Insgelijksquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:45 schreef T-lex het volgende:
Heel goed bezig!![]()
@ScofieldM..goeie middag!![]()
straks, morgen, 100% etcquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Echt cossen vol met dit pauper gewauwel heb 3 uur zitten lezenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Casshern het volgende:
amanda: ik voel me helemaal niet zo lekker
nadia: ik heb dat ook!
ja hehe! 100%quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:48 schreef Giggio het volgende:
hoelaat staat de confrontatie tussen Bennix en Brain gepland in het script?
Bennix zei gisteren (jaja... het sprak!!) dat hij Brain morgen zou confronteren met e.e.a.
ik zit al de ganse dag te wachten?
wordt mijn geduld nog beloond?
Alleen jij kan zo'n stompzinnig antwoord bedenkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:49 schreef Darklight het volgende:
[..]
hey, HET voelt zich aangesproken, en begint te scghelden
Je slaat zeker ook vrouwen![]()
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitigquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:50 schreef DrsH het volgende:
En de kindersex gaat er ook weer op los![]()
![]()
Zo zoende ik toen ik twaalf was
![]()
![]()
![]()
![]()
Goed gesproken, leg dat die paar nobrainers nog even uit en dan met name het 'lichtje'quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Ach een ieder krijgt wat hem/haar toekomtquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat zie je verkeerd, ben ik bang. Het is schattig, verleidelijk, en guitig![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:52 schreef Copycat het volgende:
Gaat deze COS nu ook weer verziekt worden doordat A Jantje en B Klaasje leuker vindt?
Wat boeit het? De gemene deler telt, en dat is die rare kooi.
Vind ik dan.
Erg he, maar het schijnt te scorenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Zet ik mijn streams weer aan , lrijg je weer nadanixsex. Krijgen we dit nu dag en nacht?
Ja, leuk idee, gewoon al de camera's rond dat bed een andere kant uit draaien.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef farceman het volgende:
Zou de redatie oor de grap stream 1 eens kunnen wegdraaien en dan kijken hoe lang ze daar nog liggen?
Ik ga me nu ziek melden en thuis met mijn hoofd onder de dekens liggen!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:57 schreef ericahysterica het volgende:
we krijgen vanmiddag de primeur......bovendedekensex
amateursexquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:56 schreef Sporti het volgende:
[..]
Erg he, maar het schijnt te scoren![]()
Ik weet niet hoor, maar jij begon met schelden, geen wonder dat je fan bent van Brain, die begint ook altijd te schelden, en daarna te slaanquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Goed gesproken, leg dat die paar nobrainers nog even uit en dan met name het 'lichtje'![]()
Zou inderdaad mooi zijn als ze het dan in ieder geval voor na 22:00 ofzo houden.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:54 schreef Anderkeertje het volgende:
Zet ik mijn streams weer aan , lrijg je weer nadanixsex. Krijgen we dit nu dag en nacht?
Stoephoerquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:59 schreef Darklight het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar jij begon met schelden, geen wonder dat je fan bent van Brain, die begint ook altijd te schelden, en daarna te slaan
Wifebeater![]()
go go girl you can do itquote:Op donderdag 9 augustus 2007 15:58 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga me nu ziek melden en thuis met mijn hoofd onder de dekens liggen!
Datzalzeleren.
Maar eerst die verdomde deadline halen. Nog one to go...
's Nachts durven ze wel hoor, bij voorkeur minimaal 2 uur lang.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:03 schreef Haunter het volgende:
Ik krijg bij die 2 altijd het gevoel van "ooee laten we vies gaan praten, maar uiteindelijk durven we toch niet"-gevoel
en onder de dekensquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:05 schreef Disana het volgende:
[..]
's Nachts durven ze wel hoor, bij voorkeur minimaal 2 uur lang.
Dat is in hun geval ook beter voor de kijkcijfersquote:
Beter achter het behang plakkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef StephanL het volgende:
Huub is meer entertainment, kan je nog op de achtegrond zetten.
Brian grouppie!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Beter achter het behang plakken![]()
Ja vervelend he maar laat dat groupie er maar af, wij steunen Brian dat is wat anders als huubgroupie of huub asskissers of huub loversquote:
lees jij wel eens terug wat je allemaal schrijft, begin eens met deze bladzij en kijk eens of je je kunt schamenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:07 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Beter achter het behang plakken![]()
Mooi stukjequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef Peter6000 het volgende:
De tekstschrijvers van de Tiensite gaan tot het bittere einde door.
15:33 - Tips van de dames?
Huub heeft goed opgelet tijdens de afluisterpraktijken van Brian en gisteren van Jaap. Wanneer Nadia en Amanda apart gaan zitten, staat Huub achter de deur. Goede positie, want hij mist niets. Jammer voor je, Huub, dat het nu net alleen maar over vrouwendingen gaat. Alhoewel, misschien kan je juist daar nog iets van opsteken.
[afbeelding]
hahahahahaha ik heb geen enkele reden om me te schamen dus dat doe ik dan ook nietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef mahe het volgende:
[..]
lees jij wel eens terug wat je allemaal schrijft, begin eens met deze bladzij en kijk eens of je je kunt schamen
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga je het uiteindelijk nog geloven. Om streamers te overtuigen, heb je echter wel wat meer in je mars nodig.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:12 schreef Disana het volgende:
Dennis, dit is wel geil. Kijk eens in de spiegel, we zijn geil.
daar was ik al bang voor toen ik las wat jij allemaal opschrijft, totaal geen zelf reflectie gelijk je grote favorietquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:13 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
hahahahahaha ik heb geen enkele reden om me te schamen dus dat doe ik dan ook niet![]()
![]()
stuur ze een brief of huur een vliegtuig of stuur een taartquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:17 schreef Katewalker het volgende:
Na 4 uur weg te zijn geweest de streams maar weer ff aan en wat zie ik..Nadia en Dennis met hun tienersex...![]()
Ik wou dat er een mogelijkheid was dat die twee te weten kwamen hoe walgelijk de meeste mensen hun vinden..
ben jij ook een parabrotha dan? en aggressief met Amandelletjes en glas?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:11 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ja vervelend he maar laat dat groupie er maar af, wij steunen Brian dat is wat anders als huubgroupie of huub asskissers of huub lovers![]()
![]()
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef mahe het volgende:
[..]
daar was ik al bang voor toen ik las wat jij allemaal opschrijft, totaal geen zelf reflectie gelijk je grote favoriet
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben jij ook een parabrotha dan? en aggressief met Amandelletjes en glas?
Ehm nee ben jij een huub asskisser?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:19 schreef Giggio het volgende:
[..]
ben jij ook een parabrotha dan? en aggressief met Amandelletjes en glas?
Volgens de DJ's draait Brian als beste van de mensen daar en ze gingen ook het meest uit hun dak toen Brian stond te draaienquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:14 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Ja, Huub draait zelfs nog slechter dan Brian nu.![]()
Ik prakkizeer erover welk beeld zij van de streamers heeft. Als ze rondgekeken had voordat ze erin ging, had ze kunnen weten dat het niet allemaal kleine geile jongetjes zijn. Maar waarschijnlijk heeft ze meer de mensen (mannen) achter de camera's in gedachten.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
Als je het maar vaak genoeg tegen jezelf zegt, ga je het uiteindelijk nog geloven. Om streamers te overtuigen, heb je echter wel wat meer in je mars nodig.
Natja heeft haar bloemetjesgordijn weer aangetrokkenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef mspoez het volgende:
Wat een lief jurkje heeft Amanda aan.
Maar dr haar zit stom!
Precies..dan kan ik af en toe ff weg lopen om wat anders te doen...ik luister of niet..maar Huub stoort niet...van de gluiperige stem van Brian krijg ik moordneigingen...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:06 schreef StephanL het volgende:
Huub is meer entertainment, kan je nog op de achtegrond zetten.
uurtje of 7?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:25 schreef DrsH het volgende:
Hoe laat komen de moeder en zus eigenlijk?????
Staat idd wel leuk, nu alleen dat haar nog los...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:23 schreef mspoez het volgende:
Wat een lief jurkje heeft Amanda aan.
Maar dr haar zit stom!
Grazie millequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
uurtje of 7?
Eerst komt haar moeder en daarna komt haar vriendin geloof ik.
Hij heeft het na al die weken nog steeds bij lange na niet onder die knie.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:27 schreef Disana het volgende:
Brian oefent, hangend op de bank, zijn rap.
nee kiss wel assquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:20 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
Ehm nee ben jij een huub asskisser?![]()
helemaal mee eens!!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:30 schreef Desii het volgende:
Lieve Fokkies... laten we niet gaan schelden en katten op elkaar..
doet er niet toe, wie er begon...... lets COS![]()
Nee!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:18 schreef mahe het volgende:
[..]
stuur ze een brief of huur een vliegtuig of stuur een taart
Het is een ramp. En die Kadir komt volgens mij niet meer, en ik weet ook niet wat het doel hier nou uiteindelijk van is: plaatje of optreden? Wat het ook wordt, het wordt een rampquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:31 schreef Meganog het volgende:
[..]
Hij heeft het na al die weken nog steeds bij lange na niet onder die knie.
live and let livequote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:32 schreef Giggio het volgende:
[..]
nee kiss wel ass, maar niet die van Huub
ben helemaal "boom chicka wah wah" van Kennix...![]()
![]()
![]()
Ze is juist een kilo aangekomenquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:35 schreef Kimberleyy het volgende:
Nadia is veel slanker.. of zie ik dat verkeerd??
Ja en dan wordt hij weer para maar dat is dan Amanda dr schuldquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:33 schreef ScofieldM het volgende:
Amanda is veel te melig, zometeen gaat ze drinken dus dat wordt weer ruzie met Brian vanavond omdat hij haar zo niet uit kan staan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |