Ik ook.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik vind het een perfecte match!Dat gun ik Dennix wel hoor!
ik ... gewoon doen.. geeft tie jonguh wat van jou creativiteit... komt het misschien nog goedquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Is dgk_fan al uit de kast gekomen?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:13 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Is dgk_fan al uit de kast gekomen?
Oww okay nu begrijp ik het een beetje...quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.
Adverteren doet verkopen denkt de persoon in kwestie waarschijnlijk, nou sterkte er mee en beleef er veel plezier mee.quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:08 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Een GROTE DIKKE BOUWVAKKERSTAMPELOERIS ja......
Een normaal mens zou, als bij hem of haar de diagnose toondoof gesteld werd, nooit meer een muziekinstrument aanraken, nog geen pannedeksels - carnaval uitgezonderdquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:17 schreef Darklight het volgende:
na al die maanden kan Brain nog steeds geen gitaar spelen, ook knap![]()
Komt die vanavond?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:20 schreef Darklight het volgende:
Benieuwd hoe de moder van Lieke gaat reageren naar de overige bewoners toe
Als Dennis alleen mijn grote teen maar zou zien, zou hij al STAPELverliefd opquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:18 schreef STAP01 het volgende:
[..]
dgk_fan wel maar zijn idool nog niet.
Ga je ook reageren?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Als Dennis alleen mijn grote teen maar zou zien, zou hij al STAPELverliefd op
me worden. Ik denk ook dat we na De Kooi zullen gaan trouwen.
van Harte namens mijquote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Ik denk het ook!quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:25 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Waarom niet?quote:Op donderdag 9 augustus 2007 18:10 schreef Meganog het volgende:
[..]
Vind ik op de een of andere manier totaal niet passen bij een Dennis fan.
Ik heb net een mailtje gestuurd naar dat adres, en gezegd dat ik Esther heet...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |