Volgens mij loopt hij nu ietwat te chagrijnen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef rooie3 het volgende:
Is Huub net achter geweest.
George Lazenby (of zo)quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:53 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
niet die ander met 1 film
ik kan uiteraard niet op z n naam komen![]()
Slager, een onsje palingworst graag.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
Mama Netty zal wel trots op haar zoon zijn met zijn C1000 slagershoedje op...........![]()
Hij mag niet meer zuipen....quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:17 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Volgens mij loopt hij nu ietwat te chagrijnen....
die paling zit in z n broek volgens mij als ik em zo zie bewegenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:18 schreef wolferl het volgende:
[..]
Slager, een onsje palingworst graag.
Ik heb streams maar ben aan het afkickenquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:16 schreef Casshern het volgende:
Brian probeert duidelijk indruk te maken op de dames met zijn 'dans-moves'....
nou wees blij dat je DIT nu niet hoeft aan te zienquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:19 schreef kissa het volgende:
[..]
Ik heb streams maar ben aan het afkicken![]()
Geen idee.
Vast welquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:14 schreef yellowfirst het volgende:
Mama Netty zal wel trots op haar zoon zijn met zijn C1000 slagershoedje op...........![]()
quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:20 schreef Casshern het volgende:
[..]
nou wees blij dat je DIT nu niet hoeft aan te zien
Ik ken die film niet maar het klinkt als een griezelfilm.quote:
En Huub laat haar gaan?quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:25 schreef Casshern het volgende:
dennix zegt tegen jaap dat hij een ontslagronde voor lieke gaat aanvragen
Gezellig al die nieuwelingen, welkom PMYquote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:05 schreef Py het volgende:
Dat is gelijk beter. A+B zijn eigenlijk best leuk bezig saampjes. Ze doen echt even hun best voor elkaar.
En alles beter dan D+N klef in de buurt van een bed en juiste cameraposities
Ik fleur weer helemaal op![]()
Nee dat is stemmen wie er op de stoel komt.quote:Op zaterdag 11 augustus 2007 00:26 schreef Giggio het volgende:
Wat the F*ck... geen stemming meer dat ze allemaal moeten voorstemmen?
is meerderheid voldoende?
Dan is DGK zo finito!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |