quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Nou Ik ga maar naar bed. Normaal zeg ik geen gedag maar het is nu zo saai. kan wel voor een keer.![]()
Straks weer het geneuk.![]()
Dat heb ik nu ook wel gezien (en gehoord)![]()
Moet je de foto verkleinen.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef farscapevr6 het volgende:
ff ot omdat er in de kooi niets te doen is
ik wil een fotoboek aanmaken hier maar fok zegt telkens dat t bestand te groot is
wie gaat me helpen??
Trustequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Nou Ik ga maar naar bed. Normaal zeg ik geen gedag maar het is nu zo saai. kan wel voor een keer.![]()
quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Ja, ik vond dat ook. En ik vond het geheel zo leuk dat ik er zelfs een update van heb gemaakt. Eindelijk eens een mooie vertoning van Brian.quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
@ScofieldM
Toch vind ik het jammer dat ze de tangen niet buiten bereik hebben kunnen houden. Die kutjes zien er zoveel leuker uit met krullen.
neuksequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Slaap lekker itsmequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:26 schreef itsme het volgende:
Slaap lekkerquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hou het ook even voor gezien. Wakker vanaf vier uur hedenmorgen eist toch zijn tol.
Truste Fok!
![]()
mazzel ruudmensquote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
Ik hou het ook even voor gezien. Wakker vanaf vier uur hedenmorgen eist toch zijn tol.
Truste Fok!
![]()
lukt nie, lamaar voor ik weer gek wordt hier hehehequote:Op vrijdag 10 augustus 2007 23:28 schreef blomst het volgende:
[..]
Moet je de foto verkleinen.
http://www.photo-freeware.net/bdsizer.php
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |