Insgelijksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef T-lex het volgende:
Heel goed bezig!![]()
@ScofieldM..goeie middag!![]()
straks, morgen, 100% etcquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Echt cossen vol met dit pauper gewauwel heb 3 uur zitten lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Casshern het volgende:
amanda: ik voel me helemaal niet zo lekker
nadia: ik heb dat ook!
ja hehe! 100%quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Alleen jij kan zo'n stompzinnig antwoord bedenkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
hey, HET voelt zich aangesproken, en begint te scghelden
Je slaat zeker ook vrouwen![]()
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef DrsH het volgende:
En de kindersex gaat er ook weer op los![]()
![]()
Zo zoende ik toen ik twaalf was
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gesproken, leg dat die paar nobrainers nog even uit en dan met name het 'lichtje'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Ach een ieder krijgt wat hem/haar toekomtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitig![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Erg he, maar het schijnt te scorenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Zet ik mijn streams weer aan , lrijg je weer nadanixsex. Krijgen we dit nu dag en nacht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |