Insgelijksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef T-lex het volgende:
Heel goed bezig!![]()
@ScofieldM..goeie middag!![]()
straks, morgen, 100% etcquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Echt cossen vol met dit pauper gewauwel heb 3 uur zitten lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Casshern het volgende:
amanda: ik voel me helemaal niet zo lekker
nadia: ik heb dat ook!
ja hehe! 100%quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Alleen jij kan zo'n stompzinnig antwoord bedenkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
hey, HET voelt zich aangesproken, en begint te scghelden
Je slaat zeker ook vrouwen![]()
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef DrsH het volgende:
En de kindersex gaat er ook weer op los![]()
![]()
Zo zoende ik toen ik twaalf was
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gesproken, leg dat die paar nobrainers nog even uit en dan met name het 'lichtje'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Ach een ieder krijgt wat hem/haar toekomtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitig![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Erg he, maar het schijnt te scorenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Zet ik mijn streams weer aan , lrijg je weer nadanixsex. Krijgen we dit nu dag en nacht?
Ja, leuk idee, gewoon al de camera's rond dat bed een andere kant uit draaien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef farceman het volgende:
Zou de redatie oor de grap stream 1 eens kunnen wegdraaien en dan kijken hoe lang ze daar nog liggen?
Ik ga me nu ziek melden en thuis met mijn hoofd onder de dekens liggen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
we krijgen vanmiddag de primeur......bovendedekensex
amateursexquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg he, maar het schijnt te scoren![]()
Ik weet niet hoor, maar jij begon met schelden, geen wonder dat je fan bent van Brain, die begint ook altijd te schelden, en daarna te slaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Goed gesproken, leg dat die paar nobrainers nog even uit en dan met name het 'lichtje'![]()
Zou inderdaad mooi zijn als ze het dan in ieder geval voor na 22:00 ofzo houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Zet ik mijn streams weer aan , lrijg je weer nadanixsex. Krijgen we dit nu dag en nacht?
Stoephoerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij begon met schelden, geen wonder dat je fan bent van Brain, die begint ook altijd te schelden, en daarna te slaan
Wifebeater![]()
go go girl you can do itquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga me nu ziek melden en thuis met mijn hoofd onder de dekens liggen!
Datzalzeleren.
Maar eerst die verdomde deadline halen. Nog one to go...
's Nachts durven ze wel hoor, bij voorkeur minimaal 2 uur lang.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:03 schreef Haunter het volgende:
Ik krijg bij die 2 altijd het gevoel van "ooee laten we vies gaan praten, maar uiteindelijk durven we toch niet"-gevoel
en onder de dekensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
's Nachts durven ze wel hoor, bij voorkeur minimaal 2 uur lang.
Dat is in hun geval ook beter voor de kijkcijfersquote:
Beter achter het behang plakkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef StephanL het volgende:
Huub is meer entertainment, kan je nog op de achtegrond zetten.
Brian grouppie!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Beter achter het behang plakken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |