ja geinig spul he. Ik zit nog steeds met een big smile. Jou foto leende zich er zo mooi voor.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:49 schreef ScofieldM het volgende:
[..]
haha is dat huub naast je?
Maar het zijn leuke filmpjes![]()
Je kunt in een studio heel veel doen om geluiden te manipuleren en Kadir rapt zelf mee want hij wil zelf natuurlijk ook meeliften als het aan slaat (zal wel niet maar je weet nooit).quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:48 schreef Disana het volgende:
[..]
Inderdaad, dat meende ik ook gehoord te hebben. Dus het gaat opgenomen worden. Wat een ellende, hij is zelfs nu nog niet tevreden over de tekst, om maar wat te noemen.
I wonder whyquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef itsme het volgende:
[..]
ja geinig spul he. Ik zit nog steeds met een big smile. Jou foto leende zich er zo mooi voor.![]()
Ja, en met een lange ij.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Refffrein is toch met 3 effens?
steun? afmaken die stinkratquote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:41 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ja die gozer kan wel wat steun gebruiken.. Leefde 'ie ook niet van 'de steun'?![]()
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen..maar de redaktie is voorgelogen door de fam. van Dennis dat Dennis sexverslaafd is en Nadia vertoont wat sex betreft professionele trekjes..die twee zijn waarschijnlijk gekoppeld door de redaktie om Temptation Island, of dergelijke shitprogramma's die populair schijnen te zijn bij veel jongeren, na te doen tbv kijkcijfers...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Gadver die twee Nadia en Dennis zijn daar alleen maar gekomen voor geiligheid.Wat een toeval dat net deze twee laatste bewoners zo geil zijn.Dit verpest toch elke keer echt je streams.Of zijn er hier mensen die het wel leuk vinden.
Zit wat in. Maar met de overgang naar RTL dan wel een erg ongelukkige keuze.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:01 schreef Katewalker het volgende:
Dat kan ik me nauwelijks voorstellen..maar de redaktie is voorgelogen door de fam. van Dennis dat Dennis sexverslaafd is en Nadia vertoont wat sex betreft professionele trekjes..die twee zijn waarschijnlijk gekoppeld door de redaktie om Temptation Island, of dergelijke shitprogramma's die populair schijnen te zijn bij veel jongeren, na te doen tbv kijkcijfers...
Precies.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:51 schreef IkWeetNiets het volgende:
[afbeelding]
Refffrein is toch met 3 effens?
Oh Blomster wat je doet doe je goehhhdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
Van http://kleinefrankie.web-log.nl/
De oxazepam song
Lala ik was weer eens boos
Lala op amannie die doosssssssss
Lala.ik zei hou je sjmoellllllllll
Maar ze snap niet wat ik bedoellllllllll
Lala
Ik vraag het keer op keerrrrrr
Maar mannie luister niet meerrrrrrrrr
Lalal dan word ik heel erg boosssssss
Ik zeg dan weer hou je kut sjmoel kleine dooossssss
Lala maar ze luisterd echt niet meerrrrr
Dat doe ze keer op keer
Lala ik strijk met me handen door mijn haar
Ik ben zeker nog niet klaarrrrr
En mannie tetterd maar door
Over de contest ,aan mijn oor
Nu word ik heel erg boossssss
Ik pak een glas en wil hem sjmijten tegen die domme doos
Maar de plasma zegt me brian niet doen
Dat kost je weer wat poennnnnnnnn
Dan loop ik maar weer weg
Als ik nog een keer vuile hoerrrrr hardop zeg.
Maar dan komt het moment
Dan word ik weer een echte vent
Lalal dan pak ik mijn gitaar
En strijk maar wat met me vingers over een snaar
Ik speel dan maar een depresief lied
Wand spelen kan ik eigenlijk niet
Lallalalalal
Beste mensen na het luisteren van dit lied
Vergeet dan zeker u oxzazepammetje niet
Nog niet helemaal zeker. De NMa moet nog toestemming geven voor de overname.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:04 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zit wat in. Maar met de overgang naar RTL dan wel een erg ongelukkige keuze.
De LMa volgens mij, Luxemburg, je weetsquote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:08 schreef schatje het volgende:
[..]
Nog niet helemaal zeker. De NMa moet nog toestemming geven voor de overname.
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:05 schreef blomst het volgende:
Van http://kleinefrankie.web-log.nl/
De oxazepam song
Lala ik was weer eens boos
Lala op amannie die doosssssssss
Lala.ik zei hou je sjmoellllllllll
Maar ze snap niet wat ik bedoellllllllll
Lala
Ik vraag het keer op keerrrrrr
Maar mannie luister niet meerrrrrrrrr
Lalal dan word ik heel erg boosssssss
Ik zeg dan weer hou je kut sjmoel kleine dooossssss
Lala maar ze luisterd echt niet meerrrrr
Dat doe ze keer op keer
Lala ik strijk met me handen door mijn haar
Ik ben zeker nog niet klaarrrrr
En mannie tetterd maar door
Over de contest ,aan mijn oor
Nu word ik heel erg boossssss
Ik pak een glas en wil hem sjmijten tegen die domme doos
Maar de plasma zegt me brian niet doen
Dat kost je weer wat poennnnnnnnn
Dan loop ik maar weer weg
Als ik nog een keer vuile hoerrrrr hardop zeg.
Maar dan komt het moment
Dan word ik weer een echte vent
Lalal dan pak ik mijn gitaar
En strijk maar wat met me vingers over een snaar
Ik speel dan maar een depresief lied
Wand spelen kan ik eigenlijk niet
Lallalalalal
Beste mensen na het luisteren van dit lied
Vergeet dan zeker u oxzazepammetje niet
Ow..quote:Op donderdag 9 augustus 2007 17:11 schreef Borga het volgende:
RELIGIE ZOU VERBODEN MOETEN WORDEN
quote:Op donderdag 9 augustus 2007 16:44 schreef rooie3 het volgende:
Gadver die twee Nadia en Dennis zijn daar alleen maar gekomen voor geiligheid.Wat een toeval dat net deze twee laatste bewoners zo geil zijn.Dit verpest toch elke keer echt je streams.Of zijn er hier mensen die het wel leuk vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |