Huub's ego.
Jaap waait ook maar met alle winden mee.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef rooie3 het volgende:
Nee he we gaan weer Huub en Lieke bashen.Japio wil Huub op de stoel.
eenschquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:36 schreef Clank het volgende:
Jaap speelt zo vaak een 'rol' dat ik absoluut geen idee meer heb wat hij nu meent of niet.
Wat ik zie is dat Jaap lol heeft met Huub en Lieke en inkakt bij Dennis... maar Jaap gaat het om het geld en wat hij er aan over kan houden.. het gaat Jaap ws niet om de lol maar een loopjongen als Dennis is handiger ??
Als het om Huub en Lieke gaat dan is denise de expert.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:32 schreef Desii het volgende:
Volgens Nix maken Huub en Lieke express ruzie, zodat wij streamers hun blijven volgen.
Nou Nix... daar geloof ik helemaal niets van
Jaap heeft hetzelfde luchtkastelen probleem als Natasia had in de kooi. Uitkomst nul.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:39 schreef farceman het volgende:
Denk dat als Jaap echt iets wilt in carriere als komiek, dat hij dan echt wat meer stelling moet nemen tegen Nix en een aangever als huub en Lieke moet hebben.
Zoalas hij nu doet met Huub en Dennis zal hem niks opleveren en zorgt dat nieman dhem echt leuk vind of vertrouwd
Hoi, welkom terug... leuk gehadquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Zo ben weer terug van midweekje ertussen uit, maarre niets gemist dus merk ik al!!!
euhquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:37 schreef Prospera het volgende:
[..]
Wat is dat de nachtploeg![]()
Ik post hier af en toe, maar niet zo vaak als jij natuurlijk![]()
Natuurlijk, je hoeft je niet te verdedigen hoor.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:42 schreef Py het volgende:
[..]
euh![]()
Ben hier vandaag voor t eerst![]()
Ik lurkte al wel een tijd en in de cossen werd wel eens gesproken over de nachrploeg die succes werd gewenst.
that's all
Welkom terugquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:38 schreef petraa het volgende:
Zo ben weer terug van midweekje ertussen uit, maarre niets gemist dus merk ik al!!!
De foto had je me mogen besparen.quote:
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
De foto had je me mogen besparen.Ik geloof je op je woord hoor.
![]()
Ok, ik heb me mezelf voorgesteld.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:45 schreef Prospera het volgende:
[..]
Natuurlijk, je hoeft je niet te verdedigen hoor.
Stel je je eens voor, dat is wel zo netjes.
En als het aan mij ligt ook!!!quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:49 schreef Desii het volgende:
Nix gaat nergens heen, hij blijft nog wel zitten (volgens eigen zeggen)
Nou als 't aan mij ligt, krijgt tie een enorme toneelhaak![]()
Ach het is maar een klein mannetje, ik denk dat ie een ENORME toneelhaak niet overleeft.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:49 schreef Desii het volgende:
Nix gaat nergens heen, hij blijft nog wel zitten (volgens eigen zeggen)
Nou als 't aan mij ligt, krijgt tie een enorme toneelhaak![]()
Het is maar te hopen dat Jaap dan niet zo eindigt als zijn broer.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:50 schreef yellowfirst het volgende:
John Candy..zijn broer!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |