Insgelijksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef T-lex het volgende:
Heel goed bezig!![]()
@ScofieldM..goeie middag!![]()
straks, morgen, 100% etcquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Echt cossen vol met dit pauper gewauwel heb 3 uur zitten lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Casshern het volgende:
amanda: ik voel me helemaal niet zo lekker
nadia: ik heb dat ook!
ja hehe! 100%quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Alleen jij kan zo'n stompzinnig antwoord bedenkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
hey, HET voelt zich aangesproken, en begint te scghelden
Je slaat zeker ook vrouwen![]()
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef DrsH het volgende:
En de kindersex gaat er ook weer op los![]()
![]()
Zo zoende ik toen ik twaalf was
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gesproken, leg dat die paar nobrainers nog even uit en dan met name het 'lichtje'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Ach een ieder krijgt wat hem/haar toekomtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitig![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Erg he, maar het schijnt te scorenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Zet ik mijn streams weer aan , lrijg je weer nadanixsex. Krijgen we dit nu dag en nacht?
Ja, leuk idee, gewoon al de camera's rond dat bed een andere kant uit draaien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef farceman het volgende:
Zou de redatie oor de grap stream 1 eens kunnen wegdraaien en dan kijken hoe lang ze daar nog liggen?
Ik ga me nu ziek melden en thuis met mijn hoofd onder de dekens liggen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
we krijgen vanmiddag de primeur......bovendedekensex
amateursexquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg he, maar het schijnt te scoren![]()
Ik weet niet hoor, maar jij begon met schelden, geen wonder dat je fan bent van Brain, die begint ook altijd te schelden, en daarna te slaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Goed gesproken, leg dat die paar nobrainers nog even uit en dan met name het 'lichtje'![]()
Zou inderdaad mooi zijn als ze het dan in ieder geval voor na 22:00 ofzo houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Zet ik mijn streams weer aan , lrijg je weer nadanixsex. Krijgen we dit nu dag en nacht?
Stoephoerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij begon met schelden, geen wonder dat je fan bent van Brain, die begint ook altijd te schelden, en daarna te slaan
Wifebeater![]()
go go girl you can do itquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga me nu ziek melden en thuis met mijn hoofd onder de dekens liggen!
Datzalzeleren.
Maar eerst die verdomde deadline halen. Nog one to go...
's Nachts durven ze wel hoor, bij voorkeur minimaal 2 uur lang.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:03 schreef Haunter het volgende:
Ik krijg bij die 2 altijd het gevoel van "ooee laten we vies gaan praten, maar uiteindelijk durven we toch niet"-gevoel
en onder de dekensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
's Nachts durven ze wel hoor, bij voorkeur minimaal 2 uur lang.
Dat is in hun geval ook beter voor de kijkcijfersquote:
Beter achter het behang plakkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef StephanL het volgende:
Huub is meer entertainment, kan je nog op de achtegrond zetten.
Brian grouppie!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Beter achter het behang plakken![]()
Ja vervelend he maar laat dat groupie er maar af, wij steunen Brian dat is wat anders als huubgroupie of huub asskissers of huub loversquote:
lees jij wel eens terug wat je allemaal schrijft, begin eens met deze bladzij en kijk eens of je je kunt schamenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Beter achter het behang plakken![]()
Mooi stukjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
De tekstschrijvers van de Tiensite gaan tot het bittere einde door.
15:33 - Tips van de dames?
Huub heeft goed opgelet tijdens de afluisterpraktijken van Brian en gisteren van Jaap. Wanneer Nadia en Amanda apart gaan zitten, staat Huub achter de deur. Goede positie, want hij mist niets. Jammer voor je, Huub, dat het nu net alleen maar over vrouwendingen gaat. Alhoewel, misschien kan je juist daar nog iets van opsteken.
[afbeelding]
hahahahahaha ik heb geen enkele reden om me te schamen dus dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef mahe het volgende:
[..]
lees jij wel eens terug wat je allemaal schrijft, begin eens met deze bladzij en kijk eens of je je kunt schamen
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga je het uiteindelijk nog geloven. Om streamers te overtuigen, heb je echter wel wat meer in je mars nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Dennis, dit is wel geil. Kijk eens in de spiegel, we zijn geil.
daar was ik al bang voor toen ik las wat jij allemaal opschrijft, totaal geen zelf reflectie gelijk je grote favorietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:13 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
hahahahahaha ik heb geen enkele reden om me te schamen dus dat doe ik dan ook niet![]()
![]()
stuur ze een brief of huur een vliegtuig of stuur een taartquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
Na 4 uur weg te zijn geweest de streams maar weer ff aan en wat zie ik..Nadia en Dennis met hun tienersex...![]()
Ik wou dat er een mogelijkheid was dat die twee te weten kwamen hoe walgelijk de meeste mensen hun vinden..
ben jij ook een parabrotha dan? en aggressief met Amandelletjes en glas?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja vervelend he maar laat dat groupie er maar af, wij steunen Brian dat is wat anders als huubgroupie of huub asskissers of huub lovers![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef mahe het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor toen ik las wat jij allemaal opschrijft, totaal geen zelf reflectie gelijk je grote favoriet
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben jij ook een parabrotha dan? en aggressief met Amandelletjes en glas?
Ehm nee ben jij een huub asskisser?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben jij ook een parabrotha dan? en aggressief met Amandelletjes en glas?
Volgens de DJ's draait Brian als beste van de mensen daar en ze gingen ook het meest uit hun dak toen Brian stond te draaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Huub draait zelfs nog slechter dan Brian nu.![]()
Ik prakkizeer erover welk beeld zij van de streamers heeft. Als ze rondgekeken had voordat ze erin ging, had ze kunnen weten dat het niet allemaal kleine geile jongetjes zijn. Maar waarschijnlijk heeft ze meer de mensen (mannen) achter de camera's in gedachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga je het uiteindelijk nog geloven. Om streamers te overtuigen, heb je echter wel wat meer in je mars nodig.
Natja heeft haar bloemetjesgordijn weer aangetrokkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef mspoez het volgende:
Wat een lief jurkje heeft Amanda aan.
Maar dr haar zit stom!
Precies..dan kan ik af en toe ff weg lopen om wat anders te doen...ik luister of niet..maar Huub stoort niet...van de gluiperige stem van Brian krijg ik moordneigingen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef StephanL het volgende:
Huub is meer entertainment, kan je nog op de achtegrond zetten.
uurtje of 7?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef DrsH het volgende:
Hoe laat komen de moeder en zus eigenlijk?????
Staat idd wel leuk, nu alleen dat haar nog los...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef mspoez het volgende:
Wat een lief jurkje heeft Amanda aan.
Maar dr haar zit stom!
Grazie millequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
uurtje of 7?
Eerst komt haar moeder en daarna komt haar vriendin geloof ik.
Hij heeft het na al die weken nog steeds bij lange na niet onder die knie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Brian oefent, hangend op de bank, zijn rap.
nee kiss wel assquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ehm nee ben jij een huub asskisser?![]()
helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Lieve Fokkies... laten we niet gaan schelden en katten op elkaar..
doet er niet toe, wie er begon...... lets COS![]()
Nee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:18 schreef mahe het volgende:
[..]
stuur ze een brief of huur een vliegtuig of stuur een taart
Het is een ramp. En die Kadir komt volgens mij niet meer, en ik weet ook niet wat het doel hier nou uiteindelijk van is: plaatje of optreden? Wat het ook wordt, het wordt een rampquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij heeft het na al die weken nog steeds bij lange na niet onder die knie.
live and let livequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee kiss wel ass, maar niet die van Huub
ben helemaal "boom chicka wah wah" van Kennix...![]()
![]()
![]()
Ze is juist een kilo aangekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Kimberleyy het volgende:
Nadia is veel slanker.. of zie ik dat verkeerd??
Ja en dan wordt hij weer para maar dat is dan Amanda dr schuldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda is veel te melig, zometeen gaat ze drinken dus dat wordt weer ruzie met Brian vanavond omdat hij haar zo niet uit kan staan![]()
OMG echt?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef Katewalker het volgende:
Ik vind Amanda's haar juist wel leuk zo...alleen dat kleuterrokje staat belachelijk..
Ja dank je wel voor de moeite maar ik ben niet geinteresseerd in dat soort filmpjes dus geen interessequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef itsme het volgende:
hahahahahaha Ik heb een filmpje voor je gemaakt Scofield.![]()
Wel geinig al zeg ik het zelf
![]()
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=052102bd11bff3
Ja die gozer kan wel wat steun gebruiken.. Leefde 'ie ook niet van 'de steun'?quote:
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:37 schreef itsme het volgende:
hahahahahaha Ik heb een filmpje voor je gemaakt Scofield.![]()
Wel geinig al zeg ik het zelf
![]()
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=052102bd11bff3
nee joh. Het is gewoon grappig. Ik heb er ook een van mijzelf gemaakt.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja dank je wel voor de moeite maar ik ben niet geinteresseerd in dat soort filmpjes dus geen interesse![]()
Volgens mij zei Kadir vorige week dat hij niet meer zou komen, er zouden afspraken worden gemaakt voor de studio binnenkort om de track op te gaan nemen met zijn rapgroep.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
Brian: Volgens mij komt Kadir niet. Hij staat nog op de agenda, maar het is half vijf geweest.
Dus meneer zat alleen maar te oefenen omdat hij dacht dat de leraar kwam.
Die zou toch sowieso niet meer komen? Of alleen als Brian geen vooruitgang boekte? In any case, zou ik, was ik Brian, mijn adem niet inhouden tot Kadir door de deur komt. Of juist wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:40 schreef Disana het volgende:
Brian: Volgens mij komt Kadir niet. Hij staat nog op de agenda, maar het is half vijf geweest.
Dus meneer zat alleen maar te oefenen omdat hij dacht dat de leraar kwam.
Gewoon kijken joh..is leuk...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja dank je wel voor de moeite maar ik ben niet geinteresseerd in dat soort filmpjes dus geen interesse![]()
Ja, ze moet wel doen wat pappa Braindead zegtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda is veel te melig, zometeen gaat ze drinken dus dat wordt weer ruzie met Brian vanavond omdat hij haar zo niet uit kan staan![]()
Ik heb hem gekeken, kon een glimlach niet onderdrukken leuk gemaaktquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef itsme het volgende:
[..]
nee joh. Het is gewoon grappig. Ik heb er ook een van mijzelf gemaakt.![]()
Ergens is het wel komisch hoe mensen zichzelf zo te kijk kunnen zetten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Gadver die twee Nadia en Dennis zijn daar alleen maar gekomen voor geiligheid.Wat een toeval dat net deze twee laatste bewoners zo geil zijn.Dit verpest toch elke keer echt je streams.Of zijn er hier mensen die het wel leuk vinden.
Ik had eerst de COS gelezen, dus wist dat ze weer bezig waren, vandaar dat ik de streams nog niet aan gooi.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Gadver die twee Nadia en Dennis zijn daar alleen maar gekomen voor geiligheid.Wat een toeval dat net deze twee laatste bewoners zo geil zijn.Dit verpest toch elke keer echt je streams.Of zijn er hier mensen die het wel leuk vinden.
he gelukkigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ik heb hem gekeken, kon een glimlach niet onderdrukken leuk gemaakt![]()
Inderdaad, dat meende ik ook gehoord te hebben. Dus het gaat opgenomen worden. Wat een ellende, hij is zelfs nu nog niet tevreden over de tekst, om maar wat te noemen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Volgens mij zei Kadir vorige week dat hij niet meer zou komen, er zouden afspraken worden gemaakt voor de studio binnenkort om de track op te gaan nemen met zijn rapgroep.
haha is dat huub naast je?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:47 schreef itsme het volgende:
[..]
he gelukkig![]()
Ik heb er een van mijzelf
(maar die van jou is leuker)![]()
http://www.dancesisterdance.com/myvid/index.php?v=e07753c811c017
Dat van die vooruitgang heb ik niet meegekregen. Wel dat Kadir ontevreden was... Brian moest immers een uur per dag oefenen en Kadir hoorde elke keer meteen dat ie dat niet had gedaan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:42 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die zou toch sowieso niet meer komen? Of alleen als Brian geen vooruitgang boekte? In any case, zou ik, was ik Brian, mijn adem niet inhouden tot Kadir door de deur komt. Of juist wel.
ja geinig spul he. Ik zit nog steeds met een big smile. Jou foto leende zich er zo mooi voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
haha is dat huub naast je?
Maar het zijn leuke filmpjes![]()
Je kunt in een studio heel veel doen om geluiden te manipuleren en Kadir rapt zelf mee want hij wil zelf natuurlijk ook meeliften als het aan slaat (zal wel niet maar je weet nooit).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat meende ik ook gehoord te hebben. Dus het gaat opgenomen worden. Wat een ellende, hij is zelfs nu nog niet tevreden over de tekst, om maar wat te noemen.
I wonder whyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef itsme het volgende:
[..]
ja geinig spul he. Ik zit nog steeds met een big smile. Jou foto leende zich er zo mooi voor.![]()
Ja, en met een lange ij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Refffrein is toch met 3 effens?
steun? afmaken die stinkratquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja die gozer kan wel wat steun gebruiken.. Leefde 'ie ook niet van 'de steun'?![]()
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen..maar de redaktie is voorgelogen door de fam. van Dennis dat Dennis sexverslaafd is en Nadia vertoont wat sex betreft professionele trekjes..die twee zijn waarschijnlijk gekoppeld door de redaktie om Temptation Island, of dergelijke shitprogramma's die populair schijnen te zijn bij veel jongeren, na te doen tbv kijkcijfers...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Zit wat in. Maar met de overgang naar RTL dan wel een erg ongelukkige keuze.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:01 schreef Katewalker het volgende:
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen..maar de redaktie is voorgelogen door de fam. van Dennis dat Dennis sexverslaafd is en Nadia vertoont wat sex betreft professionele trekjes..die twee zijn waarschijnlijk gekoppeld door de redaktie om Temptation Island, of dergelijke shitprogramma's die populair schijnen te zijn bij veel jongeren, na te doen tbv kijkcijfers...
Precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Refffrein is toch met 3 effens?
Oh Blomster wat je doet doe je goehhhdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
Van http://kleinefrankie.web-log.nl/
De oxazepam song
Lala ik was weer eens boos
Lala op amannie die doosssssssss
Lala.ik zei hou je sjmoellllllllll
Maar ze snap niet wat ik bedoellllllllll
Lala
Ik vraag het keer op keerrrrrr
Maar mannie luister niet meerrrrrrrrr
Lalal dan word ik heel erg boosssssss
Ik zeg dan weer hou je kut sjmoel kleine dooossssss
Lala maar ze luisterd echt niet meerrrrr
Dat doe ze keer op keer
Lala ik strijk met me handen door mijn haar
Ik ben zeker nog niet klaarrrrr
En mannie tetterd maar door
Over de contest ,aan mijn oor
Nu word ik heel erg boossssss
Ik pak een glas en wil hem sjmijten tegen die domme doos
Maar de plasma zegt me brian niet doen
Dat kost je weer wat poennnnnnnnn
Dan loop ik maar weer weg
Als ik nog een keer vuile hoerrrrr hardop zeg.
Maar dan komt het moment
Dan word ik weer een echte vent
Lalal dan pak ik mijn gitaar
En strijk maar wat met me vingers over een snaar
Ik speel dan maar een depresief lied
Wand spelen kan ik eigenlijk niet
Lallalalalal
Beste mensen na het luisteren van dit lied
Vergeet dan zeker u oxzazepammetje niet
Nog niet helemaal zeker. De NMa moet nog toestemming geven voor de overname.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar met de overgang naar RTL dan wel een erg ongelukkige keuze.
De LMa volgens mij, Luxemburg, je weetsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker. De NMa moet nog toestemming geven voor de overname.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
De oxazepam song
Lala
Dat doe ze keer op keer
Maar dan komt het moment
Lallalalalal
Ow..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef Borga het volgende:
RELIGIE ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Ik geloof er gewoon geen hol van. "Niet doorduwen" Zo zeker. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk zoenen.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:13 schreef Disana het volgende:
Nadia heeft gisteren seks met Dennis gehad!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ronduit zielig we gaan die frankie eens een bezoekje brengen binnenkortquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
De oxazepam song
Lala
Dat doe ze keer op keer
Maar dan komt het moment
Lallalalalal
Het is wel zo, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde en zag maar kennelijk hebben ze het gedaan gisternachtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon geen hol van. "Niet doorduwen" Zo zeker. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk zoenen.
Wie vannacht keek, dacht al dat ze deze keer all the way gingen, en dat blijkt nu dus ook te kloppenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ik geloof er gewoon geen hol van. "Niet doorduwen" Zo zeker. Ze kunnen niet eens fatsoenlijk zoenen.
dat was een date, geen familie bezoekquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:17 schreef eeff het volgende:
Jaja Huub geen bezoek verknallen....
En toen met Eric dan?
hihi!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:18 schreef Disana het volgende:
[..]
Wie vannacht keek, dacht al dat ze deze keer all the way gingen, en dat blijkt nu dus ook te kloppen![]()
Lijkt mij ook, ja.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind pijpen much intiemer dan neuken, maar ach..
ze ziet er voor haar doen best leuk uit vandaagquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef Lobasca het volgende:
Lelijke hakken heeft naadloos aan.
huub nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:21 schreef Lobasca het volgende:
Ik vind pijpen much intiemer dan neuken, maar ach..
En dan? Wat doet een 'vriend' van Brian in zo'n geval??quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ronduit zielig we gaan die frankie eens een bezoekje brengen binnenkort![]()
Nou, ik vind van niet. Maar ze zijn vast verplicht om op high heels te paraderen, maar zelfs daar bestaan vele leukere modellen van. Wat een wansmaak.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:23 schreef tipsch het volgende:
[..]
ze ziet er voor haar doen best leuk uit vandaag![]()
Ja en?quote:
Leuk plan!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:27 schreef Disana het volgende:
Huub heeft een plan voor de bikini contest, hij heeft al doorgebeld dat hij erover wil praten.
Jaap en Huub als pimp verkleed. De meisjes uitnodigen die niet mee mogen doen. Contest pontificaal tegenover die van Amanda en Brian. Alles tegenspreken wat ze zeggen. Huub wil de meisjes ook graag hondenriemen omdoen, en ze daaraan meevoeren. Als het volgens achter nog kan, zou dit plan door kunnen gaan.
Terrorrrrrquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:28 schreef ScofieldM het volgende:
Gaat huub nooit lukken dat plan want de bikinicontest is van Brian en Amanda dus de redactie gaat hier nooit in mee, zeker niet omdat het dan al onder RTL management is![]()
Daarnaast weten ze dat Brian en Amanda het serieus nemen dus vergeet het maar kabouter.....weer een zeer zwak 'plan'![]()
Alleen doen ze het zeer stumperig, en Brian denkt alleen met zijn kinderarmpje..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:28 schreef ScofieldM het volgende:
Gaat huub nooit lukken dat plan want de bikinicontest is van Brian en Amanda dus de redactie gaat hier nooit in mee, zeker niet omdat het dan al onder RTL management is![]()
Daarnaast weten ze dat Brian en Amanda het serieus nemen dus vergeet het maar kabouter.....weer een zeer zwak 'plan'![]()
Hem even een lesje leren die hem heel lang zal heugenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Clank het volgende:
[..]
En dan? Wat doet een 'vriend' van Brian in zo'n geval??![]()
Ja hoor tuurlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Alleen doen ze het zeer stumperig, en Brian denkt alleen met zijn kinderarmpje..
hi gaylord, klinkt stoer. met wie ga je dan, met netty en kennie en dan met z'n drietjes op de brommer, kettingen en knuppels mee? kusjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:16 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ronduit zielig we gaan die frankie eens een bezoekje brengen binnenkort![]()
spel is afgelopenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef Clank het volgende:
Iedereen verzamelen op de bank!! zegt Lieke
voor haar doen, ziet er prima uit. ja, die naaldhakken vind ik ook erg lelijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:25 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Nou, ik vind van niet. Maar ze zijn vast verplicht om op high heels te paraderen, maar zelfs daar bestaan vele leukere modellen van. Wat een wansmaak.
De enige gay hier ben jij loser daar waren we al over uit, je schandknaapje nog uitgewoond vandaag???quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:31 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
hi gaylord, klinkt stoer. met wie ga je dan, met netty en kennie en dan met z'n drietjes op de brommer, kettingen en knuppels mee? kusje![]()
wat is het idee?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:29 schreef riri het volgende:
superidee van Huub en Jaap....
effe aardig tegen schoffie zijn, respek lollo, weet je!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je mij niet in mijn gezicht tuffen, dank u.![]()
je was niet thuis!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:33 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
De enige gay hier ben jij loser daar waren we al over uit, je schandknaapje nog uitgewoond vandaag???![]()
![]()
Later harigequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:35 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
effe aardig tegen schoffie zijn, respek lollo, weet je!
c u letert, moet weg, hoi!
Make mequote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Wil je mij niet in mijn gezicht tuffen, dank u.![]()
Ik denk dat je helemaal gelijk hebtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:34 schreef Peter6000 het volgende:
Hilarische video, vermoedelijk niet zo bedoeld: maar iedereen lacht erom.
heb em meteen als achtergrond op me pcquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Normaal gesproken plaats ik geen foto's van nix... maar dezer mocht ik jullie niet onthouden...
[afbeelding]
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:40 schreef riri het volgende:
Nadia heeft echt een skischans onder haar neus tot aan haar bovenlip....
Mooie cap.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
Normaal gesproken plaats ik geen foto's van nix... maar dezer mocht ik jullie niet onthouden...
[afbeelding]
Dat denk ik ook. Hij kan veel beter dan die Nadia krijgen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
ERRUG mooi filmpje ! Ik denk dat Dennis zakken vol aanmeldingen krijgt....
Ik heb hem over de foto van Brian heen in de toiletpot geplakt...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef farscapevr6 het volgende:
[..]
heb em meteen als achtergrond op me pc![]()
waar moet ie z n handen laten dan?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
Hij zit zwaar in de shit nu met naadloos....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:42 schreef farceman het volgende:
Alles wat Dennis kan zeggen over date is : Ik laat het op me af komen.....
Wie heeft die gast gecast?!
Hij doet niks zelf en ontloopt alles
goed idee, maar hij schijnt van plassekt te houdenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:43 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik heb hem over de foto van Brian heen in de toiletpot geplakt...
Ik doe het de 'Ron Brandsteder way'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:44 schreef blomst het volgende:
[..]
goed idee, maar hij schijnt van plassekt te houden![]()
Lekker masasie, masasie en kroelie, kroelie met Nena, we hadden geen relaasie, volgens Brian, daarom ging hij daten.quote:
OMFGquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:38 schreef akveor het volgende:
[afbeelding]
Nu er anderen bij zijn idd.... maar we weten allemaal wat voor vervelende gesprekken ons nu te wachten staan...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:46 schreef Peter6000 het volgende:
Nadia heeft Amanda ook nog als mogelijke dekking, en ze is zelf ook erg vrij in haar dategedrag (buiten de kooi), dus ze komt er wel overheen.
Ze stelt zich sportief op, nu.
Leuk plan... jammer dat het om nix draait... Tja ze moeten toch wat bij de redaktie om hem een beetje zichtbaar te maken...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:48 schreef farscapevr6 het volgende:
ze moeten een lekkere lellebel voor em laten komen als date, en dan 2 weken laten zitten, zoals in de tijdelijke bewoner ad. staat hehehe
Precies. Deja vu (Nena, Dellie)quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu er anderen bij zijn idd.... maar we weten allemaal wat voor vervelende gesprekken ons nu te wachten staan...
Vanavond in de tuin, je kan de klok er op gelijk zetten..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:50 schreef akveor het volgende:
[..]
Nu er anderen bij zijn idd.... maar we weten allemaal wat voor vervelende gesprekken ons nu te wachten staan...
TotaalnietleukzonderLiekenHuubJaapquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:48 schreef itsme het volgende:
Als hij echt iemand mag uitnodigen hoop ik op Terror Jaap.![]()
O nee die is nu Lafaard, Schijnheilige en soms leuke Jaap![]()
VeelLeukerbijHuubenLiekeJaapquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
TotaalnietleukzonderLiekenHuubJaap
Gisteravond heb ik me echt goed vermaakt, ik viel binnen toe de 3 in de schoorsteen stonden en Huub en Lieke de slappe lach kregen van Jaap, dat was echt grappig, zonder dat ik wist wat er aan de hand was.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:53 schreef akveor het volgende:
[..]
TotaalnietleukzonderLiekenHuubJaap
Ik snap echt niet waar Jaap mee bezig is.... ik snap niet dat hij zich niet bij Huub en LIeke aansluit.... Als het echt moet heeft ie Huub binnen een week weg en staat ie met Lieke in de finale.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef Dark het volgende:
[..]
Gisteravond heb ik me echt goed vermaakt, ik viel binnen toe de 3 in de schoorsteen stonden en Huub en Lieke de slappe lach kregen van Jaap, dat was echt grappig, zonder dat ik wist wat er aan de hand was.![]()
Ik heb dat Huub wel horen zeggen vanmiddag.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef Dark het volgende:
Gaat Amanda koken vanavond?
Dat is wat ik bedoel. Riri vergelijkt hem wel eens met een NSBer in oorlogstijd. Zo ver wil ik niet gaan maar ik begrijp haar opmerking wel.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:54 schreef Clank het volgende:
Huub vraagt Jaap op een gegeven moment ook om zijn mening. Jaap doet het weer af met een blabla opmerking dat hij er buiten staat met 3 stelletjes.
Jaap zet zichzelf zo buitenspel.
Precies. Alsof hij zo zeker kan zijn van een Dennis en een Nadiaquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:58 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik snap echt niet waar Jaap mee bezig is.... ik snap niet dat hij zich niet bij Huub en LIeke aansluit.... Als het echt moet heeft ie Huub binnen een week weg en staat ie met Lieke in de finale.
Eerst moeder van Lieke, daarna vriendin, beiden een half uurtje.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Darklight het volgende:
Wie komt er om 19.00uur?
Familie Lieke volgens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:59 schreef Darklight het volgende:
Wie komt er om 19.00uur?
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:56 schreef riri het volgende:
wat is dat dan voor raar hondenpakje wat amanda aan heeft...
Wat let je om te reagerenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:41 schreef dgk_fan het volgende:
Het is idd jammer dat Jaap niet kiest, lijkt mij dat dat je zwakker maakt. Op een gegeven moment ben je voor beide partijen misbaar, omdat die ook niet weten waar je staat.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:00 schreef itsme het volgende:
[..]
Dat is wat ik bedoel. Riri vergelijkt hem wel eens met een NSBer in oorlogstijd. Zo ver wil ik niet gaan maar ik begrijp haar opmerking wel.
Gisteren zat hij toch ook weer met brian mee te lullen over Huub en Lieke (hondjes ruzie geloof ik)
dgk_fan is een man met een enorme tampeloeris...(naar eigen zeggen)quote:
Ik kan alleen maar bedenken dat Jaap echt bang voor Huub is. Of hij heeft het Huub nooit echt vergeven wat hij en Eric hem hebben aangedaan. Maar vergeet wel dat ie daardoor de persoon is wie die nu is. Het is een ondankbare hond. En hij maakt zichzelf zwak dooe de verkeerde mensen te kiezen. Als ie bij Huub was durf ik wel te beweren dat ie nu rond de 25% in de PP had gehad en stijgende en procenten van hem afsnoepte. Alleen maar verkeerde keuzes. Al dan niet gestuurd door de febo.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:02 schreef itsme het volgende:
[..]
Precies. Alsof hij zo zeker kan zijn van een Dennis en een Nadia
Dankzij huub zit hij nog in dat huis.![]()
![]()
Denk dat er de nodige streamlocks zullen zijn als Lieke met haar moeder over 15 juli gaat praten!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:04 schreef itsme het volgende:
Zo en nu eens opletten straks. Die 2 dozen die voor Amanda kwamen op de familiedag mochten gewoon over het spel praten. Eens kijken hoe dat vanavond gaat.
Waarschijnlijk mogen de bezoekers van lieke dat niet.
Een GROTE DIKKE BOUWVAKKERSTAMPELOERIS ja......quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan is een man met een enorme tampeloeris...(naar eigen zeggen)
dus dat...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een GROTE DIKKE BOUWVAKKERSTAMPELOERIS ja......
Erger nog... hij laat zich daarbij gebruiken door nitwits als Nadia en nix....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef Dark het volgende:
[..]
Het is idd jammer dat Jaap niet kiest, lijkt mij dat dat je zwakker maakt. Op een gegeven moment ben je voor beide partijen misbaar, omdat die ook niet weten waar je staat.
Vind ik op de een of andere manier totaal niet passen bij een Dennis fan.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Nog geen rugklachten..........?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Leuke Avatar....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik vind het een perfecte match!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vind ik op de een of andere manier totaal niet passen bij een Dennis fan.
ik ga wel reageren hoor de nieuwe freddy Breck!quote:
een soort fries dus eigenlijkquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:06 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan is een man met een enorme tampeloeris...(naar eigen zeggen)
Hou ons Friezen erbuiten als het nix betreft....quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:14 schreef ericahysterica het volgende:
[..]
een soort fries dus eigenlijk![]()
Ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het een perfecte match!Dat gun ik Dennix wel hoor!
ik ... gewoon doen.. geeft tie jonguh wat van jou creativiteit... komt het misschien nog goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dgk_fan al uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dgk_fan al uit de kast gekomen?
Oww okay nu begrijp ik het een beetje...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.
Adverteren doet verkopen denkt de persoon in kwestie waarschijnlijk, nou sterkte er mee en beleef er veel plezier mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een normaal mens zou, als bij hem of haar de diagnose toondoof gesteld werd, nooit meer een muziekinstrument aanraken, nog geen pannedeksels - carnaval uitgezonderdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef Darklight het volgende:
na al die maanden kan Brain nog steeds geen gitaar spelen, ook knap![]()
Komt die vanavond?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd hoe de moder van Lieke gaat reageren naar de overige bewoners toe
Als Dennis alleen mijn grote teen maar zou zien, zou hij al STAPELverliefd opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.
Ga je ook reageren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als Dennis alleen mijn grote teen maar zou zien, zou hij al STAPELverliefd op
me worden. Ik denk ook dat we na De Kooi zullen gaan trouwen.
van Harte namens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk het ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vind ik op de een of andere manier totaal niet passen bij een Dennis fan.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar dat adres, en gezegd dat ik Esther heet...quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |